Mikä raskaana olevissa kiihottaa?
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
Kommentit (294)
Luin koko ketjun läpi kiihottuen eikä suosikkiani oltu mainittu. Tummuvat ja kasvavat nännit saavat minut todella kuumenemaan.
Eihän sitä osaa sanoa, mikä heissä kiinnostaa. Se vain on niin. Kai se on sama muidenkin seksikiinnostusten suhteen. Jotkut tykkää pepuista, toiset tisseistä jne.
Raskaana olevat naiset näyttävät todella viehättäviltä yleensäkin mutta oli todella kiihottavaa kun vaimo oli raskaana juuri minulle. Ah, ne pyöreät muodot ja paisuneet rinnat...
Vaimolla oli kovat seksihalut raskaana ollessaan ja vauvan odottamisesta on jäänyt todella kivat muistot juuri seksin takia.
Kun luin tätä ketjua, ajatukseni palasivat odotusaikaani. Ainos lapsemme on nyt 5-vuotias ja olemme aivan tavallinen, onnellinen perhe. Seksielämäkin on oikein hyvää ja aika tavallista varmaankin. Ainoa "erikoisuus" taitaa olla, että harrastamme joskus harvoin peppuseksiä. Raskasuaikana kaikki oli toisin; minun teki koko ajan mieli ja olin koko ajan miehen kimpussa ja masturboin silti päivittäin. Mies oli ihan ihmeissään, kun hänen "tavallisesta" vaimostaan tuli kiihkeä seksipeto. Olen aika estoinen seksissä, mutta raskausaikana estotkin tuntuivat hävinneen. Mies oli usein illalla työpäivän jälkeen aika väsynyt, mutta suostui "hyväksi käytettäväksi" eli makasi selällään ja antoi minun tehdä mitä halusin ja halusinhan minä. Tiesin kyllä millä saan mieheni syttymään; masturboin hänen nähtensä (nyt en kyllä oikein kehtaa) ja pyllistelin häneen päin. Istuin sitten mieheni päällä ja sain helposti orgasmin pimppi- tai peppuseksillä. Voi noita ihania aikoja! Tavallinen vaimo 31 v.
Kyllä sitä tiinettä naisi, mutta kun gynekologi kielsi ison mulkun tähden. Oikeessa se tietysti onkin. Se tulis kuitenkin painettua peräseinään asti. Nyt meillä vain imetään ja pannaan perperiin.
kauneus ja rumuus muosotavat lähestulkoon ympyrän..eli raskaana oleva ,lähes poikkeuksetta ruma naisen kuvatus on niin ruma että on melkeinpä kaunis.
ehkä jabba the hut look puree joihinkin miehiin ja onhan raskaana oleva nainen toki aina hieman lutkahtavan näköinen, levinneine meikkeineen ja pesemättömine hiuksineen..sillä aika harva nainen jaksaa/viitsii pitää ulkonäöstään huolta enää sen jälkeen kuin on jo saanut itsensä raskaaksi.
toki ainahn se on kiva roiskauttaa satsit sisään,eli harrastaa suojaamatonta seksiä =)
Jos väität ettei raskaana oleva huolehdi itsestään...
Iten odottelen yksinäni ja olen tosiaan käynyt runsaasti raskauden aikana mm. uimahallissa. Olen ihmetellyt, että miksi miehet tuijottaa. Olen ajatellut, että olen niin kamala mursu mahoineni, että mua jotenkin karsastetaan tyyliin "mitä toi ton mahansa kanssa täällä tekee" :D. On ollut kiva lukea tästä ketjusta, että katseethan ovat saattaneet ollakin ihailevia! Ehkä mulla on vaan huono itsetunto jotenkin, kun ei ole tosiaan tässä ollut miestä mukana odottamassa ja kertomassa, että olen kaunis..
Kiitos miehet! Sen kun katsotte, mua ainakin saa tuijottaa, jos siitä hyvä mieli tulee.
Ompa mukava kuulla, että joku raskaana olija tykkää katselusta! Oon aina luullu, että täytyy olla tosi varovainen ettei odottaja huomaa. Kaikki ei kuitenkaan tykkää joten taidan jatkaa varovaista linjaa. m34
Voisin katsella vaikka kuinka kauan,ei ole ihanempaa kuin raskaana olevat naiset,ne on niin seksikkäitä ja puoleensa vetäviä.
Olette ihania.
T:Kevät terkuin mies 35
Olen tuo nro 35 eli Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin. Kirjoittelen tänne silloin tällöin, mutta on meitä näköjään paljon muitakin ;)
Mun keskiäkäinen (34 v) vaimoni odottaa toista lastamme ja on niin seksikäs pakkaus että..Ainoa huono puoli on, kun takaapäin ollaan niin näky on niin kiihottava, että ei tahdo jaksaa pidätellä tarpeeks kauaa. Rouvan peppu on kyllä niin herkullinen! Peppumies 38 v
Vaimoni odottaa toiseksi viimeisellä kuulla. Kaikki on oikein hyvin. Hänellä on kaiketi aika jostava iho, kun ei ole ollenkaan raskausarpia eikä peräpukamia. Hän on kyllä aika väsynyt iltaisin, mutta pyyttää joskus rakastelua. Minusta on mukava katsella häntä, kun hän minun pyynnöstäni puuhailee keittiössä alasti eikä laita heti saunan jälkeen kylpytakkia. Huoh...onnellinen mies.
Kevät tulee ja ihanat odottajat kuoriutuvat ylimääräisistä vaatteistaan. Voin taas ihailla heitä salaa. Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin
Olisi mukava nähdä tuo yksinään odotta uimarannalla tai uimahallissa. Nyt kun helteet tuo ainakin jokusen odottajan rannalle, laittaudun katseluasemiin.
Oon jo ihan loppusuoralla (40 vko) ja seksiä tekee koko ajan mieli. Kavereiden kanssa, kun kesksutelee seksijutuista raskauden aikana niin on kovin erilaisia tarinoita. Joitain ei kiinnosta pätkääkään ja toisia ihan hirveesti - niin kun minua ja siltä väliltäkin on odottajia. Miesparka on kovilla, vaikka yrittääkin parhaansa mukaan olla avuksi. Pakko masturboida päivälläkin. Huoh..no kohtahan tää loppuu luonnostaan. n 29
Meillä on työpaikalla tosi kaunis odottaja. Oon aina hänestä tykännyt ja varsinkin nyt hän on tosi himottava mahoineen. Kävikin ilmi, että lapsi on yhden ravintolaillan tuotetta eikä nainen halua olla isään missään yhteydessä. Halasin häntä yhdessä iltavuorossa ja kysyin voinko tavata ja hän yllättäen oli halukas. Kertoi myöhemmin, että hänkin on aina minusta tykännyt. Itse olen 36 -vuotias mies ja hiljattain eronnut. Kävin hänen luonaan kylässä muutaman kerran ja sitten "tapahtui väistämätön" eli seksiä. Hän sai mahtiorkut ja minäkin tietysti. Nyt tunteeni ovat aika sekaisin, koska hän on todella mukava ja kaunis nainen. En kuitenkaan haluaisi sitoutua, kun erosta on niin vähän aikaa ja lapsikin tulossa. No, pohdin asiaa...
Näinpä uimahallissa todella komean odottavan! Kaunis katsella kokonaisuudessaan ja pisteenä iin päällä vielä isohko peppu. Päivän pelastus tuo nainen!