Mikä raskaana olevissa kiihottaa?
Yhdessä ketjussa sanottiin että miehiä kiihottaa se vatsa ja he haluavat tulla sille. Minä kun olen aina luullut että raskaana olevat naiset sytyttää miehen suojeluvaiston tms. Ja siitä olen olettanut että miehet haluaisivat raskaana olevien kanssa seksiä hyvinkin perinteisin roolein ja "naarastaan suojelevalla" asenteella.
Onko raskaana olevissa naisissa juttuna iso vatsa, oletus naisen kiimaisuudesta, miehistä suojaasi kaipaavan herkän naisen tunne vai mikä?
Jos harrastat seksiä/fantasioit raskaana olevasta naisesta, mitä haluat tämän kanssa tehdä? Eroaako jotenkin seksistä ei raskaana olevan naisen kanssa?
Jos vain raskaana olevista naisista pitävät vaivautuisivat vastaamaan...
Kommentit (294)
Kyllä on valtavan haluttavia odottajia taas liikkeellä. Pakko kävellä kaupungilla ja ihailla!
Olipa meillä miehen kanssa ihanaa raskausseksiä. Istuin miehen päällä selkä häneen päin kun tiedän ,että mies haluaa nähdä mun pepun rakastelun aikana. Hieroin samalla itselle orkun ja mies tuli samaan aikaan. Olen mieheltä kysellyt mitä hän tykkää kasvavasta mahastani, kun tiedän että monet eivät syty raskaana olevasta. Mies sanoo olevansa aivan innoissaan ja kyllä osoittaakin sen. Meillä onneksi seksihalu kohtaavat. rv 35
Käväisimpä Tampereen uudessa Ikeassa ja tuntui, että joka toinen nainen oli raskaana. Ei meinannut tulle mitään kalusteiden katselusta, kun noita kaunottaria oli joka puolella. Taidanpa käydä Ikeassa tästä lähtien usein ;)
Päätettiin laittaa tilaukseen 9kk tytöllemme pikkusisarus, joten pian on (toivottavasti) taas tätäkin herkkua tarjolla... :9 Omasta mielestäni kun mikään ei vedä vertoja rakastelulle raskaana olevan naisen kanssa. Minusta tuntuu kyllä että myös emäntäkin nauttii seksistä tällöin entistä enemmän.
Mutta vielä, menkäähän te muutkin miehet mukaan neuvolaan, ultraan ja kaikkeen muuhun raskauteen liittyvään "oheistoimintaan". Voin luvata että tekee hyvää myös parisuhteelle...
M 28
vaimo odottaa ja on käyty yhdessä neuvolat ja ultrat. seksiä on enemmän kuin tarpeeksi. välillä täytyy oikein tosissaan pinnistää, että jaksaa. no ei kannata valittaa. m33
...kaksi varvia, kahdet mällit kotipesään. On tuo Rouva kiimaisempi paksuna - hyvä, koska ilo on panna kiimaista naista, jonka tissitkin on valtavan pinkeät ja kooltaan kuin vedellä täytetty ilmapallo - raskaat ja niin isot-että liivien löytö kuulemma vaikeaa - ja vaikealta näyttää niiden paitoihin mahduttaminenkin
Ollaan täällä mökillä odottavan vaimon kanssa. Saunotaan, uidaan ja rakastellaan. Varsinkin nuo iltauinnit ennen nukkumaan menoa on niin upeita, kun saan lepuuttaa silmiäni mamman komeissa muodoissa. m 31
Oltiin vaimon - rv 34 hänellä menossa - kahdestaan mökillä viikonloppu. Seksiä oli joka päivä pari kolme kertaa ja se oli aivan fantastista, mutta eniten kyllä nautin saunomisesta ja uimisesta hänen kanssaan. Saunassa pesin hänet perusteellisesti ja käytiin uimassa (aika kylmää jo 13 C) monta kertaa. En saanut silmiäni (enkä käsiänikään) irti hänen muodoistaan. Kyllä hän on upea ilmestys!
Raskaana olevan pillu on paljon paremman tuntuinen, jotenkin ihanan mehukas ja myöskin ihanan näköinen. Samoin ajatus siitä, että voi vieraaseenkin naiseen laskea lastit sisään ilman "jälkiseuraamuksia" kun tämä on jo raskaana.
Kiinteät rinnat, pullea pillu; kaikki.
Ensimmäinen nainen joka antoi laueta sisään oli erään ex-tyttöystävän kaveri, joka oli neljännellä kuulla raskaana. Se oli ikimuistoinen kokemus.
Minusta naisen tulo raskaaksi on hyvin kiihottavaa ja naisen raskaus on hyvin kiihottavaa ja herkkää aikaa. Pikkuvauvavaihe on hyvin läheistä ja herkkää, muttei seksuaalista.
On hienoa tulla isäksi ja saada lapsia, mutta parisuhteessa pitkään olo ei. Minulla on neljä lasta neljän naisen kanssa ja mieluusti vielä yhden tekisin, jos sopiva nainen sattuisi tulemaan vastaan.
Raskaana olevat naiset... vain ovat niin pyöreitä ja täyteläisiä. Siis sellaisia naisia, joista muutenkin pidän, mutta vielä enemmän.
Kyllä on näkymät kesän jälkeen aika vähissä! Joskus sentään uimahallissa näkee odottajia. Markettien odottajatkin ovat paksuissa vaatteissa. Voi kun tulis taas kesä!
Oltiin kullan kanssa varmaankin viimeisellä laivamatkalla ennen synnytystä - olen 37 viikolla. Tanssiminen ei enää jaksa kiinnostaa, mutta parivuoteellisessa hytissä oli ihana nauttia toisistamme, käydä syömässä ja aamupalalla. Mies on niin ihanan hellä ja ottaa toiveeni huomioon. Kelpaa odotella...
Esikoista odottava vaimokultani on vain kaunistunut mahan kasvaessa. Tytän mielelläni hänen toiveensa kaikin tavoin myös seksipuolella. Hänellä tekee mieli paljon useammin kuin minulla ja nuolen usein siksi hänelle orgasmin. Siksi hänkin vastavuoroisesti haluaa tuottaa minulle iloa. Eilen illalla saunan jälkeen meillä oli aivan taivaallinen seksisessio. Kulta tietää, että tykkään erikoisesti hänen pepustaan ja hän esitteleekin sitä ihan mielellään minulle. Eilen hän asettui päälleni kontalleen peppu minuun päin ja laittoi mahansa jalkojeni väliin ja tyynyjä vielä rintaansa vasten löytääkseen mukavan asennon. Siinä hän sitten siitin sisällään hiljalleen liikkui ja oli välillä pitkään paikallaankin. Minulle oli upeat näkymät hänen peppuunsa. Saatiin vielä molemmat melkein yhtäaikainen orkku lopuksi. Kertakaikkiaan herkullinen pakkaus tuo rouvakulta. m 32
hävettää, kun ei enää tuo karvojen ajelu alapäästä meinaa onnistua :( Sääret mies ajelee, muttei uskalla mennä intiimialueille. Onko raskaana oleva, "karvainen" nainen myöskin seksikäs?
Meillä seksiä normiverran, eli kerran viikossa tai kahdessa. Itse haaveilen vieraista miehistä ja pitkistä sessioista.
Ikävää, etten saa ihailevia katseita vaikka normaalitilanteissa saankin niitä vierailta miehiltä. Maha on pyöreä ja rinnat isot ja täyteläiset (ilman raskautta kuppikoko D). Tai ehken vain osaa tulkita katseita oikein?
Meillä lapsi jo kolmas, ja maha pullahtanut jo esille ja on iso. Aiemmissa raskauksissa mies on hellinyt ja ollut läsnä, nyt mies ei enää jaksa hemmotella kun on jo kolmas tulossa..
Nainen rv 17+jotain
hävettää, kun ei enää tuo karvojen ajelu alapäästä meinaa onnistua :( Sääret mies ajelee, muttei uskalla mennä intiimialueille. Onko raskaana oleva, "karvainen" nainen myöskin seksikäs?
Meillä seksiä normiverran, eli kerran viikossa tai kahdessa. Itse haaveilen vieraista miehistä ja pitkistä sessioista.
Ikävää, etten saa ihailevia katseita vaikka normaalitilanteissa saankin niitä vierailta miehiltä. Maha on pyöreä ja rinnat isot ja täyteläiset (ilman raskautta kuppikoko D). Tai ehken vain osaa tulkita katseita oikein?Meillä lapsi jo kolmas, ja maha pullahtanut jo esille ja on iso. Aiemmissa raskauksissa mies on hellinyt ja ollut läsnä, nyt mies ei enää jaksa hemmotella kun on jo kolmas tulossa..
Nainen rv 17+jotain
Minun vaimoni on aina ollut karvainen alapäästään - myös raskausaikana pari vuotta sitten. Minua ei haittaa ollenkaan - päinvastoin. Tykkään muutenkin luomuista. Nainen on minusta kauneimmillaan juuri saunasta tulleena ilman meikkiä. Vieläkin katselen mielelläni odottajia ja ilhailen heitä salaa. Ole huoleti! Tykkääjiä riittää.
mina teen ihan mitävää jos mä saan joku raskaana nainen ;-)
Vaikeahan sitä on selittää, mikä niissä (raskaana olevissa) kiinnostaa. Kun kiinnostta niin siinä se. Ei sitä ite tajua. m 29
voi olla myös se, että ainakin meillä vaimo muuttui todella ihanaksi aina odottaessaan.
Seksiä harrastettiin monta kertaa viikossa ja vaimo myös tyydytti minua. Vaimo inhoaa antaa suuhun saati peppuun, mutta raskauden aikana sain molempiin useasti ja sitten lisäksi todella paljon pimppiin. Ja koska sain muutakin kuin pillua, niin tottakai laukesin käytännössä aina.
Synnytyksen jälkeen tilanne normalisoitui ja seksi on täysin vaimon ehdoilla tapahtuvaa perusjyystämistä.
Lapsia on nyt 3 ja enempää ei voi tehdä, joten kiihkeät seksit on meillä ohi. Asiasta on keskusteltukkin, mutta vaimon mielestä vain yhdyntä on normaalia ja muu on ällöttävää, ja olen kuulemma epänormaali jos ei pillu riitä.
Raskaana olevien naisten näkeminen saa minut vieläkin aika kiihottuneeksi kun mieleen muistuu vaimon raskausajat.