Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat! Miksi Jumala ei auta perhettäni?

Vierailija
04.07.2010 |

Suuresta rukoilemisestamme huolimatta mikään asia ei muutu paremmaksi vaan huononee vain. Miksi?

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hullua ajatella että ihmisten kuolemalla tai vastoinkäymisilä ei ole merkitystä

Surkeaa tietysti ettei niillä ole merkitystä, mutta ei se merkitys mitenkään väistämätön ole..

Mihin perustat tuon merkittomyys oppisi?

Ajattele, mitä jos ihminen ei olekaan vahinko?

Vierailija
42/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tuon merkittomyys oppisi? Ajattele, mitä jos ihminen ei olekaan vahinko?

Sanonpahan vaan, että ei ole mitään syytä miksi ihmisen elämällä PITÄISI olla jokin reaalitodellisuuden ulkopuolinen merkitys tai että olisi jotenkin todennäköisempää että merkitys on. Ja kuten sanoin, silloin kun ei odota taivasta, jokainen hetki on tärkeä ja arvokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustat tuon merkittomyys oppisi?

Ajattele, mitä jos ihminen ei olekaan vahinko?

tietysti monilla ihmisillä on merkitystä toisille ihmisille, mutta ei millekään näkymättömälle ihmisten elämiä ohjaavalle voimalle. Eli kun kuolet ja mahd. lapsesi kuolevat niin olet kuin et olisi ollutkaan koska kukaan ei sinua muista. Ja varmaan aika monet yksinäiset vanhukset kokevat olevansa merkityksettömiä, kun kaverit on kuolleet ja lapset unohtaneet.

Vierailija
44/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat eläneet hyvän elämän

ja ajattelevat miten hienoa on että lapsia on täällä maan päällä tätä elämää jatkamaan

millä perusteella lapset ovat unohtaneet? Oletko sinä mummosi unohtanut?

Vierailija
45/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat eläneet hyvän elämän

ja ajattelevat miten hienoa on että lapsia on täällä maan päällä tätä elämää jatkamaan

millä perusteella lapset ovat unohtaneet? Oletko sinä mummosi unohtanut?

tosiaan ole kuullut vanhuksista, joita kukaan ei käy katsomassa, vaikka lapsia olisikin? Tai käy kerran vuodessa. Mummoni ovat kuolleet monta vuotta sitten, vierailimme kyllä heidän luonaan mutta kaikki eivät sitä tee.

Merkitystä voi ajatella niin, että kun miljoonan (tai joku muu iso luku) vuoden päästä ihmiskunta on kuollut sukupuuttoon ja aurinko kärventänyt maapallon, niin mikä merkitys sinun elämälläsi oli ja on ?

Vierailija
46/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän ap uskoo, miksi hän muuten jatkaisi rukoilemista?

että et ole sinäkään joten rukoukset eivät tehoa

Vierailija
47/134 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän auttaisi ihmisiä ihmiset vain pehmistyisivät ja olisivat leppoisia. Kun hän ei auta ihmiset kovettuvat ja kyynistyvät. Kova ihminen pärjää ilman Jumalaa vallan hyvin.

Jumala tekee itsemurhaa

Vierailija
48/134 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt, miksi Jumala yleensä parantaa? Loppujen lopuksihan kaikki ihmiset kuolevat. Toiset nuorempina, toiset vanhempina.

silloin kun vähäisellä uskollani uskon, ajattelen, että rukous muuttaa ensi sijaisesti rukoilijaa ja vaikutta hänen suhteeseensa Jumalaan.

Itse teen jotain niin päätöntä, että otan vastaan tuota ääretöntä rakkautta joka päivä. Se auttaa kestämään elämää

Vierailija
49/134 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia viestejä, joten joku on jo voinu sanoa tän, mutta:

Kun sanotte ettei Jumala ole auttanut teitä kun olette rukoilleet sairaan läheisenne puolesta joka sitten kuoli, ettekö ajatelleet että ehkä hänen on parempi taivaassa?? Niin kliseeltä kun kuulostaakin. Eräs hyvin sairas mies on sanonut:' minulla on kaksi hyvää vaihtoehtoa: joko jatkan ihanaa elämää rakkaitteni kanssa tai kuolen ja pääsen taivaaseen, jossa minulla on myös hyvä olla'.

En nyt tiiä liittyikö tämä mihinkään.

Ja ps. en ole uskovainen, mutta uskon (:

Vierailija
50/134 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee ikinä mitään näkyvää, maapallo, avaruus, ihmisruumis jne siinä on todistusta ihan tarpeeksi.Itse olen saanut rukousvastauksia samalla minuutilla ja yhden sairauden Jumala poisti 20 vuoden kuluttua kun taas siitä mainitsin ja jos silloin en olisi parantunut en olisi päässyt töihin, se oli paniikkitila, ja poissa on pysynyt,toisella kerralla parani selkä just oikealla hetkellä, sillä en olisi pystynyt taaskaan työhön jonka sain sairaana.

Vierailija
51/134 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisikaan,en sitten koskaan saisi rakkautta ,turvaa ja onnellista mieltä. En saisi nauttia taivaassa iankaikkisesti,olisi vaan tämä elämä missä en ole kokenut rakkautta, olen ollut yksinäinen, onneton,Jos selviäisi että Jumalaa ei ole, joisin kaljaa kaiket päivät enkä kävisi tylsässä työssä,mitä väliä silloin olisi yrittää olla hyvä ihminen,ilman mitään päämäärää.

Vierailija
52/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun useampi uskova kokoontuu rukoilemaan asian x puolesta..siellä on Herra heitä kuulemassa".

Siunausta! Itse olen saanut monesti avun hätähuutoihini rukouspalveluissa! Herra kuulee kyllä parhaillaankin huutosi. Hänen aikataulunsa vain ei aina ole sama kuin meidän tahtomamme. Kuten jo aiemmin joku kirjoittikin, hän saattaa sanoa myös ei tai ei vielä.. Jokaiselle meille annetaan kuitenkin vain sen verran kuin jaksamme kantaa - ei pisaraakaan liikaa.

Tuo on niin perseestä kuin olla ja voi!!!!!!!

Jos "jumala" ei kuule, "me emme ymmärrä". Jos "jumala" "kuulee", eli jotain toivomaamme tapahtuu, se olikin jumalan tekosia. Ei hitto.

AP: turvaudu johonkin oikeaan.

Vierailija
53/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle meille annetaan kuitenkin vain sen verran kuin jaksamme kantaa - ei pisaraakaan liikaa.

Sukulaiseni kuoli syöpään, eikä hänelläkään ollut mikään helppo elämä ollut aikaisemminkaan!

En voi paremmin sanoa kuin että haista pitkä paska moisine kliseinesi!!!!!!!! Hyi helvetti!

Vierailija
54/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuresta rukoilemisestamme huolimatta mikään asia ei muutu paremmaksi vaan huononee vain. Miksi?

on helppo! Jumalaa ei katsos ole olemassakaan ja näin ollen hän ei voi sinua auttaa.

Tee itse asialle jotain!

Vierailija
55/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin monelle ihmiselle annetaan enemmän kuin jaksavat kantaa. Minä niin vihaan tuota sanontaa ja jos joku tulee sen mulle joskus möläyttämään pahassa tilanteessa, en takaa että pysyn ystävällisenä.

Vierailija
56/134 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvin monelle ihmiselle annetaan enemmän kuin jaksavat kantaa. Minä niin vihaan tuota sanontaa ja jos joku tulee sen mulle joskus möläyttämään pahassa tilanteessa, en takaa että pysyn ystävällisenä.

ja uskovien mielestä nämä ovatkin syntisiä kun menevät itsensä tappamaan.

Vierailija
57/134 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut sairautta (vaikeita), vuosien työttömyyttä ja sitten tuli miehelle peliriippuvuus. Ja nyt sitten oli pakko erota ton riippuvuuden takia. Avioliittoa yritin pitää kasassa, kunnes tuli vaikea masennus ja lääkäri sanoi terveyteni huononevan, jos kaikki jatkuu ennallaan. Nyt olen sitten masentunut kolmen lapsen yh. Ja tietysti köyhä, sossun tuilla eläjä. Tätäkö pyysin ja rukoilin? En todellakaan!

Silti uskon. Usko tarkoittaa uskomista siihen, mitä ei näe. En ymmärrä, miksi elämän on pitänyt mennä näin. Minä vain uskon. Usko antaa toivoa. Ei minulla ole muuta. Olen ollut niin uupunut, että rukous on kuivunut monesti huulille. "Herra armahda" olen enää jaksanut huudahtaa. Ollaan kuitenkin vielä hengissä ja selvitty tähän päivään. Asunto on o.k., vaikka vuokra on kova. Lapset on rakkaita, vaikka työtä aiheuttavatkin. Ehkä se riittää...

Vierailija
58/134 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut sellaisia rukousvastauksia, että tiedän Jumalan johdattavan elämäämme ja piteleveän lankoja käsissään ja voin aina luottaa siihen, joskus Jumala on hiljaakin, koska aika ei ole vielä valmis.

Siunausta.

Vierailija
59/134 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti uskon. Usko tarkoittaa uskomista siihen, mitä ei näe. En ymmärrä, miksi elämän on pitänyt mennä näin. Minä vain uskon. Usko antaa toivoa. Ei minulla ole muuta. Olen ollut niin uupunut, että rukous on kuivunut monesti huulille. "Herra armahda" olen enää jaksanut huudahtaa. Ollaan kuitenkin vielä hengissä ja selvitty tähän päivään. Asunto on o.k., vaikka vuokra on kova. Lapset on rakkaita, vaikka työtä aiheuttavatkin. Ehkä se riittää...

Minä en kiellä enkä tietenkään voikaan kieltää keneltäkään uskomista jumalaan tai joulupukkiin tai spagettihirviöön, en vain enää ymmärrä miten itse voisin uskoa jumalaan joka ei ikinä tee mitään näkyvää.

Vierailija
60/134 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta esim. viljan kasvuun tai kuninkaallisten terveyteen tai yksittäisen ihmisen paranemiseen tai yhtään mihinkään.

Tämä on totta, luin Tiede-lehdestä. useita tutkimuksia on asiasta tehty. Rukoilulla ei ole muuta merkitystä kuin ehkä rukoilijan itsensä rauhoittaminen. Voihan se sitten auttaa häntä keskittymään ongelmien ratkaisuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi