Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat! Miksi Jumala ei auta perhettäni?

Vierailija
04.07.2010 |

Suuresta rukoilemisestamme huolimatta mikään asia ei muutu paremmaksi vaan huononee vain. Miksi?

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on autanut aina se, että Jumalan mittakaavassa tämä meidän maanpäällinen elämä on yksi hyttysenpyräys. Se oikea elämä on vasta kuoleman jälkeen.

Sillä mä lohduttaudun aina "ennenaikaisten" kuolemienkin tapahduttua.

Vierailija
22/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luulet että tämä tarkoittaa että ihminen voi pyytää mielinmäärin maallisia asioita esim. rikkauksia? Ei. "Ja minun sanani pysyvät teissä." Et siis voi pyytää Jumalan Sanan vastaisia asioita. Uskova ei edes halua pyytää tällaisia, vaan hän tahtoo miellyttää ensin Jumalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten paikalla on taas yksi kollektiivisen valheen uhri.

mua on autanut aina se, että Jumalan mittakaavassa tämä meidän maanpäällinen elämä on yksi hyttysenpyräys. Se oikea elämä on vasta kuoleman jälkeen.

Vierailija
24/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Tämä asia on hyvin yksinkertainen: rukoilu on parhaimmillaan vain mietiskelyä. Jos se auttaa niin hyvä. Ei tähänkään jumalaa tarvitse olettaa.

Kuinka rukous todellakin auttaa yksittäisiä ihmisiä, jos he uskovat ruokouksiinsa. Rukoilemisessa ei ole mitään pahaa.

Vierailija
25/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä ole ollut mitään vaikutusta esim. viljan kasvuun tai kuninkaallisten terveyteen tai yksittäisen ihmisen paranemiseen tai yhtään mihinkään.

Kuinka rukous todellakin auttaa yksittäisiä ihmisiä, jos he uskovat ruokouksiinsa. Rukoilemisessa ei ole mitään pahaa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rukoilu

"Kristillinen Templeton-säätiö rahoitti 2000-luvulla 2,4 miljoonaa dollaria maksaneen tutkimuksen rukouksen tehosta ihmisiin. Tutkimus toteutettiin kaksoissokkona. Tutkimuksessa potilaat jaettiin satunnaisesti kolmeen koeryhmään. Ensimmäisessä ja toisessa olevat eivät tienneet rukoillaanko heidän puolesta vai ei, mutta toisen puolesta rukoiltiin. Kolmannessa puolestaan tiedettiin, että heidän puolestaan rukoillaan. Näiden kohdalla testattiin psykosomaattisia vaikutuksia, jotka syntyvät siitä, että tietää olevansa rukousten kohteena. Kokeessa rukoilijoille annettiin niiden potilaiden nimet, joiden puolesta he rukoilivat. Tutkimuksessa seurattiin kuudessa sairaalassa 1802 potilasta, joille oli tehty ohitusleikkaus.

Rukoilijat toimivat kolmesta kirkosta käsin. Kaikki kirkot olivat kaukana kuudesta sairaalasta. Rukoukset pyrittiin vakioimaan mahdollisimman pitkälle, joten kaikkia rukoilijoita pyydettiin liittämään rukoukseensa sanonta ”menestyksekäs leikkaus ja nopea parantuminen ilman komplikaatioita”.

Kokeen tulokset julkaistiin American Heart Journal -aikakauskirjassa huhtikuussa 2006. Minkäänlaista eroa ei havaittu niiden potilaiden välillä, joiden puolesta rukoiltiin (52 %) ja joiden puolesta ei rukoiltu (51 %). Kolmannen ryhmän, eli niiden jotka tiesivät, että heidän puolestaan rukoiltiin, tulokset puolestaan erosivat kahden ensimmäisen ryhmän tuloksista, jotka eivät tienneet asiasta mitään. Niillä, jotka tiesivät olleensa esirukousten kohteena, oli tilastollisesti merkittävästi enemmän komplikaatioita (59 %) kuin niillä, jotka eivät tienneet siitä (52 %). Kokeen tekijöiden mukaan potilaat, jotka tiesivät olleensa esirukousten kohteena kärsivät lisärasituksesta, ”suorituspelosta”."

Vierailija
26/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa ajallaan. Ja usein eri tavoin kuin itse odottaa. Mutta varmasti niin, että se on juuri teille parasta. Rukoile yhä ja odota kärsivällisesti.

Vierailija
27/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luulet että tämä tarkoittaa että ihminen voi pyytää mielinmäärin maallisia asioita esim. rikkauksia? Ei. "Ja minun sanani pysyvät teissä." Et siis voi pyytää Jumalan Sanan vastaisia asioita. Uskova ei edes halua pyytää tällaisia, vaan hän tahtoo miellyttää ensin Jumalaa.

Onkohan "Jumalan Sanan vastainen asia", jos pyytää että joku ihminen paranisi kuolemansairaudesta?

Vierailija
28/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vastaa ajallaan. Ja usein eri tavoin kuin itse odottaa. Mutta varmasti niin, että se on juuri teille parasta. Rukoile yhä ja odota kärsivällisesti.

Miten ihmiset VOIVAT uskoa moista soopaa!?!?!?!?

Jos rukoilee kuolemansairaan omaisen puolesta ja mitään ei tapahdu, tämä kuolee vaikean ja hitaan kuoleman, "se on juuri teille parasta". Kaksi tuommoista kuolemaa seuranneena sanon sinulle että.... no jätän sanomatta.

Vierailija
29/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten paikalla on taas yksi kollektiivisen valheen uhri.

"Hakeutukaa seurakuntayhteyteen" (jotta ette ala epäilemään tätä soopaa).

Vierailija
30/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset VOIVAT uskoa moista soopaa!?!?!?!?

Jos rukoilee kuolemansairaan omaisen puolesta ja mitään ei tapahdu, tämä kuolee vaikean ja hitaan kuoleman, "se on juuri teille parasta". Kaksi tuommoista kuolemaa seuranneena sanon sinulle että.... no jätän sanomatta.

Ei se ole soopaa. Jumala kuulee ja vastaa rukouksiin päivittäin. Kaikkea ei ihminen kuitenkaan saa mutta hyvin paljon kuitenkin.

Vierailija
31/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan "Jumalan Sanan vastainen asia", jos pyytää että joku ihminen paranisi kuolemansairaudesta?

Pakko vielä mainita, että tämä meidän nykyinen elämä, on vain välivaihe. Tämän ei ole tarkoituskaan olla paratiisi. Täällä KAIKILLE annetaan mahdollisuus. Olemme omia yksilöllisiä olentoja, emme Jumalan sätkynukkeja. Tästä johtuen maailmassa on myös pahaa. Se ei ole Jumalasta vaan ihmisistä/saatanasta.

Se mikä on helpotus, niin tämä elämä maan päälle ei kestä ikuisuuksiin, ihan jokainen pääsee täältä jossain vaiheessa pois. Tämä on tavallaan testi, tämän aikana meitä tarkkaillaan ja meidän tarkoitusperämme luetaan.

Ja koska Jumala elää ihan eri maailmassa kuin me ja omaa ihan erilaisen viisauden, me emme kertakaikkiaan ole kykeneviä näkemään miksi tapahtui kuten tapahtui. Suuri syy on ihmisten syntisyydellä. Jos kaikki ihmiset olisivat hyviä, ei sairauksiakaan tarvitsisi. Eläisimme edelleen paratiisissa. Jumalan hyvyys ei tule täällä kaikessa puhtaudessaan esiin. Täällä vaikuttaa niin paljon muitakin asioita. Se mikä on varmaa, niin Häneen uskovat pääsevät tämän elämän jälkeen taivaaseen ja siellä asiat ovat hyvin. Ei tarvitse enää kärsiä.

Koittakaa nyt vaan jaksaa tämä (kuitenkin niin lyhyt) elämä maan päällä ja olkaa hyviä

Vierailija
32/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt vaan jaksaa tämä (kuitenkin niin lyhyt) elämä maan päällä ja olkaa hyviä

"koittakaa jaksaa ja olkaa hyviä", eli totelkaa esivaltaa ja vaikka elämä menisikin päin persettä, hymyilkää ja olkaa onnellisia.

Vierailija
33/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitä tuonpuoleista elämää ollutkaan.

Täyttä tuputusta ja soopaa totta tosiaan syöttää ahdingossa olevalle ihmiselle taikauskoisia kuvitelmia tuonpuoleisesta ja jumalasta.

Viisautta olisi oivaltaa tämän elämän ainutkertaisuus. Mutta kun sitten ei kukaan maksaisi kirkolle veroja.

Vierailija
34/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse menettänyt rakkaani sairauden takia. Tiedän sen tuskan ja myös minä rukoilin. Kyseessä oli kuitenkin jo niin kauan kärsinyt ihminen, joka halusi jo pois. Hän ei jaksanut enää. Silti tuskani oli lähes kestämätön vaikka olinkin tavallaan iloinen hänen puolestaan että pääsi pois.

Minun oli vaan taivuttava. Kaikkein vaikeinta on sanoa: tapahtukoon Sinun tahtosi.

Vierailija
35/134 |
19.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuumaili se yksi islaminuskoinen lentokapteeni, joka ei yrittänytkään ohjata konettaan, vaan alkoi rukoilla...

Tämä on hiukan sama asia.

Vierailija
36/134 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teille uskovaisille tapahtuisi, jos jostain saataisi vedenpitävät todisteet siitä, että Jumalaa ei ole olemassa? Kuoltuanne ette pääse minnekään, lakkaatte vain olemasta. Ihmisten kuolemilla ja vastoinkäymisillä ei ole mitään sen kummempaa merkitystä, eikä kukaan korkeampi voima auta teitä hädässä. Tulisitteko hulluiksi?

Vierailija
37/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hullua ajatella että ihmisten kuolemalla tai vastoinkäymisilä ei ole merkitystä

Vierailija
38/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hullua ajatella että ihmisten kuolemalla tai vastoinkäymisilä ei ole merkitystä

Surkeaa tietysti ettei niillä ole merkitystä, mutta ei se merkitys mitenkään väistämätön ole. Ja ehkä joku onnistuu löytämään merkityksen silloinkin kun ei ole merkitystä. Nimittäin merkityksettömyyden tajuamisen jälkeen jokainen hetki on sen mitä suurimmassa määrin täynnä merkitystä ja erityinen.

Vierailija
39/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

j Jokaiselle meille annetaan kuitenkin vain sen verran kuin jaksamme kantaa - ei pisaraakaan liikaa.

ihminen joka päästää tälläistä sontaa suustaan ei ole kokenut todellisia vastoinkäymisiä eikä ilmeisesti nähnyt niitä lähipiirisäänkään tai halunnut nähdä. Mä olen nähnyt monia joille on annettu pirun paljon enemmän kuin kenekään tarvitsis jaksaa kantaa, tervetuloa tutustumaan lastenklinikalle.

Vierailija
40/134 |
11.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen joka päästää tälläistä sontaa suustaan ei ole kokenut todellisia vastoinkäymisiä eikä ilmeisesti nähnyt niitä lähipiirisäänkään tai halunnut nähdä.

Näen punaista joka kerta kun joku jeesustelija kehtaa tuon mauttomuuden huipun suustaan päästää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi