PIKKU2 HUHTIKUU
Kommentit (214)
Hurjan paljon onnea Juuliskalle ja Hapsiaiselle plussista!!! :D
Täällä on nyt sellainen plussasuma menossa että pois alta ja toivottavasti jatkoa piisaa. Mites Mammamuori, oletko jo testannut?
Juuliska ja Hapsiainen, todella paljon Onnea teille molemmille ihanista uutisista!! Te onnen naiset :)! Saatte toivon elämään täälläkin päässä, että kyllä se plussa joku kuukausi saadaan.
Ja todellakin, mammamuorin testailuja odotellaan :).
Eikä, lisää tullu plussia, upeeta!!! :D Ja mä niiiin oon kade! Ja kiitos ihana kun viitsit päivittää noita kiertopäiviä, siis onko mullakin jo päivä 15 menossa?? Perkule ku aikaa menee sittenki nopeesti, pakko alkaa heiluttaa peittoja kyl tänään.. vähä on hiljasta ollu ku työt väsyttää kyllä niiiiin totaalisesti.. Ja nyt toi mukelokin on flunssas, tosin viime yön se nukku iha normaalisti..
Lisää plussatuulia tänne!! Ihanaa..
Onnittelut tuhannesti plussista hapsiainen ja Juuliska!! Mä arvasin että te plussaatte, oireet oli niin sitä. Hienoa!!
Mites mammamuori, missä sun plussauutiset on??
Seuraavana sitten piinailemassa viikon päästä Sabrina, Timantti ja Roma. Niin, ja allekirjoittanut. Voi, toivottavasti toi plussputki jatkuis meidän pinossa vielä. Kauan jo menikin ennen niitä ekoja plussia.
Plussatuulia puhallellen Viiru
Ei ole todellista! Aivan mahtavaa, hapsiainen! Onnea! Ja Juuliskalle vielä kerran onnea myös! Plussia satelee ihan mahtavasti, taitaa olla ihan myrsky kyseessä ;) Mites mammamuori, oletko kohdannut saman, ihanan myrskyn? Toivon todellakin niin :) Olen todella onnellinen teidän puolesta! Nyt vaan tarrasukkia pienokaisille ;)
Ensi viikolla on sitten uudet piinaajat, minä myös, hui! Toivottavasti plussamyrsky pitää pintansa vielä pitkään... Täällä piinaillaan jo piinailua, hah.
Sabriina
kaikille paljon onnitteluista :) nyt peukkuja kaikille ja plussa tuulia :) en täältä aio vielä kuitenkaan poistua :)
Onnea Hapsiaiselle, toivottavasti nyt puhaltelee kunnon plussatuulet ja teidän onni tarttuu muihinkin. Tosi mahtavaa!
Täytyykin painua peittoja heiluttamaan, kun täällä on se aika....
Onnea todella paljon plussasta! Lisää odotellessa!
Mulla on tullut eilen illalla ja tänään pyyhkiessä jotain ihme tuhrua. Ultraan on vielä piiiitkä aika, mut en tiedä pitäskö pääsiäisen pyhinä kipaista päivystyksessä käymään, jos jatkuu tuhru. Ei oo kiva jos ei oo elämää mahassa, niin pitää sitä siellä yhtään pidempään kuin tarvis... :( nyt pitäs olla rv7+3. Ehkä vois olla että menkkojen pitäs olla näihin aikoihin, mene ja tiedä. Mut edellises raskaudessa ei tullut tuhruu. Keskenmenneissä tuli.. :(
Kuluneen viikon aikana raskausoireista se ällötys ja ruokahaluttomuus on tullut tutuks. Tosin maha on ollut monena iltana aika kipiä.
jonttu82:lle paljon tsemppiä, toivottavasti tuhru on ihan viatonta. Aika monella alkuraskaudessa tommosta on ja kaikki menee kuitenkin hyvin. Toivotaan parasta! *voimahali*
Aurinkoa ja plussatuulia kaikille!
Sabriina
MOi! Vieläkö mahtuu mukaan kirjoittelemaan?
Mulla ja miehelläni on poika (s. 20.12.2008) ja nyt ollaan helmikuussa alettu yrittämään toista lasta. Menkkojen pitäis alkaa kahdeksan päivän päästä, mutta tiedä häntä, jos vaikka oisinki raskaana.;) Ainaki yritys on ollu kova koko kuukauden, että hyvät mahdollisuudet ainakin plussaamiselle on!:) KIertokin on melko säännöllinen 32-33 päivää ollu jo viime kesäkuusta lähtien, kun imettämisen lopetin, eli aika tarkkaan on pystyny ovulaation laskemaan.
En malttais millään oottaa, että saan testin tehdä!IIK!:)
-Amandak
P.S. jonttu82:lle kans lohdutuksena, että mulla tuli tuhrua ekassa raskaudessa pari päivää ja kaikki oli hyvin silti.:) Ja muutamalla kaverilla on ollu ihan sama juttu. Toki sit, jos vuoto alkaa olla runsaampaa ja jatkuu vaan, niin kannattaa ehdottomasti mennä lääkäriin. Mut toivotaan, et kaikki on hyvin!:)
Jonttu, toivottavasti kaikki on kunnossa! Kävitkö tarkistuttamassa? Voin vain kuvitella miten raastavaa iloisen plussauutisen jälkeen on ruveta jännittämään pikkuisen pysymistä matkassa ja sitä musertavaa tunnetta, kun se tuleekin kesken.. Voimia.
Amandak, tervetuloa! Siis vielä jännittävät 7 päivää edessä :).
Minulla olisi vähintään 6 päivää edessä, mutta taidan tehdä testin kyllä aikaisemmin.. En millään jaksaisi kärvistellä, ja kun noi netistä tilatut raskaustestitkin odottavat kaapissa. Mitään kummosempia oireita ei ole. Mieliala kyllä vaihtelee, itkuherkkyyttä löytyy ja ranteetkin ovat kipeänä (raskausaikana kärsin rannekanavaoireyhtymästä), mutta kaikelle voi olla joku muukin selitys. Hormonitasoni ovat muutenkin kaiketi muutoksessa kun imetystä tässä lopettelen. Ehkä se pistää itkeämään :). Toivoohan sitä ihan uskomattoman paljon, että testi näyttäis plussaa. Testin tekemisen ajatteleminenkin saa mahan sekaisin.. joten poistun ja yritän muka olla ajattelematta asiaa..
Hyvää pääsiäistä!
Voi, voimahali Jontulle myös täältä. Pidetään peukkuja että kaikki hyvin.
Täälä on eilisestä asti saatu kokea taas tämä raskauden huonovointisuus. Samaa kuin edellisessä. Jos ei pidä mahaansa täynnä niin varmasti alkaa oksettaan ja heikottaan, huimaa yms yms. Mut mitään ei tule pihalle. Tänään ei voinu ajatellakaan kahvia, saas nähdä koska jään kiinni. Edellisessä raskaudessa en pystyny juomaan koko 9kk aikana kahvia, siitäkös kaikki jo arvaa :) Tänään olen meinannu pillahtaa jo pariin otteeseen itkuun, isäntä käy hermoille :/ mut taitaa olla kanssa asiaan kuuluvaa.
Hyvää pääsiäistä kaikille :)
Tapir................... 9/29-31.....yk13
Tatjuska............ 15/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 17/33-35.....yk2
Suttu................... 18/28-30.....yk7???
Roma................. 20/26-29.....yk4
Sabriina............. 22/28.....yk1
Viiru.................... 23/30-36.....yk7
Timantti76......... 23/28-35.....yk4
Mammamuori... 30/27-28.....yk1
Juuliska............. 31/27-29.....yk7.....plussa 31.03.
Hapsiainen....... 44/32-36.....yk2.....plussa 01.04.
Jonttu: toivottavasti se tuhruttelu on täysin harmitonta ja on jo ehkä loppunutkin. Komppaan tässä muita, tuhruttelu on tosiaan suht tavallista alkuraskauden aikana, mulla oli sitä myös esikoista odottaessa. Tai no, mulla oli myös ihan kunnon vuodotkin ja silti kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. Ja uskotaan ja toivotaan että niin menee sullakin! :)
amandak: tervetuloa! Jos laitat itsestäsi tiedot, niin lisään sinut tuonne esittelyyn ja kp-listaan.
hapsiainen: hassua miten sitä nyt tällä hetkellä mielellään ottaisi tuon raskauspahoinvoinnin vastaan, vaikka mulla on suht hyvin muistissa miltä se tuntui esikkoa odottaessa: KAMALALTA!!! Mutta mitä sitä ei kestäisi että oman ihanan käärön saisi.. :D
Meitähän on tässä ensi viikon jännääjiä monta, ainakin Sabriina, Viiru ja Timantti, sekä minä itse. Milloinkas aiotte testata? Timantin testikättää ainakin tuntuu kuumottavan. :D Mä testaan näillä näkymin ensi perjantaina, kun silloin olen käyttänyt sitä keltarauhashormoonia 10 päivää ja ne pitäisi lopettaa silloin jos ei ole tärpännyt. Että kuusi päivää vielä pitäisi tässä odotella...
Mites Mammamuori, sulla on jo aika hyvin kiertopäiviä, oletko testannut?
Hyvää pääsiäistä kaikille ja paljon plussatuulia!!
Kiva, että pääsen mukaan keskusteluun!:)
tässä esittelyä..
Nimimerkki: amandak
iät: minä 24, mies 24
Esikoinen: poika 12/2008
Yritys aloitettu: 03/2010
kiertopäivä (tänään 3.4.) 25/32-33.. Oon nyt varmaan tosi tyhmä, mut mitä toi yk tarkottaa?
-amandak
:) amandak, älä huoli "typeristä" kysymyksistä, muistan kun esikoista yrittäessä kävin jonkin verran palstoilla ja olin ihan pihalla kaikista tädeistä ja muista :)). Yrityskiertoa tosiaan tarkoittaa.
Mulla tosiaan testikättä kuumottaa :D, niin paljon että testin aamulla jo tekasin. Eilen oli semmosta menkkakipua, että päätin testata, kunhan tähän päivään herään. Ja kuulkaa, siellä näkyi haalean haalea plussa! Ei voi käsittää :DDD, nyt pää surraa satasella ja laskeskelen kaikenlaisia päivämääriä eikä tiedä miten olis... Nyt ootellaan miehen kans, et päästäis kahden päivän päästä uudelleeen testaamaan, josko tulis tummempi viiva ja sen vois sitten uskoakin. Sitten tuuletetaan!!!
Voi järkky, tää on käsittämätöntä..
Ok, meillä siis yk 1 menossa.:)
Timantti76: AIVAN MAHTAVAA!!!:) onneksi olkoon!!
onnea Timantti! Toivottavasti viiva vahvistuu, kyllähän tuollainen vaalea viiva jo antaa aihetta vaikka mihin laskelmiin :)
Jontulle paljon tsemppiä, toivottavasti tuhrut häviää itsekseen ja masu-asukki voi hyvin.
Amandak:lle tervetuloa mukaan. Ja plussatuulia kaikille! Sekä leppoisaa pääsiäistä!
Toivottavasti se viiva hienosti vahvistuu! Peukut ja varpaat on kaikki täällä pystyssä :) Toivottavasti plussaputki jatkuu näin hienona! Jee!
Tervetuloa amandak! Minäkin alussa ihmettelin kaikkia lyhenteitä ja muutakin sanastoa aluksi, et ole ainoa! Sinullakin kohta piinailu vuorossa, tsemppiä :)
Täälläkin piinailun piinailu jo alkanut, on se jännä miten tulee analysoitua pienintäkin "tuntemusta" kropassa ja sitte ajattelee että se on varmasti nyt merkki raskaudesta/kuukautisista.. Meinaa kyllä pää hajota kohta ;) Ajattelin kyllä yrittää malttaa testailun kanssa siihen asti, että menkat jää ainakin päivän myöhäiseksi, jos niin nyt kävisi... Onneksi ei ole testejä kaapissa! Muuten ei kyllä onnistuisi! Täytyy vielä jokin "tekosyy" keksiä että pääsisi apteekissa käymään! Mistä olette muuten netistä testejä tilanneet?
Hauskaa pääsiäisen jatkoa kaikille! Syökää paljon suklaamunia!
Sabriina
Tapir................... 7/29-31.....yk13
Tatjuska............ 13/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 15/33-35.....yk2
Suttu................... 16/28-30.....yk7???
Roma................. 18/26-29.....yk4
Sabriina............. 20/28.....yk1
Viiru.................... 21/30-36.....yk7
Timantti76......... 21/28-35.....yk4
Mammamuori... 28/27-28.....yk1
Juuliska............. 29/27-29.....yk7.....plussa 31.03.
Hapsiainen....... 42/32-36.....yk2.....plussa 01.04.