Ärsyttää tuo huutokauppakeisari.
Sanoo aina ettei tavaroista voi maksaa kuin 100-150 euroa ja sitten tavarat menee kaupaksi lähes 700 eurolla. Ei ihme kun niillä on joka vuosi vähintään 70000 euron pääomatulot molemmilla kun ihmiset myy lähes ilmaiseksi niille tavaraa. Ovat tienanneet suomalaisten tyhmyydellä jo 700 000 euroa 10 vuoden aikana.
Kommentit (82)
Mitä höpiset? Pääomatulot olivat vain 9 tonnin luokkaa, sinä vetelet lukuja hihasta ja yrität puhua ja esiintyä asiantuntijana vaikka et edes ymmärrä ansiotulojen ja pääomatulojen eroa.
Mä tykkään noista tyypeistä ja ohjelmasta. Oikeaa asiallista yrittämistä tämä maa kaipaa! Teepä perässä jos osaat.
Hyvä ohjelma ja mielenkiintoisia esineitä. Pitää tietää esineiden arvo jottei tee tappiokauppaa!
Miten se ennakkotarjous aina menee? Huutaako Heli tavaran itselleen, jos meinaa halvalla mennä?
Eikö sinun telkkarissa voi vaihtaa kanavaa niin, että ei ole pakko katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Miten se ennakkotarjous aina menee? Huutaako Heli tavaran itselleen, jos meinaa halvalla mennä?
Tavarat on netissä ja Heli huutaa siellä tarjotun alimman hinnan yleisön hinnan päälle.
Lopetin katsomisen, kun nostelivat perusteettomia koronatukia.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään noista tyypeistä ja ohjelmasta. Oikeaa asiallista yrittämistä tämä maa kaipaa! Teepä perässä jos osaat.
Tuon ohjelman saisi lopettaa kokonaan. Pahemmanlaatuinen kusettajapari. Yök, ällöttää kun tuo tulee akkansa kanssa ruutuun. Siksipä en katsokkaan tuota kieron kusettajan ohjelmaa.
Siinä on oikein junttipariskunta ja heidän ohjelmansa yleisön täytyy olla vielä juntimpaa, sillä eihän kukaan tuollaista muuten katso.
Ei mene kateellisilla vihervassareilla jakeluun että nuo "hintaneuvottelut" on käsikirjoitettu ja kuvataan niin monella otolla että saadaan aikaan telkkariin sopivaa matskua.
Mihin hintaan ne pitäisi myydä jos esim 150€ ostetaan? 200€? Taitaa huutokauppakeisarille tulla suurimmat tulot ohjelmasta. Hyvä ohjelma sinänsä, niitä harvoja joita tulee katsottua.
Kukaan ei pakota ketään myymään Palsanmäelle mitään. Ja tottakai hän tarjoaa mitä tarjoaa, koska hänen on tarkoitus saada voittoa, liike-elämän perusoppeja. Jos ei tarjouksensa kelpaa, ei kauppaa synny ja tavaran omistaja saa yrittää myydä sitä itse. Ei se sen vaikeampaa ole.
Aki ja Heli nauttivat elämästään Espanjassa kun kateelliset mielialalääkkeillä käyvät työttömät vinkuvat palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mene kateellisilla vihervassareilla jakeluun että nuo "hintaneuvottelut" on käsikirjoitettu ja kuvataan niin monella otolla että saadaan aikaan telkkariin sopivaa matskua.
Matskut sulla on housuissasi.
Vierailija kirjoitti:
OK. Tulen ostamaan irtaimistosi huomenna. Saat 250 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Tulen ostamaan irtaimistosi huomenna. Saat 250 euroa.
Et osta, jos toinen ei myy. Ei osta huutokauppakeisarikaan mitään väkisin.
Kävin kerran myymässä vanhaa roinaa Palsanmäelle ja sain ihan reilun hinnan ilman ihmeempiä tinkaamisia. Kyllä kaikkien pitäisi tietää että realityt on käsikirjoitettua sontaa alusta loppuun.
Pikkurahat pyörii verrattuna Panttilainaamoon. Harrisonit tekee miljoonadiilejäkin.
Edellises ohjelmas asiakas pyysi 1500 euroa ja aki tarjosi 120 euroa ekaksi.