DeMoms #3
Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.
Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)
Kommentit (448)
Oon ollut vähän aikaa nettipimennossa, kun oltiin taas anoppilassa käymässä. Täällä on kyllä ollut vähän hiljaista :/ Taitaa olla muilla enemmän puuhaa kuin minulla :) No, ensi viikolla mullakin alkaa työt, jotta en taida enää tuntikauisa sitten istuskella netissä.
Testasin tosiaan kp23 (viime pe) negan ja äsken kun testasin uudestaan (kp28) niin aivan selvä plussa tuli ruutuun! :D Toivottavasti kyytiläinen pysyy matkassa nyt.
ONNEA HAN_!!!!!
meillä ne ristiäiset oli tosiaan viime sunnuntaina, ja pappi käänsi tytön nimet niin että se tarkottaa kuulemma minun kaunis liljani:) aika sopivasti valittiin nimet:D
mutta sen tarkemmin en nimiä viitti tänne kirjottaa;)
mutta sen verran voin sanoa, että tällä hetkellä tytön etuneä ei oo ku alle 100:lla henkilöllä.
vaikka taitaa tuokin nimi yleistyä:(
pappi oli aivan mahtava, tuon ottaisin uudestaan vaika heti, ja toivottavasti joskus tulee tarvettakin:)
testaan huomenaamulla uudestaan, jos ei menkat ala. Tuli kyllä maailman selvin plussaviiva, mutta periaatteessa menkat ei ole edes myöhässä (kp28/25-29), niin mitä tahansa voi vielä tapahtua.
On tämä kyllä uskomatonta. Tuntuu, että eihän tämä voi olla mahdollistakaan. :) Toivottavasti kuitenkin on.
Nyt kyllä heräsi uteliaisuus, että minkäs niminen tyttö siellä mavulla oikein on? ;)
Mulla on kyllä vissiin näissä asioissa jotain näkijän kykyjä. Arvasin nimittäin silloin itse plussattuani että pian te alatte yrittää ja että eka kierrosta tärppää. Olin aivan varma mutta en vaan viitsinyt silloin tuoda aavistuksiani julki :) Hirveän usein mulla on myös hyvin vahva (ja aina oikeaan osuva) intuitio tuttavien lasten sukupuolesta. Vaikka toisaalta, onhan siinä aina 50% mahdollisuus onnistua :)
Mutta siis, aivan upea juttu! Katsopas nettilaskurista mikä osuu lasketuksi ajaksi.
Laskettu aika olis näillä näkymin 1.2.2007. Täytyy sanoa, että mulla oli erittäin vahva intuitio itselläkin, että tässä kierrossa tärppää. Tunne tuli jo silloin kun oli vielä menkatkin, jotenkin vain tiesin, että nyt tärppää. Siksi en meinannut uskoakaan, kun sain sen negan kp23. Mutta kyllä se vielä tänäkin aamuna näytti ihan plussalta. Yhtä vahva viiva oli kuin eilenkin.
Eilen tuli myös todella voimakas intuitio siitä, että poika tulee. Ja onhan siihen 50-50 mahdollisuus :)
Oi, paljon onnea Han_:ille!! Ihanaa, voi vitsi! ;) Mä niin tykkään näistä teidän positiivisista uutisista:) Onnea nyt ihan mielettömästi! :) :) :)
Ihanaa kun teillä alkaa tärppäämään! Nyt mortemillekin se plussa! Pidän peukkuja..! :)
Han_: Paljon onnea plussasta!
Mavu: Ilkeetä pitää meitä epätietoisuudessa tytön nimen suhteen :D.
Niin, meidän pikku miehellä ei ole maitoallergiaa.
Huh mikä helpotus.
mäki taas pitkästä aikaa jaksan kirjottaa tänne:)
meillä on nyt uusi perheenjäsen kääpiövillakoira nimeltään mimi. poika sen nimen keksi, tai kysyin siltä mikä uuden koirannimeksi, niin se sanoi mimi, tarkoitti siis nimi, mutta tuo mimi on ihan mainio nimi varsinkin kun poika sen keksi joten se sitten annettiin:)
nora vanhus ei hyväksyny pentua ku vasta 1,5vko päästä, sitä ennen vaan murisi sille kokoajan jos se yritti tulla lähellä, mutta loppujen lopusk se sitte rupes senkans leikkimään, ja jokapäivä ne peuhaa vähän väliä.
rakennettiin takapihalle aitaus ettei koirat ja poika pääse karkuun:) ovi puuttuu vielä, mutta se on suunnitelmissa tehdä viikonloppuna.
eipä tässä sen kummempaa ollu, nyt täytyy mennä nukkumaan että jaksaa herätä aamulla:)
Ah, me saatiin tänään kortit askarreltua, niistä tuli niiiin ihanat=) Mä oon niiiin onnellinen:) Tuo mieskin on aivan unelma, hemmottelee mua nyt joka päivä ja osallistuu häävalmisteluihin todella suurella innolla:) Voi kun ton pääsis jo naimaan, on mulla siinä niin unelma mies että!
Mentiin tänään keskustelemaan niistä kukista. Olisin halunnut simppelin ruusukimpun, ei muuta kuin pitkiä ruusuja, koska puku on itsessään niin hieno. No, se floristi sitten jyräsi mun ehdotuksen ja lupasi tehdä parin viikon päähän piirroksia siitä mitä hän ajattelee. Oman kimppunsa arvio euroissa on 170¿...Kyllä mä sinäänsä ymmärrän että jokainen kukkakauppa haluaa tehdä näyttäviä kimppuja jottei " sana leviä" siitä että ollaan vaan laitettu kukkia kasaan. En kyllä ota sitä puskaa jos se on ihan kammo! :)
Kiitos kun sai purkaa taas:)
PALJON ONNEA Han_!!! Niin se meidän yrittäjien kopla pienenee.
Täällä on kp 6. Jollei nyt vielä tästä kierrostakaan tärppää niin voi ainakin lohduttautua sitten sillä että juhannuksena voi juoda muutakinkuin pelkkää mehua :D
[color=FF34B3]mortem:[/color] kuule, teepä äkkiä suunntelmat juhannukseksi, niin varmasti tärppää! Itse olin juuri tehnyt suuret suunnteilmat siitä, kuinka paljon ja mitä juon juhannusfestareilla ja niin edelleen, kunnes sitten tulikin plussa. No, en kyllä vaihtaisi tuota plussaa mihinkään, mutta sitä vaan, että tottahan toki se plussa tuli, kun aloin tekemään suunnitelmia, joihin ei kyllä raskaus sovi yhtään! :D
Minkä värinen Mimi on? Meidän lähellä asuu ihan samanlainen villakoira kun se mun vuosi sitten kuollut ja oon aivan rakastunut siihen. Sillä on jopa sama nimi kuin koirallani silloin kun sen sain (se piti kyllä muuttaa kun erosi vaan äänteellä minun nimestäni).
Mun mielestä tollaiset " sama tavu toistettuna" -nimet sopii tosi hyvin villakoirille. Kaverilla on Fifi ja Pepe ja itse olen päättänyt että mun tulevien villakoirien nimet on Nunu ja Jojo.
Mä sain neuvolasta rautaa kun oli hemoglobiini kuukaudessa notkahtanut isosti. Nyt onkin jo heti parempi olo: huimausta ja pahoinvointia kun on ollut pari viikkoa aamupäivisin. Suolaa oikein käskettiin syödä kun on niin matalat paineetkin.
Kohdun kasvu on tasoittunut, eli enää ei mennä kuukautta edellä sf-mitan kanssa. Se on enää vaan senttiä yli keskikäyrän. Maha olikin just " pullahtanut" esiin kun se viimeksi mitattiin ja silloin se olikin melkoinen kupla.
Vauvan tavarat on kaapissa järjestyksessä ja pinnasänkykin onnistuttiin jo ostamaan kun vähän käytettynä löytyi vielä hienompi kuin se kaupasta katsomamme. Nyt säästetään noin 70 euroa vaikka joudutaankin ostamaan patja " kalliimmalla" (pinnasängyn ostaja saa siitä 20 euroa alennuksen).
