Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä raskaana olevissa kiihottaa?

Vierailija
08.01.2010 |

Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.

Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?

Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?

Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...

Kommentit (294)

Vierailija
101/294 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on vähän nolo juttu kertoa, mutta kun raskaana olevat ovat niiin kauniita; viime viinkonlopulla huomasin vastarannan mökillä alastoman naisen laiturilla ja uimassa. oli pakko hakea kiikarit ja katsoa vaivihkaa pusikosta. nainen oli raskaana ja ah niin kaunis että pahaa teki. oli pakko katsella pitkään ja hartaasti vaikka toisaalta nolotti. m 37

Vierailija
102/294 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitat, että kaunis nainen oli raskaana. Tuskin olisit nin kauaa tiiraillut, jos kyseesä olis ollut joku suohirviö.

nyt on vähän nolo juttu kertoa, mutta kun raskaana olevat ovat niiin kauniita; viime viinkonlopulla huomasin vastarannan mökillä alastoman naisen laiturilla ja uimassa. oli pakko hakea kiikarit ja katsoa vaivihkaa pusikosta. nainen oli raskaana ja ah niin kaunis että pahaa teki. oli pakko katsella pitkään ja hartaasti vaikka toisaalta nolotti. m 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/294 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä ketjua seurannut ja silloin tällöin kommentoinut. Olen aivan myyty kun näen raskaana olevan - jonkinlainen raskausbongari siis. Talvi on ollut tuskaisaa aikaa. Vain uimahallissa olen nähnyt muutaman ihanuuden talven aikana. Nyt on taas mukava nautiskella salaa!

Vierailija
104/294 |
13.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaselle raskausfriikille on ollut kyllä masentava kesä; surkeat ilmat eikä odottajat ole sen takia keventäneet vaatetustaan. Nyyh.. Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin

Vierailija
105/294 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka pitkästä aikaa! Onhan täällä jokunen vierailijakin käynyt. Nyt on vain niin huono aika raskaana olevien bongailulle - paksut vaatteet ja pimeät illat. Aika harvoin näkee mieltä ilahduttavia odottajia. Marketit ovat oikeastaan ainoita paikkoja. Eilen sentään ihailin yhtä mammaa Prismassa. Kevättä odotellessa. Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin nro 35.

Vierailija
106/294 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on raskaana. Tissit on kuin tankit ja nännit kuin prinssinakit. Maha on upea ja pimppi lämmin ja täyteläinen. Ei ole parempaa olemassakaan, harmi että alkaa tämän jälkeen jo olemaan lapsiluku täynnä.

Vierailija
107/294 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo odottaa ja on lihonut ainakin 30 kg. Ei nappaa ollenkaan. m 37

Vierailija
108/294 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän seksi maistuis mullekin, mutta miestä ei innosta. Kateellisena luin noita aikaisempi juttuja molempien seksihaluista. Mies on kyllä hellä ja ymmärtäväinen, mutta seksi ei juuri kiinnosta ja mun teksis niin mieli. Tasan ei käy onnen lahjat!

Vierailija
109/294 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tulin raskaaksi, seksihalut ponnahti taivaisiin. Mies hoiti työnsä ihan mielellään kaikissa mielihaluissani ja seksi kuului niihin. Kun olin kesällä ison mahani kanssa liikkeellä, tunsin olevani nainen, sillä sen merkki raskaushan on.

Vierailija
110/294 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksilaitto kylläkin.

Vierailija
111/294 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin suojeluvietti herää, mutta en koe, että suojeluun kuuluu paneminen.

Emäntä on nyt kohta raskautensa ensimmäisen kolmanneksen kärsinyt ja viimeisimmät viikot jatkuvasta migreenistä ja pahoinvoinnista. Ei tule mieleen kinuta seksiä.

Nyt on olo helpottanut ja mielenkiinnnolla odotan, ovatko hänellä halut lisääntyneet. Omat halut sen sijaan ovat vähentyneet jo ajat sitten, mutta ei raskauden vuoksi vaan siksi, että naiselleni seksi on ollut osa läheisyyttä siinä kuin haliminenkin, mutta ei ilmeisesti välttämätön osa sitä. Jos hänelle tulee oikeita haluja, niin hoitakoon sitten hommat vuorostaan. Jos tekee sen hyvin niin minäkin voin ehkä vielä innostua.

Epäilen kyllä ettei mitään muutosta tapahdu. Eivät kai kaikki naiset muutu halukkaiksi koneiksi raskauden edetessä.

Vierailija
112/294 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuraskasu menossa ja halut katossa ja mies on ihan innostunut.

Vierailija
113/294 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo odottaa eikä ole ollenkaan lihonut (viikko 35 ja +10 kg) eikä peräpukamiakaan ole tullut. Seksielämä on todella vilkasta. Minä en tosin aina jaksa, kun vaimolla tekee mieli useammin kuin minulla ;) Hyvin siis menee odotusaika. m 35

Vierailija
114/294 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on meneillään toisen lapsen odotus viikolla 35. Isomahainen kulta on niin kaunis ja kiihottava näky, että huimaa! Oltiin viime viikolla vaimon ja esikoisen kanssa matkalla Espanjassa. Meillä ol apartementos, jossa oli kylpyamme ja kaksi makuuhuonetta. Kun esikoinen nukkui, Menimme vaimon kanssa muutaman kerran yhdessä kylpyammeeseen ja nautiskelimme toisistamme ja jatkoimme sängyssä pitkään ja hartaasti. Olipa hieno seksiloma mamman kanssa! m 33

Vierailija
115/294 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän lentokoneeseen pääse noilla raskausviikoilla?

Vierailija
116/294 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalinen turn-off

Vierailija
117/294 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair: Viimeisen raskauskuukauden aikana ei tule lentää eli lentomatkustaminen sallitaan kunnes 36 raskausviikkoa on täynnä (35 viikkoa + 1–6 päivää) (kansainvälisen ilmakuljetusliiton suositus).

Vierailija
118/294 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaana olevissa mikään kiihota, nuorehkoissa, hoikissa ja näteissä naisissa kyllä.

Vierailija
119/294 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raskaana olevissa mikään kiihota, nuorehkoissa, hoikissa ja näteissä naisissa kyllä.

Samaa mieltä. Ketjun otsikko huvittaa joka kerta kun luen sen. Raskaana olevissa ei kiihota MIKÄÄN, päinvastoin, minusta raskaana oleva nainen on seksuaalisessa mielessä täysin kuvottava, pilalla.

Ennenkun alatte itkeä, perustelen kantani biologialla. Turha minun on miehenä kiinnostua jo kantavasta naisesta, hyödyllisempää on kohdistaa oma seksivietti niihin naaraisiin jotka eivät jo odota jälkikasvua.

Vierailija
120/294 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaa se, että he ovat yleensä jatkuvassa panetuksessa eivätkä välttämättä saa munaa niin paljon kuin haluaisivat jos lainkaan. Siksi olisi kiihottavaa päästä auttamaan naista puutteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi