Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko muista epävarmalta riisuuntua ekaa kertaa uuden miehen silmien edessä??

Vierailija
14.02.2010 |

Mulla on ollut sama mies 15 vuotta ja nyt on elämässä sitten uusi mies. Lapsia olen saanut, joten tissit vähän roikkuu ja pimppa on alatiesynnytykset läpikäynyt, sinänsä ihan ok kroppa kuitenkin, hoikka olen. Mies sanoo että kroppani on hänestä ihana, ei ole nähnyt ilman vaatteita... argh! haluaisin olla niin täydellinen, ja ahdistaa mitä hän päässään miettii kun mut näkee ilman vaatetta.... vaikka tuskin mitään pahaa sanoisi kun on niin hyväkäytöksinen ja ihana!

Miltä muista on tuntunut/tuntuu...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yli 3kk tapailtu ja vieläkään ilman vaatteita mua nähny, alusvaatteissa joo, mutta ilman niitä ei. enkä tiedä milloin olen valmis niitä riisumaan. Haluaisin kyllä, mutta ei vaan pysty.

Vierailija
2/2 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itselläkään ei ole kun yksi mies ollut, tai siis on edelleen, mutta käsittääkseni kun nainen riisuutuu niin miehellä ei ole ensimmäisenä mielessä se että roikkuuko sillä nyt tuo tissi hieman tai onko jotkut jenkkakahvat tms...? Näin olen käsittänyt, että rohkeasti vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän