Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä raskaana olevissa kiihottaa?

Vierailija
08.01.2010 |

Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.

Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?

Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?

Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...

Kommentit (294)

Vierailija
61/294 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään nyt kukkeinta seksiaikaa meidän suhteessa (rv32). Mun tekee mieli koko ajan ja mies "antaa kaikkensa". Käydään kävelyllä käsikkäin ja nuhjataan sohvalla kylki kyljessä telkkarin ääressä. Ihanaa aikaa!

Vierailija
62/294 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tätä ketjua, muistui mieleeni muutama vuosi sitten sattunut tapaus. Tapasin kahviossa meillä töissä olevan raskaana olevan naisen, joka kertoi tulleensa raskaaksi yhden illan jutun takia. Mies ei ollut ollenkaan kiinnostunut naisesta varsinkin kun sai kuulla tämän olevan hänelle raskaana. Nainen oli kuitenkin päättänyt pitää lapsen ja oli raskauden aika loppuvaiheessa - ehkä 7 kuulla. Kävin häntä tapaamassa muutaman kerran hänen asunnollaan, kävimme elokuvissa, kävelimme metsäpoluilla. Hän oli vähän surumielinen ja hiljainen, mutta ehdotti eräänä iltana että jäisin hänen luokseen yöksi. Minähän jäin mielelläni ja siitä alkoi lyhyt seurustelusuhde, jonka aikana rakastelimme silloin tällöin. Hän sai kyllä orgasmin lähes joka kerta, mutta tärkeintä hänelle oli olla lähellä. Minä olisin halunnut jatkaa suhdettamme, mutta hän ei. Lapsi on nyt 4-vuotias tyttö. Tapaan häntä ja hänen lastaan vieläkin silloin tällöin, mutta hän ei halua mitään suhdetta. Minullakaan ei ole ketään muuta. Hän on kyllä ihana ihminen ja tärkeä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/294 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vamoni odottaa ekaa lastamme. Olen aina himoinnut hänen aika isoa peppuaan ja erikoisesti hänen kaunista peppureikäänsä. Tämän takia tykkään asennoiosta, joissa pakarat leviävät ja paljastavat tuon säännöllisesti muodostuneen, kauniin reiän. Sen takia takaapäin-asento ja klitan nuolenta vaimon jalat kainalossa ovat suosikkejani. Hiplailen mielelläni hänen liukkarilla voideltua peppureikäänsä yhdynnän aikana. Raskaus ei ole - minun eikä hänen - onneksi tuonut hänelle pukamia. Kyllähän me peppuseksiäkin joskus harrastetaan, mutta ei se minun suosikkini ole. Tykkään mieluummin ihailla hänen peppureiän paljastavaa pyllstämistään varsinkin nyt kun hänen selkänsä on notkolla ison mahankin takia. Vaimollani ei ole mitään minun peppuihailiani vastaan vaan hän antaa minun mielellään nauttia pyllistelystään. Onnellinen mies 32.

Vierailija
64/294 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin kyllä kiinnostunut, mutta ei ole vaimoa eikä noita yksinäisiä raskaana olevia naisia ole kohdalle sattunut. aina kyllä tiirailen heitä kun kohdalle sattuu.

Vierailija
65/294 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää kovasti takaa päin asennosta ja minä myös. Nyt varsinkin kun vaimon peppu on vähän kasvanut odotusaikana. Ihana näky kerta kaikkiaan! M 34

Vierailija
66/294 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä kans tykkää paksumahoista. On ne niin kiihottavia pakkauksia.

Vierailija
67/294 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailin tota raskaana olevaa vaimokultaa, kun se saunan jälkeen kampasi alasti jakkaralla istuen tukkaansa. Selkä mukavasti notkolla ja peppu vähän jakkaran reunan yli. Sanoinkin hänelle; ootpa kaunis! Taidankin mennä antamaan sille pusun.

Vierailija
68/294 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä yhdessä aika isossa toimistossa, jossa on paljon nuoria naisia. Luonnollisesti heistä aika ajoin joku odottaa. Nytkin yksi heistä jää kohta mammalomalle - ja hän on todella ihastuttava! Pakko katsoa aina kun hän kulkee käytävillä.

Vierailija
69/294 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten tutustuin raskaana olevaan naiseen eräällä keskustelupalstalla ja seksiinhän se johti. Ennen tuota en ollut asiaa ajatellut mutta hänen kanssa keskustellessa alkoi todella kiehtomaan ja nyt panisin heti raskaana olevaa jos tilaisuus tulisi.

Vaikea selittää mitä siinä kiihottaa. Kai se liittyy jotenkin niihin primitiivisiin tunteisiin jota meillä on ja erikoisuus...

Nainen siunatussatilassa... jos vaikka kerran vielä sais

Vierailija
70/294 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään saa mua enempää kiihottumaan kun raskaana oleva nainen. netistäkin haen vain semmosia vidoita ja kuvia joissa on noita. että silleen..

Vierailija
71/294 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvanut olemus ja vaihteleva mieliala ei tee nostetta.

Vierailija
72/294 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki on muistaakseni 37 vkolla ja aika aamu-uninen. Minä taas käyn lenkillä jo kuuden maissa. Kun tulin tänään lenkiltä, avokki nukkui vielä. Hänellä ei ollut peittoa päällä - varmaan oli aika kuuma. Minä jäin häntä ihailemaan pitkäksi aikaa ennen suihkuun menoa. Kyllä hän on sitten nätti ja haluttava. Jaa miksikö - no enpä osaa sanoa. On vaan..

Vierailija
73/294 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on jo 35 viikolla ja olo on aika tukeva. Odotus on kyllä ihanaa, kun mies jaksaa arkenakin pitää kainalossa. Tänäänkin mies tuli töistä ja pyysi saada pestä minut suihkussa ja minähän suostuin. Istuttiin sitten pitkään kylki kyljessä leffan ääressä. Jaksaiskohan vielä illalla sekstailla..eiköhän :)

Vierailija
74/294 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo on raskaana eikä ole yhtään kiinnostunut seksistä. minä olisin kärsivä mies 29 v

Vierailija
75/294 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottavat, koska en voi välttyä ajatukselta, kuinka ovat saaneet paljaalla loppuun saakka

Vierailija
76/294 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ilman ja sitte muodot uhknee. vielä enemmän synnytyksen jälkeen. kun rinnat huokaa ja vaimo pyyytää tyhjennysapua.

Vierailija
77/294 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokulta on jo aika iso, mutta haluaa paljon seksiä. Tänäänkin oli aika rankka sessio. Välillä minulta jo loppuu puhti. Jaksaa jaksaa..;)

Vierailija
78/294 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti vaimo on lihonut ihan liikaa, eikä ole kovin haluttava

Vierailija
79/294 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin jeesata jos tarvetta ilmenee..

Vierailija
80/294 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki on odottelu loppuvaiheessa ja haluaa seksiä joka hemmetin päivä. Sillä on kuulemma pimppi märkänä koko ajan ja tänäänkin se istu mun syliin ja änkesi mun kalun sisään saman tien. Ei tätä kohta enää jaksa...ei vais kivaa han tää on ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi