Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhat miestä kuolee päivässä Ukrainassa. Miljoona naista Suomessa ei sano siitä mitään

Vierailija
08.10.2026 |

Aloittaa vaan ketjuja miten raiskauksella oli kuulemma 57 silminnäkijää eikä kukaan tehnyt mitään.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi muuttaa Ukrainaan.

Vierailija
2/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin tekee mieli enemmän sotia kuin elää rauhassa, kuoleminen jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et taida kamalasti naisia tavata. 

Vierailija
4/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuole. Mutta satoja kyllä. Miten niin naiset ei sano siitä mitään? 

Vierailija
5/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisten vapaamatkustus maanpuolustuksen suhteen pitäs lopettaa. Ainaki mua se suututtaa. Israelin malli tänne nyt.

Vierailija
6/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako rüssätorakkaa kuolee päivässä?

Vierailija
7/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä kysymys. Ollaan NIIN tasa-arvoisia. Paitsi ei oikein se rintamalla pommituksessa kuoleminen nappaa. Jos sen voisi jättää pois. Jos vaikka vaietaan siitä kokonaan että ainakin puoli miljoona miestä on kuollut tai vammautunut ja keskitytään täysin yhteen naiseen joka on väitetysti raiskattu kun hän piti hauskaa ketamiinipäissään. On se vääryys mitä tälle naiselle tapahtui!! Suurin vääryys tasa-arvon saralla.

Vierailija
8/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo naisten vapaamatkustus maanpuolustuksen suhteen pitäs lopettaa. Ainaki mua se suututtaa. Israelin malli tänne nyt.

Millään kansakunnalla ei oikein ole varaa menettää synnytysikäisiä naisia sellaista tahtia kuin sotilaita sodassa. 

Vierailija
9/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykynaiset enää synnytä

Vierailija
10/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriudu ap lisää, uhriudu. 

Vierailija
11/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi muuttaa Ukrainaan.

Miksi? Onko tästä aiheesta puhuminen niin kiusallista?

Vierailija
12/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millään kansakunnalla ei oikein ole varaa menettää synnytysikäisiä naisia sellaista tahtia kuin sotilaita sodassa. 

Israelilla näköjään on. Ja sielläki on parempu syntyvyys ku Suomes. Siel on tosi hyvä syntyvyys iteasias 3,0.

Vierailija
13/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriudu ap lisää, uhriudu. 

Sanot tuon varmaan kohta suomalaisillekin soditettaville ihmisoletetuille.

Vierailija
14/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin tekee mieli enemmän sotia kuin elää rauhassa, kuoleminen jatkuu.

Se vaan että se ei ole vapaaehtoisia. Kun nainen pakotetaan johonkin vasten tahtoaan se tuntuu olevan aivan järkyttävä asia. Kun mies pakotetaan on se selkeästi miehen syytä. Mielestäni jokseenkin kieroa ajattelua. Mies

Vierailija
15/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelilla näköjään on. Ja sielläki on parempu syntyvyys ku Suomes. Siel on tosi hyvä syntyvyys iteasias 3,0.

Is r a el ei olekaan sellaisessa s od assa, missä kaatuisi paljon omia s ot ilaita. 

Vierailija
16/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo siellä on peukkuhuuruissa huudella, kun tietää, että tositilanteessa et itse kelpaa rintamalle.

Vierailija
17/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykynaiset enää synnytä

Mitä vähemmän synnyttävät, sitä vähemmän varaa on menettää yhtään potentiaalista synnyttäjää. 

Vierailija
18/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinat pullasta feminismiä. Naiset eivät enää edes jaksa valehdella että haluavat tasa-arvoa. Sanovat vain että miesten pitää itse järjestää omat etunsa ja naiset aikovat vain keskittyä saamaan itselleen etua.

Mutta se on hyvä idea. Miesten pitäisi ottaa tämä neuvo ja lakkauttaa naisten äänioikeus vaikka sitten armeijan avulla.

Vierailija
19/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan että se ei ole vapaaehtoisia. Kun nainen pakotetaan johonkin vasten tahtoaan se tuntuu olevan aivan järkyttävä asia. Kun mies pakotetaan on se selkeästi miehen syytä. Mielestäni jokseenkin kieroa ajattelua. Mies

Miehen logiikkaa :D Ei ihme, että miehet ei saa naisia ja kuolee nuorempina kuin naiset. Ei tuollainen tyhmyys hengissä pidä.

Vierailija
20/42 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ma muttaja oletkin kovin huolissasi tämän maan kulttuurista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän