DeMoms #3
Tein taas uuden kun alkoi mulla ainakin jo toi vanha takkuilemaan.
Aloitettaiskos taas tilanteilla kun ne ovat muutamilla muuttuneet :)
Kommentit (448)
Tämä tyttö testailee aamulla. On nyt kaikkein eniten sellanen olo että kaikki ei ole " normaalisti" Pelkään kyllä todella paljon sitä että en saakkaan sitä tulosta minkä haluan mutta en halua elää enempää tässä epätietoisuudessa..
Paljon onnea Mavulle pikkuprinsessasta.
Ja Mortemille +onnea
Kuulostipa ihanalta tuo tyttösi :)
Ja mortemille onnea peliin sen testailun kanssa. Toivottavasti löytyy mukava yllätys.
Mulla kp12 ja aamulla ovistestissä vahva viiva. Eli nyt olis ovis! Pitääkin tästä rientää sänkykamarin puolelle ;) Heh, vaikka lupasin itselleni, etten ala hössöttämään tästä " vauvanteosta" niin kummasti tuonne vessan kaappiin oli " ilmestynyt" pakkaus ovistestejä ja kummasti niitä on tullut testailtua...
Ainiin, se minun lastentarhaopettajan sijaisuus venyikin sitten kolmipäiväiseksi ja tänäkin maanantaina soittivat, että tulisinko tekemään sijaisuutta viikoksi, mutta ei pystynyt, kun oli sen verran paljon poissaoloja koulusta :/ Kyllä harmitti kieltäytyä työstä!
Aah! Kohta on intensiivi läpikahlattu, tänään pääsee viikoksi kotiin ja sitten vielä 4päivää:) Olen niin onnellinen kun tänään pääsee kotiin miehen luokse, on ollu ihan mieletön ikävä!
Mitäs motemin testi näytti, pidän peukkuja taas:) Voi kun saisit plussan, olette niin kovasti jo yrittäneet! Toivon parasta puolestasi:)
Ei meille sitten tule jouluvauvaa :/ Testasin eilen negan (mies halusi varta varten hakea mulle testin, kun sitäkin niin jännitti olla epätietoisuudessa.) Tammivauvaa vaan aletaan sitten kovasti toivomaan. Saisi vaan menkat alkaa jo. Ärsyttävää testata nega ja sen jälkeen saa odotella menkkojen alkamista.
Ekaksi kun kävin kattomassa testiä niin siinä ei ollu MITÄÄN ja ajattelin että niin mun tuuria että on vikatesti. Sitten menin viiden min päästä uudestaan ja siinä oli yksi viivatus :(
Mut nyt voin ottaa pääsiäisenä viiniä, hihiii.
Ja sitten tulee vuoden o7 vauva, ei ainakaan joudu " kärsimään" samasta mistä mun isä ja mies, molemmat syntyny joulukuussa, toinen 12 pvä ja toinen 31, ja on kuulemma ollu kiva kattoa kun kaverit kaikki on saanut kortit sun muut aina aiemmin..
Ei oo kyllä vielä ainakaan tullu suru oloa, kun ei mulla ees oikeen enää oo kuumeilua, mutta silti halu saada lapsi on kova.
MSOL, voi harmi kun ei sitä plussaa sinnekkään tullu, kyllä me vielä ne saadaan ja päästään ton dagnyn odottelu kavereiksi..
[mulla on todella vahva kutina että täällä joku (krhm,
jardins
) plussaa pian..]
Kiitos kiitos, mutta soisin sen mielummin sen mortemille tahi MSOL:lle (vai miten ne kirjaimet nyt taas menikään;))
Menkat eivät tosin ole vieläkään alkaneet, mutta uskon sen johtuvan siitä, että tuolla opistolla ei pahemmin tule syötyä kunnolla. Piti alottaa pillerit, mutta ennen menkkoja niin on vaikea tehdä =/
Valittiin tänään mulle vihkisormus:) Tai mies sen suunnitteli ja nyt laitetaan vaan suunnitelma postiin:) Miekkonen ei halua uutta sormusta, mutta jääpä enemmän rahaa hääpukua varten =D
Kp 1 ja innoissani aloitan uuden kierron. Ensi viikolla pitäisi tulla 6kpl herkkiä raskaustestejä ja 5kpl ovistestejä. Aattelin testailla, jotta tietäisin koska mulla se ovis tapaa tulla. Ja käyttää totta kai hyödyksi, kun ovikseni löydän :)
Mulla on niin kauheet pahoinvoinnit että olen ihan puolikuollut. Jos tää ei tästä pian parane, mä joudun tiputukseen...
Jää kyllä tämä veijari tätä menoa ainoaksi lapseksi :´(
Dagny: Mulla oli kanssa alussa tosi paha pahoinvointi, painokin tippui useamman kilon verran silloin.
Paljos sulla nyt onkaan viikkoja?
Usko pois, kyllä se jossain vaiheessa helpottaa :)
Hyvää pääsiäistä kaikille!
Hauskaa pääsiäistä kaikille!
Usko pois Dagny, aika kuultaa muistot, pienokaisen syntymän jälkeen raskautta kaikkien pahoinvointineen tulee kaipaamaan. Ja onhan se vauvan odottaminen sen arvoista. Kyllä se pahoinvointi lievenee sitten kun raskaus etenee. Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti olo paranee pian!
Me ollaan tässä lomalla askarreltu riisipussukoita:) Ollaan hiukka aikasin liikkeellä, mutta eipä ehdi tulemaan stressi:) Äiti on tässä hommassa kullä kultaakin kalliimpi, ihanaa kun on joku jonka kanssa saa hössöttää!:) Miekkonenkin on ollu ihan innolla mukana laatimassa istumajärjestytsä ja miettimässä hääautoa:) Miten voi joidenkin juhlien suunnittelusta ja järjestelystä tullakkin näin iloiseksi ja onnelliseksi:)
juu kyllä ne pahoinvoinnit ja muut ikävät jutut unohtaa sitten kun aika kuluu:) varsinkin synnytyskivut unohtaa ihmeen hyvin, voisin ittekki jo mennä synnyttämään uudestaan:)
no nyt täytyy perua ne puheet tuosta tytön hiljaisuudesta:) meinaan että on ruvennu inahtelemaan vähänväliä, ei viihdy enään ku sylissä ja silloonki pitää olla liikkeellä kokoajan tai vaihdella asentoa minuutin välein:) ehkä pitäs opetella sen kantoliinan käyttöä.
käytiin tänään kattomas niitä x-adventuren rattaita, mut ostetaankin käytettynä ku saadaan edullisesti ja niissä on vielä takuutakin jäljellä. ku ne meijän tilaamien rattaiden saanti venyy ku niihin joudutaan vaihtamaan eturipustus ku kuulemma nyt on taas tullu erä joissa on se vika.
että ollaan hätäsiä eikä jakseta odottaa:)
me muutes tilattiin niitä servettejä joihin tulee tytön nimi päivämäärä ja kuva:) saa sukulaiset sitte säylyvämmän muiston ku pojan ristiäisis meillä oli vaan keksejä joissa luki pojan nimi. ku olis silloon tienny tuon servetti jutun:/ tuli maksamaan vaan jotain 12e 30kpl, että ei se sinänsä kallistakaan oo:)
Toi servetti juttu kuulostaa tosi mukavalta :)
Täällä ovis testi näytti eilen || :D:D saa kattoa joskos nyt tärppäs.. Oli eilen kyllä illalla todella ihanaa tuolla makuukammarin puolella, että. En tiedä johtuskos siitä että on suuri mahdollisuus vauvalle vai siitä että vaihdettiin sängyn paikkaa..
Meillä ollut kyllä todella kiihkeä pääsiäinen! Oltiin kyllä käymässä anoppilassa, mutta eipä se paljon menoa estänyt (saadaan siella " nukkua" kaikessa rauhassa miehen vanhassa huoneessa ;)) Tiedä sitten, vaikuttaako tuo ehkäisyn poisjättäminen siihen, että molemmat ovat vähän himokkaampia... Kyllähän se tuo se omaa jännitystä mukanaan, kun tietää, että " tästä kerrasta voi olla tulossa kolmas ihminen meidän perheeseen..." .
Harmittaa mortemin puolesta, kun ei siellä ollut plussaa! Ehdin reissussa ollessakin jännätä, että " onkohan sille mortemille tullut plussa" .
Dagny: koita jaksaa siellä! Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa, viimeistään, kun lapsi syntyy :] (varmaan tosi paljon lohduttaa :/ )
Harmittaa mortemin puolesta, kun ei siellä ollut plussaa! Ehdin reissussa ollessakin jännätä, että " onkohan sille mortemille tullut plussa" .
Onhan mortemille tullu plussa mutta eri testiin :P
Mulla on vasen rinta ihan hirveän kipeä :( Ei ole yhtään kivaa tämä.
Ei huvittaisi mennä ollenkaan töihin huomenna kun siellä on niitä " vauvoja" (1-2v) Kun nyt on hiukan taas " masentuneisuus" ovella tuon raskautumis asian kanssa. Selvää on ainakin se että minä ovuloin niin jos tuossa miehessä olisikin jotain vikaa.. Mä hyväksyisin paremmin jos syy olis mussa mutta jos se on miehessä niin se on sekä mulle että miehelle kovempi paikka.
Pitää vaan toivoa että ollaan onnistuttu aina ennen touhuamaan " väärään" aikaan.
Olo on välillä parempi. Eilen jaksoin jo käydä kävelylläkin. Kai tämä tästä jossain vaiheessa.
Ai niin, olen tyystin unohtanut onnitella mavua. Mutta siis: ONNEA!
ja minä oon tainnu unohtaa kiittää kaikkia onnitteluista, eli kiitos kovasti!:)
nyt on rattaat haettu, mutta tietysti tuola sitten sataa:( vaikka onhan noihin se sadesuoja, muttaku ei viittis itteensä mennä kastelemaan ku ei oo sateenvarjoa, pitäs varmaan hommata.
kävi muutes tuo naapurin koira taas pikkukoiran kimppuun:O tälläkertaa vaan tuon toisen naapurin koiran, se taitaa olla joku bichon frise tai siltä se ainaki näyttää, en sitte tiedä tuliko sille mitään.
kyllä mun mielestä tuollasen koiran sais lopettaa tai sitte viedä jollekki ongelmakoiran kouluttajalle.
Mä taidan taas sortua huomenna tekemään testin, menkkoja ei vieläkään kuulu, ja oon löytänyt ihan vähän semmosta veristä limaa housuista...Saapa nyt nähdä mitä se testi sanoo huomenna.
Me tilattiin kanssa niitä liinoja, mihin mavu anto vinkin joten suur kiitos!!!Mies ja äiti ihastu niihin ja tossa eilen illalla tilattiin kahvi liinat 80hengelle :) Toivottavasti päästään nyt vaan käyttämään niitä;)
Jardins, mulla on kyllä vahva tunne että se on ||, mutta koska mun tuntemukset ois pitäny paikkaansa..
tulin tänne siivoamaan kanin häkkiä ja päästämään pupua vähä taas jalottelemaan niin katoin sitte modeemia niin siinä paloi valo vieläkin, niin koitin sitte meneekö nettiin ja menihän se:O eivät oo sitte vieläkään katkassu sitä.
ei tuo poika kovin mustasukkaselta ainakaan vaikuta, mutta huomiota se kyllä tuntuu " kerjäävän" enemmän, tai sitte vaan kuvittelen, ja kovaääninen siitä on tullu, en sitte tiedä mistä johtuu...
kyllä tuo poika tuntui jättiläiseltä silloon ku laitokselta kotia tultiin:D ei sitä menannu edes jaksaa nostaa (painaa melkeen 12kg nyt) kun oli tottunu nostelemaan tuota vajaa 4kg tyttöä:)
kävin jo kirpparillaki nopsaa kattelemassa mekkoja tytölle:) löysin mä sitte samalla tummanpunasen toppahaalarinki.
yöllä vauveli herää 3h välein, ja nukahtaa heti sänkyynsä ku laittaa sen sinne takas. muistan vaan ku poikaa sai yrittää takas nukkumaan joskus 2:kin tuntia.
ristiäiset pidetään kyllä nyt heti vaan ku saadaan tuo isyysjuttu hoidettua ja pappi hommattua, ettei taas veny niin pitkälle. sossuun on aika vasta enskuussa, että sitä ennen ei voi edes pitääkkään.
nimiki ollaan jo päätetty:)
mutta nyt meen kans nukkumaan ku kummatki lapsukaiset nukkuu.