Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?

Vierailija
08.02.2010 |

Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.

Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.

Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.

Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kertonut. Kertonut vain, että on vielä naimisissa.

Kaikki muu on vain hänen pahantahtoista panettelua ja kuvittelua.

Uskon, että ap joutuu olemaan vielä häpeissään ystävän panettelusta.

Tämäkö on imarteleva aloitus ystävästä?

Jos tällä tavalla ajattelette ensimäisenä ystävistänne niin mihin ystävänne vihamiehiä sitten kaipaavat.

1) Miksi ystävä jätti kertomasta erosta?

2) Miksi ystävä ei heti kertonut ap:lle mitä oli sanonut miehelle.

Tasan tarkkaan (jos ei nyt aivan tyhmä ole)ystävä tiesi mihin suhde johtaa jos sanoo miehelle vain että "X on muuten naimisissa"

Itse jopa valehtelisin ystävän puolesta että tämä on vapaa (jos käytännössä olisi vapaa=ero ei vielä vireillä) ja jättäisin ystän tehtäväksi kertoa omat asiansa.

Vierailija
42/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole haukkunut. Mietti vain että miksi näin tapahtui. Ja ap muista tulla kertomaan kuinka kävi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kertonut. Kertonut vain, että on vielä naimisissa.

Kaikki muu on vain hänen pahantahtoista panettelua ja kuvittelua.

Uskon, että ap joutuu olemaan vielä häpeissään ystävän panettelusta.

Jos tällä tavalla ajattelette ensimäisenä ystävistänne niin mihin ystävänne vihamiehiä sitten kaipaavat.

1) Miksi ystävä jätti kertomasta erosta?

2) Miksi ystävä ei heti kertonut ap:lle mitä oli sanonut miehelle.

Tasan tarkkaan (jos ei nyt aivan tyhmä ole)ystävä tiesi mihin suhde johtaa jos sanoo miehelle vain että "X on muuten naimisissa"

Itse jopa valehtelisin ystävän puolesta että tämä on vapaa (jos käytännössä olisi vapaa=ero ei vielä vireillä) ja jättäisin ystän tehtäväksi kertoa omat asiansa.

Ystäväni oli sanonut apn olevan naimisissa, muttei ollut kertonut ap:n olevan eroamassa virallisestikin.

Ja koska ystävä tasan tarkkaan tiesi että ap pitää miehestä ja mies hänestä niin todellien YSTÄVÄ ei varmasti mene tuohon väliin sanomaan "X on naimisissa"

Ja lisäksi todellinen YSTÄVÄ ei jätä tuollaisen asian kertomista aamuun vaan sanoo sen heti että YSTÄVÄLLÄ on mahdollisuus korjata asia heti!!!

Vierailija
44/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mennytkään treeneihin;)

Vierailija
45/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ymmärrettävää on että miettii tuotakin vaihtoehtoa, kun tapaus on edennyt miten nyt on edennyt..

Miksi ja missä tilanteessa ystävä sinun mielestäsi on oikeutettu sanomaan tuollainen puoli totuus? Miksi ei ole samantien maininnut eroa kun kerran on maininnut naimisissa olonkin?

Vähän vaikea näillä faktoilla pitää ystävää kovin rehtinä mutta ehkä meillä on erinäkemykset ystävyydestä..

Vierailija
46/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos tämäkin on taas porvoosta päivää...:(

Vierailija
47/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Miksi ystävä jätti kertomasta erosta? 2) Miksi ystävä ei heti kertonut ap:lle mitä oli sanonut miehelle.

Ystävä kuvitteli miehen jo tietävän sekä avioliitosta että erosta. Avioliitto tuli puheeksi, mutta ystävä ei tiennyt kertoneensa mitään uutta. Siitä syystä ei ollut myöskään mitään syytä raportoida ap:lle puheistaan.

Meillä on vain ap:n versio tapahtumista, emmekä todellakaan voi kuin arvailla osuvatko ap:n päätelmät oikeaan vai eivät.

Vierailija
48/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap kertoo olevansa avoimuuden ja suoran puheen ystävä kaikille elämän osa-alueilla.

Kuitekin hän on itse ollut kaikkea muuta kuin avoin jättäessään kertomatta avioliitostaan. Ja sama linja jatkuu, kun laittoi miehelle sähköpostia, että haluaa jutella. Miksi siinäkin piti kierrellä ja kaarrella, kun olisi voinut kertoa asiansa saman tien siinä viestissä. Sen sijaan juoksuttaa miestä kämpälle ja asia roikkuu edelleen.

Eli jos mieskin kannattaa avoimuutta ja rehellisyyttä ja sitä, ettei asiat jää roikkumaan, niin eipä hän ap:stä saa sellaista puoliskoa itselleen. Ironista, eikö!

Vierailija
49/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap kertoo olevansa avoimuuden ja suoran puheen ystävä kaikille elämän osa-alueilla.

Kuitekin hän on itse ollut kaikkea muuta kuin avoin jättäessään kertomatta avioliitostaan. Ja sama linja jatkuu, kun laittoi miehelle sähköpostia, että haluaa jutella. Miksi siinäkin piti kierrellä ja kaarrella, kun olisi voinut kertoa asiansa saman tien siinä viestissä. Sen sijaan juoksuttaa miestä kämpälle ja asia roikkuu edelleen.

Eli jos mieskin kannattaa avoimuutta ja rehellisyyttä ja sitä, ettei asiat jää roikkumaan, niin eipä hän ap:stä saa sellaista puoliskoa itselleen. Ironista, eikö!

Mistä olet jäänyt siihen luuloon että minä käskin miehen tulla kotiini? Jos luet aikaisempia kirjoituksiani, kerroin että minä ehdotin tapaamista miehelle ja HÄN vastasi viestissään että tulee käymään minun luonani. Minulle olisi kyllä sopinut tapaaminen muuallakin, vaikka kaupungilla kahvilassa. En vain ehtinyt ehdottaa mitään paikkaa kun hän jo ensimmäisessä vastausviestissään sanoi tulevansa jos ehtii töiden ja treenien välissä.

Ja toinen asia, onko avoimuus vain ja ainoastaan sitä että kaikki asiat kerrotaan heti ensitapaamisella? En usko hetkeäkään että kertoisit kaikki omat asiasi heti kun tapaat jonkun mielenkiintoisen ihmisen. Tai jos kerrot niin veikkaanpa että sinua pidetään todella outona tyyppinä. Ihan tiedoksesi että niin pitkälle tämä tuttavuus ei ollut ainakaan minun mielestäni vielä edennyt että kaiken olisin vielä halunnut kertoa. Esim. sänkyyn emme ole vielä päätyneet, edes suudelleet. En ole ollut hänen luonaan yötä, eikä hänkään minun luonani. Toki se olisi tainnut edessä piakkoin ja samalla olisin kertonut asian todellisen laidan.

ap

Vierailija
50/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on varmasti ystävällen kertonut miehestä ja heidän väleistä ja siitä että mies ei tiedä hänen olevan naimisissa.

Se nyt on kuitenkin sellainen asia mikä tulee varmasti puheeksi kun ap pyytää ystäväänsä lähtemään ulos ja kertoo tapaavansa ihastuksensa.

Aika kaukaa haetulta tuntuu että ystävä ei olisi tästä tiennyt, itse olisin ainakin vastaavanlaisessa tilanteessa tiedustellut että tietääkö mies asiasta etten vahingossa lipsauta..

Vierailija
51/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että saiko ap asiat selväksi miehen kanssa? Tuliko hän käymään?

Vierailija
52/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selittelevä puolustelusi nyt ei ainakaan yhtään lisää uskottavuuttasi, eikä se tuonut mitään uutta tähän ketjuun.

että ap kertoo olevansa avoimuuden ja suoran puheen ystävä kaikille elämän osa-alueilla. Kuitekin hän on itse ollut kaikkea muuta kuin avoin jättäessään kertomatta avioliitostaan. Ja sama linja jatkuu, kun laittoi miehelle sähköpostia, että haluaa jutella. Miksi siinäkin piti kierrellä ja kaarrella, kun olisi voinut kertoa asiansa saman tien siinä viestissä. Sen sijaan juoksuttaa miestä kämpälle ja asia roikkuu edelleen. Eli jos mieskin kannattaa avoimuutta ja rehellisyyttä ja sitä, ettei asiat jää roikkumaan, niin eipä hän ap:stä saa sellaista puoliskoa itselleen. Ironista, eikö!

Mistä olet jäänyt siihen luuloon että minä käskin miehen tulla kotiini? Jos luet aikaisempia kirjoituksiani, kerroin että minä ehdotin tapaamista miehelle ja HÄN vastasi viestissään että tulee käymään minun luonani. Minulle olisi kyllä sopinut tapaaminen muuallakin, vaikka kaupungilla kahvilassa. En vain ehtinyt ehdottaa mitään paikkaa kun hän jo ensimmäisessä vastausviestissään sanoi tulevansa jos ehtii töiden ja treenien välissä. Ja toinen asia, onko avoimuus vain ja ainoastaan sitä että kaikki asiat kerrotaan heti ensitapaamisella? En usko hetkeäkään että kertoisit kaikki omat asiasi heti kun tapaat jonkun mielenkiintoisen ihmisen. Tai jos kerrot niin veikkaanpa että sinua pidetään todella outona tyyppinä. Ihan tiedoksesi että niin pitkälle tämä tuttavuus ei ollut ainakaan minun mielestäni vielä edennyt että kaiken olisin vielä halunnut kertoa. Esim. sänkyyn emme ole vielä päätyneet, edes suudelleet. En ole ollut hänen luonaan yötä, eikä hänkään minun luonani. Toki se olisi tainnut edessä piakkoin ja samalla olisin kertonut asian todellisen laidan. ap

Vierailija
53/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panee minut epäilemään että ap:n ystävä on saattanut sanoa jotain paljon pahempaa kuin on myöntänytkään, mistä te tämän palstan mollaajat olette saaneet päähänne että ystävä on puhunut totta siitäkään mitä on tuolle uudelle miehelle sanonut. Kateus saa ihmiset joskus käyttäytymään todella inhottavasti ja kertomaan valeita/panettelemaan toista. Tuo aluksi niin ihana mies saattaa olla itsekin täysi k:pää taikka vaihtoehtoisesti hieman yksinkertainen kun asettaa ap:n ystävän juoruilut etusijalle ottamatta sen tarkemmin selvää mikä on homman nimi. Eikä ap:llä ole todellakaan velvollisuutta selvitellä avioliittoasioitaan lähes vieraalle miehelle, kyllä sen pitäisi riittää että asuu yksin eikä miehen kanssa. Olit ihan oikein myös epäileväinen sen suhteen, että onko tämä uusi mies kiinnostuksesi arvoinen.

Vierailija
54/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap kerran vaikenee asiasta, vaikka oli äsken paikallakin.

Voi että.

Vierailija
55/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehtinyt käydä luonani töiden ja treenien välissä, työpäivä oli venähtänyt monta tuntia. Tuli kuitenkin treeniensä jälkeen käymään.

Oli tosi vaikea alkaa puhumaan, olin ihan varma että kaikki mitä sanon kuulostaa vain typerältä selittelyltä ja ruikutukselta. Sanoin miehelle että sain ystävältäni hieman epämääräisen tekstarin viikonloppuna jossa kertoi sanoneensa sinulle minun olevan naimisissa. Kysyin myös kertoiko ystäväni että eropaperit jätetty ja yksinäni olen asunut jo kuukausia. Eipä ollut kertonut. Miehen mukaan hänen kaverinsa oli kysynyt ystävältäni onko tällä miestä tai poikakaveria tai mitään suhinaa meneillään millään suunnalla tällä hetkellä. Ystävä oli sitten siihen todennut että hänellä ei mutta toi "jenni" (eli minä) on naimisissa. Tämä keskustelu oli käyty siinä välissä kun olin käväissyt vessassa ja sen jälkeenhän minä huomasinkin että jotain oli tapahtunut kun mies oli niin muuttunut.

Sen jälkeen mies oli pitkään hiljaa ennenkuin sanoi ettei oikein tiedä mitä ajatella, ei kuulemma halua tunkeutua sotkemaan minun ja (vielä) aviomieheni välejä. Kerroin että eipä niissä ole mitään sotkemista, kaikki on sovittu, taloudelliset asiat sun muut.

Halutti kysyä että kuinka vakavissaan mies oli ollut minun suhteeni tai tuleeko tästä enää mitään. Pysyttelin silti hiljaa, etten painosta mihinkään suuntaan. En kuitenkaan voi olla toivomatta pikkupäässäni että tämä vielä onnistuisi koska ei pitänyt kiirettä lähteä pois luotani. Varmaan näkikin minusta mitä toivon ja haluan.

Kaikessa rauhassa joi pari kuppia iltakahvia ennenkuin lähti. Sanoi vielä ovella lähtiessään että minä soitan sulle. Ei luvannut mitään tarkempaa mutta uskon oikeasti hänen olevan niin suoraselkäinen mies että ilmoittaa kunhan on johonkin lopputulokseen päätynyt. Että sitä vuorostaan odotellessa.

ap

Vierailija
56/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap! :) Toivotan sulle onnea.

Vierailija
57/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ymmärsi :)

Ikävä temppu ystävältäsi. Mutta koitahan selvittää asiat myös hänen kanssaan!

Vierailija
58/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla varuillaan tuollaisen ystävän kanssa.

Vierailija
59/250 |
09.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse huomasit ettei "selittelevä puolustukseni" tuonut mitään uutta tähän ketjuun? Siinä olet oikeassa, nuo asiat olen jo aiemmin tässä ketjussa kertonut... Sinua vain piti muistuttaa siitä.

ap

Tuo selittelevä puolustelusi nyt ei ainakaan yhtään lisää uskottavuuttasi, eikä se tuonut mitään uutta tähän ketjuun.

Vierailija
60/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla positiivisia uutisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi