Naisen seksuaalinen valta
Näin 32v iskänä voin helposti myöntää, että Laasanen on oikeassa teoriansa kanssa. Itsekään en olisi saanut naista, jos en olisi tyytynyt itseäni huonompaan naiseen. Nyt minulla on läski ja ruma vaimo, josta ei kaiken muun kivan lisäksi voi edes olla varma onko se uskollinen. (historiassa on jakanut leväperäisesti itseään paremmille miehille)
Luin sen viisi sivua pitkän ketjun täältä, joka alkoi siitä, kun joku täältä palstalta ärsyyntyi "laasaslaisista". Itseäni en lukisi "laasaslaiseksi", en suhtaudu tähän asiaan mitenkään intohimoisesti. Kuitenkin, myönnän tosiasiat: meidän perheessä ruma, läski, amk-koulutettu, epänaisellinen ja epäluotettava nainen sai koulutetun, uskollisen, elämässä eteenpäin pyrkivän miehen ja isän lapsilleen. Edellämainitussa laasas-ketjussa minua hämmästyttää lähinnä se, kuinka paljon naisia ärsyttää myöntää tosiasiat.
Ai mitkä tosiasiat? No se, että naiset saavat Suomessa itseään paremman kumppanin, ja erittäin helpolla. Juuri tästä syystä osa korkeastikoulutetuista, tyylikkäistä ja kauniista sinkkunaisista jää yksin. Heitä heikompitasoisemmat siskot ovat vieneet parhaimmatkin miehet markkinoilta. Suomessa nainen saa elämässä asiat kovin helpolla.
Kommentit (136)
"se oikea" = "riittävän paljon omia geenejäni parempi puoliso".
niin aika lailla samaa "luokkaa" ovat puolisot, siis naiset ja miehet. Ei todellakaan ole huomattavissa mitään tendenssiä, että nainen olisi yleensä rumempi, heikommin koulutettu jne. Tiedän myös useita pariskuntia, joissa vaimo on edustavampi kuin mies.
Pelkkä koulutus ei taisa ihan riittä miehellekään jos habitus on epäsiisti/sosiaaliset taidot heikot.
Sen saa mihin tyytyy/rahkeet riittävät.
niin aika lailla samaa "luokkaa" ovat puolisot, siis naiset ja miehet. Ei todellakaan ole huomattavissa mitään tendenssiä, että nainen olisi yleensä rumempi, heikommin koulutettu jne. Tiedän myös useita pariskuntia, joissa vaimo on edustavampi kuin mies.
Että kyllä useimmissa tapauksissa se nainen on paljon paremman näköinen suhteessa miehen ulkonäköön, eli varmasti paremmannäköisenkin voisi ottaa jos haluaisi.
Oikeasti fiksut ja hyvännäköiset ihmiset saavat kaltaisensa, sukupuolesta riippumatta.
Oikeastaan näin on kaikilla tutuillani, kun nyt aloin tätä ajattelemaan! Jännä juttu. Naiset säilyvät hoikempina ja naamastaan kauniimpina meilläpäin kuin miehensä.
No, joka tapauksessa Laasasella on niin järisyttävän paljon aukkoja teoriassaan, etten jaksa nyt niitä alkaa tässä sen kummemmin kommentoimaan. Onhan se ihan hyvä, että keskustelua syntyy ja vapaa sana säilyy, vaikka en kaikkien mielipiteistä niin tykkäisikään. : )
On ihan selvä syy siihen, miksi naiset vähättelevät seksikumppanien määrää. Seksikumppanien suuri määrä ei suinkaan tee naisesta parempaa ehdokasta parisuhteeseen, vaan huonomman.
Miksi näin? olen kuullut miesten suusta (tai lähinnä lukenut ruudulta) että "ei se p***u panemalla kulu". Miksi miehille sitten on väliä sillä kuinka monen kanssa nainen on ollut ennnen heitä?
että pillun saannin varmistamiseksi haksahdetaan vaikka minkälaiseen naiseen.
Oliko tämä joku uutinen?
osaavat ajatella muullakin kuin värkillään, löytävät kyllä omantasoisensa naisen. Esimerkkinä vaikkapa Stubbin pariskunta.
Laasanen on ihan oikeassa. Suurin osa miehistä (joihin ap:kin lukeutuu) on juuri niin tyhmiä että pillun saannin varmistamiseksi haksahdetaan vaikka minkälaiseen naiseen.
Oliko tämä joku uutinen?
Mies haluaa pillua missä ja milloin vain ja lähes keneltä tahansa. Nainen on evoluution seurauksena huomattavasti valikoivampi johtuen pitkästä raskaus-, imetys- ja pikkulapsiajasta. Naisen on todella panostettava lapsen isän geeneihin, koska saa vain yhden tilaisuuden lisääntyä per vuosi-kaksi ja sitä ei parane hukata luuseriin.
Mies puolestaan voi lisääntyä lähes määrättömästi, joten kumppanin ei tarvitse välttämättä olla kovin tasokas; uroksen geenit säilyvät kuitenkin jonkun näistä naaraista jälkeläisissä, kävi miten kävi.
Geeniensä säilymisen turvaamiseksi ihmisnaaras puolestaan kiinnittää alitajuisesti huomiota uroksen eri ominaisuuksiin; mm. ominaishaju on tärkeä, koska sillä tavalla tunnistamme geneettisesti sopivan kumppanin. Tästä on paljon tieteellistä materiaalia, voi googlettaa.
Myös sosiaaliset kyvyt ovat homo sapiensilla arvostettuja, joten esim. koomikko, muusikko tai taitava seuramies saa naisseuraa helposti. Näitä arvostettuja ominaisuuksia on oikeastaan pilvin pimein: tietty ruumiinrakenne (leveät hartiat, kapea lantio, lihaksia), pituus, menestys elämän eri osa-alueilla, jne viittavat kaikki terveeseen geeniperimään ja houkuttelevat naisia.
Tähän biologiseen tosiasiaan ei Laasaset juuri voi vaikuttaa. Myös eläinkunnassa vähemmän tasokkaat urokset joutuvat elämään ilman kumppania, kun johtajaurokset nappaavat naaraat haaremiinsa.
Ihminen ei onneksi ole aivan yhtä vaistojensa vietävissä, mutta naisen valikoivuus kumppaninsa suhteen on silti homo sapiensille ominaista ja lajin säilymisen kannalta järkeenkäypää toimintaa.
osaavat ajatella muullakin kuin värkillään, löytävät kyllä omantasoisensa naisen. Esimerkkinä vaikkapa Stubbin pariskunta.
Laasanen on ihan oikeassa. Suurin osa miehistä (joihin ap:kin lukeutuu) on juuri niin tyhmiä että pillun saannin varmistamiseksi haksahdetaan vaikka minkälaiseen naiseen. Oliko tämä joku uutinen?
Laasasen jutut jätän nyt koko lailla omaan arvoonsa, enkä mene niihin kajoamaan ollenkaan.
Ap, ihmettelen, miksi olet sen lihavan rumilukseksi kanssa? Ei kai hän nyt kuitenkaan aseella uhaten sinua kanssaan ole pakottanut olemaan? Mun mielestä on häpeällistä, että mies haukkuu vaimoaan/avopuolisoaan täällä ventovieraille ja surkuttelee sitä, ettei ole saanut parempaa.
Jätä se muijas ja mene metsästämään niitä tasoisiasi naisia! Ei se vaimosikaan tuollaisen vinisijän kanssa varmaan kauhean tyytyväinen ole. Että varmaan pärjää ihan hyvin ilman sinuakin ja sinä voit lopettaa tuon vinkumisen.
Mulla on kokemus miehestä (14 vuoden liitto), joka piti minua alusta asti huonompitasoisena ainakin ulkonäöllisesti. Haukkui rumaksi ja lihavaksi lehmäksi jne. Kyllähän 2 lapsen myötä välillä olinkin aika tuhdissa kunnossa...Mutta uskollinen olin kyllä ja ihan kivaksi kehuttu.
Sitten hän kypsyi lopullisesti "läskeihini" ja petti ja jätti perheen. uusi nainen on minusta paria vuotta nuorempi, laiha ja pitkä. Kyllä kirpaisi tosi paljon ja itsetunto oli aivan romuna.
Jäin lasten kanssa elelemään. Kilot karisi ja elämä alkoi oman uuden itsenäistymisen myötä maistumaan hyvälle. Olin aivan ihmeissäni, kun yhtä-äkkiä minulla oli vientiä vaikka millä mitalla. 23-vuotiaasta komistuksesta 38-vuotiaaseen komistukseen. Kaikki tapaamani miehet olivat minuun ihastuneita. En ollut valmis sitoutumaan todellakaan.
Vasta sitten kun tapasin sielunkumppanini, joka on sisäisesti ja ulkoisesti niin kaunis mies mitä voi kuvitella (kuin kreikkalainen jumala, huomaavainen, hellä, taivaallinen rakastaja, hyvä isä...) olin valmis uuteen suhteeseen.
Nyt on vaan ongelma, etten vielä kahden vuoden jälkeenkään ymmärrä miten tämä ihana mies minuun rakastui. Osaan kyllä arvostaa ja kunnioittaa sitä asiaa joka ikinen päivä. Enkä osaa ikinä pitää itseäni kauniina vaikka kuinka kehuttaisiin. Kesällä olin vieraalla paikkakunnalla terassilla ja ajaudeuin pöytäseurueeseen, jossa oli sekä miehiä, että naisia ja yksi nainen tokaisi, että sinä olet kyllä jumalaisen kaunis nainen! Ja muut yhtyivät siihen. Olin aivan hämilläni enkä voinut uskoa korviani.
Ihan kuin ruma ankanpoikanen, heh. EX-mies muuten on ihmeissään oikeasti, että löysin uuden ja vielä paljon komeamman puolison kuin hän on. Vaikka hän ennusti eron jälkeen, että en tule ikinä löytämään ketään jos en tee ulkonäölleni jotain!!! No kauneus on katsoja silmissä.
Ensimmäisestä kohdasta seuraa toinen, nainen päättää kenelle antaa ja mies ottaa mitä annetaan. Joku ei saa mitään ja joku saa paljon useammalta naiselta. Seksiä miehen ei kannata pihdata, nainen saa sitä helposti halutessaan suhteen ulkopuolelta. Sitoutumistaan mies voi pihdata, jos joku nainen sitä haluaa.
Paljon seksiä harrastavan naisen lokeroivat huoraksi pikemminkin muut maiset, joiden omasta seksuaalisuudestaan saama korvaus (sitoutuminen, rakkaus ja mieheltä parisuhteessa saatava taloudellinen etu) ovat vaarassa jos joku antaa liian halvalla ja laskee naisten antaman seksin harvinaisuusarvoa.
sitä että nainen saa aina ja keneltä vaan? Vai että nainen päättää kenelle antaa?
Vai mies voi pihdata? Vai että mies voi lokeroida paljon seksiä harrastavan naisen huoraksi?
Paljon seksiä harrastavan naisen lokeroivat huoraksi pikemminkin muut maiset, joiden omasta seksuaalisuudestaan saama korvaus (sitoutuminen, rakkaus ja mieheltä parisuhteessa saatava taloudellinen etu) ovat vaarassa jos joku antaa liian halvalla ja laskee naisten antaman seksin harvinaisuusarvoa.
aiemmin kehuttu, miten naisen pitää nimenomaan miehelle kaunistella seksikumppanien määrää, koska miehiselle itsetunnolle käy, kun naisella on ollut monta kumppania.
Kyllä mä ainakin sanoisin, että sellaisissa piireissä, missä ei esiaviollisen seksin harrastaminen ole lähtökohtaisesti kiellettyä ja väärin, eivät naiset ole kovin kärkkäitä leimaamaan toisiaan huoriksi.
Pidät itseäsi hyvänä miehenä, mutta siitä huolimatta olet ottanut huonon naisen. Kuitenkin kerrot, että korkeasti koulutettuja kauniita naisia on vapaina, koska huonot naiset vievät hyvät miehet. Miksi et ottanut vapaata hyvätasoista naista? Jos olet sellainen aarre kuin haluat itse uskoa, niin mikset muka kelpaisi näille naisille? Uskon, että useamman naisen on tyydyttävä paskaan mieheen kuin päinvastoin. Perheen perustamisen kannalta ongelmaksi muodostuu naisen ikä. Naisen on (aikansa prinssiä odotettuaan) jossain vaiheessa pakko ottaa kuka tahansa tai luopua haaveesta saada perhe. Mies voi odotella vaikka viisikymppiseksi asti ihan rauhassa.
En ole perehtynyt alkuperäiseen teoriaan, mutta mitään järkeä tässä ap:n solkotuksessa ei ole. Siitä huolimatta että varmasti on totta että seksuaalinen valta on useammin naisilla kuin miehillä.
kuin vähäinen kiinnostus seksiin. Jos ehkä joskus ennen vanhaan naisia on helposti leimattu huoraksi, niin nykypäivänä paljon pahempi leima olisi olla frigidi lahna... Seksuaalisuutta nimenomaan pitää nykyään korostaa, niin miesten kuin naistenkin.
Kyllä mä ainakin sanoisin, että sellaisissa piireissä, missä ei esiaviollisen seksin harrastaminen ole lähtökohtaisesti kiellettyä ja väärin, eivät naiset ole kovin kärkkäitä leimaamaan toisiaan huoriksi.
sellaisilla joita on mediassa, sellaisilla joita kaikki miehet haluaisi oman tyttöystävän olevan. Mutta tavallisella 40 rajapyykin ohittaneella perusmammalla ei ole mitään helvetin valtaa, nimittäin miehet vaihtavat siinä vaiheessa tantat nuorempaan. Minä en edes käytä yli 30 vuotiaista sanaa nainen. t.M44
Ei mulla varmaan ole seksuaalista valtaa kaikkiin vastaantulijoihin, mutta omassa avioliitossani seksuaalinen valta on kyllä minulla. Ei siksi että haluaisin sitä, se vain on.
tavallisella 40 rajapyykin ohittaneella perusmammalla ei ole mitään helvetin valtaa, nimittäin miehet vaihtavat siinä vaiheessa tantat nuorempaan. Minä en edes käytä yli 30 vuotiaista sanaa nainen. t.M44
Just päinvastoin, mikään ei ole niin poissa muodista kuin vähäinen kiinnostus seksiin. Jos ehkä joskus ennen vanhaan naisia on helposti leimattu huoraksi, niin nykypäivänä paljon pahempi leima olisi olla frigidi lahna... Seksuaalisuutta nimenomaan pitää nykyään korostaa, niin miesten kuin naistenkin.
Mä voisin kertoa vaikka miten paljon omia kokemuksia siitä, miten vaikealta tuntuu olla nainen, jolla ei ole kovin villi seksielämä! Mä en yksinkertaisesti voi puhua kenellekään seksielämästäni, koska nykypäivänä on niin noloa olla vähähaluinen nainen. Mä oikeasti häpeän sitä.
Onhan av:llakin yksi pahimmista loukkauksista epäillä sitä, että kiistakumppanin seksielämä on tylsää eikä ollenkaan mielikuvituksellista. Oletko kiinnittänyt huomiota tähän asiaan? Et ole Kunnon Nainen, ellet nussi vähintään joka päivä, kuudessa asennossa kerrallaan erilaiset sauvat huristen ja penisrenkaat tanassa.
Onneksi minä olen saanut ihanan, sopusuhtaisen, fiksun ja hellän vaimon.