Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?

Vierailija
08.02.2010 |

Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.

Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.

Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.

Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?

Kommentit (250)

Vierailija
81/250 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lukee yleensa vain dekkareita mutta on nyt jostain syysta innostunut romantiikasta...

Vierailija
82/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vai oliko se nyt tässä?!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap joka päivä ramppaa!! jos ei ole asia edennyt niin mitä sitä kirjottelemaan, kertoo kun jotain tapahtuu :)

Vierailija
84/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten kuulun siihen vähemmistöön jonka mielestä ihan alusta kuuluu olla oma ittensä eipähän tuu sitten jälkeenpäin sanomista...

AP:n ois kannattanu vaan sanoa rohkeesti, että oon tosi kiinnostunut. Mitä jos mies käsittää sun ympäripyöreen vastauksen vähän niinku kiinnostuksen puutteeksi...

Pökköä pesään vaan. Ja tsemppiä.

Vierailija
85/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta ei ole tässä välissä tapahtunut. Ei olla ehditty näkemään lauantai-illan jälkeen, molemmilla töitä tänään ja minä sunnuntain vietin muutamassa asuntonäyttelyssä. Puhelimessa tietysti päivittäin.

Huomenna "yökylään" hänen luokseen, perhosia vatsassa. Tuntuu siltä kuin olisin 16v teinityttö karkaamassa vanhemmilta salaa yöksi poikakaverin luokse... =D Täytyy myöntää etten muistanutkaan että ihastuminen tuntuu tältä. Kyllä, jos kysyy, aion sanoa että pahasti olen ihastunut.

ap

Vierailija
86/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on parempi kuin mitkään rakkausromaanit! =)

Vierailija
87/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussasko edes treffien jälkeen?

yrittänyt edes kahville?

Voi jumpe, tää käy jännäksi.

Eihän sitä kaikkea sovi paljastaa, pitää jättää jotain lukijan oman mielikuvituksen varaan. =) Ja minun ja miehen väliseksi asiaksi.

ap

Vierailija
88/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta ei ole tässä välissä tapahtunut. Ei olla ehditty näkemään lauantai-illan jälkeen, molemmilla töitä tänään ja minä sunnuntain vietin muutamassa asuntonäyttelyssä. Puhelimessa tietysti päivittäin.

Huomenna "yökylään" hänen luokseen, perhosia vatsassa. Tuntuu siltä kuin olisin 16v teinityttö karkaamassa vanhemmilta salaa yöksi poikakaverin luokse... =D Täytyy myöntää etten muistanutkaan että ihastuminen tuntuu tältä. Kyllä, jos kysyy, aion sanoa että pahasti olen ihastunut.

ap

On mukava ja jännä lukea tälläistä,

mä varmaan pyörtyisin suunnilleen jos menisin tollaiseen yökylään...

Vierailija
89/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuulunut ystävästä mitään, ei edes viestiä laittanut. Yleensä ainakin 2 tai 3 kertaa viikossa ollaan oltu yhteydessä, perjantaina viimeistään ollaan tehty viikonloppusuunnitelmia. Mutta nyt ei mitään... Enkä minäkään ole soitellut enkä viesteillyt, odottelulinjalla. Kiinnostaisi tietää selitys, ystävä tietää etten oikein tykännyt että sekaantui asiaan joka ei hänelle kuulunut.

ap

Vierailija
90/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun kannattaisi jutella ystäväsi kanssa ja pistää hänet ymmärtämään, että hänen tekonsa oli todella väärin..

Vierailija
91/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun kannattaisi jutella ystäväsi kanssa ja pistää hänet ymmärtämään, että hänen tekonsa oli todella väärin..

Minusta tuntuu että loppujen lopuksi siirrän yhteydenottoa ystävään siksi etten halua kuulla jos tarkoituksella on kertonut miehelle avioliitosta (kateuttaan tai ajattelee etten ole valmis). Yritän ajatella että ajattelemattomuuttaan teki sen, tai oli niin humalassa ettei ymmärtänyt mitä sanoi jne. Vaikka tuskinpa tämä asia siirtämällä tästä muuksi muuttuu, taitaa vain mennä enemmän mutkalle. Surettaa paljon jos pitkä ystävyys kaatuu tähän.

ap

Vierailija
92/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
93/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittänyt edes kahville?

Voi jumpe, tää käy jännäksi.

Vierailija
94/250 |
19.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ap:n näppiksestä. Tämän kirjoittajalla ei oo kaikki inkkarit kanootissa...

se oikea ap

Olin luullut, että hän on todellinen ystäväni, mutta nyt näin hänen sisimpäänsä kunnolla.

Oli todella raivona minulle kun sain tämän miehen. Olisi halunnut hänet itselleen. On kateellinen siitä, että olen hoikempi ja kauniimpi ja olen jo kerran päässyt naimisiin. Ystäväni ei ole kelvannut kuin sänkykumppaniksi miehille ja kukaan ei ole halunnut häntä kosia.

Ystäväni haukkui minua huoraksi ja vaikka miksi, koska sain itselleni tämän miehen. Oli yrittänyt juonitella jo edellisellä kerralla miestä itselleen ja haukkunut minua ja kertonut, että minulla on herpes ja olen kaupungin jakorasia, vaikka olen naimisissa.

Kyllä olin tyytyväinen kun sain sanottua, että mies oli kertonut ystäväni naamankin olevan kuin petolinnun perse ja hänen läskistä persettään ei kukaan naisi edes säkki päässä.

Soitin miehelle heti illalla ja kerroin tilanteen. Kyllä meillä oli hauskaa kun saimme nauraa yhdessä asialle.

ap

Vierailija
95/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tänään pomo pyysi lounaalle kanssaan, en keksinyt mitään miksi kieltäytyä ja lähdin mukaan.

Kävimme syömässä ja keskustelimme pitkään, matkalla mies sanoi että pitää hakea yhdet paperit kotoa. Menimme hakemaan papereita, ja heti eteisessä mies suuteli minua todella tulisesti, en ole ikinä kokenut sellaista. Huumauduin kokonaan miehestä ja loput voitte arvata...

Mutta nyt mun pitäisi selittää ensimmäiselle miehelle että olen löytänyt toisen, mitä jos tulinkin raskaaksi enkä tiedä kumman se on... siis iik! miten elämä voi muuttua näin nopeasti.

ap

Vierailija
96/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä ollut ap:n näppiksestä.

ap

joka oli tuota ensiksi mainittua komeampi. Eikö temppuile niinkuin tämä. Nyt ei ole oikein aikaa kommentoida kysymyksiänne, kun on kaksi miestä kuljettamassa.

Vierailija
97/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sama ihminenkö?

ap

Siis tänään pomo pyysi lounaalle kanssaan, en keksinyt mitään miksi kieltäytyä ja lähdin mukaan.

Kävimme syömässä ja keskustelimme pitkään, matkalla mies sanoi että pitää hakea yhdet paperit kotoa. Menimme hakemaan papereita, ja heti eteisessä mies suuteli minua todella tulisesti, en ole ikinä kokenut sellaista. Huumauduin kokonaan miehestä ja loput voitte arvata...

Mutta nyt mun pitäisi selittää ensimmäiselle miehelle että olen löytänyt toisen, mitä jos tulinkin raskaaksi enkä tiedä kumman se on... siis iik! miten elämä voi muuttua näin nopeasti.

ap

Vierailija
98/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa...

onnea ap!

Vierailija
99/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea teille, ihanaa lukea, kun joku ihastuu/rakastuu, itsellekin tulee melkein perhosia vatsaan.

Toivottavasti välit ystävääsi eivät katkea, mutta itse en kyllä vielä ottaisi yhteyttä ystävääsi. Kuten tässäkin ketjussa ilmenee, kateus vie kalatkin vedestä. Katkeruutta vastaan on mahdoton taistella, varsinkin kun itse olet onnellinen.

Hali :-))

Vierailija
100/250 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako sua kun kukaan ei enää vastaile sulle?

Eiköhän olisi aika lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi