PIKKU2 HUHTIKUU
Kommentit (214)
Kysynpä nyt teiltäkin, olen tätä pinoa seurannut. Itsellä tyttö syntynyt tammikuun alussa 2010, nyt ihmeellisuiä (raskaus)oireita, kuten pahoinvointia, mielialan vaihtelua, päänsärkyä.. Maha kupruillut ja tikkuillut vähän samaan tapaan kuin tyttöä odottassa silloin alussa. Kahvia kumminki menee, mutta hedelmämehut auttaa taaskin pahaan oloon ja hingun stä mehua niinku viimeksiki. Mutta, kolme testiä tehty, parin päivän aikana, viimeksi tänään aamupissasta ja negatiivisia tietysti. Mietin vain, siis voiko olla jo oireet eikä testit vielä näyttäisi? Yhet mnkat oli 22 helmikuuta, sen jälkeen ei mitään. Ilman ehkäisyä ei olla oltu (kunnolla), mitä nyt vähä malttamattomia.
Toisaalta kuumeilen toista (jo), toisaalta aikomus ois kumminki nyt tässä välissä opiskella lopppuun..
Nimimerkki: LilleLobster
Iät: minä 23, mies 23
Esikoinen: 09/04
Yritys aloitettu: 02/09
Ihanaa, kun löysin tällaisenkin viestiketjun:)
Lähinnä olen kirjoitellut tuolla sekundaarin lapsettomuuden puolella, kun meillä on hieman "viivästynyt" tämä kakkosprojekti, mutta ainakin näin kevään kunniaksi mennään positiivisella mielellä eteenpäin:)
Seuraava lääkärikäynti asian tiimoilta 16.päivä, saa sitten nähdä mikä diagnoosi tulee, vai mennäänkö samalla vanhalla.
Juu kyllä mindy81 osa pahvilaatikoista haisee pahalta :) tosin mun mielestä haisi leipäkin kun esikoistaodotin..
Tervetuloa LilleLobster mukaan, niin ja tietty kaikki jotka olen missannut. Kyllä se pikkukakkonen teille pian tulee..
Tulin näin päikkäreiden aikaan kirjottaan kun on ollu yhtä hulinaa 3 lapsen kans ja kohta 4 kun yks tulee koulusta. (tosiaan vain yks näistä on oma)
Saadaan miehen kanssa onneksi pian yks vapaa päivä niin sitä vois vaikka lähtee sealife:n ja syömään kaupungille... tai voihan sitä keksiä myös jotain lisä aktiviteettia, vaikka pupuilua! :)
Onnea amandak!! Mahtavaa, että sait vielä varmistuksen plussasta :)
Tervetuloa Mindy81! Sulla kohta jännäys vuorossa, tsemppiä!
Ja LilleLobster, tervetuloa sinulle myös! Toivottavasti kohta tärppäisi, kevään kunniaksi :) Ja toivottavasti lääkärikäynillä jotakin selviää.
Roma: oletko testaillut????
Timantti76 - usko pois, kyllä sä olet raskaana, kun noin monta testiä niin kertoo :) Vielä kerran onnea!
viiru77: jos olikin ovis, toivottavsti hyödynsitte sen! :) tai sitten vaan odottelet, ja uutta testiä kehiin, ellei kuukautisia kuulu. Plussatuulia puhaltelen sinne päin!
Tatjuskalle tsemppiä piinailuun!
Vanilla84: en osaa oikein mitään fiksua tohon sanoa... Kuukautisethan voi hyvin olla epäsäännölliset synnytyksen jälkeen, mutta aika jännä jos sulla ihan selviä oireita on. Ei kai oikein auta muuu kuin odotella ja sitten testata uudestaan? Tiedän, epätietoisuus on hanurista...
chili: kuulostaa niin tutulta, miten odotuksen odotus on piinaavaa! Tsemppiä vaan, toivottavasti keksitte "mukavaa" kahdenkeskistä puuhaa miehen kanssa ;)
No niin, sitten omaan napaan: Minunhan piti odotella viikonloppuun sen testailun kanssa, mutta kun eilen tuli käytyä apteekissa niin ei oikein onnistunut :) Ajattelin, että testaan nyt, niin saa pääkoppa rauhoittua niin kuukautiset sitten ehkä tulisivat ajallaan kun tietää varmasti, ettei ole tärpännyt. No, yöllä näin unta, että tein sen raskaustestin jonka olin ostanut, ja sehän näytti plussaa! Uni oli niin todentuntuinen, kun heräsin luulin että se oli totta... Kerroin unesta miehelle, ja sanoin että nyt on pakko testata, muuten tulen hulluksi. Ja se ihan oikea testi näyttikin PLUSSAA!! Apua, en todellakaan olisi uskonut että heti tärppää!! Koko aamupäivä on ollut ihan epätodellinen fiilis, en mä vaan tajua. Huhhuijaa... Oireita ei oikeastaan ole, vähän on vatsaa nipistellyt, mutta se nyt olis voinu olla ihan muutakin... Jumpassa tosin vasemmalla alavatsalla nippaili pari kertaa ihan kunnolla, luulen että ovis oli vasemmalla. Että näin meillä :) Olen kyllä niin onnellinen, vaikka olisin kyllä voinut tämän plussan suoda jollekkin pidempään yrittäneelle, tuntuu jotenkin epäreilulta. Vaikka eihän tässä vielä tiedä, että kuinka tässä lopulta käy...
Lisää plussia toivoo onnellinen mutta hieman sekaisin oleva,
Sabriina
ja kiitos, kaippa jään odottelemaan..Kysäisen neuvolakäynnillä samalla, onko niillä mitään ideioita. Neovola ensi viikolla.
Siellä on sitten ainakin plussatuulia riittänyt:)) Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin:)
Chili.................... 9/28-34.....yk1
Mammamuori... 9/27-28.....yk2
Tapir.................. 15/29-31.....yk13
Tatjuska............ 21/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 23/33-35.....yk2
Suttu................... 24/28-30.....yk7
Mindy81............. 25/28-29.....yk1
Roma................. 26/26-29.....yk4
Sabriina............. 28/28.....yk1.....plussa 09.04.
Viiru.................... 29/30-36.....yk7
Timantti76......... 29/28-35.....yk4.....plussa 06.04.
Amandak........... 31/32-33.....yk1.....plussa 07.04.
Sabriina: paljon onnea plussasta! :)
LilleLobster: tervetuloa! Jos haluat mukaan tuolle kp-listalle, ilmoita mulle tiedot niin lisäilen sut siihen mukaan. :)
ON: kuten otsikosta voi päätellä, tämä rouva on tehnyt hieman testejä tänä aamuna...
Ja tuloksenkin voi samalla silmäyksellä saada selville eli nega tuli.
Se miksi tehtailin noita testejä peräti kolme kappaletta, johtuu siitä että ihan ensimmäiseksi tein Clearbluen testin, ei digi vaan sellaisen johon tulee plussa. Testiin ilmestyi n. minuutissa haamu, suht selkeä sellainen, joka kuitenkin testiajan jälkeen (n. 15 min kuluttua) hiipui vähitellen pois. Siinä välissä tekaisin pari erimerkkistä liuskatestiä, selvempää negaa ei olisi niistä voinut tulla. No, minähän sitten pistin sen CB:n osiin ja kappas vain, siinä testiliuskassa oli aivan selkeä plussa, molemmat viivat selkeästi sinisiä.
Mutta valitettava faktahan on, että nega se testi oli, ei voi mitään. Ei tuollaiset haihtuvat haamut ja puretun testin plussat merkkaa mitään, valitettavasti.
No, tänään en siis ota enää lugeja ja tätiä odotellaan saapuvaksi viikonlopun aikana. Yk5, here I come!
Onnittelut Sabriinalle plussasta!!
Tervetuloa uusille. Kyllä toi lista alkaa näyttää kohta lohduttomalta kun kaikki loppukiertolaiset plussaa, paitsi minä:) Mä olen nimittäin jotensakin satavarma, että Romakin sen plussan nyt nappaa. Niin, että katokin kanssa että sen plussatestinkin teet, Roma:)
Itsellä nyt sellainen olo, etten uskalla veskiin mennä jos/kun menkat kuitenski alkaa. Näin toissayönä untakin siitä ja olin ihan varma, et nyt on kierto sekaisin ja täti housuissa.. Vaan ei ollut. Onpa tässä vielä reilu viikko aikaa tuohon pitempään kiertoon. Voi että, kun oisin väärässä, joululahja olis niiiiin ihana:)
Onnea kaikille plussa kerhoon liittyneille. Täällä sitä vaan jyystetään ilman tulosta ... Kateellinen teille :)
ON: Kohta alkaa meillä pirun päivät. Siis odottelua sinne asti. Tässä kierrossa ei mitään oireita mistään. Viime kierrosta taisi olla kohdun ulkopuolinen matkaaja mukana tai jotain sillä alaselkä kivut olivat jotain aivan järkyttävää. Vuoto oli kyllä ihan normia sitten kun tuli päivän myöhässä. Ja nyt taas ei mitään oireita mistään.
Yleensä tässä vaiheessa kiertoa olen kuin itse piru, mutta nyt olo aika periksi antanut. Ei onnaa niin ei onnaa.
Mutta hyvää kevättä kaikille ja ollaan positiivisin mielin.
Suttu 24/28-30.....yk7 (mielestäni jo miljoona)
Kiitos kaikille onnitteluista! :) Vielä on todella epäuskoinen olo, taidan minäkin tarvita monen testin vahvistuksen, niin kuin Timantti76 ;) Varmaan olen jotenkin pissannut siihen tikkuun jotenkin väärin... No ei kai sentään, on kai se nyt uskottava vaan!
Tsemppiä kaikille pitkään yrittäneille, teillä on kaikki sympatiani! Plussatuulia täältä puhaltelen sinnepäin :) Ja piinailijoille myöskin tsemppiä!
Roma ja Viiru77, ei vielä saa heittää kirvestä kaivoon, kaikki on vielä mahdollista! Mä todella toivon teille plussaa!
Taidan kyllä vielä hengailla täällä jonkin aikaa, vaikka siellä olisikin jo se paras jengi :)
Plussahalit kaikille,
Sabriina
Sabriina! Kyllä se ihan selkeesti on plussa, mutta tiedän tuon testailupakon...
Roma: pahoittelut tuosta negasta, jospa se kuitenkin vielä muuttuis plussaksi.
Suttu: mulla oli ihan sama juttu viime kierrossa, alaselkä oli julmetun kipee viikon enne menkkoja. Ja nyt ei oo kans mitään oireita.
Plussatuulia kaikille!!! ja uusille tervetuloa mukaan.
Onnea timatt76:lle ja sabriinalle plussasta!
Samaa mieltä olen sabriinan kanssa siitä ettei saa heittää kirvestä viläkään kaivoon, plussatuulia kaikille..
ja eiköhän me keksitä miehen kans jotain hyvää tekemistä kun saadaan toista vuorokautta yhteistä aikaa. Nyt ollaan kolmestaan kotona ja loput lapset on omassa kodissaan. Illalla saa ukkoki lähteä tuulettumaan!
vaikken tiedä saisiko sitä vielä edes yrittää uudelleen... Takana on siis kaksosraskauden keskenmenot 4.4 ja 8.4. joten kiertopäivääkään on paha mennä heittämään. Lääkäri sanoi että ekat kuukautiset km jälkeen tulevat yleensä kuukauden kuluttua...
Pojalle 11/07 toivotaan hartaasti pikkusisarusta, yrityskuukausia ole jaksanut laskea, kesäkuulla annettiin lupa tulla.
Vielä olen ihan pihalla tuosta keskenmenosta, ensin annettiin toivoa että toinen jaksaisi, mutta luovuttihan se sitten eilen illalla...
Otatteko joukkoon?? :)
Chili................... 10/28-34.....yk1
Mammamuori.. 10/27-28.....yk2
Tapir.................. 16/29-31.....yk13
Tatjuska............ 22/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 24/33-35.....yk2
Suttu................... 25/28-30.....yk7
Mindy81............. 26/28-29.....yk1
Roma................. 27/26-29.....yk4
Sabriina............. 29/28.....yk1.....plussa 09.04.
Viiru.................... 30/30-36.....yk7
Timantti76......... 30/28-35.....yk4.....plussa 06.04.
Amandak........... 32/32-33.....yk1.....plussa 07.04.
Mea: Isot pahoittelut keskenmenosta, voimia!
Ehdottomasti olet tervetullut joukkoon mukaan, laita itsestäsi esittelyä, niin lisäilen sinut listalle.
Viiru: toivon niin että plussatuulet ovat siellä puhaltaneet kunnolla ja tärppi sinulle tulee!! :)
Täällä on toivo nyt menetetty, aamulla testattu nega ja lämmöt laskussa. Alkais jo menkat, niin pääsisi uuteen yritykseen..
Plussatuulia kaikille!!
Mealle tervetuloa joukkoon! Ja pahoitteluni keskenmenosta, voimia täältäkin.
Roma:mitäs jos ei vielä heitetä kirvestä kaivoon vaan luotetaan siihen, et niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy? Vaikeeta se on, mutta joku oljenkorsi tässä on oltava, muuten ei vaan jaksa. Mikä sun dpo nyt on? Mun logiikan mukaan sun kierron pitäisi pidentyä: jos ovis on samaan aikaan, mut luteaalin pitäis pidentyä, niin sillonhan menkat pitäis alkaa myöhemmin, vai? Toivottavasti ei kuitenkaan ala vaan plussaat:)
Mä niin kyynelsilmin luin mitä kaikkea te olitte kirjoittaneet viime lukukerran jälkeen.. Taitaakin olla ainoa raskausoireeni tällä hetkellä tuo kyynelehtiminen.
Sabriinalle tuhannesti onnea! Joko tuli testattua uudelleen :)? Mä oon vihdoin uskonut tämän raskauteni, mut suhtaudun jotenkin kummallisen järkevästi - seesteisesti olis ehkä oikea sana :). Onneks on paljon puuhaa tuon pojan kanssa ja töihin orientoitumisessa ettei kerkeä olemaan koko ajan niin raskaana kuin esikoisen kanssa :).
Viirulle, Romalle ja Tatjuskalle ja Tapirille tuhottomasti tsemppiä! Luonnollisesti plussatuulia toivoo kaikille teille muillekin, mut ehkä just niin kuin Sabriina kirjoitti, olis ehkä teidän vuoro :S. Kyllähän se niin on, ettei periksi kannata antaa! (vaikka oma pää saattaa sitä joskus kaivatakin)
Mealle pahoittelut Suuresta Surusta ja Pettymyksestä!
Tervetulloo uudet! Minäkin se olen tässä kahden ketjun välissä, kun pakko on käydä tätäkin Parhaan jenginlisäksi seuraamassa..
Jos sitten niitä lisätietoja.. mä 30, mies 30, poika 11/07, Espoosta ollaan.
Nyt mä sitten jään odottamaan sitä kun kaikki sanoo "keskenmenon jälkeen raskaaksi tuleminen on helpompaa"... että onko se vain mielialan nostoksi, vaiko voiko siinä olla jotakin tottakin.
Maanantaina pitää alkaa selvitellä 2,5vee lapselle päivähoitopaikkaa. Olin haaveillut siitä että saan pitää pojan kotona, mutta pakkohan tästä on töihin palata. Tähän mennessä olen tehnyt vain keikkatöitä ammattitaidon ylläpitämiseksi. Pidän työstäni, mutta olisin toivonut ettei vielä olisi tarvinnut päivähoitoa lapselle... No saahan sosiaalinen muruni siellä sitten paljon leikkitovereita, toivon.
Aurinkoista kevätpäivää täältä Espoosta.
Roma, tästä esittelytekstiä :)
Nimi: Mindy81
iät: minä 29, mies 27
esikoinen: poika 04/06
yritys aloitettu: 03/10
asuinpaikka: Itä-Suomi
Huomasin taas tänään uuden "muka-raskausoireen", nimittäin hajuaisti on olevinaan herkistynyt... Meillä on tällä hetkellä kämppä täynnä muuttolaatikoita kun ollaan isompaan asuntoon muuttamassa, ja sanoin miehelle että nuo laatikot haisee PAHALTA! Haiseeko muitten mielestä pahvilaatikot pahvilta? :D
Tuota esikoista odottaessa ei tarvinnut miettiä varhaisia oireita, yllätysraskaus kun oli ja tein testin vasta kun viikkoja oli 8, mutta kaikki klassiset oireet kyllä oli havaittavissa silloin.