Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Profetia: Nyt lopunaikana moni tulee uskoon LGBTQ-liikkeestäkin!

Vierailija
26.05.2026 |

Veronika Westin 24.5.2026 saama uni Pyhän Hengen voitelemista miehistä

Irlantilainen profeetta Veronika West näki 30.3.2026 unen, jossa hän astui huoneeseen, joka oli täynnä miehiä.

Sitten Veronika kuuli nämä sanat: ”Katso! Adullamin luolasta nousee uusi mahtavien miesten liike—ukkosen pojat—jotka alkavat nousta kukistaakseen jättiläiset.”

Kun kuulin nuo sanat ja katsoin uudelleen kaikkia miehiä tässä huoneessa, näin, että nämä miehet olivat rikkinäisistä ja särkyneistä taustoista, huumeidenkäyttäjiä, väkivaltaisia menneisyyksiä, hylättyjä, epävakaita, jotka ihmiset olivat jo kauan sitten hylänneet.

Yhtäkkiä Veronika näki unessa voimakkaan Hengen liikkeen, joka alkoi tapahtua näiden miesten keskuudessa. Veronika näki tulen alkavan pudota heidän yllensä.

Silloin Veronika tiesi, että tämä oli tulikaste, kuten tapahtui Jerusalemin Ylähuoneessa helluntaina.

Yhtäkkiä Veronika kuuli: ”Mies liekissä.”  Siihen hän heräsi.

Tultuaan valveille Veronika alkoi heti rukoilla niiden miesten puolesta, jotka hän näki unessa, ja niiden puolesta, joita Jumala alkaa herättää ”tällaista hetkeä varten” (Ester 4:14).

Kun Veronika rukoili, hän näki lisää miesten kokoontumisia tapahtuvan. Ja kun nämä miehet alkoivat kokoontua, Veronika näki Jumalan alkavan nostaa Daavideja, Kaalebeja, Joosuoita, Joosefeita ja Jooeleita, jotka alkoivat ohjata, kouluttaa, opettaa ja varustaa muita uskovia.

Sitten Veronika kirjoitti: ”Jumala alkaa herättää mahtavia miehiä, jotka olivat kerran murtuneita ja särkyneitä, ja Hän aikoo sytyttää heidät tulellaan ja täyttää heidät kirkkaudellaan. Ja aivan kuten Daavidin mahtavat miehet, jotka kokoontuivat hänen ympärilleen Adullamin luolaan (1. Sam. 22:1–2), he ovat täynnä Jumalan Henkeä, kuin ukkosen poikia, jotka ovat vaarallisia pimeyden valtakunnalle. He ovat radikaaleja, Jumalaa pelkääviä miehiä, joita ei voi hallita, koska he ovat täysin syttyneet ja silti täysin alistuneet voiman ja Herran pelon Hengelle. He lähtevät tekemään suuria asioita.”

Kirjoittaessaan tätä unta Veronika sai vielä sanoman: ”Henkeni tulee vaikuttamaan LGBTQ-yhteisöön tavoilla, joita ei ole ennen nähty. Katso heitä, jotka ovat sokaistuneet todelliselle identiteetilleen trauman ja kivun kautta, miten minä poistan heidän silmiltään suomut, ja missä he kerran puhuivat sukupuolenvaihdoksesta, nyt he julistavat ja todistavat pelastuksesta ja Jumalan antamasta muutoksesta.”

Kuvassa Veronika West.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme sillä onhan stadissa jo joka toinen jo homoseksualisti

Vierailija
2/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita uskovaisia homoja ollut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki tutkimukseen/gallupiin.

Vierailija
4/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä riittää siis työsarkaa. Kyllä luku on saatava nousemaan 2/3

Vierailija
5/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli joku keski-ikäinen irkkunainen näkee unta komeista miehistä, joiden öljytyille lihaksille sataa tulta, kun näiden alastomat vartalot kietoutuvat toisiinsa Enyan soidessa taustalla. 

Minä näin unta, että olin sukellusveneessä. 

Vierailija
6/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joka toinen on muslimi. 

Vierailija
7/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse luopua seksuaalisuudestani eikä erikseen tulla uskoon, koska olen sitä jo. Minä nimittäin uskon liberaaliin ja aidosti armolliseen Jumalaan, en tekopyhään ja ihmisiä naurettavilla syillä erottelevaan hirviöön. Jonkun jossain näkemä uni ei asiaa muuta yhtään sen enempää kuin erään Päivi Räsäsen ristiretki ihmisyyttä vastaan.

T: uskovainen lesbo

Vierailija
8/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tarvitse luopua seksuaalisuudestani eikä erikseen tulla uskoon, koska olen sitä jo. Minä nimittäin uskon liberaaliin ja aidosti armolliseen Jumalaan, en tekopyhään ja ihmisiä naurettavilla syillä erottelevaan hirviöön. Jonkun jossain näkemä uni ei asiaa muuta yhtään sen enempää kuin erään Päivi Räsäsen ristiretki ihmisyyttä vastaan.

Helvetin tuskat ovat sinun valintasi, mutta pliis, älä houkuta lapsia ja nuoria mukaasi. 

Vierailija
9/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin tuskat ovat sinun valintasi, mutta pliis, älä houkuta lapsia ja nuoria mukaasi. 

Mielipide lestadiolaisten pedofiliasta? 

Vierailija
10/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä on syntiä tehnyt, ero on siinä, että tunnustaa rikkeensä Herran edessä katuen. 

Vierailija
11/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä on syntiä tehnyt, ero on siinä, että tunnustaa rikkeensä Herran edessä katuen. 

Eli perushomotkin voivat saada synnit anteeksi kun kerran ne oikeasti helvettiin kuuluvat pedofiilitkin?

Vierailija
12/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli perushomotkin voivat saada synnit anteeksi kun kerran ne oikeasti helvettiin kuuluvat pedofiilitkin?

Tietenkin, sillä Jeesus lunasti kaikki syntimme ristillä. Homokin saa armon, jos polvistuu Herran edessä. 

Vierailija
13/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli joku keski-ikäinen irkkunainen näkee unta komeista miehistä, joiden öljytyille lihaksille sataa tulta, kun näiden alastomat vartalot kietoutuvat toisiinsa Enyan soidessa taustalla. 

Minä näin unta, että olin sukellusveneessä. 

Minä taas kuuntelen suomalaisia unissasaarnaajia. Olen ajatellut ruveta åkerblomilaiseksi, tosin korpelalaisuuskin kiinnostaa. Saisi tehdä syntiä. M52

Vierailija
14/14 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, sillä Jeesus lunasti kaikki syntimme ristillä. Homokin saa armon, jos polvistuu Herran edessä. 

Miksi sinä sitten tuota lesboa pelottelet helvetin tulilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi