Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms #3

31.03.2006 |

Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.

Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)

Kommentit (448)

Vierailija
81/448 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää Matti Nykästä, enkä Jasper Pääkköstä, mutta silti se on ainut leffa joka ollaan käyty kattomassa kahden vuoden seurustelun aikana...Ukko tykkäs, mä en:)

Mulla alkaa maanantaina työt...Alkaa aika taas menemään nopeasti ja kohta onkin jo marraskuu:) Iik! Näytöt edistyy hyvää vauhtia, samoin häävalmistelut:)

Se on ihan huippu söpö toi Mavun koira, haluaisin nähdä sen vielä " ajeltunakin" ;)

Vierailija
82/448 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla oli kuin olikin kaikki kunnossa, ja ultraaja oikein naureskeli että lapsi on kuin oppikirjoista kun kaikki mitat oli just ne mitä tuon ikäisellä keskimäärin.

Kauheasti se siellä riehui alkuun ja esitti kaikki temput. Sitten kun piti alkaa kuvaa ottamaan, se käänsi selkänsä eikä liikkunut enää vaikka ultratäti kuinka tökki. Saatiin sitten kuva jossa on vaan takaraivo, selkä ja peppu mutta näkeehän tuostakin jo. Mies ehti laskea kyllä sormet ja varpaatkin joten uskomme että lapsellamme on raajat vaikkei niitä todisteesta näekään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/448 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dangy: Ihanaa kun on hyviä uutisia.

Paljos nyt olikaan viikkoja?

Vierailija
84/448 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on alkaneet pikkuhousut kiristää joten kai on tullut lisää tuohon lanteille. Äyh. Samoin kaikki paidat alkaa olla mahan kohdalta aika täysiä joten pitäisi raahautua vaateostoksille, ärh. Ja kun ei yhtään tiedä että ostaisko lämpimämpää vai ihan kesähörsöä kun sää on mitä on.

Vierailija
85/448 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, yhteys katkes ku viimeksi juteltiin...:( Stara pomppas näppäimistölle ja kone jumittu täysin! Pitäs ostaa uus kannettava kun tää vanha kuumenee niin hurjasti kun toi tuuletin ei toimi...

Tänään alko työt, mä oon ihan poikki. Huomenna tulee 63uutta lasta kerhoon, APUA!

Vierailija
86/448 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa netissä. Ollut taas nettipimennossa, kun piti muuttaa takaisin minun vanhempien luokse. Se meidän talonyhtiön putkiremontti ei vieläkään ole valmis, nyt se on varmaan pahimmassa vaiheessa menossa :/ Elokuun lopulla toivottavasti päästään jo omaan kotiin takaisin. Alkaa vähitellen tympäsemään tämä edestakaisin muutto ja ramppaaminen :////

Maha alkaa näkyä. Äiti naureskelee, että " kaksoset sieltä on tulossa" kun kuulemma on niin " iso" . Ei tuo nyt vielä mikään iso ole, ulkopuoliset varmaan vain luulisivat minun olevan muuten vain pömppömahainen, mutta äidin mielestä maha on iso siihen nähden, millä viikoilla olen. Ilmeisesti minulla on hieman taaksepäin kallistunut kohtu, joten senkään vuoksi mahani ei vielä pitäisi hirmuisesti näkyä, mutta näkyy kuitenkin. Noooh, muutama viikko vielä ultraan, sittenpä näkee, jos siellä yhden sijasta olisikin kaksi pikkuista asukkia (jaiiiiks!!).

Muuten vointi on aivan loistava. Pahoinvointi on tipotiesssään, onneksi. Energiaakin tullut vähän lisää ja työt loppui (jee). Enpä kyllä olisi enää niitä hommia jaksanutkaan. Raskasta fyysistä työtä, paska palkka ja pääkopalle työssä ei ollut mitään haastetta. Onneksi pääsee taas koulun penkille, olen sitä kaivnnutkin (mikä on IHME, sillä en ole koskaan pitänyt itseäni opiskelijaihmisenä, päinvastoin).

Olipa mukava lukea koirauutisia ja Minun_:n vauvan kuulumisia. Täällä on tainnut tuo vauvakuume vaihtua koirakuumeeksi ;) No ei, kyllä sitä itsekin tykkää koirista. Me tosin laitetaan koira vasta sitten kun lapsi/lapset on vähän isompia. Osaavat hekin sitten kunnolla nauttia siitä eläimestä ja ehkä vähän huolehtiakin siitä.

Mortemille onnea testailuun!!

Han ja pikku Pööpötin 15+6

Vierailija
87/448 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tänään rv5 tasan. Että alussa ollaan. Varasin ensimmäisen neuvola-ajankin, sain vasta heinäkuulle. En kyllä jaksaisi odottaa niin kauaa, mutta sitten kai kuunnellaan sydänäänetkin ja muut, mitä varmaan vielä lähiviikkoina ei voisi kuulla/kuunnella...? No en tiedä, minulla on ei ole aiempaa kokemusta raskaana olemisesta ja neuvolakäynneistä! :D

Aaah, mahaa vääntää ja vihloo ja etoo ja palelee. En silti vaihtaisi yhtään mihinkään! On tämä jännää! :) Milloin muut kerroitte ulkopuolisille että perheenlisäystä on tulossa? Minä kerroin melkein heti siskolle, mutta muille ei olla kerrottu, eikä kerrota ennenkuin joskus rv12 tienoilla. Tai no, minä olisin valmis kertomaan vaikka heti, mutta mies vielä toppuuttelee. Ja ehtiihän tuota myöhemminkin.

Mulla ei ole tuota meseä, mies ei jostain syystä halua sitä meidän koneelle :/ En kyllä ymmärrä miksi. Irc meillä on käytössä, mutta onko kenelläkään muulla?

Lisää plussauutisia kiitos! Vieläkö MSOLilla ja mortemilla on yritykset päällä? Miten mortemilla on ne terot auttaneet?

Vierailija
88/448 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva taas lueskella teidän raskaus juttuja:) Ihanaa kun teillä on tärpännyt dagny ja Han! Nyt sitten plussat mortemille ja MSOL:lle (Vai miten ne kirjaimet nyt menikään;)) Mulla on jotenkin tosi ikävä sitä plussan perään haikailua ja jännitystä:) Mutta puolen vuoden päästä sitä sitten alotetaan taas yrittäminen:) On kyllä tosi rasittavaa odottaa että pääsee odottamaan...

Mä en osaa edes käyttää koko meseä! Tosi noloa, mutta olen ihan tumpio näiden sähköllä toimivien koneiden kanssa;) Onneksi mies on vähän fiksumpi ja auttaa tarvittaessa, joten saattaa olla että meillä kohta myös mese löytyy:)

Me ollaan menossa ensi viikonloppuna särkänniemeen:) Tosi kivaa, en oo käyny pitkään aikaan, viimeksi varmaan noin 15 vuotta sitten:)

Kamalaa kun on kesä ja lapset lähtevät kesälomalle. Tänään paruttiin töissä lasten ja ohjaajien kanssa kun minä en enää jatka nykyisessä työpisteessäni, vaan vaihdan paikkaa lähemmäksi kotiani. Huomenna vielä viimenen päivä ja sitten 3 viikkoa kesäleireilyä ja sitten LOMA!! :)

Vierailija
89/448 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut ovat taas alanneet ja sen huomaa mun aamuistani. Oon vissiin jännittännyt tai jotain, kun eilen ja tänään aamulla lensi laatta. Huomenna on kolmas päivä koulua, joten toivottavasti sujuu paremmin. Ja jo torstaina on luokkakuvaus. Sain parturiajan perjantaiksi, joten pitää mennä tällä kananpersustukallani kuvauksiin :D

Ja tänään on menossa rv 12+4 :)

Vierailija
90/448 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han_: mä käytän myös ircciä :)

Vierailija
91/448 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Laukkis[/color]: millä kanavilla käyt?

[color=red]jardins[/color]: kyllä se aika loppujen lopuksi äkkiä menee, kun pitää itsensä kiireisenä! :D Sullakin kuitenkin nuo häävalmistelut, että tuskin tulee tylsää. Pian huomaatkin jo olevasi ruova ja kohta huomaat että on vaavi tekee tuloaan. Katsotaan vaan!

Vierailija
92/448 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruova tarkoittaa sitten ROUVAA. Osaan kirjoittaa...

Vierailija
93/448 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tulee haiku raskausaikaa ku teidän juttuja lueskelen:( olis se kiva taas käydä neuvolassa ja kuunnella sydänääniä sun muuta... ja se ihanan iiiso vatta:D

no ehkä joskus mullakin vielä sellanen on:)

mulla kyllä on nyt totaalinen muistikatkos, että koska kerrottiin sukulaisille.

esikoisesta taidettiin kertoa aika alussa, mutta tytöstä kerrottiin vasta aika myöhään, sen muistan että miehen sukulaisille kerroottin siinä vaiheessa ku mahaa oli jo vähä kasvanu, kun muistan vaan miehen mumman sanat " kyllä mä jo täs oon kattellukki että sulla tuo maha on pyöristynyt, mutta en viittiny sitte puhua mitää" :)

poikaki on oppinu nyt kahen sanan lauseita, on kyllä niin sulosen kuullosta:) potalle kun se istuu niin se huutaa " jeee!! kakka tui!!!:D ja kuvista se jo tunnistaa mummat ja paapat sun muita sukulaisia, isinki se on nyt hiljan oppinu sanomaan.

aika jännä ku poika tunnistaa miehen pelkästä kädestä kun siinä on tatuointi:O vähän näkyy vain kättä kuvassa niin poika huutaa isii!! ja osottaa kättä:D

oottakos muuten seurannu lostia? mä oon ihan koukussa siihen, tekis mieli lainata kaverilta se eka tuotantokausi ja läsähtää sohvalle vahtaamaan sitä, mutta ei viitti...

Vierailija
94/448 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han_:

[color=FF34B3]mortem:[/color] kuule, teepä äkkiä suunntelmat juhannukseksi, niin varmasti tärppää!

Muuten hyvä mutta meillä on ollut juhannus suunnitelmat valmiina jo viime juhannuksesta asti :D

MSOL:

Ollaanko me nyt Mortemin kanssa ainoat lapsettomat yrittäjät? Jardinsillahan yritys on häiden takia tauolla.

Kp 10/35 ja aika pitkä odotus vielä edessä. :/

Taitaa se niin olla. Toivottavasti ei ole niin kauaa :D

mavu:

mulla tuli tuos mieleen, että onko teillä muilla meseä? jos kaikki lisättäis toisemme meseen niin voitas jutella sieläki aina ku vaan kerettäis?

vai onko ihan huono idea?

Lisäsin teidän kaikki meselliset mun meseeni, en tässä viitti sitä omaani sanoa mutta se serena kuitenkin olen minä :D

Dagny:

Vauvalla oli kuin olikin kaikki kunnossa, ja ultraaja oikein naureskeli että lapsi on kuin oppikirjoista kun kaikki mitat oli just ne mitä tuon ikäisellä keskimäärin.

Ihanan kuulosta, toivottavasti me MSOLin kanssakin kohta päästään kokemaan tuollaista.

Han_:

Mulla ei ole tuota meseä, mies ei jostain syystä halua sitä meidän koneelle :/ En kyllä ymmärrä miksi. Irc meillä on käytössä, mutta onko kenelläkään muulla?

Lisää plussauutisia kiitos! Vieläkö MSOLilla ja mortemilla on yritykset päällä? Miten mortemilla on ne terot auttaneet?

Kyllä mä tuota irkkiä käyttelen, mortem sielläkin on nikki =)

Terot oli vähän niin ja näin, tiputteli koko ajan ja heti kun kymmenennen otin niin vuoto alkoi. Piti soittaa gynelle mutta enhän mä saanu aikaseksi ja nyt katon miten seuraavat menee.

mavu:

oottakos muuten seurannu lostia? mä oon ihan koukussa siihen, tekis mieli lainata kaverilta se eka tuotantokausi ja läsähtää sohvalle vahtaamaan sitä, mutta ei viitti...

Lostia on tullu seurattua nyt vuoden verran. Kun tuo ameriikan serkku niitä lähettelee aina :D Ja ekan kauden DVD boksikin löytyy. Viime torstaina loppusi jenkkilässä toinen tuotantokausi janyt pitäisi kestää syksyyn asti.. ei kestä..

En muista että olenko teille jo kertonut että meillä on vauva, kisuvauva. Herran nimi on möykky ja on aivan todella suloinen..

Vierailija
95/448 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, nyt on viimeinen työaamu tuolla ihanassa kerhossa. Voi nyyh, kamala haikea fiilis jo näin aamusta =/

Ostettiin eilen illalla auto. Tosi kiva kun saatiin taas joku menopeli, onkin ollu ihan outoa hoitaa kaikki menot bussilla:)

" kyllä se aika loppujen lopuksi äkkiä menee, kun pitää itsensä kiireisenä! :D Sullakin kuitenkin nuo häävalmistelut, että tuskin tulee tylsää. Pian huomaatkin jo olevasi ruova ja kohta huomaat että on vaavi tekee tuloaan. Katsotaan vaan! "

Mä niin tykkään teistä kun aina jaksatte piristää vaikka murhe ei olisikaan mikään iso:) Kyllä tässä nuo häävalmistelut on jo hyvässä mallissa, tekisi mieli kokoajan touhuta jotain häihin liittyvää, mutta muuten loppuisi päivät kesken :) Nyt ois 5kk ja 22päivää jäljellä:)

Dagny: Olittekos tekin menossa nyt naimisiin? Muistan nähneeni sinut demin kihloissa kohti avioliittoa keskustelussa. :)

Vierailija
96/448 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan nyt ei tapahdu ihan heti vaan vasta 2008-kesällä. Me just eilen puhuttiin että vaaveli on sitten jo puolitoistavuotias niin osaa jotain tehdäkin juhlissa ja ymmärtää niiden päälle. Mä sanoin miehelle että mun huomenlahjatoiveeni ois sitten vähän eriskummallinen: koiranpentu. Mies ite taas heitti siihen että hän toivoo toista vauvaa :D

Vierailija
97/448 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dagny:

Mä sanoin miehelle että mun huomenlahjatoiveeni ois sitten vähän eriskummallinen: koiranpentu. Mies ite taas heitti siihen että hän toivoo toista vauvaa :D

Oih, suloista :D

Vierailija
98/448 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on miehen valmistujaisjuhlat takana. Huh, kun tuli väsy ja kauhea ähky kun vesin tuota ihanaa lohivoileipäkaukkua :P ja täytekakkua. ja nyt vedän taas ruokaa, vaikka pari tuntia sitten söin nuo. Mulla on pohjaton maha ja sen alkaa nykyisin huomata mun mahamakkaroista :/ Pikkuveli sanoi, että näytän siltä että olisin raskaana :D

Kp 17/33-35 ja toivotaan, että pikkuveljen puheet olisivat kohta ihan totta. Mä haluan vauvamahan :)

Oon ollut koko viikon töissä ja huomenna taas kuudeksi töihin. Onneksi sovittiin äsken isän kanssa (isä on mun työnanantaja Hackmannin tehtaalla, nyk. Iittalan omistuksessa) ja mulla on ensi viikko iltavuoroa :) T

Että sori vaan mavu ja Laukkanen, kun en oo kunnolla ehtinyt jutella. Mulla on niin illalla kiire nukkumaan ettei ehdi kunnolla netissä olla tai mesessä.

Vierailija
99/448 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tutustunut mesen kiintoisaan maailmaan;) Mun osoite on Jenni_Hannu@hotmail.com jos joku haluaa lisätä sen omaansa:)

Tuli kyllä fiksu olo kun mieskään ei osannut tuota aparaattia käyttää! Se on sellanen tietokone nörtti että yleensä sillä ei ole mitään vaikeuksia näiden juttujen kanssa:)

Huomenna alkaa mun suunnittelema toiminnallinen viikko meidän kesäkerhossa:) Oon ihan innoissani kun pääsen toteuttamaan itseäni lasten kanssa.

Vierailija
100/448 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisyönä näin unta. Olin joku muu kuin itseni, ja selailin NÄ-foorumia ja silmiin osui mortemin kirjoittama teksti

Taitaa tämä tyttö juoda juhannuksena vaan muumilimua

joka oli päivätty 17.6.2006 Toivottavasti tuo olisi enne =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme