Mikä raskaana olevissa kiihottaa?
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
Kommentit (294)
Pyöreä masu, täydet rinnat, sekä ajatus siitä, että ovat nauttien ottaneet paljaalla sisäänsä sen, mitä kuuluukin. Kuuman siemenen
Ja ottavat paljaalla sisään helposti vierastakin;) Itse metsästän uimahalleissa, rannoilla, puistoissa jne. tiineitä kaunokaisia. Usein onnistuu ja saan yksin odottavaa tai parisuhteessa olevaa mamaa. Ovat raskauden aikana todella kiihkeitä ja kiimaisia, eikä vaaraa raskaudesta ole, joten ilman kumia pääsee limakalvoille päästelemään. Ihmeen usein onnistuu ja varattukin antaa. No näiden ukoille ei koidu mitään harmia kun kovat on jo perillä.
sitten jos raskaana ollessa vielä jonkun taudinkin saa. Saattaa olla vauvakin sitten vaarassa. Todella vähä-älyistä toimintaa olisi, ja lieneekö tottakaan. Tohdin suuresti epäillä.
Odotellaan esikoista vkolla 35. Mies on kesälomalla ja oleillaan täällä vuokramökillä pari viikkoa. Täällä luonnon rauhassa on niin ihana olla. Saunotaan, uidaan, lueskellaan ja tietysti rakastellaan. Mies hellii minua kaikin tavoin; taputtelee, hieroo ja pesee saunassa. Kaikki hyvin täällä.
Vihdoinkin seksiä vaimon kanssa! Kulta odottaa ja on voinut pahoin pitkään, mutta nyt kuulemma helpottaa ja mieli alkaa tehdä. Petipuuhia saikin odottaa pitkään, mutta oli se sitteen odotuksen arvpoista!
sitten jos raskaana ollessa vielä jonkun taudinkin saa. Saattaa olla vauvakin sitten vaarassa. Todella vähä-älyistä toimintaa olisi, ja lieneekö tottakaan. Tohdin suuresti epäillä.
Totta joka sana. Olen tietenkin itse puhdas ja todennäköisesti myös tiineet naiset ovat, sillä neuvolassahan tutkitaan sukupuolitaudit ja harva tuleva äiti jättää hoitamatta jos jotain tautia olisi. Siis turvallista seksiä ja todella kiimaista, raskaana olevat naiset kun ovat toodella kiihkeitä kun saavat miestä joka todella haluaa heitä.
Totta joka sana. Olen tietenkin itse puhdas ja todennäköisesti myös tiineet naiset ovat, sillä neuvolassahan tutkitaan sukupuolitaudit ja harva tuleva äiti jättää hoitamatta jos jotain tautia olisi. Siis turvallista seksiä ja todella kiimaista, raskaana olevat naiset kun ovat toodella kiihkeitä kun saavat miestä joka todella haluaa heitä.
Meitä raskaanaolevista naisista hullaantuneita miehiä on paljon. Sen myös nämä mammat tietävät...ja käyttävät surutta hyväkseen. Nautiskelevat kun tuntevat takaapäin tulevan kookkaan kalun, nauttivat halkeamispisteessäolevien rintojen ja pakaroiden ja selän hyväilyistä. Tiedän mistä puhun
todellakaan mitään sukupuolitauteja tutkita, ei varsinkaan jos äiti ei siihen anna lupaa. Eli rutiinisti niitä ei tutkita, muuta kuin joku HIV. Eli turha luulo, että odottava äiti olisi varmuudella puhdas, sillä niin asia ei todellakaan ole. Ja olen ollut viimeksi raskaana 8kk sitten, joten tiedän mistä puhun.
Todella typeriä odottavia äitejä olette siis tavanneet. Vaarantaa sekä oma terveys, mutta myös syntyvän lapsen ja koko perheen. Vieraista ihmisistä ei koskaan tiedä, mitä tauteja kantaa ja missä se muna on viimeksi uitettu. Järkyttävää toimintaa. Se on ok, jos haluaa naida vierasta rannalta bongaamansa miestä, jos sillä ei satuta ketään muuta, mutta mitä jos oletkin raskaana, satutat itsesi lisäksi sekä vauvaa että miestäsi, kiva tartuttaa tauti ja asettaa syntyvä vauva hengenvaaraan? Monet sukupuolitaudit (enkä tarkoita pelkästään HIViä) ovat syntymättömälle lapselle hengenvaarallisia, ymmärrättekö sitä??
Käyttäkää nyt herranjestas te miehet sitä järkeänne ja kumia jos sitä maha pystyssä olevaa naista on pakko päästä pökkimään, jos naisista ei selkärankaa löydy. Oksettavaa. Miten sellainen nainen voi edes kiihottaa, joka viis veisaa taudeista ja riskeistä?? Ääliöys ilmeisesti on kiihottava piirre.
todellakaan mitään sukupuolitauteja tutkita, ei varsinkaan jos äiti ei siihen anna lupaa. Eli rutiinisti niitä ei tutkita, muuta kuin joku HIV. Eli turha luulo, että odottava äiti olisi varmuudella puhdas, sillä niin asia ei todellakaan ole. Ja olen ollut viimeksi raskaana 8kk sitten, joten tiedän mistä puhun. Todella typeriä odottavia äitejä olette siis tavanneet. Vaarantaa sekä oma terveys, mutta myös syntyvän lapsen ja koko perheen. Vieraista ihmisistä ei koskaan tiedä, mitä tauteja kantaa ja missä se muna on viimeksi uitettu. Järkyttävää toimintaa. Se on ok, jos haluaa naida vierasta rannalta bongaamansa miestä, jos sillä ei satuta ketään muuta, mutta mitä jos oletkin raskaana, satutat itsesi lisäksi sekä vauvaa että miestäsi, kiva tartuttaa tauti ja asettaa syntyvä vauva hengenvaaraan? Monet sukupuolitaudit (enkä tarkoita pelkästään HIViä) ovat syntymättömälle lapselle hengenvaarallisia, ymmärrättekö sitä?? Käyttäkää nyt herranjestas te miehet sitä järkeänne ja kumia jos sitä maha pystyssä olevaa naista on pakko päästä pökkimään, jos naisista ei selkärankaa löydy. Oksettavaa. Miten sellainen nainen voi edes kiihottaa, joka viis veisaa taudeista ja riskeistä?? Ääliöys ilmeisesti on kiihottava piirre.
...eli tautivapaa
se asia tekee sinusta tautivapaan? Jos vaimosi on pettänyt sinua, saanut klamydian, jonka tartuttaa sinulle ja sinä eteenpäin? Klamydiahan pysyy usein oireettomana hyvinkin pitkään, se on syy siihen, miksi se on niin yleinen sukupuolitauti. Ja tiesitkö, että klamydia aiheuttaa keskenmenoja, ennenaikaisia synnytyksiä, vastasyntyneelle lapselle monenlaisia keuhko-ja silmäongelmia yms.? Ovatko nämä asiat sinulle yhdentekeviä?
Entäpä vaimosi? Onko hänen terveytensä sinulle yhdentekevä? Jos saat satunnaiselta panoltasi (kyllä, se raskaana olevakin voi tartuttaa) taudin ja tartutat edelleen vaimoosi, tuntuuko hyvältä? Mahdat olla oikea aarre aviomieheksi, ihan kateeksi käy vaimoasi.
ja jos tapahtuu sitä...voi tapahtua tätä.
Hohhoijaa... jos lähtisin ongelle
on sinulle yhdentekevä? Mahtava juttu. Elämässä kaikki on riskipeliä, mutta fiksu ihminen tietää, minkälaisia riskejä kannattaa ottaa. Muiden ihmisten terveydellä leikkiminen ei ole riskien arvoista, vaikka kuinka pääsisi sitä hekumallista mahaa panemaan.
(Ja JOS ei käynyt jo selväksi, tiedän toki, että tämä raskaanaolevien naiminen on vain päiväunta teille, mutta varmasti kivaa sellaista. Piristää päivää eiks je? ;) Sitähän tämä palsta on täynnä, pelkkää fantasiointia. Tosielämä onkin asia ihan toinen.)
Tänään näin aivan upean vähäpukeisen odottajan kadulla. Pakko oli jäädä muina miehinä muka näytetikkunaa katsomaan. Huoh
Meillä oli jo ennen raskautta tapana joskus masturboida niin, että katseltiin toisiamme samalla. Nythän se on vielä upeampaa, kun vaimo masturboi ja hänellä on se upea vauvamaha. Orgasmin tullessa maha ja peppureikä supistelevat. Ainoa huono puoli on, kun en näe mahan takia hänen kasvojaan orgasmin aikana. No, kaikkea ei voi saada. m 38
Käytän odottavasta rouvastani hellittelymielessä nimitystä "paksukainen". Hän tykkää nimityksestä kovasti, kun tietää, että se tarkoitta minun osaltani hellyyttä. Lopetettiin juuri mukava seksisessio rouvan kanssa - hän on nyt suihkussa. Mukavaa odotusaikaa muillekkin! m 36
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
KYllä se on se vatsa, jos saisi takaapäin tulla ja hieroa vatsaa samalla. Ihana näky! Olisiko saumaa?
Tän mamman raskaudesta on jo aika paljon aikaa, mutta kiitos kysymisestä. Olisi tuntunut todella hyvälle jos joku olisi tullut aikanaan osoittamaan mielenkiintoaan. (en olisi lähtenyt pettämään mutta olisi tuntunut hyvälle tietää että edes teoriassa kelpaisi jollekin kun mies kylmeni täysin)
Itseasiassa mies meni kiertoon. Nyt täytynee tentata miehiltä ensitreffeillä mitä mieltä ovat raskaana olevista naisista, minä kun en aio enää kärvistellä kiima-aikaa :D :D
ap
meillä on peppuseksiä harrastettu silloin tällöin ennen odotusta, mutta nyt se tuntuu minulle maistuvan erityisesti. olen jo 33 viikolla ja paikat on ihmeen joustavat. sisään menokin on ihmeen helppoa. mies tykkää pepustani ja varsinkin nyt odotusaikana kun olen vähän lihonutkin. mies kehuu isoa peppuani, vaikka se minusta ei ole kovin nätti. täytyy vaan uskoa miestä kun niin vakuuttaa ja taputtelee mielellään pyllyäni. n 32
Koska enää ei ole pelkoa ehkäisyn pettämisestä. Voi nautiskella vapaasta paljaasta kalusta
Minäkin odotan ja olo ei ole ollenkaan mukava. Mies ei ole yhtään innostunut seksistä - loppui kuin seinään kun raskaus alkoi.