Miten musta tuntuu, että pienikokoiset naiset pitävän itseään parempina?
Monet alle 165cm naiset usein selittävät, että "Mä olen tällainen pikkuinen" tai "taskuvenus" jne. ja jotenkin korostavat sitä pienuuttaan, niin kuin se olisi parempi asia kuin olla pitkä. Joskus jopa tuntuu, että he pitävät itseään parempina ja naisellisempina kuin pidempiä naisia...
T. 176cm ;)
Kommentit (165)
Oma tytär on 160 cm ja itse ole 168 cm. Mä en tajua miten se on jäänyt sellaiseksi tapiksi? Isäkin on yli 180 senttiä. Niin tyttö ei siis kasva enää on 18-vuotta. Toivottavasti pojat kasvaa normaalipituisiksi. Tyttö voi vielä lyhyt ollakin, mutta lyhyt poika tai mies on ihan nolo!
Satuttaa kuulla vaikka tiedänkin että tämä on ihan yleinen näkemys. Minulla on jo 19-vuotias poika jolla on mittaa 167 cm. Olen itse 161 ja pojan isä 178 cm, minun puolelta suvusta usein miehetkin on olleet vain noin 165-senttisiä (olen eteläeurooppalaista sukua) ja poikani on valitettavasti perinyt ominaisuuden.
Poikani tuskailee itse myös pituutensa kanssa ja pelkää ettei ikinä saa naista sen takia :( Hän on kivan näköinen muuten, tumma ja ruskeasilmäinen nuori mies, mutta tosiaan eipä ole tyttöystäviä näkynyt, varmaan pääsyy juuri tuo mitta. Tätä menoa hänestä on kasvamassa katkera naistenvihaaja, kun aina saa tutustumisyrityksissä henkisesti turpaan ja tulee nauretuksi :(
Ehkä poikasi yrittää nyt vääriä naisia? Ihan varmasti löytää kumppanin lyhytkin mies, jos on muuten asiat kunnossa. Oma veljeni on myös tuon pituinen, eikä edes mikään uskomaton komistus, silti hänellä on aina ollut tyttöystäviä, tälläkin hetkellä oikein kaunis itseään pidempi tummaverikkö.
että monille pitkille naisille on jotenkin vaikea hyväksyä, että kaikki eivät halua olla pitkiä, vaan tykkäävät olla lyhyitä ja siroja.
Lisäksi mua aina jaksaa naurattaa nuo puheet "mallimitoista". Kun se ei tarkoita sitä, että 180 cm ja 80 kg nainen olisi mallimittainen. Tai edes 70 kg nainen tai edes 60 kg nainen. Mun oikeasti mallikaveri on 179cm ja 53 kiloa. Se on mallimittainen.
Sirous ei ole lyhyiden ihmisten ominaisuus. Siroja on pitkissä ja lyhyissä. Samoin läskejä. Mitä taas tulee mallinmittoihin, noinhan täällä on koko ajan sanottu. Etkö sä osaa lukea?
mutta joitakin miehiä tuo oma lyhyys ei tunnu häiritsevän ollenkaan. Varmaan hekin ovat aikanaan asiaa tuskailleet, mutta jotenkin päässeet sinuiksi asian kanssa. Ainakaan naismenestykseen heidän lyhyytensä ei ole näyttänyt vaikuttavan ;D Toinen tietämäni kaveri n. 170 cm ja toinen lyhyempi. Toki he ovat kohtalaisen raamikkaita, eivät siis muuten hinteliä. Molemmat erittäin sosiaalisia tyyppejä ja tuntuisi olevan itsetunto kohdallaan.
Oma tytär on 160 cm ja itse ole 168 cm. Mä en tajua miten se on jäänyt sellaiseksi tapiksi? Isäkin on yli 180 senttiä. Niin tyttö ei siis kasva enää on 18-vuotta. Toivottavasti pojat kasvaa normaalipituisiksi. Tyttö voi vielä lyhyt ollakin, mutta lyhyt poika tai mies on ihan nolo!
Satuttaa kuulla vaikka tiedänkin että tämä on ihan yleinen näkemys. Minulla on jo 19-vuotias poika jolla on mittaa 167 cm. Olen itse 161 ja pojan isä 178 cm, minun puolelta suvusta usein miehetkin on olleet vain noin 165-senttisiä (olen eteläeurooppalaista sukua) ja poikani on valitettavasti perinyt ominaisuuden.
Poikani tuskailee itse myös pituutensa kanssa ja pelkää ettei ikinä saa naista sen takia :( Hän on kivan näköinen muuten, tumma ja ruskeasilmäinen nuori mies, mutta tosiaan eipä ole tyttöystäviä näkynyt, varmaan pääsyy juuri tuo mitta. Tätä menoa hänestä on kasvamassa katkera naistenvihaaja, kun aina saa tutustumisyrityksissä henkisesti turpaan ja tulee nauretuksi :(
On myös pienikokoisia naisia jotka ottavat mielellään pienikokoisempia miehiä eivätkä kaksmetrisiä hongankolistajia. Lisäksi tunnen myös pareja joissa nainen on pidempi kuin mies... ei kannata välittää jos sekaan sattuu jotakin tomppeleita joille pituus on tärkeä seikka. varmasti iso osa kuitenkin arvostaa ihan muita ominaisuuksia! :)
Joka siis ilmeisesti on toinen kuin sinun, muista, että kokemus ei tavallaan ole sinulta pois. Jos joku on iloinen ollessaan taskuvenus, sinä saat aivan yhtälailla olla iloinen ollessasi useita senttejä keskivertonaista pidempi.
Oletko harkinnut koskaan terapiaa tuohon huonoon itsetuntoosi? Jos jollain on kaunis parvekekasvi, tuntuuko sinusta, että vain samanlaisen kasvin kasvatuksella lunastat paikkasi?
Harmittaako, jos sinua ja pituuttasi ei kehuta koko ajan?
Iloista kevättä sinulle :)
Monet alle 165cm naiset usein selittävät, että "Mä olen tällainen pikkuinen" tai "taskuvenus" jne. ja jotenkin korostavat sitä pienuuttaan, niin kuin se olisi parempi asia kuin olla pitkä. Joskus jopa tuntuu, että he pitävät itseään parempina ja naisellisempina kuin pidempiä naisia...
T. 176cm ;)
En tosiaan normaalisti keskustele kenenkään pituusasioista, koska pituuteensa ei voi itse vaikuttaa. Kuitenkin on ihan normaalia, että nämä "taskuvenukset" tulevat selittämään minulle lyhyen pituuden positiivisia puolia ja omaa ihquuttaan. Normaalipituisiltakin luokkakavereiltanikin olen kuullut aikanaan humoristisesti, että olen hongankolistaja jne. Syynä on kuitenkin kateus ja alemmuudentunne enimmäkseen noihin kommentteihin.
Olen siro, naisellinen ja kaunis nainen... Eräitä nyt vain ottaa päähän kun eivät itse kasvaneet tappia pidemmiksi mallin mittoihin ja nyt sitten yrittävät vakuuttaa koko maailmalle että vain ja ainoastaan lyhyet voivat olla kauniita jne. Niin läpinäkyvää...
On myös pienikokoisia naisia jotka ottavat mielellään pienikokoisempia miehiä eivätkä kaksmetrisiä hongankolistajia. Lisäksi tunnen myös pareja joissa nainen on pidempi kuin mies... ei kannata välittää jos sekaan sattuu jotakin tomppeleita joille pituus on tärkeä seikka. varmasti iso osa kuitenkin arvostaa ihan muita ominaisuuksia! :)
Ei kai sitä naista saa jos mies itsekin ajattelee että hänessä on jotain vikaa, esim. pituus. Todellakin, monet lyhyet ja normaalimittaisetkin naiset pitävät lyhyistä miehistä. Minusta yli 180cm olisi ihan totaalinen turn off miehellä ja olen itse 161cm pitkä. Kaikki 165cm - 179cm välillä käy jos mies on muuten sopivan raamikas ;)
Joka siis ilmeisesti on toinen kuin sinun, muista, että kokemus ei tavallaan ole sinulta pois. Jos joku on iloinen ollessaan taskuvenus, sinä saat aivan yhtälailla olla iloinen ollessasi useita senttejä keskivertonaista pidempi.
Oletko harkinnut koskaan terapiaa tuohon huonoon itsetuntoosi? Jos jollain on kaunis parvekekasvi, tuntuuko sinusta, että vain samanlaisen kasvin kasvatuksella lunastat paikkasi?
Harmittaako, jos sinua ja pituuttasi ei kehuta koko ajan?
Iloista kevättä sinulle :)
T. 176cm ;)
Mä olen samaa mieltä. Nämä pituudesta ja painosta vouhottajat suuntaan ja toiseen on jotenkin tosi säälittäviä. Ehkä tosi nuoria tai muuten itsetunnossa vikaa. Ei kannata katsoa muotilehtiä, jos ahdistaa niiden antamat mallit. Opetelkaa vaikka ottamaan kunnolla poskeen, niin saatte niitä miehiä.
Usein hakevat tavallisen pituisia ja varsinkin lyhyitä naisia. Pitävät pitkää naista uhkana jos nainen on lähes miehen pituinen tai pidempi. Normaalisti näillä tapauksilla on pahoja itsetunto-ongelmia, koska ovat itse jääneet alamittaisiksi tai ovat kehittäneet jonkin kompleksin pituudestaan (haluaisivat olla pidempiä). Siksi mies saattaa haluta mahdollisemman pätkän naisen rinnalleen, jotta vaikuttaisi itse pidemmältä tämän seurassa.
Normaalilla itsetunnolla varustettuja miehiä kyllä löytyy ihan varmasti pitkälle ja miellyttävälle naiselle. Pituus on vain positiinen asia parinvalinnassa. Harva pitkä nainen nyt haluaisi mitään alle 173-175cm miestä nyt muutenkaan jos mies ei satu olemaan todella täydellinen pakkaus.
On myös pienikokoisia naisia jotka ottavat mielellään pienikokoisempia miehiä eivätkä kaksmetrisiä hongankolistajia. Lisäksi tunnen myös pareja joissa nainen on pidempi kuin mies... ei kannata välittää jos sekaan sattuu jotakin tomppeleita joille pituus on tärkeä seikka. varmasti iso osa kuitenkin arvostaa ihan muita ominaisuuksia! :)Ei kai sitä naista saa jos mies itsekin ajattelee että hänessä on jotain vikaa, esim. pituus. Todellakin, monet lyhyet ja normaalimittaisetkin naiset pitävät lyhyistä miehistä. Minusta yli 180cm olisi ihan totaalinen turn off miehellä ja olen itse 161cm pitkä. Kaikki 165cm - 179cm välillä käy jos mies on muuten sopivan raamikas ;)
Mulla esim. on yks tuttavapariskunta, jonka molemmat osapuolet ovat tasan 165cm pitkiä, eikä tältä mieheltä ennen tätä vaimoaankaan tyttöystäviä puuttunut. Nyt heillä on ensimmäinen lapsikin. :)
Mua ei niin kiinnosta miehen pituus. Lompakon paksuus on paljon tärkeämpi asia.
165cm ja tunnen itseni aika pitkäksi.
Tuntuu, että olen aina muita pidempi. Voi titty johtua myös siitä, että käytän aina korkokenkiä.
Vittu minä mikään maskotti ole, se mulle siitä tulee mieleen.
On miehiä jotka tykkää lyhyistä naisista, mutta on myös niitä jotka ei tykkää. Mullekin on sanottu vaikka mitä mun mielestä törkeetä ja asiatonta mun pituudesta. En minäkään kenenkään ulkonäköä arvostele ääneen.
Mä olisin mieluusti 10 senttiä pidempi. Pituutta on nyt 158 senttiä. Hoikka olen, housuja on tosi vaikea löytää. Jossain vaiheessa hogasin että lastenosatolta ja sillehän jaksaa normaalipituiset nauraa. Hehheh..lastenosastoltako ostat vaatteesi? Miehille mä en edes viitsi kertoa että niille ei vaan tule fiilistä että on lapsen kanssa yhdessä, siitä on naisellisuus kaukana.
Tietenkin korkokengillä voi saada 10cm lisää, mutta eipä 175cm nyt koroillakaan vielä nyt niin huima pituus ole. Tietenkin riippuu mihin vertaa.
Vaatteesi lastenosastolta. Ei sitä nyt ensitreffeillä tarvitse täräyttää, mutta moni tuntemani kiinalainen nainen joutuu Suomessa shoppaamaan ainakin farkkunsa lastenosastolta. Eivät tietenkään kaikki. Samoin ihan normaalipituinen ystäväni ostaa joskus ainakin paitoja lastenosastolta. Tietenkin sellaisia, joita ei erota aikuistenvaatteista.
Kyllä mun mieheni ainakin tietää parin naisen ostavan farkkunsa lastenosastolta eikä hän ole sitä pitänyt mitenkään pahana. Toisilla nyt vain on sellainen ruumiinrakenne, että tarvitsevat pienemmän koon mitä täällä normaalisti myydään. Joten aika urpo mies sais olla jos tuollainen asia haittais.
Normaalipituiset miehet ja normaalipituiset naiset kyllä löytävät puolison ongelmitta, olivatpa kummasta päästä normaalia vaihtelua tahansa. Harvemmalle sillä on edes väliä. Täällä kirjoittelevat kuulostavat aika nuorilta suoraan sanottuna. :)
Enkä käytä edes korkokenkiä. Varsinkin joidenkin 150 cm pitkien vierellä tunnen itseni valtavaksi kirahviksi :)
165cm ja tunnen itseni aika pitkäksi. Tuntuu, että olen aina muita pidempi. Voi titty johtua myös siitä, että käytän aina korkokenkiä.
Koroilla 180-186. Käytän aina korkoja. En ainakaan tunne itseäni kirahviksi?! Mikähän minussa on vikana.
että monille pitkille naisille on jotenkin vaikea hyväksyä, että kaikki eivät halua olla pitkiä, vaan tykkäävät olla lyhyitä ja siroja.
Lisäksi mua aina jaksaa naurattaa nuo puheet "mallimitoista". Kun se ei tarkoita sitä, että 180 cm ja 80 kg nainen olisi mallimittainen. Tai edes 70 kg nainen tai edes 60 kg nainen. Mun oikeasti mallikaveri on 179cm ja 53 kiloa. Se on mallimittainen.