DeMoms #3
Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.
Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)
Kommentit (448)
Ja keskiviikkona vanhempien kanssa Ikeaan ostamaan meille kauheasti huonekaluja. Tykkään!
huomenna lähetään vaasaan kattomaan yhtä autoa:D jos se vaan on enää sielä, toivottavasti!!
käydään isovelin työmaalla tutkailemassa sitä vähä tarkemmin, ettei vaan oo mikää susi auto sitte pohjasta yms...
ristiäisetki on viikonpäästä, että niitäki pitää täs ensviikolla järkkäillä.
pappi kävi eileen ja oli kyllä paljo mukavampi ku se edellinen, ja tuo pappi oikee kertoi vaihe vaiheelta miten se kaste menee.
Nyt mulla on taas " huono-omatunto" kun en ole täälä käynyt :( Mulla on kaks foorumia millä pyörin ihan joka päivä ja sitten on nämä muutamat mitkä muistan aina vain yhtäkkiä :S Ja sitten onkin tullut jo niin paljon tekstiä että menisi ikuisuus kun jokaiseen kommentoimisen arvoiseen asiaan laittaisi.
Hiukan tästä omasta tilanteesta:
Olin eilen gynellä ja se määräs mulle teroja että saan nyt tuon kierron säännölliseksi. nyt on kp 11 ja kp 16 pitäis alottaa ne, toivottavasti ehtii tulemaan se kp16 kun viime kierto oli vaan 13 päivää..
Ihan tasapuolisesti kaikille nykyisille ja tuleville äideille:)
Mullakin on täällä käynnit harvenneet, kun on tuo vauvailu jäänyt pois kuvioista. Meillä hääjärjestelyt etenee vauhdilla ja odotan jo malttamattomana marraskuuta:)
Mulla on kamala stressi noitten koulutöiden näyttöjen kanssa! On niin monta ihmistä joihin pitää olla yhteydessä ja kertoa ja raportoida eri asioista mutta menen ihan sekaisin mitä pitää kenellekkin kertoa ja missä aikataulussa. On tämä ammatin hankinta rankkaa touhua!
oli se auto sielä ja tehtiin kaupat:) nyt on taas tuttu ja toivottavasti turvallinen toyota:D tänään mennään äiteenkaa pankkiin hakemaan vähä lisää lainaa, ja sitte ku isoveli saa vaihdettua tuohon meijän vanhaan autoon jakopäänhihnan niin sitte sais hakea sen toyotan:)
siinä onkin sitte ilmastointi, että on lastenki kannalta parempi, ei tarvi kesällä läkähtyä kuumas autos, ja voi lähteekki vähä kauemmas.
Esikoisella on ylihuomenna tanhujen esiintymiset :) Tänään olis kenraalit. Vähän jännittää minua. Videokamera pitää ottaa sitten mukaan, että nähdään ensimmäinen kunnon esiintyminen.
Typykkä ei meillä käyttele enää vaippoja. Ihanaa, kun ei tarvitse vaippailla kuin yhden lapsen kanssa.
Poika on oppinut istumaan ilman tukea ja hampaitakin ilmestynyt pari kappaletta. Muutenkin alkaa tuntua jo niin isolle jätkälle ;)
Me muutetaan huomenna ja uudessa paikassa ei ole nettiä :( elikkäs olen nettipimennossa ties kuinka kauan.
Kp' tä edelleen laskeskellaan mutta toiveet on suuret (ei kyllä vielä tästä kierrosta) että kun takaisin tulen laskut ovat vaihtuneet rv' hin ;)
..Mulla on ollut kummallinen vaiva, kun joka ilta särkee päätä ihan vietävästi, eikä uni meinaa tulla millään...No, tää tietokonen edessä istuminen ei varmastikkaan sitä särkyä poista, mutta aattelin tulla nettiin pyörimään ja ettimään aineistoa näyttöihin jos sitten vaikka uni eksyisi silmään;)
Jostain kumman syystä vaan tulin tänne enkä googleen...
On se varmaan hurjaa kun lapset kasvavat niin nopeasti. Meillä on töissä haikeat hetket kun suurin osa ykkösistä lopettaa meillä. Nyt ne sitten pärjää meidän ohjaajien valvovaa silmää...Noihin hoidokki muksuihin ehtii kiintyä niin kovasti!
Voi mortem! Hankkikaa netti äkkiä ettei ehdi iso ikävä tulemaan:) Jos plussaat netittömyyden aikana niin heti menet jonnekkin netin ääreen ja tulet ilmottamaan meille:)
Onpas täällä taas ollu hiljasta...:(
Mua niin ahdistaa kun miehen veljen vaimo valittaa sen raskaudesta koko ajan =( Kahdeksannella kuukaudelle rupeaa inisemään että olikohan tämän pitäminen sittenkään niin fiksu idea... >:(
Meillä varmaan nuo lapsitehtailut ei alakkaan marraskuussa...Vietellään varmaan avioelämää hetken aikaa ihan kahdestaan (+koira ja kissa) Ollaan niin ihastuttu tähän kämppään ettei haluta muuttaa vielä pois...No, tilanteet muuttuu, ens kuussa se voi olla jo yritys käynnissä ;D Tuo mies on kuin tuuliviiri...
Kp 35 vaihtui tänään kp 1. Ei onneksi niin pahasti masenna kuin pari tuntia sitten jolloin mun maha oli h*lvetin kipeä. Testasin pari päivää sitten erittäin ohkaisen ja haalean viivan, joten en sitten tiedä oliko tämä niitä alkuraskaudenkeskenmenoja vai mitä. Mutta ei se mitään, ehkä tämä on van merkki että meissä ei ole mitään estettä luomuraskaudelle. Toivotaan parasta!! Onneksi tässä on vielä 1,5-2 kiertoa ennen miehen armeijaan menoa. Nyt me aijotaan panna parastamme :D Rakastella 2-3 päivän välein ja ehkä voisin kokeilla poppakonstejakin. Greippimehua vaan kehiin :P
voithan sä MSOL olla silti vielä raskaana, vaikka menkat tulikin, monellakin tulee vielä seuraavat menkat, vaikka oliskin raskaana:) yhdellä kaverin kaverilla oli tullut melkein koko raskauden ajan menkat, mutta en sitte tiedä oliko ne kivuliaita vai ei:/
mutta toivotaan parasta, tee testi vaikka uudestaan parin viikon päästä, tai käväse neuvolassa jos et malta odottaa:) ainakaan mä en malttais.
meinaa stressi iskee, ku miljoona asiaa pitäs vielä tehdä ennen sunnuntain ristiäisiä, huomenna meen aamusta jo äiteenluo laittaan paikkoja kuntoon, tänään olin siivoomas sielä, mutta ei siitä oikee mitää tullu ku kummatki temavat oli mukana ku mies on iltavuorossa, huomenna sillä on onneks pekkanen.
kakkupohjat pitää huomenna leipoa, ja sunnuntaina sitte koristella.
Heiii, pitkästä aikaa [color=FFF1493]Minun_[/color] täällä! :) Mukava kuulla sieltäkin päin kuulumisia! Mitähän [color=red]laukkikselle[/color] kuuluu? :O
Tänne päin ei mitään erikoista. Oli kyllä sellaisia oireita, että oli suuret toiveet raskaudesta; mahaa juili ja vihloi kohdun seudulta niin ettei koskaan ennen, kamala vilu koko ajan ja väsy ja nälkä ja ja... Tänään kp23/25-29 ja testasin puhtaan negan :((( Oli kyllä pettymys.
[color=blue]MSOL[/color], mitähän se sinun kroppasi oikein temppuilee? :O Voihan toki olla, että kyseessä oli juuri sellainen kemiallinen raskaus. Voithan toki testata vielä menkkojen jälkeenkin ja katsoa tuleeko vielä sittenkin haamu. Jos vaikka olis sellaiset valemenkat tms. Mutta jos jotain hyvää, niin juuri se, että ainakin tiedät, että voit tulla raskaaksi! :) Ja se on kyllä hyvä tieto!
En kyllä usko, että raskaana olisin. Eihän silloin saisi tulla ihan kirkkaan punaista vuotoa? Ainakin olivat eilen tosi runsaat ja kipeät menkat :/
Laukkiksen juttuja olen lukenut tuolta vauvat.netistä, kun hänellä on siellä päiväkirja ;) Toivottavasti sain sanoa tämän teille, ettei salaista tietoa olisi :D
MSOL, eihän se tokikaan mikään salaisuus ole :).
Meillä nyt on taas vaihteeks vähän vaikeampi kausi: poika ei suostu oikein nukkumaan ja on lähes aina sitten väsymyksen takia pahalla tuulella.
Voi olla että tekee hampaitakin, en tiedä.
Maanantaina taitaa selvitä, onko pojalla nyt maitoallergiaa vaiko ei.
On jo aikakin.
On tuo erityiskorvike vaan niin kallista :(.
Meidän poika muuten on tänään tasan 4 kk :)
Mulla enää kaksi päivää töitä jäljellä :) Tänään iltavuoro ja huomenna myös. Sitten alkaa viikon loma :) Ja sitten taas kouluun.
Mies oli tänään työpaikkahaastattelussa, johon on mahdollista päästä vakituiseksi! Toivottavasti onni kerrankin potkaisi tai saisi edes määräaikaisen paikan.
Mites muiden kesä on sujunut? Täällä ihan hyvin, vähän pahoinvointia on ollut, mutta aika vähällä olen päässyt.
Eilen yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta koneessa oli jotain vikaa. Viikon päästä uudestaan tai siis tiistaina aamulla olisi uusi aika.
Viikkoja kasassa on nyt 11+1 ;)
Lordi sitten meni ja voitti euroviisut!! JIIPPIIII!!!
Mulla on enää kaksi teroa jäljellä, ja sitten pitäis menkkojen parin päivän päästä tulla (eli nyt tästä noin 4päivän) Oon kyllä nyt ihan varma että ne tulee kun ei olla tässä kierrossa vasta kun kerran ihan alussa touhuiltu :D
Juu, niin se meni ja Lordi voitti:) Meillä katottiin ihan innoissaan sitä äänten laskua:) Onpas hauskaa kun ensi vuonna on viisut suomessa:) Jipii! Toivottavasti ei sillon vaan flopata ihan kokonaan;)
Huomaa että kesä on tulossa, mun tekee koko ajan mieli jäätelöä tai pirtelöä:) Mies osti mulle eilen uuden digikameran:)Nyt sitten vaan napsimaan kuvia;) Pitäs meistäkin ottaa joku potretti josta voisi tehdä häiden kutsukortteihin postimerkin:)
Mulla on enään kolme päivää töitä, huominen, maanantai ja tiistai. Sitte Ke alkaakin jo koulu.
mulla on kp 27/22 (luulin ensin että kierto oli 23 mutta laskin uusiksi ja se olikin vaan 22) Ja huomen aamulla tai lauantaina teen testin, saa kahtoa nyt.
Anoppi ja miehen eno tulee huomenna meille syömään, teen muusia ja uunimakkaraa.
pyörähdän täälläkin.
Meidän vauveli alkaa vähitellen jättää vauva-aikaansa taakse ja ikääkin alkaa olla kohta 10 kuukautta. Ryömii, nousee istualleen, ottaa konttaus- ja punnerrusasentoja sekä sanoo " äiti" .
Esikoinen taas on alkanut puhumaan värikkäämmin ja sanoo monimutkaisemman kuuloisiakin lauseita jo. Eilen esimerkiksi selitti, kuinka metsässä ei ollut mustikoita, kun tätinsä kanssa lähtivät mustikkaan. Eilen sitten halusi soittaa lempitädilleen(ei sanonut minulle mitä asiaa alkaa soittamaan). Ajattelin, että soittaa vain ihan huvin vuoksi. Ensimmäisenä sanoi puhelimeen" Minä tulen mummolaan" (täti eli siskoni asuu vielä vanhempieni luona). No, pitihän se tyttö hakea mummolaan yökylään kun niin kovasti halusi. Pojalle tosin on melko pitkä aika ilman siskonsa seuraa.
Itse hain ammattikorkeakouluun, mutten saanut koulupaikkaa. Paikkoja oli 26 ja pääsin sijalle 35. Haen varmaan ammattiopistoon ja yritän aloitella opiskeluja lastenhoidon ohella.
Han: Täältä Vaasasta, rauhalliselta paikalta jossa asuu paljon lapsiperheitä. Piha on myös tosi kaunis ja palvelut on lähellä. Vuokra olisi 390e+vesi ja sähkö ja se on 2H+K+P (ja tiskikone :O) ja neliöitä on siinä 64. Ja säilytystilaakin löytyi kivasti.
Sunnuntaina saadaan ehkä tietää, että ottaako ne meidät siihen vai jonkun muun. Toivotaan parasta!!