Mikä raskaana olevissa kiihottaa?
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
Kommentit (294)
Meillä oli taas maailman tylsin koulun vanhempain ilta. Ainoa ilon aihe oli seurailla yhtä odottavaa äitiä, jolla oli maailman komein peppu!
Olin eilen vanhempainillassa ja raskaana - mitä "minulla" oli päällä?
En kiinnittänyt niin paljon huomiota vaatteisiin - niin kai me miehet yleensäkin? Nyt kun yritän muistaa; taisi olla musta poolopaita ja farkut. Tuo poolopaita juuri näytti hänen komean mahansa ja peppunsa.
Taisin se sitten minä olla! :-)
Mikset tullu sanomaan mitään? Nautin kun joku kehuu mua, varsinkin nyt kun olen raskaana eikä olo tunnu aina oikein seksikkäältä...
Olisit saanut hyvän suihin oton ;-)
# 117
Vaikka tykkäänkin katsella raskaana olevia, en silti uskalla teitä lähestyä. Yritän aina pitää huolta, etteivät huomaa. Mistä sitä tietää kuka tykkää ja kuka ei. Luulisin, että useimmat eivät tykkää. Vai miten on arvon naiset?
taisi olla musta poolopaita ja farkut
Hmm, tämähän menee jännäksi, kun minulla oli farkut ja tummansini-harmaaraidallinen poolokauluksinen neule...
En tiedä, olisitko saanut minulta suihinottoa, mutta osaan sentään kirjoittaa sen oikein. Olisihan se silti aika mukavaa, jos minua katselit.
117
Ketjussahan on vain 101 kommenttia. Mitä tarkoitatt tuolla 171:llä?
Mies löysi toisen naisen, kun olin kolmannella kuulla. En enää ikinä halua parisuhdetta miehen kanssa. Naiset sen sijaa kiinnostavat nyt kovasti. En vaan uskalla lähestyä enkä siksi ole löytänyt ketään. Haaveilen kyllä naisen ihanasta kosketuksesta silloin kun masturboin. Läheisiä naisystäviä minulla onneksi on, mutta tuskin ovat naisista seksimielessä kiinnostuneita.
Noilla sanoilla voi kuvailla omaa naista kun oli raskaana. Huomasin jo ensimmäisen aikana että vaimon tila kiihotti entistä enemmän. Rinnat oli jättimäiset, lantio oli sellainen että huh huh ja se kosteus. Siis aivan sanoin kuvaamattoman kiihottavaa.
Seksikkyys hehkuu raskaana olevista naisista ja se näkyy ja tuntuu myös makuuhuoneessa. Harmittaa ihan sairaasti ettei tullut otettua kuvia alastomasta naisestani silloin, mutta onneksi ne kuvat on osittain mielessä.
Minä otin onneksi kuvia vaimon vauvamasusta ja pepusta, kun hän pyllistää. Nam
Kyllä on upea näky tuo minun vaimo. Maha on niin komea ja seksikin sujuu. Ei valittamista. m29
Minäkin kävin raskausaikana uimahallissa 5xviikossa. Etenkin miehet katselivat -jotkut seurasivat pitempääkin. koin itseni jotenkin oudoksi ja valaaksi vatsani ja isojen rintojenin kanssa. Kyllä hävetti mutta jatkoin silti uimista. Kiva kuulla ettei katseet välttämättä olleet pahasta. n27
Minäkin kävin raskausaikana uimahallissa 5xviikossa. Etenkin miehet katselivat -jotkut seurasivat pitempääkin. koin itseni jotenkin oudoksi ja valaaksi vatsani ja isojen rintojenin kanssa. Kyllä hävetti mutta jatkoin silti uimista. Kiva kuulla ettei katseet välttämättä olleet pahasta. n27
Minä ainakin tykkään katsella odottavia - ovat niin kauniita.
Pyöreä masu, täydet rinnat, sekä ajatus siitä, että ovat nauttien ottaneet paljaalla sisäänsä sen, mitä kuuluukin. Kuuman siemenen
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
KYllä se on se vatsa, jos saisi takaapäin tulla ja hieroa vatsaa samalla. Ihana näky! Olisiko saumaa?
Kyllä itsekin helpottaisin vapaan raskaana olevan naisen paineita mielelläni.
Olen 36 vkolla ja seksi kukoistaa. Mies on onneksi sellainen, että haluaa minua. Muutamalta tutulta olen kuullut miten miesten kiinnostus seksiin on loppunut heti plussauksen jälkeen.
Meillä oli taas maailman tylsin koulun vanhempain ilta. Ainoa ilon aihe oli seurailla yhtä odottavaa äitiä, jolla oli maailman komein peppu!