Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat nämä ihmiset, jotka eivät "työn vuoksi" voi laittaa naamakuvaa Tinderiin?

Vierailija
26.05.2026 |

Vai ovatko he juuri niitä sarjamurhaajia, että ei voi laittaa sitä kuvaa, kun uhrin puhelin sitten tutkitaan ja sieltä löytyy Tinderistä muuten Penan tiedot kuvineen? Siksi käytetään vielä jotain ihme salanimiäkin... Itsehän etsin vain jotakuta röhnöttämään sohvalla kanssani ja katsomaan Netflixiä niin on vähän outoa, että toinen tarvitsee kokonaan toisen henkilöllisyyden sipsien syöntiin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettureita ne vaan on. Vaimo saa tietää! :D

Vierailija
2/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja ne on tai muuten hämäriä tyyppejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla asuvana suojelen yksityisyyttäni, en laita kuvaa enkä tarkkaa sijaintiani. Tosin en ole tinderissä, mutta joillakin deittisivustoilla joskus ollut. 

Kuvat avasin heti vastapuolen nähtäväksi, jos aloin jonkun kanssa viestittelemään. 

En tiedä, mikä tilanne on näillä "työn vuoksi" - tapauksilla. 

Vierailija
4/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn vuoksi-tyypit ei ole tinderissä eikä muuallakaan somessa. 

Vierailija
5/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettureita ne vaan on. Vaimo saa tietää! :D

Kyllä, etsivät irtosuhteita salassa ettei aviomies saa tietää.

Vierailija
6/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mknä en ole varattu, sinkkuna vuodesta 2018, enkä laita kuvaani tinderiin koska olen töissä firmassa jossa noin 15 000 henkeä joista 90% naisia. En todellakaan halua (enää) että pääkonttorilla käydessä puolet porukasta näkee että katsovat mun profiilia. 

Lisäksi se on itsestäkin vaivaannuttavaa mennä palaveriin vaikka naispuolisen HR johtajan kanssa juuri nähtyäni hänen tinder profiilinsa missä etsii itseään nuorempaa miestä panokaveriksi koska elää avoimessa avioliitossa.

Vierailija
7/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnakundeja. Niiden kuvat on ollut Alibissa.

Vierailija
8/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina kysyy tai paremminkin syyttä mua siitä että olisin varattu koska en laita kuvaa. Kukaan ei koskaan usko että olen sinkku vaikka sanon. Tyhmää porukkaa, saavatkin jäädä ilman seuraani kun aloittavat perättömillä syytöksillä.

Vierailija
9/9 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina kysyy tai paremminkin syyttä mua siitä että olisin varattu koska en laita kuvaa. Kukaan ei koskaan usko että olen sinkku vaikka sanon. Tyhmää porukkaa, saavatkin jäädä ilman seuraani kun aloittavat perättömillä syytöksillä.

Eivät menetä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä