Mitä yhteen tyhjään huoneeseen?
Hei! Mihin tarkoitukseen valjastaisitte yhden tyhjän 12 neliön huoneen omakotitalossa?
Ideoita kaipaan, kiitos!
Kommentit (52)
On joillain ongelmat. Noloa,jos ei itse keksi.
Vuodesohva ja joku nojatuoli, vierashuoneeksi
No kyllä tuohon yhden tulokasperheen voit majoittaa.
Tuubi liukkaria ja aunus teletappi.
Miksi muilta kyselet? Jokaisen pitää osata sisustaa oma talonsa.
Harrastushuone. Jos ei ole tilaa vievää harrastusta, nyt voisi kokeilla jotain uutta. Esim puutyöt, ompelupaja, pianon soitto yms. Ennakkoluulottomasti kokeilemaan uusia taitoja.
" Leikkihuone" aikuisille. Tarvittavat välineet voi ostaa kirjan Fifty Shades of Grey ohjeiden mukaan
Onpa täällä kiukkuista porukkaa. Asutaan maalla, joten ei tarvi kenenkään kadehtia.
Kiitos yhdelle asialliselle vastaajalle.
Ap
Tai siis kahdelle asialliselle:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä kiukkuista porukkaa. Asutaan maalla, joten ei tarvi kenenkään kadehtia.
Ap
Mene muualle jos ei miellytä. Itse kyselit. Laita sikoja ja kanoja sinne huoneeseesi.
Mä tekisin elokuvahuoneen tai kirjastohuoneen, jos sellaista ei vielä ole ja omistaa kirjoja. Mutta miksei myös vaikka kuntoiluhuone.
Vierailija kirjoitti:
Ap
8 ja 11 siis ne asialliset
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene muualle jos ei miellytä. Itse kyselit. Laita sikoja ja kanoja sinne huoneeseesi.
Jos sinulla on murhetta ja paha olla, poistu ensimmäisenä vauvapalstalta ja netistä. Tämä vain ystävällisenä vinkkinä. Täällä ei olo parane.
Ap
Hierontapöytä, voit alkaa antamaan käsi- ja suuhoitoja seudun isännille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
8 ja 11 siis ne asialliset
Ap
Ei kun 8 ja 10. Sorry.
Ap
Kuntosali tai vaatehuone. Tykkäsin.
Ei kun se onkin vain 10 neliötä.
Ap