PIKKU2 HUHTIKUU
Kommentit (214)
Lisää plussia! :D Hienoa.. Kyllä se varmaan timantti ihan oikea plussa on! Mullakin esikoisesta tuli alkuun vaan sellanen viiva että ehkä just ja just näki kun oikein tuijotti.. ja parin päivän päästä oli kunnon viiva.. Pidetäänhän peukkuja!
Meillä on vähän niin ja näin peitto heilunu että en oikein usko tärppäämiseen.. Höh.. Ei oo vaan jaksanu, joka päivä aattelee et huomenna sit ja oho menikin taas monta päivää ja jo kiertopäivä 18 menossa..
Vau Timantti76 :) Kyllä se siitä vahvistuu, mullakin oli esikoisesta eka testi haalea :)
Täälä tänään helpompi päivä, jaksaa paremmin. Lisää peukkuja ja plussa tuulia :) Pian taas jännätään :)
Onnittelut Timantille plussasta!!
Jonttu: mikä on tilanne, onhan tuhru jo loppunut? Pidetään peukkuja, et kaikki on ok.
Amandak:lle tervetuloa vähenevään joukkoomme:) Toivottavasti se plussa löytää sinnekin.
Romalle pitkää pinnaa odottelun kanssa. Kyllä se perjantai koittaa vielä.. Mahdatko malttaa jättää testailua sinne asti:)
Tänne ei kuulu ihmeitä. Epäilen ettei ovista ole tässä kierrossa ollutkaan tai sit mennään taas megakiertoa. Oli mikä oli, niin aika näyttää.
Plussatuulia kuitenkin toivottelen kaikille!! Missäs se mammamuori on? Onkohan lähtenyt reissuun vai pitääköhän meitä jännityksessä muuten vaan:)
joo, mulla menkat alkoi 1.4. joten siis uutta yritystä pukkaa.
Hei, suuret onnittelut plussista!!!
Mammamuori... 5/27-28.....yk2
Tapir.................. 11/29-31.....yk13
Tatjuska............ 17/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 19/33-35.....yk2
Suttu................... 20/28-30.....yk7???
Roma................. 22/26-29.....yk4
Sabriina............. 24/28.....yk1
Viiru.................... 25/30-36.....yk7
Timantti76......... 25/28-35.....yk4
Amandak........... 27/32-33.....yk1
Juuliska............. 33/27-29.....yk7.....plussa 31.03.
Hapsiainen....... 46/32-36.....yk2.....plussa 01.04.
Ollaan vihdoin palattu kotiin pääsiäisvierailulta anoppilaan, ihanaa olla kotona. Mulla on kyllä ihan mukavat appivanhemmat mutta kyllä pari-kolme päivää vierailua kerrallaan riittää.
Timantti: isot onnittelut plussasta, eiköhän viiva ole jo huomenna vahvempi. :)
Toivottavasti Jontulla ja maha-asukilla on kaikki ok ja tuhruttelu on loppunut.
Viiru: hyvinkin on mahdollista etten malta odottaa testausta perjantaihin saakka... :D Pitäisi nyt vain malttaa mielensä enkä suoraan sanottuna usko vähänkään että olisi nyt heti tärpännyt. Mulle olisi plussaa tässä kierrossa jo se, että luteaalivaihe pitenisi yli sen 9 päivän. Katsotaan nyt miten käy..
mammamuori: pahoittelut tädistä.
Jaapa jaa, jos lähtisi purkamaan matkatavaroita ja sitten saunaan. Aurinkoista iltaa kaikille ja plussatuulia!!! :)
Hieno juttu Timantti! :)
Mä en ole "kerennyt" käymään päivystyksessä, mut huomenna aion keretä. Tuhrua tulee vieläkin (nyt siis jo kuudetta päivää), välillä punaisempaa ja välillä ruskeampaa, pyyhkiessä kyllä vaan. Mutta kun ne aiemmat keskenmenot kolkuttaa tuol takaraivossa, niin käyn tarkistamassa tilanteen. Olen kyllä jo jotenkin henkisesti varautunut pahimpaan (kun näitä asioita on nyt pitkät pyhät miettiny, kyläilemässä ollaan oltu ja silti ne vaan mielessä pyörii), ja tällä hetkellä tuntuu että ei se keskenmeno maailmanloppu ois. Mutta tietenkin eriasia, miten ne lääkärin sanat siinä tutkimuspöydällä kolahtaa. Mut toivottavasti huomenna pääsen vihdoin sinne lääkäriin, pitää vasta illalla mennä, ettei joudu menemään "arvauskeskuksen" kautta. Siellä kun ei ole edes ultralaitteita, lähetteen kirjoittaisivat korkeintaan.
Viikonjatkoa ja tsemppiä piinailijoille!
Illalla jo testasin, kun en millään malttanut odottaa aamuun.. no siitä ei oikeen ottanut selvää, kun meni vissiin jotenkin pilalle. Yö oli pitkä, kun poikakin valvotti pari tuntia, mut tuli vihdoin aamu ja pääsi testaamaan! Ja plussa siinä töröttää! Kai se uskottava on :). Haalea, mutta nyt ei sentäs tarvi silmillä tihrustaa, vaan sen oikeasti näkee.
Mammamuorille pahoittelut epätoivotusta vieraasta :'(.
Jonttu, odotellaan siis uutisia. Pääsiäinen on varmaan tuntunut pitkältä!
Sabriina, Viiru, Roma teillä ainakin alkaa olla kunnon piinat päällä. Toivotaan niin kovasti teillekin plussaa!
Mukava, että arkikin vihdoin alkaa :)
Ihania plussauutisia :). En ole ehtinyt käydä lukemassa pinoa varmaan viikkoon. Plussa uutiseni jälkeen on ollut kova kurkkukipu ja valtava väsymys päällä ja noi pääsiäiskiireet vielä.. No nyt alkaa jo vähän helpottaa tuo kurkkukipu.
Jonttu: toivottavasti kaikki on hyvin!
Mammamuori: pahoittelut tädistä! Toivottavasti seuraava kierto on SE kierto :).
Ja onnea vielä kerran Timanttille ja Hapsiaiselle! Pitäisi varmaan perustaa se Inkun ehdottama pino. Mikä laitettaisiin sille nimeksi, että saataisiin pitää se omanamme?
Plussatuulia piinailijoille!
Juuliska
Mammamuori... 6/27-28.....yk2
Tapir.................. 12/29-31.....yk13
Tatjuska............ 18/26-29.....yk5
Ninnininnuli...... 20/33-35.....yk2
Suttu................... 21/28-30.....yk7???
Roma................. 23/26-29.....yk4
Sabriina............. 25/28.....yk1
Viiru.................... 26/30-36.....yk7
Timantti76......... 26/28-35.....yk4.....plussa 06.04.
Amandak........... 28/32-33.....yk1
Timantti: paljon onnea plussasta!!! :D
Jonttu: tsemppiä tälle päivälle, peukut on pystyssä että kaikki on hyvin.
ON: mulla on rinnat aivan mielettömän kipeät, kylmiä väristyksiä, lämmöt korkealla, nenä tukossa, jatkuva pissahätä ja erilaisia vatsatuntemuksia. Ja niin, kaikki tuo johtuu siis lugeista, ovat lääkkeen tyypillisiä sivuoireita. Plääh!!!
Plussatuulia kaikille!
Roma: kun luin viestiäsi, ajattelin että onpa sulla hyvät oireet, ennen kun huomasin että sullahan oli luget käytössä :( No, toivottavasti olisi kuitenkin "oikeat" oireet siellä alla! ;)
Jonttu: toivottavasti saat selvyyden tilanteeseen, epätietoisuus on kyllä kaikkein kamalinta kun mielikuvitus laukkaa... Toivotaan kuitenkin parasta!
Timantti: onnea vielä toisestakin plussasta! Kyllä se siitä vahvistuu :)
tapir: kerroppa miten ovistesien kanssa sujuu, ovat täällä vielä kokeilematta...
Mammamuorille pahoittelut tädistä. Uuteen kiertoon pääsiäissuklaan voimalla!
ON: täällä ei oikeastaan tunnu miltään, epäilen kyllä että kuukautiset sieltä sitten alkavat... Pientä PMS-oireilua oli aamulla jo ilmassa (mies parka sai sen huomata). Ekassa raskaudessa ainoa oire ennen plussaa oli tajuttoman arat rinnat, ei oikeastaan muuta. On kyllä tullut kokeiltua nyt, eivät pahemmin arista ;) Mutta ihan hyvällä fiiliksellä kuitenkin, kun vasta yk1 menossa! Mutta pieni toivo siellä takaraivossa kuitenkin piilee... Onneksi ei ole apteekkia ihan lähellä...
Plussatuulia kaikille tältäkin suunnalta!
Sabriina
Nyt jo muka kp 12....Voi vitsi, toi Roman ylläpitämä kp taulukko on mainio, vaikka se kertookin ihan saman kuin oma kalenteri; kuitenkin on mukavampi seurata juttuja kimpassa.
Nuo plussauutiset on hienoja. Niitähän tupsahtelee suorastaan tiuhaan. Mä kyllä olen viimeinen täältä lähtijä, mutta vaikka viime kuussa taas sai pettyä, nyt on uusi yritys päällä:)
Mä olen tosiaan tehnyt kaksi mammaksi testiä. Aluksi oli melkoiset epäilyt, sillä kaikkialla luki, ettei ne näytä mitään. Eka kokeilu oli sunnuntaina ja tyhjää näytti mutta plöts eilen sitten ihan reipas raita oli liuskassa, joten saa nähdä kuinka käy. Lähinnä se antoi mulle sallaista "viihdykettä" tähän kyttäilyyn. Olin varautunut taas superkiertoon, mutta näyttäisi siis siltä, että tällä kertaa ovis ois päällä jo aiemmin...toisaalta musta tuntuu, että mä alan jo kuvitteleen kaikkea mahdollista ja mahdotonta:)
Olen saanut miehen ylipuhuttua nyt simppanäytteen antoon, ja aikoja sairaalaankin olisi kuulemma vielä ennen kesän lomia...meillä taitaa painaa päälle paikkakunnan vaihdos, joten en tiedä mitä tehdä. A-P-U-V-A!!!
plussia ja aurinkoa kaikille!
Kirjoitin taas jo aikaisemmin eikä sitä näy taas missään.
Tsemppiä Amanda, Roma ja Sabriina piinailuun!
Toivottavasti Roman luteaalivaihe nyt pitenee tarpeeksi. Mä olen jotenkin niin varma, että plussa sieltä tulee.
Toivottavasti Jontulla on kaikki hyvin. Tulethan kertomaan meille sitten kuulumisia?
ON: olen yrittänyt olla ajattelematta mikä kp on menossa. Ei mitään fiiliksiä mihinkään päin ja toivon että loppuviikko kuluisi siivillä, josko ens viikolla pääsis jännäilemään. Tää odotuksen odottelu alkaa pikku hiljaa ottaa pattiin, kun tuntuu ettei ikinä onnistu. Masentavaa.
Teidän muiden uutisia odotellessa....
tosiaan satelee plussia, ONNEA Timantti!
Varhaista huomenta!:)
onnea plussanneille!
Hirveä vauvakuume täällä päällä,esikoinen on syntynyt 1/2009 ja ollut aina niin kiltti tyttö!
Tiedän että mulla on tänään ovis,mutta nyt kyllä pidättäydyn seksistä vaikka mieli tekis puuhailla =) Katoin meinaan että jos nyt tärppäis niin laskettu aika olis 29.12. ja meillä nimenomaan on toiveena että vauva tulis vuoden 2011 puolella.Esikoinen tärppäs heti eli sitä ei paljon tarvinnu pakertaa =)
Mut toisaalta mua pelottaa kun viikonloppuna pariin kertaan mentiin ilman ehkäsyä,et josko sit kuitenkin olis jotain tapahtumassa nyt jo,hope not =/
Ja sit mä mietin sitäkin että täytyiskö vielä kuitenkin odottaa pari kiertoa koska esikoisella synttärit tammikuussa ja jos seuraavasta tärppäis niin la olis aikalailla synttäripäivänä,ei varmaan kiva tytölle!Ellei tietty jotain nyt jo tapahtunu ja tuleekin vuoden 2010 vauva!
Oonko liian suunnitelmallinen,jotenkin itestä tuntuu hassulta laskea koska olis hyvä aika raskautua =)
Ja onnea jo plussanneille,jouluvauvoja siis tulossa =)
Vihdoin tänään aamulla pääsin lääkärin pakeille ja verikokeissakin tuli poikettua ja pissanäytteenkin annoin klamydiatestiä varten. Ultrassa näkyi elävä sikiö, vastasi viikkoja. :)
Vuodon syy on ehkä kohdun suulla, ei oikein selvinnyt.
Eilen kävin jo päivystyksessä, mut käskivät aamulla tulla uudelleen. Sanoin, että tulen lapsen kanssa, koska en saa hänelle hoitajaa aamuksi. Päivystyksestä soittivat polille, ja siellä sanottiin ettei aamulla kauaa mene, voi hyvin tulla lapsen kanssa. No, kaks tuntia siellä kuitenkin meni, suurin osa ajasta odottaessa omaa vuoroa. Olivat onneks kuitenkin tutkimuksen ajaksi varanneet yhden hoitajan leikittämään lasta, ettei hän nyt ihan vieressä ihmetellyt että mitä äitille tehdään (aika lähellä kuitenkin). Oli kyllä viiminen kerta kun otan lapsen mukaan tuollaiselle käynnille, toivottavasti tulevaisuudessa saa ajan sellaseen aikaan, että lasta ei tarvi mukaan ottaa. Lapsi kyllä käyttäytyi hienosti, mut muuten.. :)
Nyt täytyy varata aikaa neuvolaan.
Jonttu: tosi mahtavaa, että vauvalla ilmeisesti kaikki hyvin vuodosta huolimatta!
Kirjotin kyllä aamulla pidemmän viestin, mut se katos jonnekin! Eli tein aamulla testin ja haaleaa plussaa näytti!!!
Tapir on ollut muka niiiiin kiireinen, ettei pääsiäismunien testailun:) lomassa ole ennättänyt osallistua.
Hienoja uutisia nuo plussat! Onnea kovasti.
Ja tervetuloa amandak.
Meillä alkaa peitonheiluttelut oikein urakalla ja otan ekaa kertaa käyttöön myös ovistestit. Hassua, sillä olin vannonut etten käytä...
ONNEA VIELÄ KERRAN PLUSSANNEILLE!!!! Upeita pääsiäisylläreitä.