Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa tänään lapsirakas pappa sairaalassa :)

Vierailija
28.01.2010 |

Kävin kuopuksen 3,5v kanssa labrakokeissa ja poika höpötti oikein urakalla odotusaulassa. Kun tultiin kokeesta, ventovieras pappa tuli luokse ja alkoi kertoa kuinka hän oli kuunnellut pojan puheita seinän takaa ja hänellä oli niin hauskaa.

Hetken päästä törmättiin uudestaan pappaan ja hänen vaimoonsa erikseen ja molemmat kehuivat pojan hattua yms. Sitten pappa esitteli pojan vaimolleen ja pyysi pojan luokseen, mä luulin, et antaa karkin tms. mutta antoikin euron :o

Poika oli hiukan ihmeissään ja tohkeissaan, kun sai ykkösen :)

Ihana pappa ja myös vaimonsa oli tosi mukava :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun tapasitte mukavan miehen

Vierailija
2/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli just sama ajatus mielee ku kakkosella, tympiä ku eka ajatus tollanen.:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oltiin Suomenlinnassa ja siellä australialainen vanhempi mies alkoi juttelemaan meidän tytölle joka oli silloin 3v. Ensin kahvilassa, sitten törmättiin siellä jossain puiston käytävällä jne. Kyseli nimeä ja ikää ja muuta ja kehui kuinka nätti tyttö on.

Olisi vielä halunnut ottaa kuvan mutta tyttö onneksi juoksi karkuun eikä suostunut kuvattavaksi.

Toisaalta itselläni oli vähän huono omatunto, jos se papparainen kuitenkin oikeasti vaan oli niin herttainen, eikä me täällä Suomessa vaan olla totuttu sellaiseen? Olin kyllä ihan ystävällinen hänelle:)

Vierailija
4/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava pappa, joka tykkäsi pojasta. Myös hänen vaimonsa oli kovin lapsirakkaan oloinen.

Mutta varmaan itsellekin tulisi samat ajatukset, jos lukisin jonkun muun tekstin täällä :/

ap

Vierailija
5/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti miehensä kanssa ovat juuri tuollaisia lapsirakkaita höperöitä,rakastavat lapsia yli kaiken kun heille ei niitä ole suotu.En yhtään ihmettelisi vaikka ap olisi heihin törmännyt labrassa,he kun niissä joutuvat juoksemaan aika ajoin :)

Vierailija
6/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, jos kaikkea pitää koko ajan pelätä! Mun oma isä on just tuollainen ollut koko ikänsä. Juttelee lapsille, lapset pitävät hänestä ja hän jaksaa hassutella lasten kanssa aina kun mahdollista. Hän ei ole kuitenkaan ole pedofiili. Hänestä lapset vaan on hauskoja.

Nykymaailmassa media vääristää ihmisten pelkoja. Pedofiiliin törmääminen julkisella paikalla, äidin mukana kulkiessa on melkoisen epätodennäköistä.

Samoin kun nykyään lapset/nuoret pelkäävät kuolevansa kouluampumisessa todennäköisemmin kuin auto-onnettomuudessa...

Vierailija
7/7 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuopuksen 3,5v kanssa labrakokeissa ja poika höpötti oikein urakalla odotusaulassa. Kun tultiin kokeesta, ventovieras pappa tuli luokse ja alkoi kertoa kuinka hän oli kuunnellut pojan puheita seinän takaa ja hänellä oli niin hauskaa. Hetken päästä törmättiin uudestaan pappaan ja hänen vaimoonsa erikseen ja molemmat kehuivat pojan hattua yms. Sitten pappa esitteli pojan vaimolleen ja pyysi pojan luokseen, mä luulin, et antaa karkin tms. mutta antoikin euron :o Poika oli hiukan ihmeissään ja tohkeissaan, kun sai ykkösen :) Ihana pappa ja myös vaimonsa oli tosi mukava :)

jos törmäät meidän 86-v ukkiin, se vaikka konttaa pitkin lattioita, jos pikkupoika haluaa leikkiä hevosta. Aina se antaa kolikon tai kaksi tuntemattomillekin muksuille.

Etkä koskaan uskoisi, että sodassa se tappoi ihmisiä.