Asiattomasti syyttelevä ystävä
Saa kohtauksia ja alkaa syyttelemään aggressiivisena minua. Tämä vaan jatkuu, yleensä liittyy alkoholinkäyttöön.
Ikäänkuin olisi kaksi eri persoonaa hänessä.
Miten suojautua näiltä hyökkäyksiltä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika, mutta siihenhän et pysty.
Helppo sanoa.
Siis liittyvätkö nämä hänen syyttelykohtauksensa sinun alkoholinkäyttöösi vai aloittaako hän sen silloin, kun on itse juonut alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Siis liittyvätkö nämä hänen syyttelykohtauksensa sinun alkoholinkäyttöösi vai aloittaako hän sen silloin, kun on itse juonut alkoholia?
Hän juo alkoholia, minä en.
Anna jokin esimerkki miten syyttely ilmenee? Siis konkreettinen esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Anna jokin esimerkki miten syyttely ilmenee? Siis konkreettinen esimerkki.
Olin vaariani katsomassa jouluna ja samalla tapasin muita sukulaisiani maalla ja olin siellä vähän pidempään.
Suuttui tästä ja alkoi syyttely.
Ja syytteli kerran että olen soitellut ihmisille, sinä.päivänä en ollut soittanut kenellekään.
Näitä on paljon muitakin.
Pakko kysyä sulta ap että MIKSI sinä hakeudut moisen tyypin seuraan varsinkin jos tiedät ettei alkoholi ja hän sovi yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä sulta ap että MIKSI sinä hakeudut moisen tyypin seuraan varsinkin jos tiedät ettei alkoholi ja hän sovi yhteen?
En mitenkään erityisesti hakeudu.
Se soittaa.
Toisille tulee känkkäränkkä laskuhumalassa ja keksimällä keksivät jonkun asian, josta voi loukkaantua. Älä suostu juttelemaan hänen kanssaan kun hän on humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se soittaa.
Älä koskaan vastaa ainakaan ensimmäisellä soitolla! Jos aina vastaat se pitää sua itsestäänselvänä. Se on sinun oma puhelimesi. Etkä avaa oveasi.
On kuumottavaa olla vastaamatta kun soittaa ja viestittää. Mutta sinun tehtäväsi on vetää rajat. Muuten hän tuhoaa sinut ja kotirauhasi. Alkoholistit on usein narsisteja.
Tuo että suuttuu kun käyt sukuloimsssa on niin selvä varoitus että katkaise välit kokonaan.
Et vaan enää vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se soittaa.Älä koskaan vastaa ainakaan ensimmäisellä soitolla! Jos aina vastaat se pitää sua itsestäänselvänä. Se on sinun oma puhelimesi. Etkä avaa oveasi.
On kuumottavaa olla vastaamatta kun soittaa ja viestittää. Mutta sinun tehtäväsi on vetää rajat. Muuten hän tuhoaa sinut ja kotirauhasi. Alkoholistit on usein narsisteja.
Tuo että suuttuu kun käyt sukuloimsssa on niin selvä varoitus että katkaise välit kokonaan.
Et vaan enää vastaa.
Se keksii ne syytökset mistä vaan.
AP anteeksi vain, mutta vaikutat todella avuttomalta nössöltä. Hankkiudu eroon tämmöisestä "ystävästä". Mitä oikeutta hänellä on sinua mistään syytellä? Välit poikki ja heti.
Vierailija kirjoitti:
AP anteeksi vain, mutta vaikutat todella avuttomalta nössöltä. Hankkiudu eroon tämmöisestä "ystävästä". Mitä oikeutta hänellä on sinua mistään syytellä? Välit poikki ja heti.
En ole avuton, katkaisin puhelun viimeksi.
Kyse on niin läheisestä ihmisestä ettei välejä voi katkaista noin vain.
Jos liittyy sinun alkoholinkäyttöösi - lopeta juominen.
Jos liittyy "ystävän" alkoholinkäyttöön - lopeta hänen tapaileminen kun on viinaa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos liittyy sinun alkoholinkäyttöösi - lopeta juominen.
Jos liittyy "ystävän" alkoholinkäyttöön - lopeta hänen tapaileminen kun on viinaa tarjolla.
Kerroin jo että tämä ihminen juo, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se soittaa.
Älä vastaa. Estä numero.
Käyttäytyy kuin piru.