Pystyisitkö selittämään miehellesi mitä tarkoittaa takaiskuventtiili?
Kommentit (109)
Miksi pitäisi, eiköhän se muutenkin tiedä
Minä en ottaisi niin munatonta miestä, jolle minun pitäisi tuo(kin) asia selittää.
N45
Eikös se oo miehen vehje kun pumppaa takaapäin?
Pystyisin. Eiköhän nuo ole tuttuja jokaiselle naiselle, jotka saivat pyykinpesukonetta käyttäneet tai hankkineet. Tosin nykypäivänä tuo imusuoja on monesti integroituna siinä tulovesiventtiilissä.
Joo, mutta en ole varma, ymmärtäisikö hän asian (tai jaksaisiko kiinnostua).
Miehellekö se pitää selittää? Usein se on nainen joka esim pesukoneen asentaa. Ainakin minun kokemusmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi niin munatonta miestä, jolle minun pitäisi tuo(kin) asia selittää.
N45
Loistava kommentti. Ihanaa juhannusta sinulle!
Vaikeeta voisi olla kun mies ei tiedä edes missä talon imuri sijaitsee.
Estää nesteen virtauksen väärään suuntaan. Esim laskimoissa on sellaiset. Kävikö mielessäsi lainkaan se? Tuskin. Et tiedä miten oma kehosi toimii, pelle.
Tekniikkaa en,mutta tiedän sen estävän pesuveden takaisin menon vesijohtoveteen.
Aikoinaan kun tuli ero ja autostani sammui etuvalo ajattelin että eiköhän tuon vaihda nainenkin kun sen on saksalainen insinööri kehittänyt, en olisi uskonut että niin yksinkertainen oli kiinnitys rautalangalla.
Etuiskuventtiilin osaa jokainen selittää, mutta takaiskuventtiili onkin sitten vaikeampi.
Osaisin toki, mutta miksi ottaisin elämääni miehen, kuka ei tiedä tai vähintään osaa selvittää noin simppeliä asiaa vaikka netistä :D
Vierailija kirjoitti:
Estää nesteen virtauksen väärään suuntaan. Esim laskimoissa on sellaiset. Kävikö mielessäsi lainkaan se? Tuskin. Et tiedä miten oma kehosi toimii, pelle.
lesbo
Vierailija kirjoitti:
Minulla kusi virtaa päähän, puuttuuko minulta siis takaiskuventtiili?
Ap
Tiedätkö sinä ap, missä kohtaa kehossasi on g-piste? Peräsuolen etuseinämän ja eturauhasen takaseinämän välissä. Mitä se teistä miehistä kertoo?
Että tykkäätte olla toisen miehen pantavana, ihan jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Tekniikkaa en,mutta tiedän sen estävän pesuveden takaisin menon vesijohtoveteen.
Aikoinaan kun tuli ero ja autostani sammui etuvalo ajattelin että eiköhän tuon vaihda nainenkin kun sen on saksalainen insinööri kehittänyt, en olisi uskonut että niin yksinkertainen oli kiinnitys rautalangalla.
Ahaa, tiedätkö että sillä polttimolla on väliä miten päin se sinne umpioon laitetaan kiertosuunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta en ole varma, ymmärtäisikö hän asian (tai jaksaisiko kiinnostua).
Tämä. Lukuisat asiat olen joutunut selittämään, selittääkseni ne taas uudelleen. Ei enää. Kiitos.
Kyllä oletan että aikuinen mies tietää mikä on takaiskuventtiili 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä ap, missä kohtaa kehossasi on g-piste? Peräsuolen etuseinämän ja eturauhasen takaseinämän välissä. Mitä se teistä miehistä kertoo?
Että tykkäätte olla toisen miehen pantavana, ihan jokainen.
Onko taas tullut luettua naistenlehtien höpöjuttuja. Kertoo kaiken sinusta.
Osaisitko sinä selittää mikä on menstruaatio?