Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HUHTIKUU

Kommentit (214)

Vierailija
201/214 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja plusssatuulia..

Se on flikat ny sellanen juttu että jos täti ei huomenna tule niin teenpä testin. Takaraivossa edelleen tunne että nega tulee mutta sit vaan "uutta matoa koukkuun"..

Meidän esikoisella on viikonloppuna synttärit ja siksi suuntaamme vapputorille palloa ostamaan!

Nyt öitä ja huomenna katotaan kuinka käy vai odotellaanko tätiä kylään!

Vierailija
202/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huippupaikka, kiva kun olet mukana.

Chili --> mä jännään sun puolesta, ja uskon, että plussa sieltä pätkähtää:)

Arvatkaapa mitä; mä olen juuri eilen saanut unelmieni työpaikan joten voitte uskoa, että pikku2 aikaansaamisen lisäksi nyt tuli VÄKISINKIN muuta uutta ajateltavaa. Mä repeen oikeesti, niin hieno juttu! MUTTA MUTTA, nyt kiertopv 11 mennään ja oviksen metsästys on kuin indiana joneksessa tai james bondissa --> kiivasta ja kovaa (onneksi makkarissa sama meininki:) tässä on sekin hyvä puoli, että omaan puolisoon voi rakastua uudelleenkin! Kokeilkaapa, se on aika mukava tunne.

HYVÄÄ WAPPUA KAIKILLE PIKKU2 TUUNAAJILLE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en vielä ole toivottanut:) Kiva, kun saadaan lisää porukkaa. On meinan ollut aika vaihtuvaa tää meidän sakki. Toiset käy vaan sanomassa heippa ja terve ja sit täällä ollaan me, jotka on juututtu pitemmäksi aikaa. Toivottavasti ei ikuisuuksiin asti kuitenkaan:)

Chilille ja mammamuorille pidetään peukkuja. Ja opekin taisi olla tänään testaamassa, tsemppiä!

Kiitos Roma taas kun viitsit meidän listoja päivitellä.

Meillä on vatsatautia ja on se hyvä, että asutaan omakotitalossa, niin ei ole haittaa naapureille vaikka keskellä yötä pesee pyykkiä jne.

Mä kävin ostamassa niitä ovistestejä ja mietin tässä koska aloittaisin. Varmaan vasta kp 10 jälkeen, mietin jopa 14:ää. Mun kierto on kuitenki aikas pitkä. En usko, ett o-plussa on ennen kp 20..

Mutta hyvää wappua kaikille! Me jo käytiin pallo-ostoksilla ja mieluinenkin lopulta löytyi. Äiti vaan jäi ilman vaan onhan tossa noita päiviä vielä käydä uudestaankin:)

204/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan en olekaan tähän pinoon kirjoittanut, mutta jos sitä nyt sitten muutaman rivin raapustaisin. Olen aloittanut muutamia keskusteluja viime aikoina liittyen näihin oireisiini ja työkuvioihin eli kovasti täällä kuumeillaan ja samalla myös ahdistutaan :/

Työkuviot on selkiytyneet, mutta oireet ja outo olo jatkuu. Tällä hetkellä on siis kp 21, eikä minulla ole mitään hajua minkäpituinen kierto on meneillään. Oviksen luulen bonganneeni kp 10?, joten sillä perusteella olisi kyllä tulossa lyhyempi kierto kuin tuo 28 päivää mutta tiedä sitten miten paljon tämä pillereiden lopetus on sotkenut hormooneja.

Oviksesta jos laskee niin tänään olisi dpo 11/12, ja joillakin on vissiin tässä vaiheessa jo raskaus testissä näkynyt. Mietin kovasti pitäisikö sitä tänään testata, mutta ehkä parempi kuitenkin odotella viikonloppuun edes. Eilen nimittäin jo vähän testailin, kun en malttanut mieltäni ja raskaustesti oli negatiivinen (tein tosin testin iltapäivällä..), ovistestiäkin kokeilin ja siinäkään ei näkynyt muuta kuin kontrolliviiva. Eli negaa pukkaa joka tuutista.

Onko täällä tietoa pitäisikö ovistestissä näkyä edes himmeä viiva tässä vaiheessa kiertoa, jos raskaus olisi käynnistynyt?

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti ja erityiset peukutukset Chilille ja mammamuorille! :)

Vierailija
205/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille kuumeilijoille multaki!!

