Mikä raskaana olevissa kiihottaa?
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
Kommentit (294)
Olen jo ihan loppuviikoilla (38), mutaa seksi maistuu. Ollaan täällä mökillä ja kun oli sateinen päivä, niin oli aika lempiä ja saunoa. Mies on niin innostunut mahastani, että aina saunassa pesee sitä mielellään. Onnellinen odottaja n 29
Luin pitkästä aikaa ketjun läpi, kun näin taas raskauskaunottaren Prismassa. Kaunis rouva oli jo varmaan 7-8 kuulla ja piti takkiaan auki, niin että näin hänen kauniin vauvamahansa. Tuli taas muutama ylimääräinen lenkki marketissa, kun halusin "ottaa hänestä kaikki irti". Onneksi hän ei huomannut kaarteluani ja ihailuani; ei ehkä olisi tykännyt. Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin.
Paras muisto on muutaman vuoden takaa lomamatkalta tuttavapariskunnan kanssa. Vaimo oli neljännellä tai viidennellä kuulla raskaana ja toinen nainen vajaata kuukautta pidemmällä.
Kävimme ulkosaunassa, jossa peseytyminen tapahtui myös saunassa. Naiset peseytyivät ensin. Vaimon maha alkoi kunnolla näkyä ja tällä toisella odottajalla oli maha jo hyvänkokoinen.
Muutaman saunakaljan voimalla innostuimme esittelemään vaimojamme toisillemme. Ensin tietysti aloitimme mahojen vertailusta. Minä olin erityisen ylpeä vaimoni rinnoista jotka olivat paisuneet kiinteiksi d/e-kupin palloiksi. Naiset tuntuivat innostuvan tästä ja esittelivät itseään, hieroivat mahojaan, pesivät rintojaan ja minun vaimoni ainakin pesi haaroväliään antaumuksella.
Täytyy sanoa, että sinä yönä mökissä naitiin urakalla. Harmillista kyllä, vain omia vaimojamme.
Vaimo odottaa 34 viikolla ja tämä on sitteen viimeinen "lapseton" joulu. Ajateltiin viettää joulu kahdestaan ja nauttia toisistamme. Joulusaunaa odotan varsinkin, kun saan ihailla mun "paksukaista". m 36
Tuossa toisessa ketjussa Raskaana ja mies ei halua... aloittaja murehtii, kun mies ei ole kiinnostunut seksistä hänen kanssaan. Meitä miehiä näyttää olevan kahta tyyppiä; niitä, joita seksi raskaana olevan kanssa ei kiinnosta ja niitä, joita kiinnostaa paljon. Kuulun jälkimmäisiin, mutta voin ihan hyvin käsittää, että kaikki eivät kiihotu samoista asioista. Ei sitä tiedä mistä nuo seksuaalisen kiinnostuksen kohteet johtuu. m 39
Vaimo on mukavasti raskaana ja tepastelee usin alastomana keittiössä ja muuallakin. On tullut vallan estottomaksi, vaikka ennen raskautta oli aika ujo. No minullehan se sopii hienoja näkymiä katsellessa ja taputellessa :)
Tänään käytiin odottavan avokin kanssa esijoulusaunassa ja sitten vielä sekstailtiin aikas pitkään. Oltiin aluksi niin, että kulta ratsasti ja siinähän on mukava katsella hänen uhkeita muotojaan. Hän halusi vielä takaapäin ja ennen kuin jatkoin katselin häntä pitkään; selkä oli mahan takia notkolla ja peppu ihan "auki" niin että peppureikä ja pimppi olivat aivan näkyvissä. Iso vauvamasu näkyi jalkojen välistä. Katselin tuota kiihottavaa näkyä niin kauan, että avokki jo kysyi että mikäs nyt tuli? Sanoin vain ihailevani maisemia. Oli meillä mukavaa.
Nyt loppuraskaudessa tekee niin mieli koko ajan eikä mies aina jaksa. Masturboinkin joka päivä ainakin pari kertaa. Mies kyllä siitä tietää ja haluaa kuulla miten sen teen. Olen kuitenkin aika estynyt seksijutuissa enkä ole aikaisemmin kehdannut miehen katsellessa masturboida, mutta nyt rohkaisin mieleni ja voi, että mies nautti! Hän suorastaan hukutti mut "näytöksen" jälkeen haleihin ja pusuihin. Kannatti uskaltaa! n 29
Mielestäni se masu on ihana, hellät sormeni oikein haluaisivat kosketella sitä. Sitten sormeni etsiytyisivät rintoja hyväilemään ja sitten viimeiseksi pimppaa. En halua rakastella raskaiden naisten kanssa vaan muuten vaan heliä ja haluaisin että he sormeilisivat minua yhtälailla niin että laukeaisin. Oman vaimon kanssa ei valitettavasti tullut harrastettua sitä, olimme liian väsyneitä ylipäänsä mihinkään kun odotimme. Mutta fantasiat on joka tapauksessa että pääsisi kokeilemaan jotain raskaana olevaa naista.
m 51
oikeestaan kun ajattelee raskaana olevaa naista niin hänen rintansa ovat kiihottavat kun muuttuvat ajan myötä, hänen mahansa on kaunis ja hyvin turpea alapää joka myös muuttuu ajan myötä. hän on vain halukkaampi kun raskaus etenee. kiva silitellä hänen mahaansa joka liikkuu joskus. rinnosta saattaa jopa maitoakin, njams.
Ihailin tota raskaana olevaa vaimokultaa, kun se saunan jälkeen kampasi alasti jakkaralla istuen tukkaansa. Selkä mukavasti notkolla ja peppu vähän jakkaran reunan yli. Sanoinkin hänelle; ootpa kaunis! Taidankin mennä antamaan sille pusun.
Voi kumpa oman miehenikin..
täällä on tää yks jamppa joka käy keskustelua itsensä kanssa, katsokaa nyt vähän noita viestejä, ihan samaan tyyliin kirjoitettu suurin osa
ei mitään pahaa siinä jos joku kiihottuu raskaana olevista naisista, ärsyttää vaan lukea ketjua jossa 90% viesteistä on saman tyypin rustaamia
Olen muutaman kerran kertonut tässä ketjussa "raskausbongailuistani", mutta muista en tiedä mitään. Ei viestit minusta mitenkään samanlaisilta näytä. Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin.
Tämä on ollut ihana ketjua. Niin positiivinen ja minäkin jaksoin yksinäisen (miestä ei kiinnostanut seksi yhtään) raskauteni osaltaan tämän ketjun ansiosta. Älkää nyt pilatko sitä. n 30
aika harvoin odottajat käyvät yleisillä uimarannoilla, mutta nyt kävi tuuri. makoilin kirjaa lukien kun lähistölle parkkeerasi upea odottaja aurinkoa palvomaan. kirjan luku jäi kyllä minulta siihen paikkaan. oli vain vähän vaikeaa, kun ei kehdannut ihan suoraan katsella vaan muina miehinä muka vilkuilla. päivän pelastus oli tuo nainen!
Vaimo on lihonut eikä huolehdi muutenkaan yhtään itsestään. Seksikään ei sitä huvita eikä sen puoleen muakaan. Että silleen. m31
viikkoja jo 35, mutta seksi maistuu. on vaan niin kuuma että on tukala olo helteen takia. käydään sen takia miehen kanssa uimassa yöllä. saadaan uida rauhassa alasti. mies siitä villiintyy ja se sopii minulle. hih. n 28
Olen raskaana 35 vko yhden yön suhteesta enkä halua miestä mukaan mihinkään tähän. Oon löytänyt ihanan naisystävän, jonka kanssa voi jakaa kaikki jutut. Seksiä ei olla harrastettu vielä halimista ja suutelua enempää, mutta kukaties joskus!
Olen tuo nro 35. Katselen niin mielelläni odottavia mammoja. Kesähän on minulle sen takia taivaallista aikaa. Marketeissa, kaduilla ja puistoissa vaeltelee toinen toistaan upeampia odottajia. Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin.
Rinnat uukeat ja etenkin megasuuret nännit kiihoittavan näköiset. Samoin alapäänalue jonka tällä viikolla kävi vahauttamassa posliiniksi. Häpyhuulet turvoksissa ja tummat+ suuret. Nam!
Kiihoittavaa on myös vaimoni seksihalut jotka on koko raskauden aikana olleet voimakkaat. Peppuseksiäkin harrastetaan normaalia enemmin ja hän saa sieltäkin orkkuja!