Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: kun lopetin yhdynnät, ymmärsin mitä suostumus tarkoittaa oikeasti

Vierailija
26.04.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000011824420.html

Moni suomalaisnainen suostuu seksiin, joka sattuu...

Tai ei kiinnosta, tunnu hyvältä, tapahtuu epämiellyttävissä olosuhteissa tai tunnelmassa, jne. Itsellä sama juttu, vaati vuosien selibaatin että aloin ymmärtää miten paljon kaikkea sellaista olin tehnyt, mitä en itse halunnut vain siksi, että "niin kuuluu tehdä" tai mies käyttäytyi painostavasti. Myös pari r aiskausta, missä sanoin ei tai olin täysin passiivinen, mahtuu mukaan. Sekä sellaisia keissejä, joissa mies valehtelee jostakin saadakseen käyttää seksuaalisuuttani, joka sekin rinnastuu r aiskaukseen.

Mitä mammat. Ajatuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein suostun vain, että toinen lopettaa kinuamisen. Vähempi vaiva ja kestää pari minsaa. Hyvää seksiä on turha odottaa joten ei kiinnosta itseä. Toinen tietää ettei mua kiinnosta ja tekee silti, onhan se paska fiilis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään suuntaan mennään. Seksi ei ole enää sitä, että mies voi jyystää itsensä laukeamispisteeseen naisen tahdosta (ja mahdollisesta kivusta) välittämättä.

Vierailija
4/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu tuohon joukkoon. Olen aina nauttinut kaikenlaisesta seksistä, myös yhdynnästä. Nykyisessä parisuhteessani haluaisin paljon enemmän kuin saan. 

Vierailija
5/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvään suuntaan mennään. Seksi ei ole enää sitä, että mies voi jyystää itsensä laukeamispisteeseen naisen tahdosta (ja mahdollisesta kivusta) välittämättä.

Tämä on ehdottomasti hyvä suunta. Vielä, kun päästäisiin irti siitä ajattelumallista, että vain vaginaaliyhdyntä on ainoaa oikeaa seksiä. Samalla jäisivät pois turhat paineet ja päähänpinttymät mm. siitä, että on muka kokematon ja käytännössä neitsyt, jos on harrastanut muita seksin muotoja mutta ei yhdyntää.

Vierailija
6/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan just se rajojen veto ja se ymmärtäminen, että seksi on muutakin kuin fyysinen akti. Siinä ihminen kirjaimellisesti ottaa sisäänsä toisen ihmisen energian. Miksi joku haluaisi tehdä niin esim tuntemattomien ihmisten kohdalla jos mietitään? Sehän on aivan käsittämättömän tyhmää että sä päästät toisen tuntemattoman ihmisen sinne kaikkein pyhimpään mahdolliseen paikkaan. Eihän ihmiset sitä ymmärrä tottakai ollenkaa. Sitten kun hetken ilman niin alkaa tajuamaan sen asian arvon. 

Vierailija
7/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein suostun vain, että toinen lopettaa kinuamisen. Vähempi vaiva ja kestää pari minsaa. Hyvää seksiä on turha odottaa joten ei kiinnosta itseä. Toinen tietää ettei mua kiinnosta ja tekee silti, onhan se paska fiilis. 

Tein tätä eksän kanssa. En saanut siitä parin minuutin jyystöstä mitään irti, esileikkiäkään ei ollut, tuikkasi vaan liukkarin käteen ja sanoi, että käytä tuota. Kerran sanoin, että en käytä liukkaria, lämmittele, mutta kun ei sitä miestä kiinnostanut lämmitellä, vaikka yrittikin, en lämmennyt ja lopulta ukko tokaisi, että antaa olla. Eli minun olisi pitänyt nähdä vaivaa, että saa tyydyttää itsensä, mutta hän ei nähnyt vaivaa minua varten.

Nykyisen miehen kanssa sessiot kestää 45-60min, joten saan jotain hommasta irti ja koska tiedän saavani suhteellisen hyvää seksiä, lämpeänkin nopeasti. Jos en lämpeä, olen sanonut, etten ole vielä valmis ja että kaipaan lämmittelyä, jolloin mies sitten jotain keksii. Vielä on tuoreessa suhteessa vähän hakusessa hänellä, mistä henkilökohtaisesti tykkään, vaikka olenkin kertonut, koska useimmiten lämpenen itsestään kun niihin hommiin ryhdytään, mutta ainakin yrittää.

Enää en avaa jalkojani, jos minun toiveitani ei oteta huomioon ja olenkin sanonut kesken seksin, jos en pidä asennosta, että vaihdetaan tai laitan sakset ristiin. Kerran tai kaksi sanon, ja sitten jos en tule kuunnelluksi, seksi loppuu siihen. Nykyisen kanssa sitä "sietämistä" olisi paljon pidempään kuin vain pari minuuttia, niin en tosiaankaan ryhdy miellyttämään toista, jos omat toiveet ei tule huomioiduksi.

Vierailija
8/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelihan käsittelee vulvodyniaa.

Vierailija
9/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aloituksesi kuuluu seksipalstalle.

Vierailija
10/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan just se rajojen veto ja se ymmärtäminen, että seksi on muutakin kuin fyysinen akti. Siinä ihminen kirjaimellisesti ottaa sisäänsä toisen ihmisen energian. Miksi joku haluaisi tehdä niin esim tuntemattomien ihmisten kohdalla jos mietitään? Sehän on aivan käsittämättömän tyhmää että sä päästät toisen tuntemattoman ihmisen sinne kaikkein pyhimpään mahdolliseen paikkaan. Eihän ihmiset sitä ymmärrä tottakai ollenkaa. Sitten kun hetken ilman niin alkaa tajuamaan sen asian arvon. 

Mitä höpöhöpöä tää nyt on? Mikä mystinen toisen ihmisen "energia"? Ihan tasan tarkkaan seksissä ei kirjaimellisesti ota sisäänsä kuin peniksen ja spermaa, ei mitääm toisen ihmisen energiaa. Eikä vagina ole mikään "kaikkein pyhin". 

Vierailija
11/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Mene seksiosioon uppaamaan.

Vierailija
12/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaihtoehto saako käydä vieraissa?

Vierailija
13/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useampi nainen kiukuttelee ja pihtaa, sitä enemmän on toivoa väestöräjähdyksen laantumisesta!

Vierailija
14/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen kun oli mennyt jokunen vuosi itseäni keräillessä tuli todella saastunut olo. Olin säädellut ex mieheni mielialaa esittämällä halukasta melkein 10v. Ottaa tajuttomasti päähän ne p*llusta anaa*iin vauhdissa vahingossa mitä oli jatkuvasti. Miten en tajunnut lähteä niiden 15 v jälkeen kun elämä meni siihen että olin vaan väline. 

Onneksi olet nyt lähtenyt. Nuo miehesi "vahingot" kuuluin todellakin JSS-osastoon. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
15/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ootte kamalia naisia. Sitten itkette kun mies käy panemassa nuorempia. Ja syytätte meitä nuoria miesten varastamisesta. Aliarvostatte miehiänne, kyllä niillä on ihan oma tahto. Eikä kukaan halua panna lahnaa. Panisitte useammin niin ei sattuisi. Tai käykää lääkärissä korjauttamassa pimpsanne. Minä ainakin aion jakaa pimpsaani niin kauan kuin pystyn. Ajatelkaa miehiännekin. Itsekkäät paskat.

Vierailija
16/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, että vaihtoehtona voisi olla naisen toiveiden kuunteleminen ja toteuttaminen seksissä? Naista vaihtamalla juurisyy säilyy.

Vierailija
17/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikkein pyhin paikka on aivoni, eikä sinne seksin aikana ketään mene sisälle.

Sinussa ilmeisesti tärkeintä on joku ihan muu ruumiinosa...

Vierailija
18/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpöhöpöä tää nyt on? Mikä mystinen toisen ihmisen "energia"? Ihan tasan tarkkaan seksissä ei kirjaimellisesti ota sisäänsä kuin peniksen ja spermaa, ei mitääm toisen ihmisen energiaa. Eikä vagina ole mikään "kaikkein pyhin". 

Sinäkin varmaan sitten otat suuhun ja pyllyyn (jos vaginaa ei ole) peniksen ja spermaa, kun ei se mikään niin ihmeellinen juttu ole.

Vierailija
19/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, että vaihtoehtona voisi olla naisen toiveiden kuunteleminen ja toteuttaminen seksissä? Naista vaihtamalla juurisyy säilyy.

Naista vaihtamalla juurisyy poistuu.

Vierailija
20/28 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pysty, se jätetään kuin sika. Jos nainen ei pysty ja mies haluaa, niin se on sika.  Intersektionaalinen ideologia ei jätä miehelle montaa vaihtoehtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan