Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms #3

31.03.2006 |

Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.

Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)

Kommentit (448)

Vierailija
301/448 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tossa mortemin kanssa pohdittiin että olis pidettävä kaikkien kanssa iso yhteis miitti:) Täytyis vaan löytää aika ja paikka kun me taidetaan asua ympäri suomea..=/

Kylläpä nuo teidän kämppä hinnat kuulostaa halvalta verrattuna tämän alueen hintoihin! Me maksetaan meidän yksiöstä 435¿/kk ja alle 600¿ on turha haaveilla kaksiostakaan. Toi kämppä mikä ostettiin makso sen 95tonnia. (54,5m2 kaksio)

Me mennään taas huomenna laivalle:)

Vierailija
302/448 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kans semmoinen DeMoms-miitti kuulostais kivalta! :) Monesti oon miettinyt, että eihän se olis juttu eikä mikään, kuitenkin kun paljon mekin miehen kanssa pyöriytään tuolla etelä-pohjammaalla ja Seinäjoella tulee melkein joka reissulla käytyä, siinä olis ihan hyvä treffata joskus. Ja se on silleen aika keskeisellä paikalla, melkein mistä hyvänsä päin Suomea on yhtä pitkä matka sinne :D (kaikki junatkin åysähtyy siinä)

Pitäiskö koittaa järkätä miitti?

Han ja Rumpali 33+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/448 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen miitti kuulostais kyllä aika hyvältä :)

Mistäs päin Suomea muut oikein olikaan? Ainakaan mulla ja Mavulla ei olisi ongelmaa tulla paikalle, jos Seinäjoella pidetään se :D

Lähdetäänkin tästä pian miehen ja Jeni-koiran kanssa koiratarhan joulujuhlaan. Meidän Jeni on hankittu tuolta Koiratarha Kulkurilta.

Vierailija
304/448 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies asutaan siis Oulussa.

Jokohan se Dagny on päässyt synnyttämään? Eikös sillä ala olla h-hetki käsillä? :O

Napero06, tiiätkö mitä, minä melko varmasti tunnen sut!! Ootko asunut Oulussa aiemmin? Ainakin sun tuntomerkit passais yhteen mun entiseen luokkakaveriin ;) Tämä entinen luokkakaveri muutti eteläsuomeen kun oli mennyt naimisiin ja hänkin sai pojan tuossa helmikuussa. Oliskin melkoinen sattuma! :O

Vierailija
305/448 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu pidetään vaan täälä seinäjoella;D voisin tulla sitte tenavienkans jos vaan sopii, tai pojankans pelkästään, se viihtyis varmaan paremmin:)

dagny on saanu pojan muutama viikko sitte. tuola vaippasivuilla se pyörii ahkerasti.

mulla nyt tällanen lyhyt viesti vaan, pitäs mennä nukkumaan ku tuli viimeyönä vähä valvottua ku poika sai taas itkukohtauksen:( pääsin vasta 3 aikoihin nukkumaan.

Vierailija
306/448 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta kuulostaa toi yhteinen tapaaminen...Mä miehen kanssa asustelen täällä kuusamossa että kauimpana meistä taidan asua..Asuin vielä viimejoulun aikana jyväskylässä mutta en viihtyny siellä joten tänne takaisin muutettiin..mutta meillä täällä masuasukin kanssa on kaikki mennyt hyvin..joulua tässä innolla ootellaan...jospa se kohta jo ovella kolkuttaisi..on jo paljon enemmän joulu tunnelmaa kuin reilu kaksiviikkoa sitten..lunta on mukavasti ja pakkastekin reilu 15 astetta.. Meillä siis se laskettu aika siirtyi ja se nyt todennäköisesti on 9.2.2.007 joten nyt menossa rv 32+4...Kamalaa flunssaa koko ajan mulla ollu...Mies oli koko viime viikon flunssassa..mutta nyt lähden kaupungille viimeisiä juttuja hommaamaan...

Hyvää joulun odotusta kaikille!

Vierailija
307/448 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä tiiä tunnettasko me :)

missä olit koulussa?ja ootko -85? :D

ja samalla voin kai kirjotella kuulumisiaki ku kirjauduin sisään :)

Joulufiilistä täällä kaipaillaan. ei sitä löydy ei niin mistään.

poika on päiväunilla ja aattelin että jos pesisin joululiinan (poppana) käsin niin siitä tulis ainaki väriä tänne asuntoon. koneessa se värjää kaikki pyykit ..ei jotenki tee mieli laittaa ees mitää joulujuttuja esille!

ollaan ostettu pojalle 2 joululahjaa ja kummit tietenki on lahjonu :) että kai meillä sit on ihan kivasti paketteja kuusen alla. mennään anoppilaan aatoksi mut ei oteta ku pari lahjaa sinne pukin tuotavaksi. loput avataan kotona :D

mul on tänään ollu ihan törkeen kipee maha vaikka menkkojenki pitäis alkaa vasta loppukuusta.saa nyt nähä sitte mitä tää on.

no nii, kossi heräs. se tästä ilosta. mutta hyvin menee, kaikinpuolin :D

Vierailija
308/448 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas ihmisille sopisi tuollainen tapaaminen? Me ollaan ainakin nyt huomenna lähdössä ajamaan sinne Seinäjoelle päin, mutta ehkä nyt joulun alla on kiireitä kaikilla ja vähän turhan äkkiä tulis tuo tapaaminen. Tammikuussakin saatetaan käydä Seinäjoella, mut en ole vielä varma, koska mulla muun muassa tammikuun alussa 2 viikon työharjoittelu ja se LA on silloin tammikuun lopussa, tiedä viitsiikö sitä sitten enää hirveästi matkustella :)

Mut eiköhän sitä joku aika löytyisi, joka ainakin suurinpiirtein passaisi kaikille :) jos vaan siis ylipäätään haluaa mukaan miittiin.

Napero06, olin Pakkalassa ala-asteella, Kari K.:n luokalla. Kuulostaako tutulta? Pohjiksessa yläaste, Madetojallakin oltiin, mut ei enää siinä vaiheessa samalla luokalla, vaan rinnakkaisilla. Ja olen siis -85 :)

Vierailija
309/448 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lähes koko kouluajat on vietetty samoissa paikoissa opiskellen :)

vieläkö kerrot nimes niin ei jää mitään epäselvää...?! :) sä ku tiiät jo kuka mä oon :)

Pieni on tämä maailma ku netissäki " anonyyminä" löytää vanhoja koulukavereita :D!!!

Vierailija
310/448 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

napero06 oon siis Tiina H. (nyttemmin en kyllä enää H., kun vuosi sitten menin naimisiin). Mun veikkaus osui vissiin oikeaan, jos oot V.I. (paitsi ettet enää I. vaan joku toinen, en muista mikä)? :)

Aijai sentään, mikä sattuma! :D

Vierailija
311/448 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti tosta ensimmäisestä viestistä ku sanoit tuntevas mut niin arvelin että se oot SINÄ! :)

viikko sitte oltiin oulussa ja Krissen kans nähtiin ja kerrottiin kuulumisia. minä siinä tietenki kyselin kaikkien muittenki tuttujen kuulumiset ja se ties kertoa että oot menny naimisiin ja vissiin ootat vauvaa !!

no eli siks sä tulit ekana mieleen:)

ois kiva kuulla enemmänki sinusta ja vaihtaa ajatuksia :) laita mulle meiliä veerani@suomi24.fi !

nyt nukkuun, jonski ja konsta on paapinu jo yli kaks tuntia :)

Vierailija
312/448 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu meni ja pukki kävi:)

poika vähän pelkäsi alussa mutta lahjojen saannin jälkeen uskaltautui syliinkin:)

luntaki onneks vihdoin ja viimein tuli, vaikka tuntuu vähän että nuoki lumet sulaa pian pois.

eilen oltiin kummatki viihteellä ku tenavat oli äiteellä hoidossa. oli kyllä niin vika tikki lähteä, oltiin mietaalla (Han_ varmaan tietää;) jossa oli lauri tähkä ja se oli -k18 että ei ollu teinejä, mutta niitä 40v ikäsiä sitte sitäki enemmän!! voi kiesus se paikka oli ihan liian täyteen tupattu, ei siis mihinkään päässy kulkemaan ja olutta sai jonottaa 30min :O

että oli kyllä viimenen kerta ku tuollaseen lähen.

kyllä se vaan taitaa olla että festarit on vaan se mun juttu:)

mutta hyvää uutta vuotta en varmaan sitä ennen kirjota:)

Vierailija
313/448 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä on yritys vielä yritys tasolla. Yritys alkoi elokuussa 2005 ja vauvaa ei vielä näy. elokuuhun 2006 jollei ole positiivistä tulosta tullut niin tarkoitus olisi mennä lääkäärin tutkimaan että missä vika.

Vierailija
314/448 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tilanne on seuraavanlainen:

Poikamme Matias syntyi tammikuun 19. päivä.

Raskaus oli toinen, lapsi siis ensimmäinen.

Naimisisissa olemme oleet reilun vuoden. Niin, ja ikää mulla 20 v ja ukolla 22 v.

Vierailija
315/448 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ' 83, mies ' 84, vauva tulossa 11/06.

Yritystä ehti olla 4 kk ja viidennessä kierrossa tärppäsi.

Vierailija
316/448 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla tein sen ovis testin ja se näytti haamua (mikä tarkotta negaa) niin tuli kyllä sellanen olo että oispas se ollu raskaustesti.

Heräsin puol yheksältä jo mikä on harvinaista mulle ja yrtin herättää miestä mutta se vaan käänsi kylkeä. Ja nyt en voi edes verhoja avata ku sitten se mörähtäis vihaisesti.

Vierailija
317/448 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä minä -85 ja aviomies -81. Naimisissa 12/05 ja varsinainen yrittäminen alkaa seuraavasta kierrosta (odottelen menkkoja alkavaksi tänä viikonloppuna, viimeistään maanantaina). Paniikkia vauvan tehtailusta ei oteta, vaan meinataan ottaa ihan rennosti tämä homma. Vauva tulee kun on aika tulla.

Nyt on kp28/26-30, odotin menkkoja jo eilen alkavaksi, mutta vieläkään ei näy. En viitsi vauvatoiveita elätellä, mutta en voi sille ajatukselle mitään, että " entä jos?" . Alkaisivat vaan ne menkat jo, että pääsisi niistä eroonkin.

Vierailija
318/448 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis minä ' 87 ja mies ' 85. Yritystä oli 9/05-1/06 ja nyt yritys alkoi 3/06 uudestaan. Ja nyt odotellaan vaan plussaa :D

Vierailija
319/448 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä -85 ja miekkonen -83. Yritys alkoi heinäkuussa -05 ja loppui maaliskuussa -06 päätökseen mennä naimisiin 25.11.2006. Tämän jälkeen alkaa taas villi yritys;)

Tein juuri testin joka näytti negatiivistä joten rasvat ne siellä mahassa vaan pyörii:) Kyllä sen olisi jo tässä vaiheessa pitäny olla positiivinen jos se olisi ollut:) En ole edes pahoillani, ihanaa mennä naimisiin! Ollaan jo kerrottu koko suvulle paria poikkeusta lukuunottamatta.

Vierailija
320/448 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tuo mavu jaksaa? Jokohan siellä on uusi vauva talossa...?

Uusi kierto, uudet kujeet! Nyt on kp1. Puolenyön jälkeen viime yönä vessassa käydessä huomasin tämän. Aamulla sitten heräsin jo puoli yhdeksän jälkeen koviin kipuihin, vaikka yöllä olin särkylääkkeenkin ottanut (ettei tarvitsisi aamulla herätä kipuihin :p). Eipä paljoa auttanut. Välillä meinaa ottaa päähän nämä kivut. Tuntuu, että enkö ole jo tarpeeksi kauan näistä kärsinyt, mutta ilmeisesti en, koska joka kuukausi menkat tulevat näiden kipujen saattelemana. Rasittavaa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme