PIKKU2 HUHTIKUU
Kommentit (214)
Oon nyt kaks kertaa kirjottanu pitkän viestin ja niistä vaan alut tulee tänne!!! Outoa!
Niin siis tein tosiaan aamulla testin ja haaleaa plussaa näytti, mut plussaa siis kumminki!:) OOn aivan innoissaan, vaikka nyt tietenki epäilen, että oon tehny testin jotenki väärin ja siihen tuli siks plussa, mut se ei varmaan kyllä oo mahdollista, vai onko joku kuullu vastaavasta?!:D Kävin silti ostamassa vielä digitaalisen testin apteekista, että voin olla ihan varma! Kyllä sitä ihminen voi olla epäileväinen!;D Huomenna siis uutta testiä kehiin.
On tää niin jännää että huhhuh! En voi uskoa, että yk 1:llä heti tärppäs! Vaikka esikoinen sai myös alkunsa yk 1:llä, niin silti tuntuu, et ei se voi olla mahdollista. Mut jos huomennaki näyttää että oon raskaana niin kai se on vaan pakko uskoa!:D
Plussatuulia muillekin!
-Amandak
Mammamuori... 7/27-28.....yk2
Tapir.................. 13/29-31.....yk13
Tatjuska............ 19/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 21/33-35.....yk2
Suttu................... 22/28-30.....yk7???
Roma................. 24/26-29.....yk4
Sabriina............. 26/28.....yk1
Viiru.................... 27/30-36.....yk7
Timantti76......... 27/28-35.....yk4.....plussa 06.04.
Amandak........... 29/32-33.....yk1
Ja muille huimasti plussatuulia!
Ihanaa Jonttu että kaikki oli masussa hyvin!
Avasin odotuspuolelle ketjun nimellä PARAS JENGI :-)Jatketaan kaikki plussanneet siellä puolella, tervetuloa! Ja toivottavasti muut tulevat pian perässä ;-)
Jonttu: Tosi hyvä juttu, varmasti putosi kivi pois sydämeltä. Nyt vain omaa ihanaa joululahjaa odottelemaan, koska sulla olisi laskettuaika?
Mites muut plussanneet, haluatteko että lisään tuohon plussanneiden listaan teidän arvioidut la:t?
Amandak: onnea plussasta, toivottavasti huomenna digitesti varmistaa tuloksen. :)
Tervetuloa Ellu1984. Jos ilmoitat tietosi, lisäilen sinut noille listoille.
Jokainen tekee niin kuin itselle ja omalle perheelle sopii mutta itse olen kyllä Viirun kanssa samaa mieltä että meille saa lapsi tulla vaikka olisi sitten la 24.12., ihan sama kunhan vain tulisi. Meillä kesti esikoistakin väkertäessä yli vuosi, joten tässä ei ole paljon varaa laskeskella mahdollisia huonoja syntymäaikoja. Mutta kuten sanottu, jokainen tyylillään. Ja jos lapsi saadaan alulle helposti ja on erityistoiveita syntymäkuukauden suhteen, niin ei kai siinä mitään sitten.
Toivottavasti en kuulostanut nyt katkeralta, lisääntymisongelmaiselta vanhalta akalta.... :D
No juu mutta, plussatuulia kaikille!
Amandak, onnea maailman mullistavasta plussasta! Meitä alkaa olla jo niin monta :D. Mulla on ollut tänään epäilypäivä vaikka kolme plussattua tikkua jo takana. Mut nyt ei oo oireita.. Eikä menkatkaan oo vielä myöhässä.. Mielenrauhan tueksi taidan vielä huomennakin testata.
Jonttu, aivan huippu juttu!! Tulee melkein kyyneleet silmiin.. :)
Sabriina, mulla oli ekassa raskaudessa rinnat kans ihan simoarat ennen menkkojen oletettua alkua ja se kesti useamman viikon. Nyt sellaista ei ole! Eli oireet todellakin saattavat vaihdella.
Roma, meillä LAn pitäisi näillä näkymin olla 17.12, mut älä lisää ennen huomisaamua. Toisesta ketjusta nääs luin, että joku oli plussannut kahdesti (eri merkillä kyllä) ja sit kolmas oli näyttänytkin negaa ja ollut se totuus. En kyllä ymmärrä miten se voi olla mahdollista.
Inkku, oletpa ollut ahkerana :), kiva kun olet ryhmän perustanut, pääsee sielläkin jakamaan ajatuksiaan ja eloaan.
Eli jos saan liittyä listaan niin tietoja olis tässä.
*chili
*minä 23,mies 24v.
*esikoinen, poika 05/2009
*yk 1
*Hki
Onnea, jonttu82!! Avan ihanaa, onneksi vuoto oli kuin olikin ihan viatonta :) JEE!!
Tervetuloa Ellu1984! Ja chili myös, tervetuloa! :)
Ja amandak, onnea plussasta! Toivottavasti saat vielä vahvituksen ihan digitaalisesti :)
Inkku82: tosi hyvän nimen laitoit odotuspinolle :) Laitetaan siis tavoitteeksi, että nähdään kaikki siellä mahdollisimman pian! Täytyy sanoa, että on tää kyllä ihan paras jengi, oikeesti :) On tosi kiva kirjoitella tänne, kun tuntuu että porukka oikeasti välittää miten muilla menee, jaksaa onnitella ja lohdutella! Ja edelleenkin on Roman kp-päivitykset ihan mahtavat, niin pysyy kärryillä :) Mitkäs on fiilikset muuten Romalla, vieläkö luget aiheuttavat paljon oireita? Milloin ajattelit testailla?
Täällä mahdollinen testipäivä lähestyy, taitaa tätä rouvaa kuitenkin vähän jännittää vaikka viimeksi kirjoitinkin että olen aika varma, ettei vielä ole tärpännyt. Näin nimittäin yöllä unta, että tein ison läjän raskaustestejä, joista mikään ei näyttänyt selvää tulosta, vaan kaikki vaihtelivat plussan ja negan välillä. Lisäksi kaikki testit olivat erilaisia, osa ihan outoja kapistuksia ja vessassa missä olin testejä tekemässä oli joku muu mukana (en muista kuka), joka antoi mulle hyviä vinkkejä että miten niihin testeihin pitäisi pissata ;) Että kyllä tämä projekti hyrrää päässä aika aktiivisesti, vaikka yritänkin olla ihan rauhallinen :) Toivo elää! Varsinkin kun Timantti76 vielä kirjoitit ettei välttämättä tarvii samoja oireita olla kuin ekan kanssa... aiaiaiai, taidan pistäytyä vihdoin apteekissa huomenna! Jos nyt kuitenkin jaksaisi viikonlopulle odottaa... Ei varmaan onnistu, jos testi on kaapissa, muuten kyllä. Ihan sama herkkujen kanssa, voin ihan hyvin olla ilman mutta jos kotona on jotain hyvää niin sorrun syömään ne kaikki ;)
Romaani loppuu tähän! Plussia kaikille toivottaa
Sabriina (paremmalla tuulella tänään!)
Kirjauduin tänne vasta eilen, ja taas löytyi mulle sopiva ketju! Eli täällä jännäillään vielä vajaa viikko että joko tärppäsi yk 1...! Ostin jo pari raskaustestiäkin valmiiksi, ja uuden Vauva-lehden.
Tänään siis mennään kp 23/28-29, eilen tuli hitusen veristä vuotoa, jota kuvittelisin kiinnittymisen merkiksi... Samoin rinnat on kauhean arat ja tällä hetkellä voin pahoin syötyäni puolikkaan prinsessakakun miehen synttäreiden kunniaksi :D
tervetuloa chili ja mindy81!
Sabriina, tää keskustelupalsta on todellakin superhyvä. Tsekattava, vaikkei aina ennättäisi kirjoittaa.
roma, kerropa miten sait net luget?
tapir
Huomenta! Clearbluen digitaalinen testi tehty ja tulos: raskaana!!!:) kai se on nyt pakko uskoa todeksi!;) nyt ainaki tein testin niin täysin ohjeiden mukaan, et ei varmasti voi olla väärä tulos!!:) IHANAA!
Onnea amandak.. Ihanaa kun plussasi näin pian.
Chili.................... 8/28-34.....yk1
Mammamuori... 8/27-28.....yk2
Tapir.................. 14/29-31.....yk13
Tatjuska............ 20/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 22/33-35.....yk2
Suttu................... 23/28-30.....yk7???
Mindy81............. 24/28-29.....yk1
Roma................. 25/26-29.....yk4
Sabriina............. 27/28.....yk1
Viiru.................... 28/30-36.....yk7
Timantti76......... 28/28-35.....yk4.....plussa 06.04.
Amandak........... 30/32-33.....yk1.....plussa 07.04.
Amandak: paljon onnea plussasta vielä kerran! :)
Inkku: hyvä idea tuo odotuspuolen pino, toivottavasti päästään me muutkin sinne pian kirjoittelemaan.
Tervetuloa Chili ja Mindy! Chili, jos haluat kp-listalle ja Mindy, jos haluat esittelyyn, niin laittakaa tiedot niin lisään teidät mukaan. :)
Sabriina: luget todellakin aiheuttaa mulla vieläkin oireita, rinnat ovat nyt aivan järkkysupermega kipeät, mahanippailuja, lievää etomista aika ajoin, alaselkäkipua, viluisuutta, lämmöt korkealla... Ja kaikki tämä todella pienellä lugeannoksella, mulla on vain 1 x 200mg iltaisin. Kun hain lääkkeet apteekista, farmaseutti kysyi että onko annostus tosiaan näin pieni ja nyt olen netistä lukenut, että yleensä annostus onkin moninkertainen tuohon nähden. No, ehkä mä vain olen jotenkin herkkä tuolle lääkkeelle.
Ajattelin testata huomenna. Silloin tosin vasta dpo 11 mutta kokeillaan kepillä jäätä. Olen 100% varma että nega tulee, joten odotukset eivät ole kovin korkealla.
tapir: sain luget yksityiseltä gyneltä. Mä seurasin tarkkaan kolme kiertoa (mittasin lämmöt ja tein ovistestejä) ja huomasin että mun luteaalivaihe oli vain 9 päivää. Kolme kiertoa tosiaan katsoin sitä meininkiä ja marssin sitten lääkäriin ja esitin löydökseni hänelle. Lääkäri oli samaa mieltä luteaalivaiheen riittämättömyydestä ja sain nuo lääkkeet. Nyt katsotaan 6 kk mitä tällä pienellä annostuksella tapahtuu ja jos ei mitään, niin sitten katsotaan tilannetta uudestaan.
oletan että puhutaan kierron pituudesta.. joten välillä se on 28-30 ja toisinaan 30-34.
yk on nyt 1 ja kierron 8pv menos.
Tervetuloa uusille! Itsekin oon täällä ollu vasta kuukauden päivät ja joka päivä nää kyl tulee luettua ohimennen vaikken kirjottelekaan kun sillon tällön.. :)
Saas nähdä miten käy tässä kierrossa kun alkukierrosta ei pal peitto heilunu mut nyt ollaan koitettu skarpata, ehkä liian myöhään.. Tosin mulla on sen verran pikä kierto et toivoo on vähän.. Jännä vaan kun en oo ollenkaa tuntenu ovulaatioo ku yleensä on vatsa niin kipee ja kyllä sen nyt jo olis pitäny olla.. :o No lisää vaan jännitystä :)
Kauhee räkärauti iski nyt minuun, tolla pojalla se jo olikin ja siskon perheellä ja mun porukoilla.. Plääh.. Mutta oonkin aatellu et oon molemmilla kerroilla ku raskautunu aiemmin niin tullu flunssaan heti, olisko nytkin? ;) Kyllä huomaa että kierto alkaa olee jo puolenvälin ohi ku alkaa heti keksiin kaikkii raskaus"oireita"..
Tervetuloa chili, Ellu1984 ja Mindy! Uusia ihmisiä joiden kanssa saamme jännätä tätä ihmeellistä elämää..
Amandak, tuuletuksia!!!
Roma, mua jännittää sun puolesta! Jänniä noi luget, kun jos ne aiheuttaa tommosia oireita, niin sit varsinaiset oireet voi olla ihan piilossa :).
Sabriina ja Viiru, milloin te olitte ajatelleet testata? Mites Tatjuskan tjottailu linja pitää :)? Alkaako ne piinapäivät vaan teilläkin lähenemään ;).
Uskottava kai se on omaltakin kohdalta, että oikeasti sitä odotettua pikku2:sta olisi nyt tulossa :). Vieläkin aamulla näytti plussaa. Teki jo mieli perhekerhossa kuuluttaa, mut jos nyt ei siellä ensimmäisenä :DD
Mindy ja Chili! Amandalle onnittelut plussasta! Näin se väki vähenee täälläkin, onneksi tulee uusiakin.
Mites Roma, onko mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan? Entä Sabriina?
ON: vatsaa särkenyt eilen ja tänään ja kuvittelen jo vaikka mitä, mutta kun ihan järjellä ajattelee, niin mulla voi hyvinkin olla ovis vasta nyt! Tosin kaks edellistä kiertoa on olleet 30, mutta.. Tein tänään ihan marketin testin ja se oli tietty nega. Eli alan jo ajatella et tää onkin ovis, testit pahukset loppui enkä jaksa hakea uusia. Välillä on toispuoleista ja välillä keskellä tuntuvaa kipua. No, selviäähän se kun malttais vaan odottaa. Sunnuntaina testaan, jos tätiä ei näy ja sen jälkeen vasta siitä viikon päästä. Jos maltan:)
uusille jäännittäjille. Ja Amandak:lle onnea, onnea!
Onneksi Jontun masu-asukilla on kaikki hyvin.
Jep, piinailupäivät lähestyy kovaa vaihtia. Onneks oon reissussa juuri ne pahimmat piinapäivät, jos sais vaikka ajatukset muualle. Mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole. Olen kyllä asennoitunut ihan siihen, että täti tulee taas kylään....
Toivottavasti pääsemme kaikki pian Parhaaseen jengiin tonne odotuspuolelle!
Miten mä unohdinkaan miten ärsyttävää on odottaa odotusta..
Puolensa kuitenki tässäkin, saa pupuilla mahottomasti. Vaikka saa sitä muutenkin mut nyt ei tarvi muistaa ehkäsyä! :)
Plussatuulia kaikille!!
Hienoa, että kaikki oli hyvin. Ja olipa kyllä lekurissakin hienosti huomattu varata lapselle hoitaja, meillä ei kyllä onnistuis ikinä!! Siis ei meidän tk:ssa tapahdu tuollaista. Tarrasukkia matkaan!
Tervetuloa Ellulle! Ja pakko nyt ihan rehellisesti sanoa, että ei ne vauvat tule laskemalla:) Itse tässä jo 8 kk pakertaneena voin kertoa, että mikä tahansa laskettu aika kelpaisi mulle kunhan sen nyytin nyt vaan sais. Aika toivoton tässä jo alkaa olla. Mutta tervetuloa silti joukkoomme.