Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat! Miksi Jumala ei auta perhettäni?

Vierailija
04.07.2010 |

Suuresta rukoilemisestamme huolimatta mikään asia ei muutu paremmaksi vaan huononee vain. Miksi?

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et ole sinäkään joten rukoukset eivät tehoa

Vierailija
2/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että on olemassa korkeampi voima ja rukoillut,mutta koskaan en ole saanut tunnetta, että minua joku kuulee. Ehkä en siis osaa rukoilla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannettamme ...ja aina kaikki kääntyy huonosti.

Vierailija
4/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisi hiukan jos tietäisi millaisesta ongelmasta on kyse.

Vierailija
5/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tältä korkeammalta voimalta? Että napsauttaa sormiaan ja kaikki muuttuu parhain päin?

Ehkä se sama voima antaa jo SINULLE energiaa ja voimia jaksaa vaikeita tilanteita. Niiltä ei kukaan voi välttyä, mutta omaan suhtautumiseensa voi. Tulee mieleen se sanonta ettei ylhäältä anneta enempää kuin jaksaa kantaa... Näytähän että kyllä sinä jaksat ja löydät ratkaisut. Ajan myötä asioista tulee helpompia - kunhan nyt tästä vaiheesta selviät läpi.

Vierailija
6/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus voi olla Kyllä, Ei tai Odota vielä. Maailma on syntiinlangennut ja täällä ei vielä ole täydellistä. Siksi joudumme vielä kärsimään. Jumalalla on mahdollisuus kääntää kärsimyksetkin siunaukseksi siten että kärsimykset tuovat ihmisen lähemmäs Jumalaa. Kun ihmisellä menee hyvin, hän saattaa ajatella tulevansa toimeen omin voimin, ilman Jumalaa. Syytä yksittäisen ihmisen kärsimyksiin ei aina tiedetä. Joistakin kärsimyksen muodoista voidaan sanoa suora syy-yhteys. Esim jos tupakoitsija saa keuhkosyövän, voidaan löytää syy kärsimykselle. Joskus kärsimys on itse aiheutettua, toisinaan ei ole. Monesti syy jää hämärän peittoon ja vain Jumala tietää syyn. Me kuitenkin saamme pyytää Jumalalta apua ja hän on meidän rinnallamme kärsimystenkin hetkellä joka hetki. Rohkaisen sinua jatkamaan rukousta. Voit sanoa vain, Jeesus, auta meitä. Tapahtukoon sinun tahtosi. Voit myös pyytää muita uskovia rukoilemaan puolestanne. Siunausta teille.

Vierailija
7/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta esim. viljan kasvuun tai kuninkaallisten terveyteen tai yksittäisen ihmisen paranemiseen tai yhtään mihinkään.

Vierailija
8/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ASIA ON SINULLE OIKEESTI TÄRKEÄ!

t.monta vastausta saanut kiitollinen ja sitkeä rukoilija

Vierailija
9/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko netissä kirjoittamalla tai soittamalla vaikka radio deihin. "Kun useampi uskova kokoontuu rukoilemaan asian x puolesta..siellä on Herra heitä kuulemassa".

Siunausta! Itse olen saanut monesti avun hätähuutoihini rukouspalveluissa! Herra kuulee kyllä parhaillaankin huutosi. Hänen aikataulunsa vain ei aina ole sama kuin meidän tahtomamme. Kuten jo aiemmin joku kirjoittikin, hän saattaa sanoa myös ei tai ei vielä.. Jokaiselle meille annetaan kuitenkin vain sen verran kuin jaksamme kantaa - ei pisaraakaan liikaa.

Vierailija
10/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ihmetellyt: miksi jumala muka kuulee rukouksen paremmin, mitä enemmin ihmisiä rukoilee :)

Piispojen ja presidenttien jne puolesta rukoilee puoli kansakuntaa, mitä se auttaa?

Mitä käy sille mökin mummolle, jota kukaan ei muista? Kuuleeko jumala ollenkaan sitä pienen ihmisen rukousta? Ja ne ketkä sanovat että "kyllä kuulee", sanokaa miksi hitossa sitten rukoillaa yhdessä joidenkin ihmisten takia?

Satua satua, enemmän satua... valitettavasti.

Neuvoisin ap:tä että turvaudu johonkin oikeaan, eikä satuhahmoihin. Itse olen kokenut saman, "jumala" ei auttanut perhettäni anopin sairastuessa syöpään eikä myöskään isäni sairastuessa syöpään. Kumpikin kuoli. Sairaat ihmiset tukeutuvat viimeiseenkin oljenkorteen kuoleman lähestyessä, eikä se todista mitään minkään jumalan olemassaolosta.

Vierailija
11/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta esim. viljan kasvuun tai kuninkaallisten terveyteen tai yksittäisen ihmisen paranemiseen tai yhtään mihinkään.

ne joitten puolesta rukoiltiin ja ne tiesi sen, parani hitaammin sairaudesta, koska ne rupes stressaamaan siitä asiasta. Toisaalta taas sitten on saatu sellaisi tuloksia, että uskovat on normikansaa onnellisempia. Ja toisaalta taas sitten hyvin usein ne, joilla on elämässä kovia koettelemuksia, ei kovin kauan jaksa uskoa. Nimimerkillä minulta myös meni usko.

Vierailija
12/134 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat nyt tuskin ovat mitään tieto-opillisia neropatteja ensimmäisenä jonossa.

Vierailija
13/134 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on pakko olla tämän kaiken takana. Sanoo sen jo järkikin.

Vierailija
14/134 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sun järki sanoo siihen, että mistä se "joku" sitten on syntynyt?

Vierailija
15/134 |
18.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sanoo GDI (god did it) -periaate :)

Vierailija
16/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jo tämän ketjun porukka tuntuu ratkaisseen maailman synnyn. Eikä tarvinnut kun pitää korvat auki kun mamma ja pappa ja pappi kertoivat kuinka se menee.

Vierailija
17/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Joh. 14:6

"Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen."

Joh. 15:7

Vierailija
18/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, voitte pyytää mitä ikinä haluatte, ja te saatte sen."

Joh. 15:7

Näytä YKSIKIN ihminen joka on pyytänyt "mitä ikinä haluaa" ja saanut sen.

Joo. Et pysty. Niin arvelinkin.

Vierailija
19/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus voi olla Kyllä, Ei tai Odota vielä. Maailma on syntiinlangennut ja täällä ei vielä ole täydellistä. Siksi joudumme vielä kärsimään. Jumalalla on mahdollisuus kääntää kärsimyksetkin siunaukseksi siten että kärsimykset tuovat ihmisen lähemmäs Jumalaa.

Selittelyn makua.

Muuten, missä kohtaa Raamatussa on sanottu että Jumalan vastaus rukoilemiseen on joko Kyllä, ei tai odota vielä? En ole koskaan ennen moista kuullut.

Vierailija
20/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka rukous todellakin auttaa yksittäisiä ihmisiä, jos he uskovat ruokouksiinsa. Rukoilemisessa ei ole mitään pahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme