Miksi toistaitoiset saavat harjoittaa kiinteistönhuolto"palveluita"?
Onko alalle hakeutunut se kaikkein kyvyttömin ja vähä-älyisin aines? Miksi jostain oven avaamisesta pitää soittaa kahteen kertaan, ennen kuin niinkin yksinkertaisen asian saa hoidettua? Miksi kiinteistön normaaleista huoltotoimenpiteistä ja niiden tekemisestä pitää kiinteistöhuoltofirmaa kaitsea kuin pikkulasta?
Kommentit (14)
Kiinteistönhuoltofirmat haalivat resursseihinsa nähden liikaa asiakkaita. Vasta 20+ vuotta vanha ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Erityisammattikouluissa kehitysvammaisten koulutusvaihtoehdot ovat kiinteistönhuoltaja ja siivooja. Päättele siitä.
Ja tällaiset pääsevät kiinteistöfirman autoilla ajelemaan ja muutenkin liikkumaan normaali-ihmisten joukkoon?
Teillä on varmaan otettu kiinteistönhoito sieltä mistä halvimmalla on saatu. Laiskat&Tyhmät, Kotilatu tai vastaava?
Meillä asiat hoituu, mutta joutuu myös maksamaan vähän enemmän.
Tiedän yhden kiinteistön, jossa sadevedet valuivat asuntoihin sisälle, kun ei kiintestöhuolto ollut vaivautunut putsaamaan rännejä sammaleista.
Ärsyttää tuommoinen haukkuminen. Jos joku pikkuasia on pielessä, voi ottaa harjan omaan käteen, eikä tarvi patsastella kun "minä maksan".
En ole itse kiinteistöhuoltaja ja vain asun As Oy:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden kiinteistön, jossa sadevedet valuivat asuntoihin sisälle, kun ei kiintestöhuolto ollut vaivautunut putsaamaan rännejä sammaleista.
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuommoinen haukkuminen. Jos joku pikkuasia on pielessä, voi ottaa harjan omaan käteen, eikä tarvi patsastella kun "minä maksan".
En ole itse kiinteistöhuoltaja ja vain asun As Oy:ssa.
Eipä tuo haittaa, jos toisinaan joutuu harjailemaan rapun edustan lumipyryn jäljiltä, mutta se haittaa että pitäisi sen harjan kanssa ja muutenkin tehdä jatkuvasti kiinteistöhuollolle kuuluvia hommia, joista niille kuitenkin maksetaan törkyhinta.
Mä olin Tekun aikaan kesätöissä kiinteistöhuollossa. Kummasti alkoi aina tulemaan vikakeikkaa radiosta juuri sen talon asuntoihin missä olin kesäkuumalla ajamassa nurtsia ilman paitaa. Ja aina oli joku kuuma kissa oven takana avaamassa kun vessanpönttö oli tukittu paperilla. Aika monet kermakahvit tuli niinä hikisinä kesinä nautittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan.
Tämä on tosi juttu. Voin antaa vaikka kyseisen asukkaan nimen ja puhelinnumeron, jonka asuntoon sadevesi valui.
Kiinteistöhuolto Lusmu & Poika Oy
Mielestäni kaikki ammatit ovat arvokkaita, mutta jos työtään kohtaan ei osoita minkäänlaista ylpeyttä niin päädytään tämäntapaisiin perseilyihin.
Meilläkin pitää kiinteistöhuoltoa hälyytellä aina kaksi kertaa paikalle ja silti on tarvetta reklamoida. Laskutus tosin toimii ekalla kerralla, vaikkakin väärillä summilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan.
Tämä on tosi juttu. Voin antaa vaikka kyseisen asukkaan nimen ja puhelinnumeron, jonka asuntoon sadevesi valui.
Mun omassa "mökissä" sammaleita ränneistä ei ole puhdistettu koskaan (noin 40 vuotta). On kyllä outoa, että sadevedet menevät asuntoihin sisälle. Jotain muuta oli asunnossa vialla.
Erityisammattikouluissa kehitysvammaisten koulutusvaihtoehdot ovat kiinteistönhuoltaja ja siivooja. Päättele siitä.