Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 HUHTIKUU

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille onnitteluista :) En ole testannut uudestaan (ihan siitä syystä, ettei kotoa löydy testiä), mutta monet kerrat olen käynyt tuijottamassa testitikkua, jossa kaksi viivaa... En todellakaan tajua tätä vielä, eli aika seesteisissä tunnelmissa ollaan täälläkin, kuten Timantti76 sen ilmaisi. Ei sitä ehdi olla niin raskaana kun on niin paljon puuhaa. Mutta jotenkin pelko siitä, ettei kaikki menisi hyvin, on suurempi kuin esikoisesta plussattuani... Mutta kyllä tuo kaksiviivainen tikku pistää oudosti hymyilyttämään ;)

Mealle tervetuloa ja jaksamista suureen suruun. Toivottavasti pian nappaisi uudestaan ja paremmalla lopputuloksella!

Viirulla on ihan oikea asenne: ei luovuteta! Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Taidan käydä kurkkimassa mitä parhaalle jengille kuuluu :)

Plussatuulia mahdottomasti kaikille!! Olette ihania :)

Sabriina

Vierailija
82/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt eilen kolmesti kirjoittaa, ja aina kone sylkee mut ulos. Että on ollut raivostuttavaa. Jospa nyt tärppää:)

Sabriina, onnne!

Roma, niin kauan kuin ei tätiä näy, kaikki on mahdollista.

Tervetuloa uudet. Täällä on mukavaa jutustella!

ON: vois varmaan päivittää mullekin, että länsisuomesta ollaan ja yritys aloitettu 02/09. Lapsi ollut sairaana koko viime viikon ja yöt olleet lyhyitä, silti on pitänyt ja pitää edelleenkin jaksaa riehua makkarissa:) huh huh. Nyt tuntuu että ovis olikin tosiaan aiemmin kuin monessa edellisessä kierrossa, joten ota nyt siitäkin sitten s...tana selvää:) kyllä ihmiskeho on omituinen!

Plussailua kaikille.

Tapir touhuviikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää ja mieli korkeammalla kun eilen. mies nousi pojan kanssa aikaisin ja mä sain jäädä nukkumaan.

pian saan kupillisen kahvia ja "aamu puuron" näin iltapäivän kunniaksi.

Myöhemmin tulee kolme sukulais poikaa yökylään ja talo on taas täynnä tohinaa!

Pahoittelut Mealle.. Varmasti ens kerralla on onni matkassa ja pienet jaksaa olla kyydissä koko matkan.Niin ja tervetuloa joukkoon.

Kaikille plussatuulia ja aurinkoista päivää.. :)

Vierailija
84/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiru: ei luovuteta tosiaan ei! :) Mulla on nyt dpo 12 eli nyt jo menty pari päivää yli mun normaalin luteaalivaiheen, jee!!!

Juu, tulin oikeastaan sitä tänne vielä kertoilemaan että testihullu minä en voinut pitää näppejäni kurissa ja tekaisin vielä tuossa aikani kuluksi ovistestin, kun olen lukenut että ne voi joskus näyttää raskauden vähän aikaisemmin kuin itse raskaustestit. Ja kuulkaa, sehän oli positiivinen!!!! Mutta, toisaalta tein myös sen r-testi negan tänä aamuna, joten luultavasti aihetta juhlaan ei sen kummemmin ole. Ja tietty eilen lopetin luget, nyt mietin että pitäiskö aloittaa tänään uudelleen, ihan vain varmuuden vuoksi...

Päähän tässä menee ihan sekaisin!!!!!!

Vierailija
85/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se kuitenki olis.. jännittää!

Mut mammat, mä tarvisin nyt vähän neuvoa kun mun poika 11kk. rupee parkumaan ja huutamaan heti kun mun lähelle tulee joku toinen (vaikka vähän isompikin)pieni tai minä puhun jollekkin pienelle hänen läsnäollessaan..Joskus jopa niinkin kun toinen pieni näyttää hänelle lelua ja vahingossa koskee häneen mun läsnäollessa, niin huuto alkaa.

Mitä mä voin tehdä että näin ei tapahtuis?

Mun molemminlla siskoilla on pieniä lapsia. Siskojen nuorimmat lapset ovat iältään 1v.5kk ja 8kk.

Vierailija
86/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä meni ja nyt meen nukuttaan lapsia.. huomenna ollaan taas oma perheen kesken niin vähän rauhottuu.. mut on noi kuiteski ihania..

Odottelen et sattuis onnekkaasti ja tän kierron ovis tulis käytettyä hyvin ja tulis tärppi..

Sitä odotellessa.. tää kone sekoilee ku heittelee tekstejä mihin sattuu ja omia kellon aikoja myös. klo on 20:47 ja osa tekstistä voi myös puuttua.

Nää koneet ei tee yhteistyötä mun kans!

Vierailija
87/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis roma ja viirukos ne nyt alkaa oleen superjännöpaikoilla. Mulla varmaan kans hajoo pää parin viikon kuluttua. Siis Roma; toinen testi pos niin ihan hyvät tsänssit vielä!!!!

Mea, pahoitteluni ja jaksamista.

Lapsi on ollut naapurissa koko päivän leikkimässä joten meillä onkin ollut vinkeä lauantai; harvoin sitä saa ihan päivänvalolla heilutella peittoja!

Vierailija
88/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan täällä tuntuu olevan melkonen plussatuuli meneillään, toivottavasti jatkuis viä pari viikkoo!! Tai tietty kauemminkin mut omaa napaa tässä nyt lähinnä aattelen :)

Mea, oon pahoillani keskenmenoista! :(

Viirulle nyt plussatuulia!!

Vierailija
89/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoitteluja negoille. Mean tarina oli tosi koskettava :'( mutta kaikkea hyvää jatkossa!

Yritän pitkittää omaa testausta tiistaihin saakka jos vain suinkaan maltan eikä menkkoja kuulu ennen sitä.

Vierailija
90/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Romalla nimittäin :) Toivottavasti Viirun aavistus osuukin oikeaan ja saat kuin saatkin plussan vielä oikeaan testiin! Mä todella pidän sulle peukkuja!

Mites Viirulla menee? Toivottavsti täti on eksynyt matkalla ihan totaalisesti ja vielä pitkäksi ajaksi eteenpäin ;)

Mähän en malta pysyä täältä poissa...

Sabriina

Vierailija
91/214 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siis tosi kummaa. Testasin tänään negan CB:n digitestillä. Rinnat hieman kipeät ja lämmöt nousi eilen. Siis eilen vaikka ovis oli about 1.4. mitä tää siis tarkoittaa? Ovis nyt?

Vierailija
92/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma................. 1/26-29.....yk5

Chili................... 11/28-34.....yk1

Mammamuori.. 11/27-28.....yk2

Tapir.................. 17/29-31.....yk13

Tatjuska............ 23/26-29.....yk5

Ninnininnuli...... 25/33-35.....yk2

Suttu................... 26/28-30.....yk7

Mindy81............. 27/28-29.....yk1

Viiru.................... 31/30-36.....yk7

Vierailija
93/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin hakee ovis testejä. koska en ole koskaan niitä kokeillu ja nyt olis syytä..

On vaan kummallinen olo et luulen tämän kierron olevan lyhyempi kuin viimeksi.

on vähän sellanen olo että vois olla ovis ihan näinä päivinä, outona ilmiönä vielä sekin kun rintoja aristaa "kainaloiden" puolilta.

94/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Ilmoittaudun nyt mukaan sakkiin, vaikka meillä on tilanne yrityksen aloittamisen suhteen vielä hieman auki. Tiistaina en kuitenkaan enää meinannut uutta pillerilaattaa aloittaa ja tyhjennysvuoto on tullut. Valmiina hommiin olisin siis siinä mielessä ja raskautua voisi vaikka tästä ekasta kierrosta.

Se mikä tässä nyt aiheuttaa epätietoisuutta on ensi syksyn työtilanne eli olen opettaja ja olen kovasti yrittänyt pommittaa kotipaikkakunnan koulujen rehtoreita syksyn sijaistarpeesta. Yhdellä koululla rehtori venyttää ja vanuttaa vastaustaan sekä antaa toivoa, joten en uskalla täysin heittäytyä vauvantekopuuhiin ennenkuin on selvää miten käy työpaikan suhteen. Jos töitä löytyy niin vauvahaaveet lykkääntyvät niin että yritys aloitetaan vasta loppuvuodesta. En nimittäin kehtaa tehdä niin, että jään kesken lukuvuoden pois jos olen onnistunut omalla sinnikkyydelläni töitä hommaamaan. Muutenkin työura niin alussa että lisätyökokemus on vaan plussaa!

Vauvakuumeen kannalta tilanteemme on vaan ihan tuskallinen. On nimittäin sitä laatua jo kuume, että oksat pois. Jos yrityksen aloitusta joutuu lykkäämään niin voi olla aika tuskainen olo. Ärsyttävä tilanne siis kaikin puolin, kun toisaalta työpaikka omalta paikkakunnalta olisi tosi kiva, mutta toisaalta en mitään muuta haluaisi kuin vauvan! Lisäangstia tuo mukanaan se että minua harmittaa hirmuisesti esikoisen ja tulevan pikkukakkosen ikäero. Poika syntyi 07/06 joten vaikka tärppäisi jo ekasta kierrosta niin ikäeroa olisi 4,5 vuotta. Jotenkin se tuntuu paljolta, vaikka tiedänkin että ei tuo nyt vielä mahdoton ole. Sitten tietysti jos emme pääse yrittämäänkään ennen kuin vasta vuoden lopulla niin ikäeroa on jo vielä enemmän.

Jepujee, tulipas pitkä sepustus. Kiitos ja anteeksi! Kaikille yrittäjille plussatuulia, toivottavasti meikäläinenkin pääsee pian yrittämään :)

Vierailija
95/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan laiton lomassa..

Tervetuloa uusille.

Roma: pahoitteluni tädistä!!

ON:ei tätiä ja testi negaa eli odottavalla kannalla mitä tuleman pitää. Loppuviikosta pitää testata, jos ei ala tätiä näkyä. Taitaa kyllä näkyä, fiilikset on sen suuntaiset.

Vierailija
96/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siten ollu sellaisia oviskipuja et vissiin ompi vasta nyt ja tottakai mä olen ollu kamalassa räkätaudissa niin ei oo pal peitto heilunu viime päivinä.. Paska! Mä kuvittelin et ovis olis ollu jo mut nyt ku laskeskelin niin tosiaan olihan viime kiertoki 38 päivää ja tosiaan tasan se 14 päivää selvästä oviksesta alko menkat.. niin kai tää nyt samanmoinen kierto on.. Pirun pitkä vaan 38 päivää!! Mitäs sanotte onko tsäänssejä viä jos laittaa peiton ehtoolla heilumaan viä?? Kun ennenhän sanotaan että heilutella pitäs.. Höh höh..

Ja Roma, ikävää että sulla menkat alko :(

Katselin tossa et tulin maaliskuun alussa tänne ja sen jälkeen oli jo ainakin 7 plussannutta että ei tää huonolta näytä olleskaa.. Kyllä se vuoro tulee ajallaan itse kullekin, vaikkakaan ei kovin "reilussa" järjestyksessä aina..

Vierailija
97/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kun löysit tänne. Toivotaan että tilanne selkenee pian ja saatte alottaa ihan urakalla ton vauva puuhastelun..

Ninnininnuli yrittänyttä ei laiteta joten aina kannattaa heilutella peittoja.

Testasin tänään ovista ekankerran elämässäni ja heti siinä oli tumma viiva ja vieressä juuri ja juuri silmin nähtävä toinen viiva.. eli ilmeisesti on vielä nega? mutta se oli vasta eka ja pupuilu ei kyllä lopu!

Vierailija
98/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on hieman vaihtelua sillä saralla, saattaapi olla jotain 30-68 päivän välillä:)

Nyt on taas kierto venynyt, se melkein jo vakiintui noin 40 päivään, mutta nyt mennään taas jo päivässä 47...Ärsyttää, kun ei koskaan voi tietää, milloin menkat alkaa!

Raskaanakaan en ole, sitä on sen verran tullut testailtua.

Pientä stressiä on ensi perjantain gynestä...Pelottaa lähinnä mitä ne siellä nyt sanoo, tähän astihan diagnoosi on ollut suht koht lohdullinen...

Vierailija
99/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa on Mindyn, sutun ja Tatjuskan testailut?

LilleLobster: mullakin oli yks kierto 55 päivää. Hiukan kului testejä.. Tsemppiä gynekäyntiin.

Vierailija
100/214 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: Toivottavasti uusi kierto ja luget tuo onnen tullessaan! Tsemppiä!

Mea: Osanottoni keskenmenosta! Mulla oli ennen esikoista 3 perättäistä keskenmenoa, joten tiedän että se on sekä henkisesti että fyysisesti aika koettelemus. :(

Viiru: Oispa se nyt sitä itteensä... pidän peukut pystyssä! :)

Tervetuloa uudet!

Mä taidan tästä lähin kirjoitella enemmän tonne odotuspuolen pinoon. Aurinkoista kevättä ja plussaonnea kaikille!