Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittely kotona olosta tutuille! Alkaa tympiä...

Vierailija
24.02.2010 |

Olen ollut kotona n. 10 vuotta ja meillä on vain kaksi lasta. Molemmat ovat koulussa. Itse olen siis kotona. Kummasti tuntuu tämä minun kotona oloni ihmisiä kiinnostavan, varsinkin niitä, joita tapaan harvemmin. Aina pitää vastailla kysymyksiin: "Oletko sä vielä kotona?" "Miten sä saat aikas oikein kulumaan?" jne. Ja sitten taas minä selitän...Oikeasti minulla ei tee tiukkaakaan saada aika kulumaan ja viihdyn oikein loistavasti. Olen muutamassa yhdistyksessä ja käyn kahdella isovanhemmallani siivoamassa ja kaupassa. Autan myös naapurin äitiä välillä lastenhoidossa jne. Mutta eihän tätä litanjaa voi aina alkaa kyselijöille selittää. Sanonko vain jatkossa, että kotona olen ja hyvin viihdyn. Piste. Mikä selitys saisi heidät hiljenemään?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku tosissaan provoaa.

Pohdiskella voi ihan rauhassa ja mikään noista ei toteudu. Kanasainvälisen firman johdosta olen kotiin jäänyt, eläke tienattu ja varmistettu, varallisuutta on. Valintani on mielummin lapset ja elämänlaatu.

Kanojako siellä kaupataan? Mutta eihän sinulla enää ole siellä työpaikkaa ja tuskinpa enää edes pärjäisit. On asiat sen verta 10 vuodessa muuttuneet. Mutta sehän on kiva, että on eläkkeet ja varallisuutta...

Kylläpä olet kateellinen. Osaajalle vain töitä löytyy, jos haluan. Firmoja on paljon ja suomi pieni maa. Puhelinsoitolla hyvä paikka.Piirit on pienet. Hauska kirjoitusvirhe:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla