Tyttöystäväni pihtailee
onko naisia jotka ovat samassa tilanteessa miehensä suhteen? Pitäisikö sopia treffit ja tyydyttää toisemme.
Kommentit (14)
Tuumas, että odota iltaan. Sanoin siihen, että en odota, vedän handuun
Hui mikä uhkaus!
Itse en tuollaisia edes totea, muija ei enää juurikaan kiinnosta, vaikka tarjoaisikin pilluaan. Mielenkiinto katosi, kun antoi vieraan panna paljaalla pilluaan.
Tuumas, että odota iltaan. Sanoin siihen, että en odota, vedän handuun
Hui mikä uhkaus!
Ei ollu uhkaus vaan toteamus. Pinna kestää aikansa pidätellä mutta loppuu se lopulta.
Pihtaa kun sinä et enää kiihota/innosta sitä, jos sua haluais niin kyllä antaisi.
korvista kiinni ja työnnö molo suuhun ja syvään.
Ei taida naista pahemmin kiinnostaa.
voi rassukkaa, viikon ollut ilman. kyllä sulla on nyt rankkaa...
miehillä ja naisilla voi olla kausia, jolloin seksi ei kiinnosta. Syitä on monia.
Mutta on aivan turha vähätellä seksuaalisesti aktiivisen miehen panohaluja. Itse en pysty kyllä pidättelemään viikkoa. Itse asiassa pari päivää on jo vaikeaa.
Pieni hellä kosketus (ei pyllyn taputus vaan vaikka käsi hetkeksi ohimennen vyötärölle). Hymyile kun menet ohi, älä puhu mitään. Kun tulet suihkusta (käytä hyvä mies jotain axea tai jotain), kävele ihanan tuoksuisena pyyhelanteilla, iho vielä vesipisaroissa naisesi ohi. (jos oot päästäny itses huonoon kuntoon niin ala poika käymään salilla). Pikku suudelma niskaan on myös ihan jees. Kuuntele naistasi ja katso silmiin!
Itse on pakko aina päästä nuolemaan nuo vesipisarat pois ja jos takareisissä ja pyllyssä on vielä pisaroita jäljellä niin pakko niihinkin on käydä käsiksi... ja se ihana suihkunraikkaan miehen tuoksu...
Mua saa kyllä panna , vaikka kuinka paljon ja ihan mihin vaan , jos raskaus ei sinua haittaa ;)
Mua saa kyllä panna , vaikka kuinka paljon ja ihan mihin vaan , jos raskaus ei sinua haittaa ;)
Missä päin Suomea olet?
...jota saa panna jos ei raskaus haittaa?
Naiset laittakaa yhteystietoja, meiliä jne puh nroa ;-)
Missä päin Suomea olet?
Missä päin Suomea olet?
Kohta viikko menny. Eilen nätisti päivällä nätisti kyselin, että miten ois ennen kuin kaupungille lähdet.
Tuumas, että odota iltaan. Sanoin siihen, että en odota, vedän handuun, ihan tarpeeksi jo odotellu.
Ihme kun pitää pihdata, niin kuin se siinä kuluis.