Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava tyttöystävä

Vierailija
23.07.2015 |

Kysytäämpäs täältä neuvoja miten pitäis toimia.
Olemme nuori pari 2 vuotta yhdessä. ''Ongelmaksi'' muodostunut se että, tyttöystävä ei jaksa yrittääkään laihtua, vaikka itsekin omasta painostaan ja linjoistaan valittaa. Jos aloittaa jonkun uuden liikuntamuodon ja ruokavalion niin kestää sen viikon korkeintaan. Eli hän ei vain jaksa yrittää ja luovuttaa.
Sitten on taas pakko alkaa mättää herkkuja -,- Itse tulee liikuttua enemmän, eikä häntä kiinnosta osallistua.
Itsellä on ollut viimeisen vuoden +  olo ettei seksi elämä innosta enää hänen kanssaan. Silloinkun tutustuttiin hän oli n.15kg hoikempi. En ole vain uskaltanut sanoa että, minua etoo kun näen hänen persvakonsa kun pyllistää ynnä muuta, kun läskiä roikkuu mahassa ja vyötäröllä.
Voiko sen ottaa puheeksi mitenkään, että nyt pitäis tehdä jotain? ( En halua häntä loukata enkä varsinkaan masentaa ) vaikea asia...
Ero ei ole vaihtoehto, koska hän on kiva luonteeltaan ja hyvä kokki ( =

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain arvostusta nyt hei!!! Luulekko että se on iha helppoo hommaa kerätä noin paljon massaa tuossa ajassa. Itse ainakin arvostan, RESPECT! Se menee jo työstä ku pitää olla jatkuvasti donitsi poskessa ja kaksin käsin ahtaa sipsiä naamariin samalla kun tippaletkusta tulee siirappia suoneen.

Vierailija
2/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lähtee ihan itsestä tuo painonpudotus. Jos on vaan laiska eikä kiinnosta mikään, niin harvemmin ihminen siitä muuttuu - varsinkaan, jos oma kumppani vaatii muuttumaan. Huomauttelu, lenkille kannustaminen tms. saattaa jopa pahentaa asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet pinnallinen ihminen! Ja törkeän itsekeskeinen.

Et selvästikään rakasta tyttöystävääsi, joten eroa hänestä ja anna hänelle mahdollisuus todelliseen onneen! 

Vierailija
4/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva luonteeltaan ja hyvä kokki" wuhuuu :D ootte selkeesti sielunkumppanit, onnea ja menestystä!

Vierailija
5/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittiko e-pillerit kanssasi? Saatat olla osasyyllinen tilanteeseen...

Vierailija
6/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttaminen akkamaisesti hänen ylipainostaan ei kyllä yhtään auta asiaa!

Vierailija
7/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä pillereitä.
Ja kyllä rakastan häntä, enkä ole jättämässä.
Ap.

Vierailija
8/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nostat kissan pöydälle ja alatte vaikka lenkkeilemään päivittäin yhdessä ja syömään terveellisemmin ja turhat herkut pois. Jos ei suostu ei rakasta sinua oikeasti ja voit etsiä itsellesi jonkun arvoisesti. Ymmärrän sinua täysin, läskit ovat todella luotaantyöntäviä!

Vierailija
9/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon kyllä keksi miten asiasta voisi puhua loukkaamatta. Pitäisihän kaikesta periaatteessa voida puhua, mutta ei täysi rehellisyys aina ole ihan helppoa.

Vierailija
10/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:44"]Nalkuttaminen akkamaisesti hänen ylipainostaan ei kyllä yhtään auta asiaa!
[/quote]
Siksihän hän kysyykin neuvoa. Itselläni sama tilanne, paitsi kaksi lasta ja +30kg. Viisas neuvo kelpaa minullekin.

Vierailija
11/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmiset tykätään eri asioista. Itse olen kanssa taipuvainen itseironiaan ja itseni mollaamiseen, eli heitän ns läppää synnytyksen jälkeisestä "vattasta" vaikka asia on minulle sekä ja ahdistaa kun en ole saanut vatsaa pois vaikka synnytyksestä on jo 8kk. Mieheni on hyvin kannustava ja tiedän että hän rakastaa minua vaikka vatsa olisi tällainen lopun elämää. Hän osaa tehdä sen myös harvinaisen selväksi. Treenaan salilla ja pyöräilen ja jotenkin Se on helpompaa kun tietää, että toiselle painoni tai vatsani ei ole tärkeä. Kohti tuloksia siis hitaasti ja varmasti. Ehkä lähestyisin asiaa siltä kantilta, että onko tyttöystävälläsi hyvä olla itsensä kanssa, selkeästi ei jos valittaa läskeistään koko ajan. Rasittavinta on jos valitetaan kun ei tehdä asialle mitään. Ehkä voisit jutella tyttöystävälle, että ehkä laihduttaminen kannattaisi koska hänellä on selkeästi huono olla omassa kropassaan ja Se painaa hänen mieltään. Muuta en oikein osaa sanoa.

Vierailija
12/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:50"]Tottakai nostat kissan pöydälle ja alatte vaikka lenkkeilemään päivittäin yhdessä ja syömään terveellisemmin ja turhat herkut pois. Jos ei suostu ei rakasta sinua oikeasti ja voit etsiä itsellesi jonkun arvoisesti. Ymmärrän sinua täysin, läskit ovat todella luotaantyöntäviä!
[/quote]
Ollaan kokeiltu vaan ei toimi.
Tosin siinä alkaa itselläkin loppua kannustus into parin viikon jälkeen, kun joutuu painostamaan että lenkille niinkuin sovittiin.
Nykyään syödään terveellisemmin, paljon kasviksia ym sisältäviä ruokia, mutta se liikunta nyt mättää..
Itse omaan hyvän vartalon josta pidän huolta,
muttei häntä kiinnosta osallistua samaan tapaan tai muutenkaan.
Meillä paino eroa n.20 kg ja olen itse se kevyempi.

Vierailija
13/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 Ap.

Vierailija
14/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Ainakin se, että näytät hänelle että rakastat häntä myös tuollaisena auttaa asiassa. Itselläni oli helpompaa raskauskilojen laihduttaminen kun näin että mies halusi minua vaikka itse vihasin ulkomuotoani. Sun kannattaa ehkä ottaa asia puheeksi, kuinka harmittaa miten näet liikakilojen vaivaavan tyttöystävääsi ja tuet häntä kyllä painonpudotuksessa jne. Älä kuitenkaan syyllistä tai anna ymmärtää ettetkö rakastaisi, vaan nimenomaan rakkaudesta otat asian puheeksi :)

Vierailija
15/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pitämään läskistä. Jos olette nuoria, niin se tulee todellakin vain lisääntymään.

Vierailija
16/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos aloitat mukamas itse pienen "kuntokuurin" ja houkuttelet tyttöystävän mukaan? Pelailette yhdessä tennistä tai sulista, käytte lenkillä tms ihan huvin vuoksi? Ohjailet huomaamattomasti tyttöystävän pieniin, terveellisiin muutoksiin, niin ettei hän edes huomaa laihduttavansa. Lautaselle lisää kasviksia, einekset pois.. Kitukuurit ovat vihonviimeinen asia, harva niitä jaksaa viikkoa tai kahta pidempään jos verenmaku suussa yrittää laihduttaa.

Vierailija
17/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily on ainakin minusta ihan älyttömän tylsää vaikka olenkin hoikka ja urheilullinen. Entä jos aloittaisitte yhdessä jonkun uuden harrastuksen, vaikka joku tanssi tms. Ei tarvitsisi olla edes mitään "laihdutusliikuntaa", kunhan vaan jonkinlaista liikkumista niin ehkä se jo piristäisi tyttöystävääsi ja antaisi kimmokkeen liikunnallisempaan elämäntapaan.   

Vierailija
18/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on 80-90% painonpudotuksesta. Yksin liikunta ei tuota asiaa ratkaise. Hankala juttu, ymmärrän sinua. Et ole pinnallinen vaan rehellinen. Kumppanin 15kg lihominen tuskin ketään miellyttää. Puhukaa varovaisesti asiasta. Siitä huolimatta hän varmasti ensin loukkaantuu. Naisena haluaisin kuulla asian jotenkin näin: " Rakas, tuedäthän että olet aina silmissäni kaunein. Oletko huomannut että viime aikoina sinulle on tullut painoa lisää, olen huolissani terveydestäsi. Toivoisin että alkaisit huolehtia itsestäsi paremmin. Onko jotain mitä voisin tehdä auttaakseni asiassa?"

Vierailija
19/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minun eksäni teki eli pistä muija vaihtoon. :D Eksäni ei kestänyt sitä, että lihoin masennuksen ja lääkityksen takia 10 kg, vaan lähti vetämään. Minkä takia sitten masennuin entisestään ja lihoin toiset 10 kg. :P

Vierailija
20/64 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin sika, älä sinä puutu meidän tyttöjen painoihin ja muotoihin. Taidat itse olla joku pakkasenraiskaama pulkannaru rimpula kuikelo, ja tämän takia näytät tyttöystäväsi vierellä pieneltä pojankoltiaiselta, koska hän on saanut vähän muotoja lisää... Mene sinä toimistorotta kuntosalille hankkimaan edes jonkinlaiset muskelit niin ehkä se kohottaisi itsetuntoasi.
Kyllä tosi mies arvostaa naisellisia muotoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi