Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nuoli peppuani antaumuksella

Vierailija
17.12.2010 |

No niin.. Taas jotain uutta seksin saralla..

Viime yönä harrastimme seksiä miesystäväni kanssa ja kun olin peppu pystyssä tyynyllä hän yllättäen kumartui nuolemaan siinä asennossa..

Olin hyvin yllättynyt kun vilkas, liukas kieli alkoikin lipoa peppuani antaumuksella pitkin nuolaisuin..

Hän nuoli vuoroin pillua, vuoroin peppua ja miltei "hautasi" kasvonsa vakooni, puristi pakaroita (=oli ilmeisesti hänestä todella kiihottavaa??)

Olin tilanteen alkaessa jo hyvin kiihottunut ja rento mutta yllätyin kyllä.. Tosin ajattelin alkuhämmennyksen jälkeen että tuskin nuolisi jos olisi vastenmielistä.. ;)

Tuosta vaan heräsi kysymys miehille että mikä tuossa pepun nuoleskelussa oikein kiihottaa?

Ja näsäviisaille tiedoksi: olin peseytynyt ennen seksiä huolellisesti..

Kommentit (210)

Vierailija
1/210 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ...

siis aivan käsittämätön fiilis, minulla oli tunne kokoajan että tätä lisää, jos olisin kehdannut olisin levittänyt itse pakarat - siis järkyttävän kiihottavaa. Tästä vielä kun vähän virittelee,niin tämä voisi olla alku helvetin hyvälle orgasmille.

Suosittelen ...

Vierailija
2/210 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos pelastitte päiväni :D nauranut itteni kipeeks...eiköhän noi perse hommat oo jokaisen omaasia....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/210 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä samoin juuri kuten ap kuvasi, takaapäin pitkää viivaa nuoltuna:D Ja paikat on puhtaat, ei kuulemma tuoksu eikä maistu paskalle kuten joku luuli.

Vierailija
4/210 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittaa yksi nainen joka todella myös pitää siitä että siippa nuolee minua takaa, se tunne kun mies levittää mun pakarat tunnen olevani syvälle avoin, ja kieli kun hoitaa koko hoidon on taivaallista, olen niin märkänä kiimasta.

Vierailija
5/210 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"N30 joka EI pidä persepanosta"

viipyy persepano-tädin viesti?

Vierailija
6/210 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve hetero ei persettä nuole. Miehesi on homo ja perverssi. Pian se pyytää sinua paskantamaan päällensä ja syö paskat.

Naiset ovat huolissaan, että aviomiehet menevät ostamaan seksiä prostituuteilta. Seksiä on ostanut noin 15 % miehistä, ja heistäkin suuri osa vain kerran. Sen sijaan 5 - 10 % miehistä on biseksuaaleja. Bimiehet käyvät imettämässä munaansa homomiehillä, ihan ilmaiseksi, ja vaimot ei aavista mitään. Tautejakin sitten tulee joskus.

Vierailija
7/210 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on lähinnä kiusallista, koska en kiihotu siitä tippaakaan enkä muutenkaan tykkää anaalijutuista. On kokeiltu, joo...useamman kerran, eri tavoilla, eri asioilla...ei vaan mun juttuni.

Vierailija
8/210 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on lähinnä kiusallista, koska en kiihotu siitä tippaakaan enkä muutenkaan tykkää anaalijutuista. On kokeiltu, joo...useamman kerran, eri tavoilla, eri asioilla...ei vaan mun juttuni.

Melkoinen homomies sulla....

Vierailija
9/210 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatakseni. No niin no, loppujen lopuksi en itsekään tiedä mikä pyllyn nuolemisessa kiihottaa, kai se on se intiimiys. Mutta sen voin ainakin sanoa, että pillun nuoleminen ei kiihota, jos pillu liian puhdas (ts. ei maistu miltään - pointti on juuri se maku ainakin minulle!) mutta pyllyreikä taas mielellään EI SAA maistua miltää. :)

Kaikki homoiluun viittaavat kommentit kertovat kommentoijan älykkyydestä kaiken. Aivan yhtä hyvin voidaan sitten ajatella että jos mies suutelee naisen kaulaa niin mies on umpihomo. Koska onhan miehilläkin kaula!!

Vierailija
10/210 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki homoiluun viittaavat kommentit kertovat kommentoijan älykkyydestä kaiken. Aivan yhtä hyvin voidaan sitten ajatella että jos mies suutelee naisen kaulaa niin mies on umpihomo. Koska onhan miehilläkin kaula!!

No mun mielest persereiän nuoleminen on homoa ja pervoa koska sieltä tulee paskaa..

Jaketheman91

Vierailija
11/210 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiäsi sinulta: "N30 joka EI pidä persepanosta"

olet niiiin ihqu :)

Vierailija
12/210 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjun läpi ja kokeilin illalla mieheni kanssa samaa. Hän on ennenkin koittanut nuolla pyllyäni, mutta en vaan ole lämmennyt jutulle.

Nyt olin pylly pystyssä, mies nuoli takaapäin ja selvästi nautti siitä, eikä meinannut lopettaa ollenkaan. Kun vielä oli oma käsi pelissä mukana, sain ihan hetkessä tajuttoman orkun, hyvä ettei taju lähtenyt=)

Tätä lisää...

n38

Vierailija
13/210 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain joskus 20 vuotta sitten silloiselta poikaystävältä seuraavaa hoitoa.. Minä olin takapuoli pysytyssä ja hän levitti minun pakarat ja nuoli takaa mun B rappua, ja minä samaan aikaan käytin värisevää hieromasauvaa klitalla - ja se orgamismin laatu oli jokakerta aivan taivas - siis oin 10 kertaa herkumpaa kuin yhdynnässä, jossa kyllä saan orgasmeja.

tämä tuli tässä taannoin mieleen, nyt ajattelin ehdottaa miehelleni vähän vastaavaa, pienellä poikkeuksella, haluisin tuon edellisen lisäksi saada tekopenistä sisääni - saas nähdä "syttyykö" siippa tyydyttämään mut noin... pieni viikonlopun fantasia siis =)

ja ajattelin suostua siipan fantasiaan - hän haluis höylätä minusta karvattoman - joka tietyllä lailla "jännittää" - posliini on minulle pieni "peikko"..

Vierailija
14/210 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan satunnaisesti tätä myös, mies nuolee mun pyllyä ja homma toimii kun itse samalla hieron klittaa, orgasmi on taattu. Eilen meillä alkoi rakastelu tekopenis leikeillä, minä olen jo jonkin aikaa halunnut virittää tätä takaapäin nuolemista... halusin samaan aikaan tekopeniksen sisääni, sormet klitalle ja kielen mun pyllyyn.... ja oikeesti tuo oli taivaallista. Ja oikeesti kun kuuluun siihen ryhmään naisia jota ei pyllyseksi noin muuten kiinnosta.

n39

Vierailija
15/210 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Onneksi minun mieheni ei ole kiinnostunut paskareiän lipomisesta.

Vierailija
16/210 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työnnätte sormenne sinne?

Vierailija
17/210 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toimitaan juuri noin, pienellä poikkeuksella.Kun mies haluaa nuolla mun pyllyä ja minää suostun ehdolla että minulla on tekopenis pillussa ja suriseva lelo tärisee klitalla, saan noin ihan hillittömän voimakkaita orgasmeja.

n 39

Vierailija
18/210 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työnnätte sormenne sinne?

Kyllä meillä ainakin vaimo nuolee myös minun pyllyäni, sormea ei kyllä työnnä sisälle, vain hieroo samalla siitä kohalla välillä kun kieli lepää :)

Itse nautin suunnattomasti kun saan nuolla vaimon pyllyä samalla kun nuolen pillua.

Vierailija
19/210 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suihkun jälkeen mies on mennyt kontilleen ja olen nuollut takaa. Samalla hän itse runkkaa ja minä hyväilen palleja -> aivan tajuton orgasmi.

Vierailija
20/210 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hemmetin moisen kielihoidon lauantaina, mies kyllä nuolee minua useinkin, nyt vain käännyin vatsalleni tarjoillen hänelle herkut takaa. Se fiilis joka tuli kun kieli lipoi mun pyllyä oli taivaallista - aivan ihanaa...

tässä puhtaus on tietysti erittäin tärkeää, itseäni ainakan jo ajatus pienestäkin epäpuhtaudesta ärsyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan