Leggingsit, joissa on rypytykset takapuolessa
Näitä on varmaan ollut jo kauemminkin, en vain ole kiinnittänyt huomiota. Mutta nyt tänä kesänä ja syksynä on näkynyt tosi paljon, että näitä käytetään housuina lyhyen paidan ja/tai takin kanssa.
Voisiko joku kertoa minulle, mikä noiden rypytysten pointti on? Itse en käyttäisi edes tavallisia leggingsejä housuina, mutta kukin tyylillään - ei kuulu minulle jos ne on muiden mielestä mukavat jalassa jne. Mutta en vaan tajua tuota versiota, missä on rypytykset pakaroiden välissä. Ne ovat paitsi hirveän näköiset, en osaa kuvitella mitä etua siitä on mukavuuden tms. suhteen, että leggingsit uppoavat pakaroiden väliin?
Kommentit (89)
Turhaa, koska niitä on valmiiksi haarovälissä.
Ihan järkyt varsinkin ylipainoisten päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pälä,pälä pälä,pälä päätään...paskan pälinäääää
Ryppyleggingsien omistaja siis ilmoittautui! Voitko kertoa, mikä niistä tekee niin hyvät?
Jos ne hinkuttaa kivasti persvakoa?? Pervoa.
Naiset nyt vain tuntevat itsensä voimaantuneiksi ylikireissä joogaleggingseissä.
Lyhytjalkaisella kaikki trikoot on rumat.
Kamalat housut. Perseen esittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vain tuntevat itsensä voimaantuneiksi ylikireissä joogaleggingseissä.
No en minä ainakaan, siksi ihmettelenkin mikä noissa on niin hienoa.
Tuijotat aika paljon muiden persvakoja, ap.
Mikähän on muotolaskosten syy yleensä, tiedätkö?
1. Istuvuuden parantaminen
2. vaatteen käyttäjän edullisten piirteiden korostaminen sekä
3. liikkumisväljyyden lisääminen.
Ei ne taida mennä vakoon. On vain rypytykset kohdassa, mikä korostaa pakaroita. Eli siis käyttäjät haluavat korostaa pakaroitaan. Miksi. Trendi, jota tällainen vanha sielu ei ihan ymmärrä. Mutta ei kai tarvitsekaan.
Mulla on, ite tykkään. Löytyy myös tavallisia trikoita. En käytä trikoita housuina, ihan treenatessa vaan.
Ryppyperselegginsien yksinomainen tarkoitus on esitellä pakaroita.
Kaikki muut 'syyt' on selittelyä.
Leggingsit pitää pukea päälle rasvan kanssa.
Muodokas pylly on kaunis.
T. Heteromies
Tänään näin neljän naisen ryhmän. Kaikilla oli legginsit. Ja muutenkin olivat epänaisellisesti pukeutuneet. Hyh hyh..
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin neljän naisen ryhmän. Kaikilla oli legginsit. Ja muutenkin olivat epänaisellisesti pukeutuneet. Hyh hyh..
Ja vaatteiden väri oli enimmäkseen mustaa.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa, koska niitä on valmiiksi haarovälissä.
Incel lauantain iloksi miettimässä sitä, mitä sielunsa hartaimmin halajaa.
Kuules: oikean kokoinen vaate ei hankaa eikä hierrä. Kokeilisit itsekin joskus, pari X:ää lisää vaatekokoon ja henkselit, ettei housut valu kaljamahan alle kikkelin varaan.
Samaa mieltä. Ehkä ne on käyttäjänsä mielestä seksikkäät?? Mukavat ne ei voi olla.