Ollaanko me nyt Mortemin kanssa ainoat lapsettomat yrittäjät? Jardinsillahan yritys on häiden takia tauolla.
Kp 10/35 ja aika pitkä odotus vielä edessä. :/
Huomenna alkaa sitten työt! Kamalaa kun seittemältä pitää olla töissä, joten viiden jälkeen pitää olla jo ylhäällä. Mä en oo oikein aamuihmisiä.. Tai se nouseminen tuottaa vaikeuksia. Toivottavasti totun siihen ja saatais miehen kanssa aikaiseksi mennä aina illalla aikaisin nukkumaan, kun silläkin työt alkaa seittemältä. Sillä tosi on lyhempi työmatka.
Tänä kesänä aijon tienata kunnolla :D Teen työtä tukka putkella, niin saan vähän syksyä varten säästöön.
" Mavu: Ilkeetä pitää meitä epätietoisuudessa tytön nimen suhteen :D. "
ai kui nii...(tähän sellanen silmiään pyörittelevä ja viheltelevä hymiö:D)
kyllä mä sen teille voisin kertoa, muttaku täälä kuitenki käy miljoona muutaki ihmistä lukemas meidän juttuja, niin en viitti:)
mulla tuli tuos mieleen, että onko teillä muilla meseä? jos kaikki lisättäis toisemme meseen niin voitas jutella sieläki aina ku vaan kerettäis?
vai onko ihan huono idea?
mulla kyllä yleensä nuo mesekaverit esti kirjottelee ahkerasti ja sitte ne katoo johonki:(
ainoastaan sukulaiset on ollu uskollisia:D
kyllä on ollu synkkää ilmaa:( käytiin tänään pitkästä aikaa ulkona syömässä, vaikka ei kovin hääviä ruokaa ollu,mutta tulipahan käytyä:)
Mavu: Tokihan mä ymmärrän, ettet halua kaikkien nähden paljastaa tytön nimeä.
Joo, mulla ainakin on mese: jennyh1986@hotmail.com
Saapi lisätä, jos haluaa
mä lisäsin sut laukkanen, tai ainaki yritin, en sitte tiedä onnistuinko:/
mun mese osote on mavu84@hotmail.com jos haluatte lisätä:)
mimi on musta mutta sillä on sielä täälläharamita tupsuja, jos sen leikkaa ihan siiliks niin ne harmaat läntit näkyy tosi selvästi, mutta tollasena 2cm pitusena ne ei näy.
haettiin se hyvinkäältä äiteenkans, ja mies jäi kotiin tenavienkans.
jotenki tuntuu, että mimi on paljo viisaampi ku nora pentuna:O nyt jo tottelee tosi hyvin:) nyt on oppinu jo aika hyvin sisäsiistiksi, ja osaa pyytää jo pihallekki silloon tällöön.
vielä ku sais sen opetettua ettei hypi tenavien päälle, niin sitte olisin tyytyväinen:)
mutta nyt meen kattomaan matti elokuvaa, saa nähdä onko mistään kotoosin... tosin vihaan koko matti nykästä että siinämielessä huono elokuvavalinta, mutta pakko se on nähdä silti:D
Oi, ihanaa kuulla noita lasten ensimmäisiä sanoja:) Voi nyyyh, mäkin haluan oman nyytin:) No, tuo oma pikku-ukko täyttää tänään 4kk, ajateltiin ostaa sille jotain koiranherkkuja kun siitä on tullu Ison-ukon silmäterä:)
Mulla alkaa olemaan häästressi, 3kk ja 17päivää kunnes sanomme tahdon! Kamalasti on tehtävää, ja sitten pitäisi vielä koulustakin valmistua marraskuun alussa...Kaikki näytöt vielä pitämättä, joten niitä nytten joudun puurtamaan...2näyttöä x kk vauhtia pitäisi edetä, muuten jää valmisumiset muille...Jostain pitäis saada tsemppiä ja iso potku perseelle että saisin ne tehtyä. Koko ajan keksin vaan jotain muuta tekemistä, jotka lykkää tuota opiskelua.