Joku mummo osti tänään s- marketista 7 litraa punaista maitoa. Minusta aika epäterveellistä
Mihin yksi ihminen tarvitsee maitoa niin paljon, jäin miettimään.. O-o
Kommentit (47)
Jos se on järjestämässä isot lettukestit koko naapurustolle.
Leipoo varmaan lapsenlapsen rippijuhliin.
Mummo on elänyt niinkin vanhaksi että ei enää väliä vaikka joisi punaista maitoa
Ehkä keittää puuron joka aamu maitoon
Meinaa tehdä miniän hääjuhliin makaroonilaatikkoa.
Jos se oli vanhanajan maitoa ja keittää juustokeittoa.
muitten elämä on aina kiintoisampaa, eikös...
En tiennyt, että kauppaan pitää ottaa mukaan kaikki ne, joille ostoksista on tarkoitus tehdä ruokaa.
Jos tekee vaikka itse tuorejuustoa tai juhannusjuustoa niin uppoaa tuo määrä hyvinkin.
Mummojen pitää saada rasvaa ja kalsiumia, on ihan suositus
Jos ei ostanut pelkästään itselle...
Jos tekee juustoa, tekee viiliä, tekee jotain... jotain mitä täysmaidosta tehdään...
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Sillä varmaan muut ainekset oli jo siihen mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Minä laitan Kahviin. Ihan vaan maun takia. Ihan terve olen silti?
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Tarvitsee jos tekee vaikka kotijuustoa. Siihen tarvitaan paljon maitoa, juustonjuoksutinta, ja iso kattila. Tuloksena pikku möykky kotijuustoa. Suurin osa valuu herana pois.
Hänellä on pidot tulossa. Pitää leipoa pullaa, tehdä riisipiirakoita, kotijuustoa, lettuja ja viiliä. Lastenlapset syövät niin mahdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Minä laitan Kahviin. Ihan vaan maun takia. Ihan terve olen silti?
Terve ihminen ei kahviakaan tarvitse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mummo on elänyt niinkin vanhaksi että ei enää väliä vaikka joisi punaista maitoa
Ehkä keittää puuron joka aamu maitoon
Nimenomaan välittää edelleen kun antaa keholle oikeaa ravintoa.
No jotain se on tehny oikein jos on jo mummo ikään päässy.