Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat! Miksi Jumala ei auta perhettäni?

Vierailija
04.07.2010 |

Suuresta rukoilemisestamme huolimatta mikään asia ei muutu paremmaksi vaan huononee vain. Miksi?

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ajattelee, että miljoonat lapset jaksavat kantaa sen, ettei ole vettä ja ruokaa ja äidit kuolee tauteihin ja joku myy seksiorjaksi? Vai koskeeko tämä kantamisjuttu vaan niitä tilanteita, että joku läski länsimaalainen ei saanutkaan toivomaansa ylennystä?

Vierailija
82/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin valetta

Jokaiselle meille annetaan kuitenkin vain sen verran kuin jaksamme kantaa - ei pisaraakaan liikaa.

Jos tää olisi totta, niin miksi Suomessa tekee tuhat ihmistä itsemurhan vuodessa? Miksi toiset sairastuvat huolista ja murheista ja jopa riutuvat pois kun näkevät läheistensä kärsivän.

Tuollaisen lauseen päästää suustaan joku sellainen, joka ei ole elämässään kovin paljon kärsimysta joutunut näkemään.

En keksi sanoja osoittaakseni kuinka helvetin paljon vihaan tuommoista sanontaa! Uskovaispropagandaa tuo on, aivan samaa sarjaa kuin se että "me emme ymmärrä jumalan tekojen syitä".

Mutta, Suomi on vapaa maa, uskokoot kuka mihin tahansa, vaikka Ukko Ylijumalaan. Mutta älkööt tulko tuputtamaan sitä uskoaan muille, etenkään puolustuskyvyttömille lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et nyt suostu näkemään isompaa kuvioo asiassa.

Jos joku katoaa, niin onhan se kamalaa.

Helpotushan se on jos on hauta jolle mennä suremaan, toisille sekään ei riitä. Jumalan pitäisi estää kaikki paha. Kuolema, raiskaus, kipu, haava.

Jos joku katoaa, niin henkilö oletettavasti on kuolleena jossain. Ehkä siinä on meille muille jokin viesti?

Ehkä joku toinen pelastuu sillä ettei mene liftaamaan tms. Mistä tuon tietää?

Mistä sen tietää haluaako joku mennä metsään mököttämään ja kuolee sinne? Jäätyy eikä löydetä.

Mistä me tiedetään onko joku kuollut ikävämmällä tavalla kuin joku toinen? Onko väkijoukossa kuoleminen oikeampaa kuin johonkin syrjään yksin kuolemalla? Mistä me tiedetään onko Jumala läsnä kun kuollaan. Tai että Jumala jättää kun kuolee.

Vaikka elämä olisi ankeaa, kuolee vielä sairauteen niin ehkä ihmisellä on rikas elämä?

Vierailija
84/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä sinä olet alentava kaikkia uskovaisia kohtaan.

Sinähän se kaikkitietävä olet. Jumala on vaan satuolento johon jokkut säälittävät uskoo. :(

Vierailija
85/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et nyt suostu näkemään isompaa kuvioo asiassa.

Jos joku katoaa, niin onhan se kamalaa.

Helpotushan se on jos on hauta jolle mennä suremaan, toisille sekään ei riitä. Jumalan pitäisi estää kaikki paha. Kuolema, raiskaus, kipu, haava.

Jos joku katoaa, niin henkilö oletettavasti on kuolleena jossain. Ehkä siinä on meille muille jokin viesti?

Ehkä joku toinen pelastuu sillä ettei mene liftaamaan tms. Mistä tuon tietää?

Mistä sen tietää haluaako joku mennä metsään mököttämään ja kuolee sinne? Jäätyy eikä löydetä.

Mistä me tiedetään onko joku kuollut ikävämmällä tavalla kuin joku toinen? Onko väkijoukossa kuoleminen oikeampaa kuin johonkin syrjään yksin kuolemalla? Mistä me tiedetään onko Jumala läsnä kun kuollaan. Tai että Jumala jättää kun kuolee.

Vaikka elämä olisi ankeaa, kuolee vielä sairauteen niin ehkä ihmisellä on rikas elämä?

Kyse on siitä, että ainut mikä täällä meitä ohjaa, on Suuri Sattuma. Sattumalta Madeleinen nappasi joku pedofiili, tai sitten lääkärivanhemmat Sattumalta antoivat liikaa unilääkettä Madeleinelle tms.

Vierailija
86/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä sinä olet alentava kaikkia uskovaisia kohtaan.

Sinähän se kaikkitietävä olet. Jumala on vaan satuolento johon jokkut säälittävät uskoo. :(

mutta kokenut herätyksen... todelisuuteen. En sano että uskovat ovat säälittäviä, lähinnä he kieltävät totuuden ja faktat.

Vierailija
87/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä suurin lahja on elää ja antaa toisten elää?

Ehkä elämä on suurin lahja?

Vaikka taudit, sodat, nälänhätä, kurjuus ja köyhyys on osa elämää niin miksi ne nähdään asiana "jota ei olisi jos Jumala olisi olemassa?" Ihminenhän toiminnallaan lensi ulos Paratiisista ja vastaa itse teoistaan.

Vaikka ihmiskauppa on hirveää, niin miksi ajattelette että Jumala sitä ei tuomitse? Ihminen itse tekee rikoksen. Ei Jumala laita ketään ihmistä raiskaamaan tai tappamaan. Eikä voi olla välikappaleena pelastamassa jos joku kuristaa.

42

Vierailija
88/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska raamattu on maailmanlaajuisesti eniten myydyin satukirja ja uskonto maaiman paras bisnes.

Vierailija
89/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska raamattu on maailmanlaajuisesti eniten myydyin satukirja ja uskonto maaiman paras bisnes.

jos haluat rikastua, perusta uskonto.

Vierailija
90/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Sehän selittää.

Eli jos uskon, en elä todellisuudessa.

Minä haluan Luojaan. Kai siihen on joku yksi ja ainoa tapa ja tyyli?

Minä uskon että on ollut alkupamaus, Jumala sen teki. Jumala loi maailman ja ihminen söi omenan. En usko että omena on ollut tavallinen pihapuu Paratiisissa, vaan se on tavallaan valinta. Otetaan herkku, sillä menetettiin hyvä toisaalla mutta toisaalla saatiin oma elämä, valinta.

Siinäkin on kääntöpuoli, niinkuin ikuisessa elämässä Paratiisissa.

Ja kaikki tämä saattaa olla jotain sellaista joka ei kosketa todellisuutta, vähän niinkuin ne tieteiselokuvat joissa todellisuus onkin sitä että maataan jossain limasessa vedessä, putkitettuna. ;)

Minä uskon että me eletään maailmassa omien valintojen, himojen ja halujen kanssa.

Joskus joku haluaa hyötyä muista. Se on hänen valinta. Mutta hänkin saattaa katua tekojaan ja Jumala olla hänelle armollinen.

42

Vierailija
91/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä ohjata, meitä joku korkeintaan seuraa sivusta. :)

Ihminen itse päättää että syön tänään terveellisesti, ei kukaan kävele mäkkäriin Jumalan ohjaamana ja sairastu Diabetekseen myöhemmin..

42

Vierailija
92/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jumala tietää meidän elinpäiviemme määrän jo kun synnymme?

Vierailija
93/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt mieleen uskontotunneista ja riparista miten Jumalaa harmittaa ihmisten välinpitämättömyys, ahneus.

Mutta ihmisellä on vapaatahto. Ihmistä nimenomaan ei ohjata.

Jos sinä menet tappamaan jonkun, se on sinun käden kautta. Miten Jumala sut pysäyttää? Tai kertoo tulevalle uhrille että kohta jäät auton alle tai mies raiskaa sut.

42

Vierailija
94/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt mieleen uskontotunneista ja riparista miten Jumalaa harmittaa ihmisten välinpitämättömyys, ahneus.

Mutta ihmisellä on vapaatahto. Ihmistä nimenomaan ei ohjata.

Jos sinä menet tappamaan jonkun, se on sinun käden kautta. Miten Jumala sut pysäyttää? Tai kertoo tulevalle uhrille että kohta jäät auton alle tai mies raiskaa sut.

42

Jos meinaan tappaa jonkun, niin kai se jumala nyt kaikkivaltiaana pystyy tekoni estämään? Ja edelliseen viitaten, onko ihmisten elämän pituus sittenkin muiden ihmisten päätettävissä, eikä Jumala sitä tiedäkään ihmisen syntyessä?

Melkosta reikäjuustoa on tuo opus.

Vierailija
95/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Pitäisikö minun tietää?

Ehkä Jumala näkee miten asiat yhdistyy ja kehittyy, on vähän ennustajan vikaa.

Jos mun pitäisi kuolla huomenna niin jahtaako joku minua? Entä jos mun olis tarkotus kuolla kolariin mutta kännikala pidätetään tai sen avaimet ottaa kaverit pois? Palaako sitten talo? Entä jos palolaitos mut pelastaa?

En minä tiedä mitä se tarkottaa. Ehkä se tarkoittaa jotain muuta kuin että mun elämä päättyy huomenna.

42

Vierailija
96/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumalan pitäisi estää kaikki paha? Sehän lähtee jo katseesta ja ajatuksesta.

Ihminen on vapaa tekemään päätöksensä itse. Usko nyt. Ei sua kukaan estä hakkaamasta lastasi tai kukaan ei sulle sano että älä mene tonne lenkille kun sielä on mies joka raiskaa tai karhu joka puolustaa poikasiaan.

Sormustinkukka elää 2 kesää, ekana kesänä se kasvaa, seuraavana kukkii ja jatkaa lisääntymistä.

Ehkä missään ei lue että se ja se kukka kuolee sillon ja sillon, koska aina on kuumuutta, kosteutta, joku leikkaa, juuret nostetaan ylös, on ötököitä, sairauksia, muita kukkia jotka kuristaa, vie juurilta voimaa.

Ehkä ei ole missään määrätty ettäkuolen huomenna, vaan on määritelty että ihminen elää n. 80 vuotta.

Mitä enempi hygienia on parantunut, tauteja voitettu rokotuksin, lääkkein, leikataan ja eletään lämpimissä kodeissa, on ilmastointia, ravintoa saadaan niin ihmisen ikä on pidentynyt.

Onko tämä kaikki Jumalaa vastaan, haluaako Jumala että joku pöpö tapetaan lääkkeillä? Jumalahan on kaiken luonut, myös pöpöt. :)

42

Vierailija
97/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan. Kuten joulupukilla ei jumalallakaan ole omasta takaa yhtään lahjaa annettavana.

Se vale vaan kerrotaan. Hölmöt uskovat.

Ehkä suurin lahja on elää ja antaa toisten elää?

Ehkä elämä on suurin lahja?

Vaikka taudit, sodat, nälänhätä, kurjuus ja köyhyys on osa elämää niin miksi ne nähdään asiana "jota ei olisi jos Jumala olisi olemassa?" Ihminenhän toiminnallaan lensi ulos Paratiisista ja vastaa itse teoistaan.

Vaikka ihmiskauppa on hirveää, niin miksi ajattelette että Jumala sitä ei tuomitse? Ihminen itse tekee rikoksen. Ei Jumala laita ketään ihmistä raiskaamaan tai tappamaan. Eikä voi olla välikappaleena pelastamassa jos joku kuristaa.

42

Vierailija
98/134 |
17.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ihmisellä on vapaa tahto. Se voi vaikka tappaa toisen ihmisen. Mitä käy silloin sille väitteelle, että jumala tietää päiviemme määrän jo syntyessämme?

Tuossa on selkeä ristiriita. Mutta ole näkemättä sitä sitten, ihan sama. Mä lähden ulos.

Vierailija
99/134 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele eksyttäjiä vaan rukoile sitkeästi. Herra pitää omistaan huolen. Jumala itse syntyi ihmiseksi Jeesuksessa Kristuksessa ja kulki pitkän kärsimysten tien ristille. Tälläkin hetkellä Jumala, joka tuntee kaikki kärsimykset, kulkee teidän perheenne vierellä ja kannattaa. Jumala on kaikista väkevimmin läsnä juuri silloin, kun ihminen Häntä eniten tarvitsee, eli kärsimyksissä ja kriiseissä. Älkää kääntäkö Jumalalle selkäänne vaan pysykää lujina uskossa. Hän ei hylkää.

Jumala teidän perhettänne siunatkoon.

Vierailija
100/134 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes lopulta (24 vuoden jälkeen) ymmärsin ettei mielikuvitushenkilö voi ketään auttaa ..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan