Miten musta tuntuu, että pienikokoiset naiset pitävän itseään parempina?
Monet alle 165cm naiset usein selittävät, että "Mä olen tällainen pikkuinen" tai "taskuvenus" jne. ja jotenkin korostavat sitä pienuuttaan, niin kuin se olisi parempi asia kuin olla pitkä. Joskus jopa tuntuu, että he pitävät itseään parempina ja naisellisempina kuin pidempiä naisia...
T. 176cm ;)
Kommentit (165)
Mikä on suomessa naisen keskimääräinen pituus?Täällä monet vähän päälle 160-senttiset sanovat olevansa lyhyitä,eikö se ole aika 'normaali' pituus?
Hahah, mä oon 153cm pitkä ja kuulen kyllä paljonki kommentia pituudestani ja kommentoin itekkin sitä että oon lyhyt. Koskaan en oo aatellu, että se ois negatiivista. Pituudesta ei oo ollu mitään hyötyä sen jälkeen ko tikapuut on keksitty ;)
Tokihan yksin kaupassa käydessä ois kätevää ko yltäis ite ylähyllyllä, mutta eipä mua nolota apua pyytää. Oon myös aina tykänny pitkistä miehistä, nytkin seurustelen 184cm miehen kanssa(joka on ehkä yks lyhyimmistä miehistäni). Päälle kaks metristä en oo harmi kyllä vielä saanu hankkittua, ois veikeetä jos mies ois mua puoli metriä pitempi :D
Vientiä on aina ollut, mutta tuskin tää mun vertikaalisesti rajoittunut olemukseni siihen juurikaan on vaikuttanut. Enemmänki oma asenne siihen mitä on. Kantakaa naiset senttinne ylpeydellä! Olis tosi tylsää jos KAIKKI olis samanmittasia!
Olen 150cm enkä ole ylpeä pituudestani mutta sitä on mitä on annettu. Olisiko sinusta kiva käydä lasten osastolla vaateostoksilla? Näyttäisit itseäsi nuoremmalta joten myyjät ei tulisi sinulle kaupassa myymään, koska näytät teiniltä? Sinua ei otettaisi tosissaan? Caprit näyttävät siltä kuin sinulla olisi liian lyhyet housut. Jo 1kg lisää painoa on sama kuin isommalle tulisi 5-10kg lisää eli aika paljon? Pituuttasi ihmeteltäisiin joka käänteessä ja jopa joukolla? Tähän tosin olen tottunut joten ei meinaa mitään.
Kuitenkin kun ikää tullut 33v niin olen sinut itseni kanssa. :)
Minä en halua itseni kokoista naista, ei ole seksikästä yhtään. Pieni on kaunista.
Minä varmaankin tiedostamatta korostan, että olen lyhyt. Mulle on koko ikä hoettu, että oletpa pieni. Olen 155. Muu perheeni on noin 170-senttistä.
Etenkin kaupassa ja kotona keittiössä toivon, että ihmisellä olisi teleskooppikäsivarret tai että minä vain olisin pidempi, tai keittiö remontoitaisiin minun mitoille. Mulla on huono tapa jupista itsekseni, että aaargh kun en yletä ja missä se jakkara on...Yletyn keittiön yläkaapin alimmalle hyllylle. Mies on 190 ja koko hänen perheensä on pitkää mallia. Heistä on jotenkin huvittavaa tämä mun jupina, kiipeily ja se että "olet niin pieni!" meitä on moneksi!