Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten musta tuntuu, että pienikokoiset naiset pitävän itseään parempina?

Vierailija
28.10.2010 |

Monet alle 165cm naiset usein selittävät, että "Mä olen tällainen pikkuinen" tai "taskuvenus" jne. ja jotenkin korostavat sitä pienuuttaan, niin kuin se olisi parempi asia kuin olla pitkä. Joskus jopa tuntuu, että he pitävät itseään parempina ja naisellisempina kuin pidempiä naisia...

T. 176cm ;)

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaankin siro. Siksi et ole valtava kirahvi.

Vierailija
102/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 60 kg eli aika normi. Mutta oikeasti lyhyiden naisten vierellä tunnen itseni korstoksi eli siis tuollaisten 150 vm. Siksi en oikein ymmärrä miten kukaan yli 160 cm voi tuntea itsensä kauhean pieneksi?

T. Se 164 cm kirahvi

Sun kannattaa laihduttaa, jos tuntuu kirahvilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miesten ihastuvan minuun helposti...en voi sille mitään :-)

En kyllä sanoisi tätä koskaan kenellekään ääneen...

Monet alle 165cm naiset usein selittävät, että "Mä olen tällainen pikkuinen" tai "taskuvenus" jne. ja jotenkin korostavat sitä pienuuttaan, niin kuin se olisi parempi asia kuin olla pitkä. Joskus jopa tuntuu, että he pitävät itseään parempina ja naisellisempina kuin pidempiä naisia...

T. 176cm ;)

Vierailija
104/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin pitkä ja säärevä, niin ei aina tarvitsisi pyytää apua, kun haluaa jonkun purkin marketin ylähyllyltä ja pyykin ripustaminen narulle voisi sujua vähän helpommin ilman huteraa jakkaraa.

t. nainen 160 cm

Vierailija
105/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo mainitsemasi asiat sujuu vallan hyvin ilman korkokenkiä. Jos tuo 4 senttiä on ratkaiseva tekijä, niin hommaa ihmeessä kengät joissa korkoa on neljä senttiä, niin pääset eroon ongelmastasi.

Mieluummin olisin pitkä ja säärevä, niin ei aina tarvitsisi pyytää apua, kun haluaa jonkun purkin marketin ylähyllyltä ja pyykin ripustaminen narulle voisi sujua vähän helpommin ilman huteraa jakkaraa. t. nainen 160 cm

Vierailija
106/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran marketissa ollessani nainen pyysi minulta apua, koska hän ei ylettynyt poimimaan kalapuikkopakettia altaan vastakkaiselta sivulta xD Itse yletyn sinne kumartamatta helposti. Täytyy sanoa, että en kiinnittänyt mitään huomiota naisen aikaisemmin pituuteen sen kummemmin mutta aika lyhyt taisi olla (normaalin rajoissa kuitenkin). Tilanne oli jotenkin absurdi, koska olin aina olettanut että kyllä nyt kaikki tuon verran ylettävät kurkottamaan vaikka pituutta ei hirveästi olisikaan. Monesti kans joudun antamaan jotain tuotteita ylähyllyiltä kun kaikki eivät itse yllä.

Vierailija
107/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsivau, mikä ehdotus. Kiitos nyt tästäkin.

nuo mainitsemasi asiat sujuu vallan hyvin ilman korkokenkiä. Jos tuo 4 senttiä on ratkaiseva tekijä, niin hommaa ihmeessä kengät joissa korkoa on neljä senttiä, niin pääset eroon ongelmastasi.

Vierailija
108/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että niitä kyllä voi käyttää kotonakin vaikka pyykkejä ripustaessa. Kengissä 4cm korkoa tuskin huomaa. Ei sinänsä näyttäisi mitenkään oudolta vaikka pyykkejä ripustelisit koroissa. Eikä noin matala koron edes pitäisi rasittaa jalkaa pahemmin.

Vierailija
109/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerän näköistä on, jos lyhyellä naisella (alle 160 cm) on iso mies, jotenkin säälittävän näköistä, kuin isä ja lapsi.

Vierailija
110/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm. Sen pituiset jotenkin vaan on niin parempia, ihan henkisestikin. Liian pitkät ja liian lyhyet nyyhkivät nurkissa.

Vierailija
111/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vielä ihan normaali pituus eikä mikään "pikkuinen" tai "taskuvenus". Eri asia sitten jos puhutaan vielä alle 160cm:n pituisista, voidaan ehkä harkita kyseisiä nimityksiä jos henkilö on laiha.

Vierailija
112/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnehti itseään "pieneksi ja siroksi" ja haukkui kaikkia kontinkokoisia sinivalaita.

Vierailija
113/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 156 cm pitkä nainen ja kuullut aina silloin tällöin typeriä huomautuksia lyhyydestäni. Olen normaalipainoinen ja melko siro. En toivoisi olevani pitempi muuten kuin siksi, että pääsisin loukkaavista huomautuksista. Tietysti on hankalaa olla useimmiten joukon lyhin, mutta etu lienee se, että herättää myös ihmisten suojeluvaistoa.

Nimim. Ärsyyntynyt

Vierailija
114/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä käytä edes korkokenkiä. Varsinkin joidenkin 150 cm pitkien vierellä tunnen itseni valtavaksi kirahviksi :)

165cm ja tunnen itseni aika pitkäksi. Tuntuu, että olen aina muita pidempi. Voi titty johtua myös siitä, että käytän aina korkokenkiä.

Mulla ei tosin ole ketään noin lyhyttä kaveria. Mutta eikö 150 senttinen ole "kääpiö", joku vajavaisuushan pitää ihmisellä olla jos aikuinen on noin lyhyt?

Ei minulla kyllä tietääkseni mitään vajavaisuutta ole, eikä kukaan ole sitä ennen sinua epäillytkään. (tai ainakaan ääneen sanonut)

Toki 150cm on normaalipituuden alarajalla mutta ei siitä tosiaan ole mitään haittaa koskaan ollut.

Minä olen siinä käsityksessä, että ns. kääpiökasvuisiksi luokitellaan aikuisena alle 140cm pituiset. Tässä voin kyllä olla väärässäkin.

Vierailija
115/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen palsta.

Mielenkiintoisia ihmisiä...

Vierailija
116/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kuulla ihmettelyjä muilta ihmisiltä pituudestani. Ihan vieraatkin ihmiset ovat joskus tulleet kommentoimaan mikä on musta todella outoa. En mäkään mene kyselemään pitkiltä ihmisiltä, että miksi ihmeessä sä olet kasvanut noin paljon? Oletko Pekka Puupään lapsi jne. Mä tosin en kutsu itseäni miksikään taskuvenukseksi tai korosta lyhyyttäni, sen hoitavat muut ihmiset.

Aina jaksetaan ihmetellä kun olen niin lyhyt 158 cm ja ne on kyllä muut jotka taskuvenukseksi "haukkuvat". Itselläni lähinnä ärsyttää. Ja ne on yleensä 170 ja yli jotka jauhaa tätä asiaa.

Vierailija
117/165 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen, joka on naisellisen siro olematta kuitenkaan heikon ja kitukasvuisen näköinen. Kunnon hartiat, habaa olkavarsissa ja pikkuisen lihaserottuvuutta jaloissa antaa kuvan naisesta, joka on sitkeä ja vahva olematta kuitenkaan amazoni.

Vierailija
118/165 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en mikään ihan honkkeli mutta en pätkäkään. Silti tosi moni, niin nainen kuin mieskin on todennut että "voi kun sä olet pieni" tai "sä oot niin hento ja siro".

Olen toki hoikka mutta en alipainoinen. Itse en kuitenkaan koe että olisin pieni, tosin en edes halua olla mikään pieni. Mun lapset on pieniä :)

Vierailija
119/165 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kääpiö, mutta voin rauhassa käyttää korkeita korkoja ja toisaalta olen sellainen "sopivan pieni".

Paras kaveri on 173cm ja en kuolemaksinikaan vaihtaisi hänen kanssaan pituutta. Hän on hiukan pyöreä ja sitä myöten hirmuinen amatsoni heti. Isot jalat, isot kädet, leveät hartiat jne.

Tavallaan olen ylpeä pituudestani, tää on just sopiva. On monta muuta asiaa, johon en ole tyytyväinen, mutta pituuteen olen!!

Vierailija
120/165 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi olla lyhyt, siis oikeesti lyhyt niin että erottuisin joukosta.