Mikä raskaana olevissa kiihottaa?
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
Kommentit (294)
Olen kolmen lapsen äiti, lapset kahdesta eri suhteesta. Laosiluku on jo täynnä, joten en valitettavasti pääse kokemaan samaa kuin suurin osa täällä.
Esikoisen isä ei halunut minua ollenkaan plussan jälkeen. Tai jos olidi halunnut, niin oma pahoinvointi esti sen. Olin todella huonovointinen raskauden ekat 3 kk. Mies kertoi myös, että pelkää vahingoittavan vauvaa seksin aikana. Myöhemmin selvisi, että oli pettänyt mua kaverini kanssa raskauteni alussa, joten todellinen syyt taisi olla siinä.
Seuraavat raskaudet sain kokea yksin, vaikka parisuhteessa olinkin. Mies ryypiskeli aika rankasti ja pian toisen yhteisen lapsemme syntymän jälkeen jätin miehen. Raskauksien aikana minulla oli todella kovat seksihalut, muttei miestä kiinnostanut yhtään. Ei koskenut juurikaan minuun, ei hieronut jalkojani tms. ainakaan omasta tahdosta. En tuntenut oloani missään vaiheessa haluttavaksi tai seksikkääksi. Tai eräs miehen kaveri kehui ulkomuotoani ja olin vähän ihmeissäni tästä. Kaverikin vähän arvosteli miestä, kun kävi ilmi, ettei tämä kehunut ulkomuotoani. Harmi, kun olen epäonnistunut miesvalintojeni suhteen.
Nyt olen löytänyt vierelleni ihanan miehen, joka varmasti arvostaisi ja palvoisi minua odottavana äitinä, jos lapsia saisimme. En kuitenkaan halua enää. N35
Vaimo on ihan viimeisillään ja haluaa silti seksiä - varsinkin peppusellaista. Äskenkin sekstailtiin peppuun ihan villinä Tyytyväinen mies 31 v
Raskausaikana miestä ei kiinnostanut seksi minun kanssani. Myöhemmin kävi ilmi, että oli pettänyt montakin kertaa ja jätti minut 30 viikolla. Olin tietysti shokissa. Vietin aikaa paljon meidän mökillä. Naapurimökissä asui eronnut vanhempi mies, joka autteli minua käytännön asioissa. Kun minua teki koko ajan mieli seksiä, aloin kiinnostumaan tuosta miehestä seksimielessäkin, vaikka ikäeroakin oli 20 vuotta. Pyysin häntä kahvillekin ihan muuten vaan ilman mitään käytännön tarpeita ja lopulta sitten suutelimme ja lopun kai arvaattekin. Loppuraskaus oli aika kiihkeää seksiä hänen kanssaan. Olen nyt yksinhuoltaja ja tapaan edelleen tuota miestä. Olemme kai jonkinlaisia ystäviä ja seksikumppaneitakin. En osaa kuitenkaan kuvitella mitään suhdetta hänen kanssaan ikäeron vuoksi. n 30
Kulta on jollain 32 viikolla ja maha on iso. Seksihommat onnistuu oikeestaan vaan takaa päin. Sehän sopii mulle, kun oon tämmönen peppufriikki. Oli pakko välillä pitää tauko ja vaan katella rakasta vaimoa siinä kontillaan. Isa vauvamaha näkyy jalkojen välistä, peppureikä on edelleen ihan täydellinen - ei peräpukamia, pimppikin on mun mieleen; melkein olemattomat häpyhuulet. Siis täydellinen nainen seksimielessäkin! Muutenkin hän on maailman ihanin nainen. Onni mulla. m 35
Minun ei tee mieli ollenkaan, mutta mies haluaisi. Onko vaan tyydyttävä avio-onnen takia silloin tällöin vastahakoiseen rakasteluun? n 29 vko
Juuri, kun luulee kesän tulevan ja odottajatkin vähentävät vaatteitaa, niin jo alkaa sataa :( Muutamia ihanuuksia olen jo päässyt kuitenkin tiirailemaan Prismassa. Nam Poikamies 39 v ja taidan jäädäkin
Ollaan miehen kanssa täällä kesälaitumella jussia viettämässä. Käytiin ensin kokkkoa ihailemassa kylillä, mutta yöllä sitten mentiin saunomaan mökille. Yöhän oli ihanan tyyni ja nautittiin pitkään löylyistä ja uimisesta. Saunassa jo vähän aloitettiin seksijuttuja, kun mies pesi mut kokonaan - varsinkin intiimialueen - hih. Mökillä sitten oli kunnon raskausseksiä ja pitkään. Ihanaa...rv jo 36, mutta mieli tekee...
Tämä ketjuhan on mjelehtinut sinne tänne, mutta alkueräinen kysymyshän oli mikä raskaana olevissa kiihottaa? Minua ainakin kiihottaa se vatsa varsinkin jos se näkyy kontallaan olevan naisen alla. m 32
Meidän lapset on jo hankittu ja vaimo oli oikea nymfomaani raskausaikana. Noita kiihkeitä aikoja muistellessa tekisi mieli helpottaa niiden naisten tykyttävää panohalua, joita omat miehet ei pane, raskauden takia.
Raskaana oleva haluaa kyllä laidasta laitaan kaikenlaista: haluaa, että makaan sängyn laidalla kalu pystyssä ja istuu siihen päälle. Seuraavassa hetkessä saattaa käsiin tulla ihovoidepurkki ja patukka sujahtaa pyllyn puolelle.
Sit yks mitä haluaa on, että työnnän käteni oikein hitaasti sisään rannetta myöden ja laitan varovasti käden nyrkkiin. Siitä lähtee niin megalomaaninen orkku ja voihke, että vatsa on kovana monta minuuttia jälkeenpäin.
Eräänlainen estottomuus on tosi kiihottavaa.
Olin isoissa sukujuhlissa ja siellähän oli odottavia äitejä aika monta. Raskausfriikkinä ihailin heidän taivaallisen kauniita mahojaan. Erityisesti jäi mieleeni eräs heistä, jonka kanssa juttelin pitkään. Hän oli todella kaunis ja ujo - juuri minun mieleiseni nainen. Mies 41.
Maha on jo niin iso (rv 30), että ei oikein löydy muita asentoja kuin takaapäin kontillaan tyyny mahan alla tukena. Kulta kyllä tykkää, kun on niitä "pyllymiehiä". Vähän kyllä oudoksuttaa, kun mies sanoo ihailevansa "maisemia" eli asennon paljastamaa peppureikää. No, ihan mukavaahan se on jos tykkää. Joskus peppuunkin haluan ja siihen mies tietysti suostuu ilomielin! n 29
Itse olen 20 rv:lla ja panetus on kova. Alkuraskauden olin pahoinvoiva, nyt elämäni kunnossa. Aviomies saa kyytiä koko ajan, herätän hänet öisinkin naimaan. Kaikki käy, mutta pidän etenkin siitä, kun hän nuolee turpeaa ruusunuppuani. Alapääni on koko ajan todella märkä ja turpea. Vielä en ole lihonnut kuin muutaman kilon, vatsastani ja nännit ovat terhakkaasti pystyssä sekä tissit turpeat. Tällä hetkellä olo on todella seksikäs ja tekee koko ajan mieli seksiä.
Muuten mieheni on ollut todella hellä ja suojelevainen meitä molempia kohtaan. Hirvittäisi ajatus jos ei saisi huomioita ja hellyydenosoituksia, joita nyt koko ajan satelee. Hän on myös erittäin mielissään harrastanut kiihkeää seksiä kanssani useita kertoja vuorokaudessa. Voikun olisikin tällainen kiima aina!
tekee koko ajan mieli ja mies on kovilla, mutta jaksaa kuitenkin aika hyvin. Onneksi ei kuulu niihin miehiin, joita lakaa kokonaan kiinnostamasta kun plussa on varma. Onnellinen "seksipommi" rv 30
mies on kyllä ihanan kiinnostunut minusta seksimielessä, vaikka koen itseni melko lailla valaaksi. Onnellinen "paksukainen" rv 39
Vaimoni on kyllä ennekin ollut innokas petipuuhiin, mutta nyt odotusaikana on vallan villiintynyt. Tykkäsi peppuseksistäkin, mutta nyt vallan vaatii sitä. Tämä poikahan nauttii! m33
mua ei kyllä yhtään herää mitään seksiajatuksia raskaana olevista. oikeestaan vaan suojelua. m39
Nainen on silloin kauneimmillaan.
Monasti...(ei kaikki tietysti)aina kiimainen.
Alahuulet turvoksissa.
Ei voi vastustaa.
Kun kokisin tämän vielä kerran. Lapsiluku vain täynnä.
Nainen on todellakin kaunis odotusvaiheessa.
T: mies Lpr 43.
Olen kyllä sellainen raskausfriikki, että katson kyllä aina tarkkaan kun odottaja ilmaantuu näköpiiriini. Minulla ei ole omia lapsia, mutta olen pari kertaa rakastellut raskaana olijan kanssa. Ne kerrat olivat parasta seksin alalla mitä olen kokenut. m41
odottelen kessä, että pääsen taas näkemään rannoilla ja muualla odottajia. nam