Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat! Miksi Jumala ei auta perhettäni?

Vierailija
04.07.2010 |

Suuresta rukoilemisestamme huolimatta mikään asia ei muutu paremmaksi vaan huononee vain. Miksi?

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa ajallaan. Ja usein eri tavoin kuin itse odottaa. Mutta varmasti niin, että se on juuri teille parasta. Rukoile yhä ja odota kärsivällisesti.

Jotkut ihmiset tosin ymmärtävät uskossaan jo nyt, että Jumala kyllä vastaa, mutta eri tavalla kuin pieni ihminen odottaa!

Jokainen, joka uskoo Jeesukseen pelastuu ja saa vastauksensa monesti ihan eri suunnasta kuin itse uskoisikaan.

Vierailija
122/134 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokaisen uskovan pitäisi ymmärtää, että sairaus ei koske sielua, ruumis on vain kuori!

Sielu on ja pysyy ja sisin merkitsee, ajatukset ja hyvyys, hyvät teot Jeesuksen oppien mukaan!

En tiedä, pitääkö niitä opetella, mutta minä olen aina ollut mielestäni hyvä sydämeltäni ja minua on pidetty tylsänä, raukkana, ties mitä, mutta

kuka noin on ajatellut?...he, jotka eivät tiedä, mikä merkitys Jumalan sanalla ja Jeesuksella on ihmiselle. Onhan se kirjoissa kerrottu, että toinen otetaan ja toinen jätetään riippuen siitä, ketä he palvelevat. Ja se viimeinen päivä on lähellä! Turha kenenkään luulla, että näin sairas maailma jatkuisi pitkään!!!

Pitäkää öljyä lyhdyissänne, kuten kirjassa sanottiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on autanut aina se, että Jumalan mittakaavassa tämä meidän maanpäällinen elämä on yksi hyttysenpyräys. Se oikea elämä on vasta kuoleman jälkeen. Sillä mä lohduttaudun aina "ennenaikaisten" kuolemienkin tapahduttua.

Entä jos oletkin väärässä ja se kaikki olikin tässä. Etkö siloin eläisi vähän enemmän ja vähän paremmin. Ehkä kunnioittaisit enemmän toistenkin ainutkertaista elämää. Hukkaan mennee sinun elämäsi jos vain haikailet tuonpuoleista jonka olemasaolosta sinulla ei ole muita takeita kuin jokunen satukirja.

Vierailija
124/134 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa ajallaan. Ja usein eri tavoin kuin itse odottaa. Mutta varmasti niin, että se on juuri teille parasta. Rukoile yhä ja odota kärsivällisesti.

Miten ihmiset VOIVAT uskoa moista soopaa!?!?!?!? Jos rukoilee kuolemansairaan omaisen puolesta ja mitään ei tapahdu, tämä kuolee vaikean ja hitaan kuoleman, "se on juuri teille parasta". Kaksi tuommoista kuolemaa seuranneena sanon sinulle että.... no jätän sanomatta.

Ei se ole soopaa. Jumala kuulee ja vastaa rukouksiin päivittäin. Kaikkea ei ihminen kuitenkaan saa mutta hyvin paljon kuitenkin.

Sinä olet sitten niin hyvä ihminen, että jumala oikein kuule sinun rukouksiasi. Entä ne miljoonat jotka näkevät nälkää, kituvat taudeissa, sodissa y.m. Miksi Jumala ei kuule heitä? Eivätkö he ole yhtä hyviä ihmisiä kuin sinä?

Mieti vähän. Jos tuo jumalasi on totta niin miten ihmeessä itsekunnioituksesi kestää sellaisen palvomosen?

Vierailija
125/134 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan minulle on periaatteessa ihan sama onko kyseinen jumaluus olemassa vai ei, koska en missään nimessä voi seurata ja palvoa noin moraalitonta ja vastuutonta jumalaa. Hyvyys on mielestäni hyvyyttä ja rakkaus rakkautta, ei niihin mitään ehtoja tule asettaa, uhkailusta nyt puhumattakaan.

Aika monella ihan tavallisella tallaajalla on siis itseasiassa korkeampi moraali kuin kristinuskon jumalalla. Mielummin valitsen siis humanismin, oli jumala olemassa tai ei. Se on oikeastaan aika yhdentekevää, mikäli jumala on sellainen, kun tässäkin keskustelussa on kuvailtu.

Vierailija
126/134 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n kilpailusäännösten mukaan sinun on kilpailutettava vähintään kolmea Jumalaa. Lähetä tarjouspyyntö vaikka Allahille, Budhalle ja Manitoulle. Jos ei sovitun ajan kuluessa postiluukusta kolise vastauksia, niin auta itse itseäsi. Ongelmiesi perimmäisenä syynä voi olla se jotta odotat apua joiltain ulkopuolisilta mielikuvitusolennoilla. Jumalasi käppäilee vain sinun korviesi välisellä pururadalla. Sen vaikutusvalta ei ulotu päänahan ulkopuolelle.

Vierailija
127/134 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole apua jumalalta tullut vaikka kuinka on rukoillut. Kyllä kaikki rakkaat sukulaiset ovat silti kuolleet vaikka on ruokoillut kuinka. Päinvastoin tila on vain pahentunut.

Vierailija
128/134 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään etten edes osaa rukoilla. meidänkin perheellä on paljon vaikeuksia, mutta enemmän kuin oman kärsimykseni määrää tahtoisin vähentää lapseni kärsimystä, että hän olisi turvassa. ja että itse olisin vahvempi tekemään hyvää. mutta miten rukoilla, kun ei uskalla, etten vahingossakaan pyytäisi suojelusta väärältä taholta. toivon että Jeesus, ja uskonkin, että tietää minun kuitenkin kaipaavan Häntä ja Häntä haluan oikeasti rukoilla. paljon olen miettinyt myös lasten pelastumista, pienimmät kun eivät vielä osaa rukoilla ja kääntyä uskoon, suojaako lapsen usko? haluan uskoa että Jeesus suojelee erityisesti lapsia.

t.uskovainen kuitenkin

Vierailija
129/134 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdallani olen kyllä huomannut johdatuksen, siis niin että kun kääntyy Jeesuksen puoleen ne vaikeudetkin saavat oikean merkityksen, niistä selviytyminen. siksikin pelkään eniten lasten puolesta, nykyajan lapsilla on enemmän vaikeuksia kuin aiemmin, siksi pelkään ja toivon että lapset osaavat kääntyä Jeesuksen puoleen kun kasvavat. mutta uskon että Jeesuksella on suunnitelma myös lapselle, ja toivon vain että hän pelastuu.

Vierailija
130/134 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
131/134 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://vartija-lehti.fi/val20024.html

Huom. tämä ei ole mikään Vartiotorni :)

Vierailija
132/134 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia asioita ei voi ratkaista nopeasti.

Veli on alkkis jahänen puolesta rukoiltu 10v, hän on edelleen alkkis. Kaikkia asioita jumala ei voi muuttaa, koska ihmiselä on vapaa tahto. veljeni ei usko jumalaan eikä halua siten muuttaa elämäänsä.

Vierailija
133/134 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile apua Jumalalta, Joulupukilta ja Jutalta.

Pienenä vihjeenä - Jutta on kolmesta ainoa, joka on oikeasti olemassa.

Vierailija
134/134 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2010 klo 11:54"]kuolee joskus. Joku kuolee sairauteen ja joku onnettomuuteen, kaikkien elämä täällä kuitenkin joskus ja jollakin tavalla päättyy.

Toisten ihmisten elämässä on enemmän onnea kuin toisten, jokaisen elämällä on kuitenkin tarkoitus. Ehkä sukulaisesi elämä auttaa teitä läheisiä arvostamaan omaa elämäänne, jos asiat teillä ovat paremmin kuin hänen elämässään oli. Ja ehkä kuolema oli sukulaisellesi helpotus.

Jumala ei ole mikään automaatti, kun jotain pyydät hän sen antaa. Hän tekee niinkuin parhaaksi näkee, antaa sen verran päiviä jokaiselle kuin tarvitsemme. Rukoileminen ei ole turhaa, Jumala kyllä kuulee heikoimmankin huokauksen. Sinusta voi tuntua ettei hän auta, mutta Jumala näkee asiat paremmin ja viisaammin kuin sinä. Ehkä jokin päivä joskus myöhemmin huomaat, että näin elämäsi piti mennä että sinusta tuli sinä ja elämästäsi täydellinen. Luota siihen, meillä kaikilla on omat vaikeutemme ja vastoinkäymisemme, mutta myös myötäkäymiset ja onnelliset päivät.

[/quote]Tämä viesti on kyllä niiin tyypillinen esimerkki siitä,kuinka itselle tuputetaan ja annetaan tuputtaa jokin ajatusmalli,tapa suhtautua asioihin,kun ei ole mitään todellisia keinoja käsitellä asioita ja tapahtumia. Jokaikinen lause on uskovaisten aivopesu slogani jargoniaa-aivan käsittämätöntä paskaa,joka tuhoaa hädänalaisen ihmisen harkintakyvyn/omatoimisuuden jos hänet tuollaiseen saadaan uskomaan! USKONNOT ovat ooppiumia kansalle,mutta totuus vapauttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi