Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä raskaana olevissa kiihottaa?

Vierailija
08.01.2010 |

Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.

Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?

Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?

Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...

Kommentit (294)

Vierailija
281/294 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempaa kuin saada maitoa tihkuvat nännit vuorotellen suuhun kun raskaana oleva nainen ratsastaa päällä tissit turpeana.Tykkäisin!

Vierailija
282/294 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus ja ylpeys omasta kehosta. Tyytyväisyys kehon muutoksiin. Halu esitellä muuttunutta kehoa.

Minä ("Matti") olin käymässä lapsuudenkaverini ("Pekka") luona, eli molemmat olemme miehiä. Pekan vaimo oli esikoistaan lähes viimeisillään raskaana, kaunis ja kukkea kuin mikä. Illan päätteeksi Pekka laittoi saunan päälle, ja mikä ilo olikaan saada sinne kolmanneksi mukaan hänen vaimonsa. Selvästi vaistosi, että he halusivat esitellä, toinen itseään, toinen ylpeänä hehkeän hekumallista vaimoaan. Kun vierashuoneen sängyllä yöllä pyöriskelin, kuumat kuvat vilisivät mielessä. Niin herkkänä ja rakasteluhaluisena olen ollut harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/294 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään mikään.

Vierailija
284/294 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta ei minua ainakaan raskaana oleva nainen kiihota ellei ole oma nainen. Enemmän kiihottaa ajatus naiseni siittäminen raskaaksi.

Vierailija
285/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että joit vaimosi rinnoista maitoa? Itse olen sen tehnyt samalla kun naimme. Voi miten järisyttävä orgasmi tuli kummallekin..ja raskaana vaimo oli superkiihottava. Halailin häntä aina kun ohi kuljin..

Vierailija
286/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tätä ketjua, ajatukseni palasivat odotusaikaani. Ainos lapsemme on nyt 5-vuotias ja olemme aivan tavallinen, onnellinen perhe. Seksielämäkin on oikein hyvää ja aika tavallista varmaankin. Ainoa "erikoisuus" taitaa olla, että harrastamme joskus harvoin peppuseksiä. Raskasuaikana kaikki oli toisin; minun teki koko ajan mieli ja olin koko ajan miehen kimpussa ja masturboin silti päivittäin. Mies oli ihan ihmeissään, kun hänen "tavallisesta" vaimostaan tuli kiihkeä seksipeto. Olen aika estoinen seksissä, mutta raskausaikana estotkin tuntuivat hävinneen. Mies oli usein illalla työpäivän jälkeen aika väsynyt, mutta suostui "hyväksi käytettäväksi" eli makasi selällään ja antoi minun tehdä mitä halusin ja halusinhan minä. Tiesin kyllä millä saan mieheni syttymään; masturboin hänen nähtensä (nyt en kyllä oikein kehtaa) ja pyllistelin häneen päin. Istuin sitten mieheni päällä ja sain helposti orgasmin pimppi- tai peppuseksillä. Voi noita i

Voi kun olisin saanut olla miehesi kun olit raskaana. Aivan ihana olet ollut.

Vierailija
287/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite juuri aamurunkulla fantasioin kahdesta tuttavastani Roosa19v brune ja Jenni 20v blondi, molemmat todella kauniita, pieniä ja seksikkäitä. Ja molemmat taas paksunakin. Jotenkin kiihottavaa famtasioida kolmenkimpasta kahden varatun raskaanaolevan teinin kanssa

Ihana fantasia...saada naida kahden raskaana olevan naisen kanssa. Varmaan menisi taju kun tekisi niin hyvää.

Vierailija
288/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tätä ketjua, ajatukseni palasivat odotusaikaani. Ainos lapsemme on nyt 5-vuotias ja olemme aivan tavallinen, onnellinen perhe. Seksielämäkin on oikein hyvää ja aika tavallista varmaankin. Ainoa "erikoisuus" taitaa olla, että harrastamme joskus harvoin peppuseksiä. Raskasuaikana kaikki oli toisin; minun teki koko ajan mieli ja olin koko ajan miehen kimpussa ja masturboin silti päivittäin. Mies oli ihan ihmeissään, kun hänen "tavallisesta" vaimostaan tuli kiihkeä seksipeto. Olen aika estoinen seksissä, mutta raskausaikana estotkin tuntuivat hävinneen. Mies oli usein illalla työpäivän jälkeen aika väsynyt, mutta suostui "hyväksi käytettäväksi" eli makasi selällään ja antoi minun tehdä mitä halusin ja halusinhan minä. Tiesin kyllä millä saan mieheni syttymään; masturboin hänen nähtensä (nyt en kyllä oikein kehtaa) ja pyllistelin häneen päin. Istuin sitten mieheni päällä ja sain helpo

Oliko teillä seksiä/ yhdyntöjä vielä loppuraskauden aikana miten pitkään? Miten usein?

Miten pian raskauden jälkeen pääsitte aloittamaan uudelleen yhdynnät?

Vierailija
289/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs sen parempaa kuin saada maitoa tihkuvat nännit vuorotellen suuhun kun raskaana oleva nainen ratsastaa päällä tissit turpeana.Tykkäisin!

Minä kyllä myös imisin sitä maitoa..ja hivelisin sitä ihanaa masua.

Vierailija
290/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta raskaana olevassa naisessa kiihottaa se täydellinen seksuaalisuus, seksuaalisuuden huipentuma. Ihanat pyöreät muodot, kaunis pyöreä maha. Seksissä raskaana olevan naisen kanssa on parasta se, että silloin nainen on se joka määrää tahdin. Mies voi vaikka mennä taakse ja nainen tuo takapuolensa siittimeen kiinni ja antaa liukua sen sisään siten kuin hyvältä tuntuu. Mies voi olla vaikka paikallaan ja nainen liikuttaa itseään siten kuin hyvältä tuntuu..tai komentaa miestä työntelemään tai nuolemaan tai hieroman klittaa...ihan mitä vain nainen haluaa.

Vierailija
291/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään käytiin odottavan avokin kanssa esijoulusaunassa ja sitten vielä sekstailtiin aikas pitkään. Oltiin aluksi niin, että kulta ratsasti ja siinähän on mukava katsella hänen uhkeita muotojaan. Hän halusi vielä takaapäin ja ennen kuin jatkoin katselin häntä pitkään; selkä oli mahan takia notkolla ja peppu ihan "auki" niin että peppureikä ja pimppi olivat aivan näkyvissä. Iso vauvamasu näkyi jalkojen välistä. Katselin tuota kiihottavaa näkyä niin kauan, että avokki jo kysyi että mikäs nyt tuli? Sanoin vain ihailevani maisemia. Oli meillä mukavaa.

Olen kateellinen

Vierailija
292/294 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään käytiin odottavan avokin kanssa esijoulusaunassa ja sitten vielä sekstailtiin aikas pitkään. Oltiin aluksi niin, että kulta ratsasti ja siinähän on mukava katsella hänen uhkeita muotojaan. Hän halusi vielä takaapäin ja ennen kuin jatkoin katselin häntä pitkään; selkä oli mahan takia notkolla ja peppu ihan "auki" niin että peppureikä ja pimppi olivat aivan näkyvissä. Iso vauvamasu näkyi jalkojen välistä. Katselin tuota kiihottavaa näkyä niin kauan, että avokki jo kysyi että mikäs nyt tuli? Sanoin vain ihailevani maisemia. Oli meillä mukavaa.

Olen kateellinen

Hienoa. Tämä on yksi syy, että elämä voi olla ihanaa!

Vierailija
293/294 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
294/294 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, valaat ei kiihota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi