Millaisia kokemuksia uuden parisuhteen löytämisestä? Harkitsen eroa nelikymppisenä naisena
Menittekö Tinderiin, oliko helppo löytää seuraa? Asun pk-seudulla ja olen pitkä akateeminen nainen vaativassa asiantuntijastyössä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuinka pitkä olet
3 m
Riippuu kuinka vaativasta asiantuntijatyöstä on kyse
Mitä paksumpi lompakkosi, sitä enemmän tummia paperittomia ehdokkaita, joilla on myös pitkä ja paksu.
Ei oo kuule helppoa😆 jos tietää mitä haluaa... on kaikenlaista tyyppiä tarjolla.. mutta yksinkin hyvä oppia olemaan! Kenestäkään ei saa olla riippuvainen. Siitä on hyvä lähteä! Ja etsimällä ei löydä, tulee jos on tullakseen. Se on hyvä pitää mielessä. Itse lähdin pitkästä liitosta aikalailla 2 v sitten. En ole katunut vaikka törmännyt aikamoisiin tyyppeihin🙈
Kuule kun se on sattumasta kiinni, että milloin kohtaat henkilön, jonka kanssa sulla käy yksiin/synkkaa, ja että synkkaa molemmin puolin. Mulla meni 12 vuotta siihen, että löysin nykyisen puolisoni. Elin siin 1. liiton jälkeen 12 vuotta sinkkuna.
Pitkä nainen ja akateeminen nainen (= feministi) ovat turn offeja miehelle. Lyhytaikaisia suhteita voi löytyä.
Aapee on 4-kymppinen inkkeliparka. 😁😁
No en mennyt deittisivustoille ollenkaan. Siellä on vain pöpiukkoja. Tapasin nyksän sattumalta, kun menin ystävän kanssa ulos ravintolaan.
Aika huono lähtökohta, jos suhteessa pysyy vain yksinäisyyden pelosta, eikä mistään muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen ja akateeminen nainen (= feministi) ovat turn offeja miehelle. Lyhytaikaisia suhteita voi löytyä.
Pääasia, että joku on, että voi ähätellä eksälle, kostosuhde.
Vierailija kirjoitti:
No en mennyt deittisivustoille ollenkaan. Siellä on vain pöpiukkoja. Tapasin nyksän sattumalta, kun menin ystävän kanssa ulos ravintolaan.
Menittekö iskemään miehiä?
Kuinka reppana pitää olla että täältä kyseessä tommosta ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuinka pitkä olet
3 m
Olet Tinderin pisin
Mediatietojen mukaan parhaiten löytyy vähän vanhemmista miehistä 55+
Vierailija kirjoitti:
Mediatietojen mukaan parhaiten löytyy vähän vanhemmista miehistä 55+
Ei ole. Kaikki tyrkyllä olevat miehet ovat olleet alle 50 vee. Ja näitä on ollut paljon. Kelpuutin sitten vuosikausien miestyrkkyjen joukosta yhden eli nyksän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mennyt deittisivustoille ollenkaan. Siellä on vain pöpiukkoja. Tapasin nyksän sattumalta, kun menin ystävän kanssa ulos ravintolaan.
Menittekö iskemään miehiä?
Ei menty kun ei ollut sellaiseen tarvetta. Sattumoisin aloin jutskailemaan henkilön kanssa, joka osoittautui miellyttäväksi.
Oman empiirisen kokemukseni mukaan ei löydy vakavasti otettavaa parisuhdetta, löytyy vain seksiä: hyvää ja huonoa, enimmäkseen huonoa.
Sä et kuulosta naiselta lainkaan, jatka vielä harjoittelua.