Mulla on valmistuminen edessä ja tänään oon kirjotellut lopputyötä aamusta asti. Ja edelleen, vatsassa juilii ja ala vatsa on kireänä. Oliko muilla ekan luomukierron aikana n.ovulaatiosta alkavia vatsa nippailuja ja juilimista? Yritän olla realistinen ja olla toivomatta liikaa, että olisin jo raskaana. Varsinkin istumaan meneminan ja ylös nouseminen sekä yskiminen tuntuu paineena vatsassa? Taitaa keho olla tosi sekasin kun ei saakkaan päivittäistä hormoniannostaan;)

Chillille ja Mammamuorille peukut on pystyssä!! Tivottavasti tärppää! Välillä mietin, kun tää raskautuminen on näinkin haastava juttu, et miten ihmeessä ne teinit tulee vahingossa raskaaksi:)

Ope81: mulla ei oo noista ovisliuskoista kauheesti kokemusta...edellisessä raskaudessa kokeilin kerran ja se toimi, mut en tiedä näkyykö niissä raskautumista...

Wappuja kaikille!

206/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide80, minulla on ollut ihan samoja oireita eli ovulaatiosta lähtien on alavatsassa jomottanut ja juilinut. Välillä myös paineen tunnetta. Ja eka luomukierto siis menossa täälläkin.

Toiveet tosiaan nousee, kun koko ajan on outo olo. Pitäis osata pitää jalat maassa, mutta aika vaikeaa on...

Vierailija
207/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä mietin että olinko liian hätänen testin kanssa kun sen tein ja negaahan se aamulla näytti mut kun nyt ei ole edes mitään viittausta siihen että täti tulis kylään. . Nyt sit odottelen ja katon mitä tuleman pitää!

Vierailija
208/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että liittyisikö olooni taas se ketuttavan kamala hormonaalinen pahoinvointi jota koin kuukausia ennen keskenmenoon päättynyttä raskauttani... silloin lääkäri sanoi että se on "hormonaalista pahoinvointia, eikä sille ole tehtävissä mitään ellen halua syödä pahoinvointilääkkeitä"... mutta tästä oksuolosta en tykkää kun ei ole raskauspahoinvointia! :D

Toivottavasti tulis oikea pahoinvoinnin syy mahdollisimman pian...

Vierailija
209/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru................... 8/30-36.....yk8

Julia74............. 11/39.....yk1

Tapir................. 11/29-31.....yk14

Tatjuska........... 13/26-29.....yk6

Suttu................. 16/28-30.....yk8

Taide80............ 18/28.....yk1

Roma................ 19/26-29.....yk5

Ope81............... 22/28-30.....yk1

Chili................... 29/28-34.....yk1

Mammamuori.. 29/27-28.....yk2

Vierailija
210/214 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapir: onnitelut uudesta työpaikasta!! :)

Viiru ja Tapir: onnea oviksen metsästykseen! Mun motto mitä ovistesteihin tulee on, että aloittaa mielummin vähän aikaisemmin kuin myöhemmin, ettei vaan jää ovis vahingossa bongaamatta.

Chili: pahoittelut negasta, toivotaan että vielä plussaksi muuttuu.

ON: odottelua, odottelua. Testipäivä aikaisintaan viikon päästä.

Oikein hauskaa vappua kaikille ja paljon plussatuulia!!!

Vierailija
211/214 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru................... 9/30-36.....yk8

Julia74............. 12/39.....yk1

Tapir................. 12/29-31.....yk14

Tatjuska........... 14/26-29.....yk6

Suttu................. 17/28-30.....yk8

Taide80............ 19/28.....yk1

Roma................ 20/26-29.....yk5

Ope81............... 23/28-30.....yk1

Chili................... 30/28-34.....yk1

Mammamuori.. 30/27-28.....yk2

Vierailija
212/214 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Vappua kaikille!

Täällä ei mitään uutta ja taidetaan tänään hieman maistella skumppaa. Meillä on kylläkin huomenna mieheni kanssa ihan kahden keskeinen vappujuhla kun neiti menee mummilaan, joten säästelen sinne sitten tuon punaviini pullon.

Nauttikaa toisistanne ja hymyä huuleen.

Vierailija
213/214 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille tasapuolisesti!

Ei näy tätiä ei plussaa mutta vappuna vietellään pojan synttäreitä. Huomenna meilläkin ollaan ihan vaan kahestaan miehen kanssa kun poika menee yö kyläilemään!

Elekää nauttiko ylikäynyttä simaa liikaa.. :)

Vierailija
214/214 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on perustettu, jatketaan keskustelua siellä! :)