Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä teki ystävä mahtavan tempun minulle. Kateellinenko?

Vierailija
08.02.2010 |

Tutustuin mukavaan mieheen ollessani bilettämässä ystäväni kanssa, kiinnostus heräsi heti ensivilkaisulla. Komea, timmissä kunnossa ja ihanat vilkkusilmät. Kävimme tanssimassa ja juttelimme pitkään, vaihdoimme puhelinnumeroita. Mies ei yrittänyt vongata sänkyynsä, hänkin vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta.

Mutta mutta... Pari viikkoa ensitapaamisen jälkeen olimme uudestaan porukalla bilettämässä ja yllättäen kesken illan mies jotenkin "kylmeni" minua kohtaan. Oli edelleen yhtä herrasmies, mutta ei samalla lailla enää osoittanut huomiota minulle. Ei koskettanut, ei katsonut silmiin. Illan päätteeksi sanoi että eiköhän tämä ollut tässä, parempi unohtaa koko juttu. Minä olin ällistynyt.

Seuraavana aamuna ystäväni tunnusti että oli kertonut miehelle minun olevan naimisissa. Naimisissa toki olen, mutta ero on vetämässä. Olen muuttanut omaan asuntoon jo kuukausia sitten ja kaikki tunnesiteet aviomieheeni on katkaistu. Hyvissä väleissä ja sivistyneesti ollaan eroamassa. Ystäväni tietää tämän.

Nyt olen todella vihainen ystävälleni. Miksi ei voinut sanoa miehelle että olen eroamassa ja nyt vain odottelen viimeistä vahvistusta virallisesta erosta. Oli siis antanut miehen ymmärtää että olen yhdessä aviomieheni kanssa, ja aivan kuin haluaisin jonkun ihme sivusuhteen aviomieheni selän takana. Olen todella pettynyt, olen todella kiinnostunut tästä miehestä. Mietinkin pitäisikö minun soittaa tai laittaa viestiä oikaistakseni asiat. Toisaalta mietin miksi mies ei kysynyt asiasta minulta, uskoi vain suoraan ystäväni sanaa. Onko silloin edes kiinnostuksen arvoinen?

Kommentit (250)

Vierailija
61/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei nyt niin negatiivisiakaan uutisia. Suostui sentään kuuntelemaan, eikä tyrmännyt minua heti. Sinänsä ihme kun viikonloppuna niin vauhdilla sanoi että taitaa olla loppu.

Vierailija
62/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

solidaarisuutta että ei mennä kalastelemaan toisen reviirille. Mutta silti naisen loukkaaminen tuntuu olevan sallittua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että parin kolmen viikon sisällä soittaa ainakin jos on kiinnostunut. Minusta ap on fiksu ja ollut koko ajan rehellinen ja asiallinen. Toisin kuin katkerat itsekin puutteessa olevat haahkat täällä=)

Vierailija
64/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmis tekemään kaikkensa saadakseen miehen:)

Mies varmaan ottaa yhteyttä kun huomaa, että tässä on helppo pillu, joka on valmis tekemään vaikka mitä, ettei tarvitse olla yksin.

Jos on vielä naimisissa niin on aika valmista riistaa sänkyyn.

Vierailija
65/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin jännittänyt, että mitä sulle tapahtuu=) Tuu kertoon, onko miehestä kuulunut

Vierailija
66/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut teilaajat täällä. Toiv mies ottaa yhteyttä!

Vierailija
67/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas uudestaan. =) Jos olisin helppo pillu, niin enköhän olisi jo "antanut" hänelle, sitä en ole tehnyt. Mikäli mies ajattelisi minusta niin, eiköhän olisi yrittänyt minua vongata sänkyynsä aikoja sitten. Mutta sitäkään ei ole tapahtunut.

Yksin tässä on oltu jo kuukausia ja oikein hyvin olen pärjännyt ilman yhtäkään miehenpuolikasta.

Ja toiselle kysyjälle, että ei ole miehestä kuullut mitään. Vastahan tämä eilen illalla käväisi. Toivottavasti ei sentään kahta viikkoa mieti asiaa. Luulis että viikonloppuna ilmoittelee, ainakin kun on vapaalla työstään ja ehtii ajatella.

ap

Valmis tekemään kaikkensa saadakseen miehen:)

Mies varmaan ottaa yhteyttä kun huomaa, että tässä on helppo pillu, joka on valmis tekemään vaikka mitä, ettei tarvitse olla yksin.

Jos on vielä naimisissa niin on aika valmista riistaa sänkyyn.

Vierailija
68/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi tietenkin halusi hänet itselleen eikä siinä ole mitään pahaa.

Minä en usko sitä että sinä et muka haluaisi seksiä tuon miehen kanssa. Luultavasti jo kondomitkin hankittu ja liukuvoiteet. Et ehkä ole saanut seksiä pitkään aikaan ja kyllähän sitä tekee mieli, eikä ihme kun suututtaa "ystäväsi" ihan luonnollinen reaktio vapaan kaikille pyydystettävissä olevan miehen kanssa.

Vierailija
69/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin otin jotain selvää.

Siis ap on parin viikon aikana tavannut jotain miestä ravintolassa pari kertaa.

Miehen kaveri on naisen kaverilta kysellyt ,onko he vapaita. Naisen kaveri on sanonut miehen kaverille, että hän on sinkku ja ap naimisissa.

Tämä pari kertaa tavattu mies lähtee ravintolasta pois ja ap nyt miettii, mitä kaveri juonii häntä vastaan ja miksi mies lähtii. Nyt mietitään kaikkea mahdollista, mitä mies voisi ajatella.

Ruinasi miehen käymään luonaan. Mies käväisi, mutta ei sen kummemmin kertonut, että olisi kiinnostunut ja hän lähti siksi, koska ap.n kaveri kertoi naisen olevan naimisissa ja olisi ihastunut kuitenkin. Joi kahvin ja lupasi soitella joskus.

Ap.lla hääkellot kilittää jo mielessä, vaikka ei ole tavannut tyyppiä kuin 3 (?) kertaa.

Miten naiset löytää aina syvällisempiä merkityksiä kaikesta?

Todennäköisesti mies on jutellut kivan naisen kanssa ja asiaa ei ole sen kummemmin edes miettinyt. Miehet nyt ruukaa heitellä verkkoja veteen ja jutella useidenkin naisten kanssa kapakoissa.

Miehen kaveri on kertonut, että ap on naimisissa. Mies ajattelee, että ei ala turhaan tuhlaamaan aikaa häneen ja kiinnostus lopahti.

Kun ap ruinasi häntä käymään, mies ajatteli käväistä kahvilla katsomassa, että mitä ihmettä. Totesi lähtiessään, että soittelee. Näinhän sitä on tapana sanoa kun ei oikein olla tosissaan ja tapaus ei kiinnosta. Todennäköisesti on unohtanut ap.n jo oven sulkeuduttua. Sinkkumiehellä on todennäköisesti menekkiä ja muutama muukin nainen kehissä, kenen kanssa jutellaan ja pidetään suhteita ja harrastetaan seksiä.

Voi meitä naisia kun olemme lukeneet harlekiineja liikaa. Joka katseesta tehdään tulkintoja ja suunnitellaan jo häitä ja sitten ihmetellään, miksi miehet on niin sikoja.

Vierailija
70/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osa meni metsään. Ollaan tavattu useammin kuin kolmesti, muutenkin kuin baarissa ja tietysti selvinpäin. Hui =D

Ei, hääkellot ei kilkattele mun päässä. Miehen päästä en osaa sanoa.

Mutta voihan sen tietysti noinkin ajatella, jos haluaa. =)

ap

Vierailija
71/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia totaalisen yksinkertaisia ja mustavalkoisia, elämää yhtään näkemättömiä ja kokemattomia ihmisiä vastaamaan yhteen ketjuun. Tällä varmistui se, että suurin osa palstalla kävijöistä on vähän yksinkertaisia alle 20-vuotiaita.

Tsemppiä ap, asioilla on tapana järjestyä!

Vierailija
72/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostui sentään kuuntelemaan, eikä tyrmännyt minua heti. Sinänsä ihme kun viikonloppuna niin vauhdilla sanoi että taitaa olla loppu.

Mutta mietipä miehen kannalta. Hän löysi kivan vapaan naisen, jonka kanssa viihtyi ja ehkä ajatteli jo vähän enemmänkin. Ja yhtäkkiä kuuli, että nainen on naimisissa, eikä muita oleellisia faktoja tullut esiin. Eli valehteleva ja miestään pettävä akka (siis tämä mielikuvahan siitä tulee, jos ei tiedä erosta yms). Ei ihme, että vähän kiehahti siellä baarissa.

Ja voi ottaa vähän aikaa saada ajatukset taas väännettyä todellisen tilanteen mukaan. Toivottavasti kaikki käy hyvin.

(ja jos tämä on fiktiota, niin onpa harvinaisen toden makuinen tarina, onnittelut)

Vierailija
73/250 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelit heti aluksi, olit naimisissa, etkä vapaa. Kaksi täysin eri asiaa. Onkohan sinulla vielä lapsiakin???

Unohda koko juttu.

Vierailija
74/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko sitä että sinä et muka haluaisi seksiä tuon miehen kanssa. Luultavasti jo kondomitkin hankittu ja liukuvoiteet. Et ehkä ole saanut seksiä pitkään aikaan ja kyllähän sitä tekee mieli, eikä ihme kun suututtaa "ystäväsi" ihan luonnollinen reaktio vapaan kaikille pyydystettävissä olevan miehen kanssa.

mielestäsi ok, iskeä/yrittää mies (tai nainen) josta tiedät ystäväsi olevan erittäin kiinnostunut? Varsinkin jos tiedät että ystäväsi ja tällä miehellä on jo ollut jotain suhinaa. Et voi olla tosissasi! Monikohan ystävistäsi tietää olla varuillaan kanssasi, esitellessään uutta ihastustaan sinulle? Uskomatonta.

ap

Vierailija
75/250 |
10.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä ap sitten varasti miehen ystävältään, heh... Mistä tällaisen käsityksen sait. Ihmeen hyvin ihmiset lukevat näitä juttuja. Lisäävät sitten vielä pientä maustetta (omien kokemustensa?)mukaan.

mielestäsi ok, iskeä/yrittää mies (tai nainen) josta tiedät ystäväsi olevan erittäin kiinnostunut? Varsinkin jos tiedät että ystäväsi ja tällä miehellä on jo ollut jotain suhinaa. Et voi olla tosissasi! Monikohan ystävistäsi tietää olla varuillaan kanssasi, esitellessään uutta ihastustaan sinulle? Uskomatonta.

ap

Vierailija
76/250 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies tuli hakemaan minua kotoa autollaan, alku oli hieman tahmeata jutustelun kannalta. Mentiin kuitenkin suoraan leffaan joten ei sentään tikusta tarvinnut alkaa juttua tekemään. =) Hyvä niin koska oli niin komean näköinen että olin jäädä sanattomaksi. Miten yksinkertainen musta kauluspaita voi näyttääkään niin hyvältä miehen päällä? Tai se tuoksu, sai ainakin minun pään sekaisin.

Leffan jälkeen pyysi että käytäiskö yhdessä syömässä ja sehän minulle tietysti sopi. Ruokailun lomassa kysyi minulta mitä mieltä olen hänestä ja ylipäätään asioista. Tuli sen verta yllättäen kysymys että meinasin nielaista pihvin väärään kurkkuun. Siinäpä 10 pisteen kysymys. Mietin että mitä hittoa vastaan, toisaalta halusin tehdä selväksi että olen kiinnostunut ja ihastunut mutta toisaalta mietin miten mies reagoi siihen jos kerron. Niinpä sanoin että haluan katsoa päivä kerrallaan mutta tällä hetkellä tuntuu oikein mukavalta. Osittain ympäripyöreätä, mutta vastaus taisi miestä tyydyttää. Samoin, oli vastaus.

Ravintolan jälkeen mies toi minut kotiin, toivotti kauniita unia ja lähti sitten kotiinsa. Uni ei oikein meinaa tulla, sitä kun miettii pikkupäässään kaikennäköistä. Jospa tässä kohta menis houkuttelemaan nukkumattia unihiekan heittoon, aamulla on aikainen herätys. Asuntoesittelyyn menossa.

ap

Vierailija
77/250 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ilta meni noin hyvin! Tulethan kertomaan lisää päivittäin?? ;D Täällä on ainakin yksi hoitovapaalla oleva, joka odottaa kirjoituksiasi :D

Vierailija
78/250 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka odottaa jatkoa innolla :D Ah alkuhuuma on ihanaa... :D

Vierailija
79/250 |
15.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin jännään ap:n kohtaloa!

Vierailija
80/250 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä vahvasti sellainen kutina, että hyvä tästä hommasta tulee. Ihanaa ap, nauti täysillä, me ollaan hengessä mukana...:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi